Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
I need at place to sleep? -Ventor EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
I need at place to sleep? -Ventor EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I need at place to sleep? -Ventor EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I need at place to sleep? -Ventor EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I need at place to sleep? -Ventor EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I need at place to sleep? -Ventor EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I need at place to sleep? -Ventor EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I need at place to sleep? -Ventor EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I need at place to sleep? -Ventor EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I need at place to sleep? -Ventor Voteba13I need at place to sleep? -Ventor Voteba14I need at place to sleep? -Ventor Voteba15 
Jake
I need at place to sleep? -Ventor Voteba13I need at place to sleep? -Ventor Voteba14I need at place to sleep? -Ventor Voteba15 
Valentine
I need at place to sleep? -Ventor Voteba13I need at place to sleep? -Ventor Voteba14I need at place to sleep? -Ventor Voteba15 
Abigail
I need at place to sleep? -Ventor Voteba13I need at place to sleep? -Ventor Voteba14I need at place to sleep? -Ventor Voteba15 
Lori
I need at place to sleep? -Ventor Voteba13I need at place to sleep? -Ventor Voteba14I need at place to sleep? -Ventor Voteba15 
Edgar
I need at place to sleep? -Ventor Voteba13I need at place to sleep? -Ventor Voteba14I need at place to sleep? -Ventor Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

I need at place to sleep? -Ventor

Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Marcus Søn 15 Jul 2012 - 19:41

Dag: Irl
Vejr: Lunt og rart
Tid: 17 tiden
Sted: Markedet
Omgivelser: Mængder af mennesker og væsner blandet godt sammen.


Hun skulle ikke købe noget eller sælge noget, men til tider var det at være ved et marked en bedste måde at skaffe lidt penge på. Hun stjal ikke, hun dansede, og samlede det op folk kunne finde på at tabe, hvis det ganskevidst havde lidt værdig for hende.
Alice. En spinkel ung pige med helt sort pjusket langt hår, bleg hud, men dog stadig køn og feminin. Hun lignede et menneske, bortset fra nogle enkelte ret dyriske træk, hendes øjne afslørede hende til tider. Hendes bevægelser var rolige og velovervejede. Hun dansede smukt. Hun var også vant til det, og havde brugt flere år på det. Som gøgler var det og akrobatik hendes liv.
Hun havde brugt tid ved markedet det meste af dagen, og havde samlet en fin lille håndfuld penge til sig, folk holdt deres penge tæt til kroppen efterhånden. Ikke altid hun var så glad for det. Alice havde intet job, og ingen indtægt, så hun var afhængig af andre da hun ikke var i stand til at blive et sted i længere tid. Sådan var hun, det var nok på grund af dyret i hende.
Hun smilede venligt og glad da en lille familie smed nogle mønter for hendes fødder. Elegant strakte hun sig ned til dem og samlede dem op som var det en del af dansen. Hendes dans fortsatte lidt endnu, før hun så sluttede den af, og bukkede for det sjæle der havde stået og set på. Der blev klappet lidt, men så gik folk. Alice stoppede mønterne i sin taske, overvejede om hun skulle se sig lidt omkring eller blive og danse lidt mere? Hun overvejede hvor langt parken lå hvis hun ikke nåede at finde et bedre sted at opholde sig i nat.
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Gæst Søn 15 Jul 2012 - 20:07

Ventor lod blikket på markets pladsen og tænkte dette nok ville være det perfekte sted at sælge skindet han havde fanget i den gamle skov nær byen her, hans blik lod på kvinden mens han gik stille og roligt forbi hende, og lod med hestens tøjler i hans hånd gik forbi menneske mængden, og blikket på dem for at sikre at intet fra hans hest blev taget. godt han i det mindste havde den lille besvagelse hans far lærte om manipolation af kroppen, så han kunne mærke det mindste ved hestens rytme hvis nogle rørte den. han lod blikket på pigen som dansede roligt og let og han stoppede op kort men fortsatte vidre, en køn pige i hans øjne, uden tvivl gøgler, men blikket kom vidre på en handels mand som råbte efter ham ''Undskyld min herre vil de sælge deres pæls!?!'' ventor lod blikket på handels manden og gik nærmere til ham mens blikket på pigen forsvandt i hans øjne, og handels manden var nu lidt i fokus, ''vil de mig noget?'' spurgte ventor roligt mens hans blik på handelsmanden forblev, efter noget snakken frem og tilbage solgte ventor 5 stks hjorte skind fra hans hest og intjente nogle skillinger ved dette, han viste at kødet fra hjorten skulle han bruge selv så dette var ikke på talefod hos handels manden.
ventor lod blikket vidre mod pakken som han havde så venligt fået vejvist retning fra en ung knægt som kendte byen godt, i hvert fald hvad han påstod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Marcus Søn 15 Jul 2012 - 20:21

Alice trak sin taske over skulderen og så lidt rundt i menneske mængden. Hendes blik var søgende, men det var ikke voldsomt. Alligevel blev hun fanget af noget der gjorde hende nysgerrig. En mand med en hest. Da hun selv levede meget af sit liv som panter var hendes dyriske sider ret stærk. Hun var god mod dyr, og dyr plejede altid at have det godt med hende. Hun kæmpede sig igennem mængden af folk, og fik indhentet hesten og dens ejer. Hun betragtede lidt i smug ejeren imens hun gik lidt ved siden af hesten. Han så ikke farlig ud? Hun smilede lidt, og gik lidt hurtigere så hun kom op ved siden af hestens hoved. Hun betragtede den imens hun smilede stort. Den havde rare øjne, noget hun elskede. Hendes blik hvilede på hesten blide udtryk imens hun let som ingenting fulgte med dem. Manden var så stoppet op og snakkede eller rettere forhandlede med en anden. Hun smilede og lod ikke til at følge med i hvad der skete. Hun lagde blidt en hånd på mulen af hesten imens hun smilede. Den virkede så blid. Hendes nysgerrighed ville ingen ende tage. Hun nussede den blidt imens hun betragtede den med nysgerrige og glade øjne. *Hvad hedder den?* hun så hen på ejeren imens, det så ud til handlen var overstået.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Gæst Søn 15 Jul 2012 - 21:22

hans blik blev stopped da han fik øje på tøzen som dansede ''ehm, hej, kan jeg hjælpe?'' han kiggede lidt undrene på hende og vidste ikke helt hvad han skulle sige men det så ud til at hesten endnu en gang havde tiltrukket tøzer, han kiggede roligt på hesten og nussede den på mulen ''kunne du tænke dig at sidde på min beste ven?'' han kiggede på hesten ''hvis det altså er okay for dig min ven'' hesten så ud til at havde det fint med det, men øjne på ventor lod blikket på pigen igen efter smilet på hans læber roligt forsvandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Marcus Søn 15 Jul 2012 - 21:40

Alice så på den fremmede mand og bed sig i læben. Var han seriøs? Hun smilede så og nikkede. "Ja, hvis det er okay"sagde hun forsigtigt. Hun betragtede hesten, og smilede. Hun så kort lidt rundt. Hun var sikker på at hun ikke ville kunne få mere ud af at danse nu. De fleste havde set hende, og ikke alle gad det med gøgl. Hun så så igen på hestens ejer. Hun overvejede om hun bare skulle hoppe op, ikke at det ville blive at problem at komme op på hesten, hun var ret atletisk.
Hun gik hen til dens hals, og tog blidt fat i dens man, og hoppede så med lethed op på den. Hun smilede over det, og strøg blidt hestens hals. Hun så så på ejeren igen imens hun smilede. "Tak, hvad hedder du og den?"spurgte hun imens hun så på ham med nysgerrige og dyriske vilde øjne. Hun fandt hesten meget smuk, og god i sind. Hun overvejede kort om det at være hest kunne være sjovt? Hun havde aldrig taget skikkelse som en hest før? Det var for farligt, folk ville fange hende så og beholde hende som brugsdyr for deres eget bedste.
Alice så lidt rundt, hun kunne nu se hen over menneske mængden da hun sad oppe på hesten. Det var lidt underligt, men meget rart alligevel.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Gæst Søn 15 Jul 2012 - 21:59

han smilede roligt og kiggede på den ''hun virker glad for at møde dig'' hans blik lod vidre på hesten og smilede let ''hun hedder salander, og mit navn er Ventor forossie'' han kiggede op på hende mens hans hånd lod mod hestens rem for at trække den med sig ''hvad er dit navn'' sagde han roligt og begyndte at gå et par skridt mod parken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Marcus Søn 15 Jul 2012 - 22:09

Alice smilede og nussede blidt hesten. Hun lyttede imens. Salander og Ventor. Hun så på Ventor og smilede glad. "Hun er meget smuk"sagde hun roligt og mærkede så at han gik med hesten. Hun smilede lidt, og grinede kort. Hun havde aldrig prøvet at sidde på en hest før. "Mit navn er Alice" sagde hun og så på Ventor imens hun kort bed sig i læben. Hun kunne ikke huske sit efternavn så godt. Hun havde aldrig brugt det alligevel så hvorfor huske det?
"Hvor er vi på vej hen?"spurgte hun og smilede til ham. Hun var ikke spor bange for Ventor eller for hvor han var på vej hen. Hun havde en flugt plan hvis der skulle ske noget, men det virkede ikke som om Ventor havde noget ondt på hjertet.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Gæst Man 16 Jul 2012 - 2:38

han lod blikket på hende ''jeg er skam på vej over til parken for at slå telt op, du må skam gerne komme med hvis du har lyst, men hvis ikke kan de altid stå af hesten, blot så du ikke fare vild'' han lod blikket rundt for at huske vejen, men hans blik blev roligt lagt på de forskellige folk som gik forbi og kiggede undrene på ham og der efter på alice som om det var et ægte par eller søskende. . hans smil blev roligt og forsvandt stille ud mens han lod sin hat dække hans øjne mens han gik ud mod parken ''men det er jo kun hvis du selv har lyst selvfølgelig, men lidt selskab siger jeg aldrig nej til, og salander ser ud til at kunne li dig'' han lod blikket på alice mens hesten roligt åndet ud da den mærkede at noget havde forsvundet fra markets pladsen og ventor kiggede ind mod markets pladsen ''noget galt?'' han lod hånden på hesten og kiggede den i øjne for at sikre at den havde det godt, mens han nussede dens side kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Marcus Man 16 Jul 2012 - 16:30

Alice så på Ventor imens hun roligt lyttede til ham. Hun vidste godt hvor parken var, hun havde overnatter en gang. " nej nej, jeg ville ikke have noget imod at komme med"sagde hun og smilede. "Hun er meget sød"sagde Alice imens hun smilede. Hun så lidt rundt, og smilede. Hun pillede lidt ved hesten imens hun lyttede lidt til alle stemmerne. Alice ved ved at blive træt af sin menneskelige skikkelse. Hun strakte sig kort, og så på Ventor. "Hvad laver du så ellers?"spurgte hun, og så på ham men nysgerrige øjne.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 2:11

han lod blikket roligt vidre mod parken ''rejser, og leder efter et hjem men intet sted har været muligt at finde, man kan vel kalde mig en livløs sjæl søgende efter et sted for at kalde hjem da jeg ikke har fundet det rette sted'' han lod blikket på hende og lod sin hat lidt op for at kunne se ordenligt på alice, mens hans hav blåe øjne lod sig på hende, og med et roligt smil på læben ''men hvad skal du så bruge dagen på? hvis jeg må spørge?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Marcus Tirs 24 Jul 2012 - 19:36

Alice lyttede roligt imens han snakkede. Hun nød turen, det var en behagelig måde at komme afsted på at ride. Hun havde som sagt aldrig selv prøvet det før nu.
"Hmm, det kender jeg godt" Lød det stille fra hende. Hun brugte selv en del tid på bare at rejse rundt og finde steder at sove.
Alice så lidt rundt, men rettede igen sin opmærksomhed mod Ventor. Hvad hun skulle bruge sin dag på? Godt spørgsmål... "Hmm, det ved jeg ikke endnu, jeg har tjent lidt, så jeg mangler bare et sted at sove, men det kan jo tage sin tid"sagde hun og smilede lidt. Hun lænede sig frem, og prikkede ham på skulderen. "Hvorfor gemmer du dig i den hat?" spurgte hun, og smilede til ham imens hun betragtede ham med sine ret dyriske øjne.

///Sorry det blev kort///

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 20:57

han lod blikket på hende ''fordi jeg godt kan li hatte'' sagde han roligt for at undgå hendes spørgsmål '' men hvis det er kunne du jo spise med, det tror jeg nok salander ikke har så meget imod, selv om hun nogle gange godt kan være lidt afvisende overfor fremmede'' han smilede lidt og lod blikket videre mod parken hvor han skulle sætte sit telt op '' men det er jo også hvis du har lyst'' sagde han roligt og smilede, hans blik lod videre rundt på market og så de forskellige handlere kiggede mærkeligt på ham som om han var storebror til pigen som sad på hesten, et ret så underlig familie men måske var det en slags storebror lille søster ting ting. . . men folk smilede lidt og deres blikke lod igen tilbage til handlen, som om at det ikke var normalt at tag en hest med ind på market . . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Marcus Søn 23 Sep 2012 - 11:29

Alice så lidt rundt imens hun smilede glad. Hun lyttede roligt til ham imens han snakkede, hun havde endnu ikke lagt mærke til folks blikke. Hun var sådan set også ret ligeglad med dem, det var ikke hendes problem hvad de tænkte om hende og Ventor. "jeg vil gerne med"sagde hun og smilede glad hun kunne nu godt lide Salander. Hun satte sig lidt bedre til rette på Salander og smilede glad. Det var en rar oplevelse atprøve at ride. Hun havde som sagt aldrig siddet på en hest før. Det var så uvant forhende, men hun var meget lærenem især når det havde noget med dyr at gøre fordi hun var shapeshifter.
"Fik du solgt meget før"spurgte hun stille imens hun så på ham med at nysgerrigt blik. Hendes hasselbrune øjne betragtede ham roligt imens han gik. Hun lagde sig lidt hen af Salanders hals og så på Ventor.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 17:57

ventor kiggede kort på hende og der efter fortsatte ''blot et par få skind og noget kød til slagteren som market ville sælge videre, men en udmærket pris blev der dog lagt, selvom jagt er ret så hårdt og jeg jager kun det som kan undvære, altså det liv som er gammelt og næsten døden nær eller ligefrem lider hvor jeg hellere vil tag de liv som er svagt, og ikke er skabt til at kunne klare sig i naturen, medmindre de har store chancer så lader jeg dem leve og hjælper dem som var det en forbinding om foden'' han kiggede kort på hende og smilede lidt, han vidste at det han gjorde med at tag andet liv var forkert, men så igen han jagtede for at selv at kunne få føde, og kun det han lige havde brug for.

Blikket fra menneske mængden forsvandt og muligheden for at se den mindre store park begyndte efter de havde drejet sig om mod parken forbi en smed og overfor var der en kaserne for dem som var Moladin's by garde, hans blik lod kort på stedet og videre på parkens indgang, ''hvad har du så tanker om at lave idag?'' sagde han kort og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need at place to sleep? -Ventor Empty Sv: I need at place to sleep? -Ventor

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum