Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba13Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba14Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba15 
Genevira
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba13Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba14Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba15 
Jake
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba13Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba14Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba15 
Valentine
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba13Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba14Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba15 
Edgar
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba13Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba14Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba15 
Lenore
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba13Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba14Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba15 
Abigail
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba13Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba14Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)

Go down

Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Empty Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2018 - 18:16

Jamen goddag alle sammen Very Happy


Dette her er min emnesøgning. Jeg er på udkig efter nogle som kan være de første at min karakter kan emne med. Så for at forklare hvad jeg søger vil jeg starte med at forklare hvem Amell er.

Amell Powers er en gammel dæmon selvom han ikke ved det. I et mislykket forsøg på at udføre et eller andet form for ritual han ikke ved helt hvad er og et mordforsøg under dette ritual har det efterladt hans hukommelse blank for hans forrige liv. Det eneste han ved er at han er dæmon og at han er over 20 år gammel. Men ved ikke hvor meget over han er. Han fokusere på sin træning for at blive en bedre bounty hunter. Men har også sine... Illegale forbindelser bagved. Han holder sig normalt på gode sider af magtfulde folk og de holder sig for det meste på den gode side af ham. Da de udmærket ved bare ved hans ry at han er en brugbar investering hvis man har brug for at få fundet nogle. Med ekstremt få fejl på trods af de sidste 20 år har han udført nogle af de mest besværlige opgaver. Alt fra Search and Rescue til kidnapning af rivaler. Han er også kendt for ikke at blive købt fra en opgave. De færre gange han fejler er det unge kvinder han søger efter. Og han finder ud af hvem der holder dem. Men inden der så bliver sendt en større aktion ind så er kvinden væk.

Det er så hans mørke side. Han har svært ved at dy sig med en ung kvinde der er i nød og er afhængig af hans hjælp (Eller det tror de.) Og han så i stedet overføre deres 'ejerskab' til ham selv eksempelvis ved at købe slaver ind til hans varetægt eller selv 'overføre' dem til hans ejerskab.

Hvilket er det der føre mig til dette her.

For at få min karakter til at udvikle sig og have det sjovt imens har jeg jo brug for emner og plots.

Kunne du være interesseret må du meget gerne undersøge min karakter, skrive en PM eller skrive her om et plot du mener Amell kan bruges til. Ellers kommer der en lille liste her.

Arbejdsgivere.
Folk fra hans fortid. (I dette tilfælde vil der gives over PM informationer om hans forrige liv)
Slaver.
Kvinder der vil ende i slaveskab.
Flirts.
'Forhold' som i et forhold han vil misbruge for at holde sin mørke side skjult.
Venskaber
Tidligere fjender.
Nye fjender.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Empty Sv: Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2018 - 23:51

Hvis du vil kan han da måske have haft arbejds relation til Asmodeus... Han tagertrods alt ikke længere selv ud for at finde de folk der skal sælges som slaver, så hvis han måskehar haft en bestemt i sigte men ikke selv haft mulighed for at få fat i dem, kan han have hyret Amell?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Empty Sv: Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2018 - 23:58

Nemt nok Amell er ikke typen som siger nej til kunder jo mere arbejde han har desto bedre... For en pris. Dog holder han også sit eget lille slave indtag :-) hvis du er interesseret kunne emnet starte med han har sendt bud efter hans service og når Amell kommer så inden Asmodeus når at aflevere opgaven har han allerede gennemført den takket være sine forbindelser og deres information om hvad Asmodeus var ude efter bare for at vise ham hvor god Amell er og få ham til at bruge ham en anden gang? :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Empty Sv: Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Fre 17 Aug 2018 - 1:00

Jo det kunne meget vel være Smile kan jeg eventuelt lokke dig til at starte emnet op? jeg har utroligt mange emner jeg prøve rpå at få svaret inden jeg tager på ferie her meget snart xD (så der kommer lige til at være en uges inaktivitet mens jeg er i Berlin da jeg ikke helt ved om jeg gider svare over tablet.)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Empty Sv: Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Fre 17 Aug 2018 - 7:38

Det I orden men det bliver først når jeg kan sidde på en computer igen en gang i aften :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Empty Sv: Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)

Indlæg af Marcus Fre 17 Aug 2018 - 10:43

Tjaa, en relation med Marcus er også en mulighed Smile Marcus er leder for vampyrerne, så jeg tænker der er lidt forskellige muligheder.
De kunne være fjender, eller Marcus kunne være hans arbejdsgiver for at indfange fjender.

Hvad end der passer dig bedst, eller hvis du har andre ideer så skriv dem Smile

_________________
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Empty Sv: Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Fre 17 Aug 2018 - 11:58

Amell har flere kunder så Marcus kunne sagtens være en af dem :-) eller han kunne være fjende det er altid godt med flere :-)

Personligt ved jeg ikke hvad det ellers kunne være skal lige komme hjem før jeg kan læse din profil og se om der er noget andet ;-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Empty Sv: Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)

Indlæg af Marcus Fre 17 Aug 2018 - 11:59

Vi kan jo lige vente til senere med at beslutte noget så du har en chance for at læse profilen Smile

_________________
Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Empty Sv: Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Fre 17 Aug 2018 - 12:15

Helt sikkert jeg sender dig en PM :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Empty Sv: Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 21 Aug 2018 - 21:20

Jeg er klar på lidt af hvert - så længe hun ikke bliver slave, dør eller bliver utrolig skadet..
Very Happy sig endelig til..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Empty Sv: Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 21 Aug 2018 - 21:24

Dejligt at der stadig er folk der reagere på min emnesøgning Smile Jeg er også frisk og jeg vil gerne videre undersøge et plot med dig Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning) Empty Sv: Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum