Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)
Side 1 af 1
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)
Jamen goddag alle sammen
Dette her er min emnesøgning. Jeg er på udkig efter nogle som kan være de første at min karakter kan emne med. Så for at forklare hvad jeg søger vil jeg starte med at forklare hvem Amell er.
Amell Powers er en gammel dæmon selvom han ikke ved det. I et mislykket forsøg på at udføre et eller andet form for ritual han ikke ved helt hvad er og et mordforsøg under dette ritual har det efterladt hans hukommelse blank for hans forrige liv. Det eneste han ved er at han er dæmon og at han er over 20 år gammel. Men ved ikke hvor meget over han er. Han fokusere på sin træning for at blive en bedre bounty hunter. Men har også sine... Illegale forbindelser bagved. Han holder sig normalt på gode sider af magtfulde folk og de holder sig for det meste på den gode side af ham. Da de udmærket ved bare ved hans ry at han er en brugbar investering hvis man har brug for at få fundet nogle. Med ekstremt få fejl på trods af de sidste 20 år har han udført nogle af de mest besværlige opgaver. Alt fra Search and Rescue til kidnapning af rivaler. Han er også kendt for ikke at blive købt fra en opgave. De færre gange han fejler er det unge kvinder han søger efter. Og han finder ud af hvem der holder dem. Men inden der så bliver sendt en større aktion ind så er kvinden væk.
Det er så hans mørke side. Han har svært ved at dy sig med en ung kvinde der er i nød og er afhængig af hans hjælp (Eller det tror de.) Og han så i stedet overføre deres 'ejerskab' til ham selv eksempelvis ved at købe slaver ind til hans varetægt eller selv 'overføre' dem til hans ejerskab.
Dette her er min emnesøgning. Jeg er på udkig efter nogle som kan være de første at min karakter kan emne med. Så for at forklare hvad jeg søger vil jeg starte med at forklare hvem Amell er.
Amell Powers er en gammel dæmon selvom han ikke ved det. I et mislykket forsøg på at udføre et eller andet form for ritual han ikke ved helt hvad er og et mordforsøg under dette ritual har det efterladt hans hukommelse blank for hans forrige liv. Det eneste han ved er at han er dæmon og at han er over 20 år gammel. Men ved ikke hvor meget over han er. Han fokusere på sin træning for at blive en bedre bounty hunter. Men har også sine... Illegale forbindelser bagved. Han holder sig normalt på gode sider af magtfulde folk og de holder sig for det meste på den gode side af ham. Da de udmærket ved bare ved hans ry at han er en brugbar investering hvis man har brug for at få fundet nogle. Med ekstremt få fejl på trods af de sidste 20 år har han udført nogle af de mest besværlige opgaver. Alt fra Search and Rescue til kidnapning af rivaler. Han er også kendt for ikke at blive købt fra en opgave. De færre gange han fejler er det unge kvinder han søger efter. Og han finder ud af hvem der holder dem. Men inden der så bliver sendt en større aktion ind så er kvinden væk.
Det er så hans mørke side. Han har svært ved at dy sig med en ung kvinde der er i nød og er afhængig af hans hjælp (Eller det tror de.) Og han så i stedet overføre deres 'ejerskab' til ham selv eksempelvis ved at købe slaver ind til hans varetægt eller selv 'overføre' dem til hans ejerskab.
Hvilket er det der føre mig til dette her.
For at få min karakter til at udvikle sig og have det sjovt imens har jeg jo brug for emner og plots.
Kunne du være interesseret må du meget gerne undersøge min karakter, skrive en PM eller skrive her om et plot du mener Amell kan bruges til. Ellers kommer der en lille liste her.
For at få min karakter til at udvikle sig og have det sjovt imens har jeg jo brug for emner og plots.
Kunne du være interesseret må du meget gerne undersøge min karakter, skrive en PM eller skrive her om et plot du mener Amell kan bruges til. Ellers kommer der en lille liste her.
Arbejdsgivere.
Folk fra hans fortid. (I dette tilfælde vil der gives over PM informationer om hans forrige liv)
Slaver.
Kvinder der vil ende i slaveskab.
Flirts.
'Forhold' som i et forhold han vil misbruge for at holde sin mørke side skjult.
Venskaber
Tidligere fjender.
Nye fjender.
Gæst- Gæst
Sv: Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)
Hvis du vil kan han da måske have haft arbejds relation til Asmodeus... Han tagertrods alt ikke længere selv ud for at finde de folk der skal sælges som slaver, så hvis han måskehar haft en bestemt i sigte men ikke selv haft mulighed for at få fat i dem, kan han have hyret Amell?
Gæst- Gæst
Sv: Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)
Nemt nok Amell er ikke typen som siger nej til kunder jo mere arbejde han har desto bedre... For en pris. Dog holder han også sit eget lille slave indtag :-) hvis du er interesseret kunne emnet starte med han har sendt bud efter hans service og når Amell kommer så inden Asmodeus når at aflevere opgaven har han allerede gennemført den takket være sine forbindelser og deres information om hvad Asmodeus var ude efter bare for at vise ham hvor god Amell er og få ham til at bruge ham en anden gang? :-)
Gæst- Gæst
Jo det kunne meget vel være kan jeg eventuelt lokke dig til at starte emnet op? jeg har utroligt mange emner jeg prøve rpå at få svaret inden jeg tager på ferie her meget snart xD (så der kommer lige til at være en uges inaktivitet mens jeg er i Berlin da jeg ikke helt ved om jeg gider svare over tablet.)
Gæst- Gæst
Det I orden men det bliver først når jeg kan sidde på en computer igen en gang i aften :-)
Gæst- Gæst
Tjaa, en relation med Marcus er også en mulighed Marcus er leder for vampyrerne, så jeg tænker der er lidt forskellige muligheder.
De kunne være fjender, eller Marcus kunne være hans arbejdsgiver for at indfange fjender.
Hvad end der passer dig bedst, eller hvis du har andre ideer så skriv dem
De kunne være fjender, eller Marcus kunne være hans arbejdsgiver for at indfange fjender.
Hvad end der passer dig bedst, eller hvis du har andre ideer så skriv dem
Evner/magibøger : -
Amell har flere kunder så Marcus kunne sagtens være en af dem :-) eller han kunne være fjende det er altid godt med flere :-)
Personligt ved jeg ikke hvad det ellers kunne være skal lige komme hjem før jeg kan læse din profil og se om der er noget andet ;-)
Personligt ved jeg ikke hvad det ellers kunne være skal lige komme hjem før jeg kan læse din profil og se om der er noget andet ;-)
Gæst- Gæst
Vi kan jo lige vente til senere med at beslutte noget så du har en chance for at læse profilen
Evner/magibøger : -
Helt sikkert jeg sender dig en PM :-)
Gæst- Gæst
Jeg er klar på lidt af hvert - så længe hun ikke bliver slave, dør eller bliver utrolig skadet..
sig endelig til..
sig endelig til..
Gæst- Gæst
Dejligt at der stadig er folk der reagere på min emnesøgning Jeg er også frisk og jeg vil gerne videre undersøge et plot med dig
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Girl you make a big mistake I dont want to giv you my blood you must take it from me with power
» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
» Have you come for a job? - Amell Powers
» dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)
» Here we go again - Emnesøgning
» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
» Have you come for a job? - Amell Powers
» dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)
» Here we go again - Emnesøgning
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth