Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)
Side 1 af 2 • 1, 2
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)
Vejr: lummer lunt, med optræk til regn
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] og [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Melisandre var ankommet til kroen en times tid tidligere og havde bestilt et måltid, som hun nu sad og nød resterne af, sammen med en kande rødvin som var halvtom. Hun drak lidt af vinen i sit glas og så sig rundt, for at se om der var en der kunne udgøre et passende tidsfordriv for natten. Og muligvis også være en lille nat snak, når de var kommet igang. Ikke at hun gad at dræbe nogle, nej det var meget sjovere at nøjes med at drikke lidt fra dem, mens de hyggede sig i lagnerne og så måske finde tilbage til dem, hvis de faldt i hendes smag.
Hun måtte indrømme at hun snart skulle finde sig nye forsyninger når hun nu var her i Doomsville, men det hastede ikke i aften. Og de to slaver som hun havde, kunne godt klare sig uden hende for en aften. Så dygtige var de da tros alt.
Der var to unge mænd oppe ved bardisken, som hun fornemmede var mennesker. Tja... De kunne da bruges... Hvis hun ikke kunne finde andet.
Sidst rettet af Melisandre Tors 13 Sep 2018 - 18:47, rettet i alt 2 gange
Gæst- Gæst
Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)
Målet gik ind på baren. En mand i sine slut 40. Grim og lettere tyk. Der gik dog ikke længe før Amell trådte ind i baren. Og en hurtig bevægelse gjorde han nu sad ved et bord foran en kvinde med rødt hår og rødt tøj. Hans smil gled hen over hans læber. ”Jamen goddag. Hvad laver en skønhed som dem på sådan en kro som denne helt alene?” Spurgte han let med et charmerende smil. Og et interesseret blik. Mens han brugte lampen lidt til højre for hende til at holde øje med sit mål. Pointen ved dette her var at hvis hans mål vendte sig rundt og kiggede imod dem så de ud til at have haft en samtale et stykke tid. Amell’s jakke var også blevet hængt over stolen så han nu sad i et lækkert jakkesæt som var som smurt på hans krop. Han var tydeligt professionel i hans arbejde. Det ville ikke engang overraske ham hvis kvinden han nu snakkede med slet ikke bemærkede at han holdte øje med sit mål. For han havde lært sig selv at kigge på et objekt. Eller en person i dette tilfælde og stadig holde øje med folk ud af øjenkrogen. Hvilket var det han gjorde i dette øjeblik.
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst- Gæst
"Tja... Jeg ledte enlig efter en særlig aftensmad og noget underholdning. Men jeg kan altid nøjes med underholdningen." Hun så ham an og overvejde hvilken type dæmon han var, for hun var overbevist om at han var dæmon.
Dog var hun sikker på at han ville være mere udfordrende og holdbar end de to mennesker ville have været. Hun følte sig spændt for første gang i nogle måneder.
"Tager jeg fejl, eller er De på jagt efter den klump som kom ind kort før Dem?" Hun havde skam godt set den grimme mand, der var kommet ind kort før manden her og klumpen som hun kaldte ham havde set jaget og panisk ud.
Gæst- Gæst
Da hun nævnte han var efter den fede bag ham grinte han let. Og så mere interesseret ud. ”Imponerende. Så du bemærkede det. 48 år gammel. Erik Jacobsen. Hans ellers meget attraktive kone bedte mig undersøge ham. Hun er bange for han har en affære. Og det ved jeg svar på om 5... 4... 3... 2...” Han så kort imod lampen i det en kvinde kom ind af døren. Amell vidste allerede at han havde en affære. Det havde han fundet ud af for dage siden. Men indtil videre havde han ikke beviser. Og konen var stædig på hun skulle ha beviser. Så han havde allerede forberedt sig på hvordan han skulle få disse beviser. Men underholdning i mellemtiden var han ikke afvisende over for. Kvinden der kom ind gik direkte hen til ham og de begge fortsatte op af trappen. Tydeligt en eller anden prostitueret. Hun var alt for lækker for ham. Men utroskab var utroskab. Specielt når han var besat af den samme prostitueret. Og han ruinerede sin families velfærd for hende.
”Så har jeg ikke mere at lave de næste par timer. Hvad blev der af det der glas vin?” Spurgte han let og så afventende på hende med et fast charmerende smil. Og lettere lystigt blik som hans blik havde ændret sig til.
Gæst- Gæst
Hun løftede en hånd uden at tage blikket fra ham og kort efter stod en tjenestepige hos dem.
"Et glas til herren her." Tjenestepigen skyndte at komme med et glas og forlod dem igen, mens Melisandre fyldte begge glas med rødvin. Hun var nysgerrig efter hvor godt han kunne klare alkoholden og smilede kærligt til ham.
"Mit navn er Melisandre, men kald mig bare Tempest. Og hvad må jeg så kalde Dem?" Hun løftede sit glas til en skål inden hun drak lidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ser man det... Så må jeg jo heller finde på et godt navn i mellemtiden." Hun blinkede drilsk til ham, mens hun overvejede hvornår de kunne fjerne sig fra krostuen. Hun fandt en lille en lille pose frem fra en skjult lomme i kjolen og tog et enkelt urteblad som hun begyndte at tygge, mens hun gemte posen væk igen.
"Du sagde at du ikke skulle noget de næste par timer. Kan klump virkelig holde så længe? Og hva med dig, kan du holde ud at stoppe midt i underholdningen for at tage dig af dit job? Eller vil du heller vente med at starte underholdningen til dit job er udført?" Stemmen var letter drillende og lokkende. Samtidig med at hun snakkede, flyttede hun sig en smule så hun sad med siden til ham og lagde sit venstre ben hen over det højre, hvilket gjorde at kjolen skilte sig en smule og afslørede venstre ben fra knæet ned til foden der var dækket af en simpel flad sko, der var lige så rød som kjolen.
Gæst- Gæst
Hendes ord fik ham let til at grine. Om han kunne holde så længe? Nej ikke med sådan en kvinde. Han ville være færdig om 2 minutter. Hvis han virkelig holdte sig. ”Han græder efter sex. Og så har han betalt for at kvinden skal være der hele natten for at være der. Så jeg venter til aktionen er færdig og at han sover. Så går jeg ind og tager et billede. Og bum så er mit arbejde færdig.” Sagde han let med et svagt træk på skulderen. ”Jeg har aldrig svigtet en opgave før.” Han løftede vinglasset og tog en let tår af det før han så imod hende igen. ”Og selvom jeg virkelig gerne ville undvære mit arbejde for denne aften. Så ser jeg det mere som om jeg har noget at glæde mig til når jeg kommer tilbage.” Han stillede glasset med vin igen. Hans glas var tomt. Han havde sagt hvad der var brug for at sige. Der var ikke længere noget der holdte ham tilbage. Nu var det bare hende. Hvordan ville hun udspille denne situation. Spændingen imellem dem var så tyk han nærmest kunne se den. ”Hvad er det du tygger på?” Spurgte han let af ren nysgerrighed. Dog var det en dårlig undskyldning for at fokusere på hendes fyldige læber bevæge sig. Og tankerne kørte rundt i hans hoved om alle de ting de kunne gøre. Såvel som hvordan denne spænding gjorde det svært for ham at blive siddende. Men han havde heller ikke lyst til at rejse sig. For denne spænding imellem dem. Den var så fantastisk følende at han bare ville nyde det. Selvom han var overbevist om at han ville nyde resten af aftenen lige så vel.
Gæst- Gæst
"Virkelig? Kender du årsagen til det? Eller årsagen til at han er sin kone utro." Hun lænede sig en smule længere frem, så hun kunne hvile hagen i på den ene hånd og samtidig gav det ham lidt større udsigt ved hendes kavalergang.
Hun overvejede stadig hvad hun skulle kalde ham, men hun havde da et par forslag i tankerne, som hun stadig ville holde for sig selv.
Da han spurgte ind til det hun tykkede på, klukkede hun lidt og smilede drillende til ham.
"Hvis du stadig er her i morgen, så skal jeg fortælle dig det." Hun viste at hun brugte hans egne ord mod ham selv, men hun kunne ikke lade være med at drille ham lidt og se hvordan han tog det. Hun lod endda sin tunge glide ud mellem læberne og lod den langsom og sensuelt glide hen over læberne for at drille ham lidt mere.
"Hvad ville du sige til at vi flyttede underholdningen til et lidt mere private omgivelser? Nogle bestemte steder i tankerne?"
Gæst- Gæst
Hendes næste ord fik ham til at smile lidt bredere. Før han så hen imod bartenderen. ”Jeg havde tænkt mig at leje et rum ovenover kroen. Så jeg kan være i nærheden af mit mål.” Sagde han let og vendte blikket langsomt imod hende. ”Medmindre du havde noget bedre i tankerne?” Hans blik hvilede på hende afventende.
Hvis hun sagde fint til kroværelset rejste han sig op og gik roligt hen til bartenderen. Hvor han lagde nogle mynter. Og bedte om deres største værelse. Bartenderen sagde de mønter han havde lagt ikke ville dække det. Og Amell blev lettere irriteret. Hvorefter han fandt 4 guldmønter frem fra sin lomme og smed på bordet. Bartenderens tone ændrede sig med det samme og gav ham hurtigt nøglen til værelset. Værelse 1.
Hvis hun ikke syntes det var spændene nok så fulgte han hende bare til der hvor det var hun gerne ville hen.
Gæst- Gæst
Smilet blev mere indsmigrende da han nævnte at han ville leje et værelse, og hun gav en lille spinden fra sig.
"Lyder som en hyggelig ide."
Mens han lagde mønterne på disken og fik nøglen, var hun listet op bag ved ham. Hendes tanke var at nappe ham blidt i øret og komme med et hedt åndrag ved hans øre, for at se hvordan han reagerede på det. Hun havde ingen planer om at dette skulle være en stille omgang, tvært imod.
Og hun havde på fornemmelsen at han kunne opfylde netop det ønske, specielt hvis hun lage an til det.
Gæst- Gæst
Hendes spinden dog… Det gjorde han nærmest skyndede sig mere end han behøvede. Specielt da han fik nøglen. Dog mærkede han noget inden han nåede at røre nøglen.
Han mærkede hvordan hun sneg sig op bag ham. Han mærkede hvordan han blev nappet i øret og den sensuelle varme luft på hans øre fra hendes ånde. Og han lod sig roligt med en blid bevægelse vende sig rundt efter han havde taget nøglen. Og lagde en hånd om livet på hende. Efterfulgt af at han bevægede sig ind til hendes øre. ”Du gør det svært at lade være med at tage dig her på baren.” Hviskede han let før hans hånd om hendes liv gled ned og let placerede sig på hendes røv. For at mærke formen på den. Såvel som at fortælle hende hun gjorde ham vild efter hende.
Hvis han lod hende ville han følge hende op af trapperne til det første værelse. Døren nåede ikke engang at blive åbnet før han lænede sig ind til hende så hun havde ryggen mod døren og fronten mod ham. Og pressede sine læber imod hendes i et lystigt og vildt kys. Mens han placerede nøglen i nøglehullet og lod den være der så hun selv kunne bestemme hvornår hun ville ind af døren. Hvis hun bemærkede det.
Gæst- Gæst
Da han ledte hende op af trappen, fuldte hun roligt med. En lille kluk latter undslap hende, da hun blev presset ind mod døren. Hun gengældte grådigt hans lystige og vilde kys. Hun hørte svagt at nøglen blev sat, men tænkte ikke nærmere over det. Lige nu var hendes sind nærmest slukket ned for lysterne. Hendes spinden blev kraftigere og hendes hænder var i fuld gang med forsøget på at rykke tøjet af ham, total lige glad med om det gik i stykker eller ej. Hun løftede sit ene ben, der gled fri af kjolen og gned det mod hans lår, total ligeglad med hvem eller hvad der så dem.
Gæst- Gæst
Kort efter løftede han sig hurtigt væk fra hende for at vende hende rundt og presse sig ind imod hende igen. Så hun nu stod med fronten imod døren. Han lod sin ene hånd glide sig op for at tage fat i hendes hår og hive hendes hoved tilbage så han stadig kunne kysse hende mens han pressede sin lem ind imod hendes røv. Og hans frie hånd gled ned foran hende langs maven for at glide ned imellem hendes ben hvis hun lod ham.
Gæst- Gæst
”Hvis du tager mig i røven, flår jeg dig. Dét er min eneste regel.” Stemmen var bestemt og med en lav knurren for at understrege sin mening. Derefter nappede hun ham i øret og ned af halsen for at tirre ham yderligere. Det var noget hun tit gjorde, for at mændende blev mere vilde overfor hende.
Gæst- Gæst
Han mærkede hvordan hans bukser blev løsnet sammen med bæltet. Og der gik ikke kort før det var de faldt til jorden med et blødt bump. Og det var først der det blev tydeligt han ingen underbukser havde på. Han gik ikke med sådan noget. Hvad skulle han bruge det til? Det var bare endnu en ting at huske når han sneg sig ud af vinduet. Dog var han i tvivl om han ville gøre det i denne situation. Hans allerede ret stive lem blev sagt presset imod hendes røv. Mens hans hånd ved hendes skød gled videre ned imellem hendes ben. Han mærkede godt der ikke var meget plads. Men Amell var en bounty hunter. Hvilket betød at kropsvisitering var en af hans specialer. Så et let skub med hans ene fod imod hendes fod burde få hende til at sprede benene en del mere uden det blev ubehageligt. Så det gjorde han. Han skubbede til hendes fod og hvis det lykkedes ham ville han fortsætte sin hånd. Et kort øjeblik efter løftede han i hendes lændeklæde så han bedre kunne komme ind under det. Hvorefter hans fingre let begyndte at massere hendes underliv. Hans hånd om hendes hår gled væk fra det. For at følge hendes rygsøjle ned. Og så derefter følge hendes side rundt så den til sidst lå på hendes bryst og langsomt masserede rundt på ydrekanten. Han grinte let ved hendes kommentar. Før han løftede blikket imod hende. ”Regler er til for at brydes ifølge mig. Så jeg ville passe på med at sætte regler. Og spørger pænt i stedet.” Sagde han let med et drillende smil så hun tydeligt kunne se han slet ikke mente det. Hendes grænser var hendes grænser. Han kunne bare godt li at være dominerende.
Gæst- Gæst
Hun klukkede let af hans svar på hendes regel og brugte nogle af sine kræfter på at skubbe ham rundt, så han endte op mod døren, mens de stadig kyssede heftigt. Hun krængede hurtigt kjolen af, så hun stod kun iført det tynde klæde. Dog løsnede hun også hurtigt det, så hun nu var helt nøgen. Hun fandt hurtigt frem til nøglen i døren og drejde den rundt, hvorefter hun nærmest maste ham ind gennem døren inden hun overfaldte ham, ved at springe op og svinge benene om ham, mens hendes kys blev til en grådig og lysten snaven. Hun fik plaseret sit varme, våde skød lige oven over hans stive lem, så det lige akurat rørte hendes skamlæber.
Så han ville dominere hende… Det var de skam to om at bestemme. Ikke at hun havde noget imod at bleve domineret, faktisk elskede hun når en mand tog magten. Men hun havde ikke tænkt sig at være en sød og rolig kvinde i aften, tvært imod. Hun havde bestemt sig for at hun ville være en besværlig og ubeslutsom kvinde. I hvertfald ind til hun viste hvad hun havde med at gøre.
//Sig til hvis hun bliver for dominerende //
Gæst- Gæst
//Det skal jeg nok //
Gæst- Gæst
Selv gav hun en spindende stønnen fra sig, da han pressede sit lem op i hende. Hendes krop strammede sig automatisk om lemmet og gjorde det svære for ham at bevæge sig. Men hun regnede med at han bare ville ligge flere kræfter i det.
//Sorry hvis du syndes det blev for kort //
Gæst- Gæst
Lette støn kom fra ham mens han fortsatte med at bruge hans kræfter til at fortsætte i hende. Han var ikke engang begyndt at blive forpustet. Han var alt for god form til dette her. Og han nød hvert eneste sekund af det. Pludselig gled hans hånd om på hendes ryg og vinduet bag hende blev skubbet op. Før hans tunge slap hendes så hun for alvor kunne sige lyde. Og så alle kunne høre dem ude af vinduet. Mens hun hang halvvejs ude af vinduet men holdt sikkert af hans arme som lå om hendes liv.
//Det går nok Jeg kan bruge det
Gæst- Gæst
Hun mærkede godt hvordan han pludselig havde en hånd bag hendes ryg og vinduet blev åbnet, samt han slap deres snaven. Hun smilede skævt til ham mens hun hang der halvvejs ude. Nå så han troede at hun ville blive hængende her, næ nej. Hun flyttede sine arme og ben, så hun støttede fødderne mod væggen og armene på hver side af vinduet. Hun skubbede sig frem i et af de øjeblikke hvor han trak sig tilbage for at støde. Hun lænede sig frem, nappede ham i øret og åndede tungt for at drille ham. Samtidig svingede hun sin overkrop ud til siden for at tvinge ham væk fra vinduet. Hun var ligeglad med om hun fik nogle blå mærker undervejs.
Planen var i første omgang at få ham væk fra vinduet og derefter prøve at tage kontrolden for en stund.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ser man det... En lækker tegning på en lækker krop. Jeg tror jeg vil kalde dig Hunter." Mens hun talte havde hun lænet sig hen over ham mens hun bevægedet sig en smule frem og tilbage i et drillende tempo, samt klemt sammen så det var så stramt som muligt. Alt sammen noget hun nød i fulde drag. Hun nød hans læber ved sin hals, men valgte at drillede ham ved at flytte sig så hun kunne nappe og slikke ham i hans øreflip og nakke, samtidig med at hun spandt erotisk og åndede hedt. Ikke at hun var forpustet eller noget, men hun elskede den effekt det kunne have på mænd.
Efter lidt tid forsatte hun ned til hans brystkasse hvor hun lod nap, kys og drillende slik med tungen fordele sig over hans bryst. Rundt om hans nippels uden at røre, hen over brystet til den anden nippel igen uden at røre den. Hun drillede, tirrede og pirrede ham med fuld overlæg. Hvis han prøvede på at tippe hende af, ville hun sætte sig til modværge for at beholde magten så længe som muligt. Men derfor kunne det godt være at han fik hende væltet.
Gæst- Gæst
Han smilede kort da hun kommenterede på hans brystkasse og gav ham et kaldenavn. ”Hunter? Det kan jeg lide.” Sagde han med et svagt smil mens han så på hende fortsat. Han mærkede hvordan hun rykkede på ham og lå og lod hende tage styringen lige for nu ihvert fald. Han mente at hun også burde arbejde lidt. Samt han kunne ligge og kigge på hende. Mens han mærkede hvordan hun kærtegnede ham. Og hvordan hun pirrede ham. Dog måtte hun gøre bedre. Han nød det. Men det var for meget romance. Han ville have det hårdt. Han ville have hende til at tage ham. Og ikke pirre ham. Han så på hende let med et svagt smil. ”Vis mig hvad det er du kan.” Sagde han let mens han så ned på hende ved hans brystkasse. Han kunne godt li at blive pirret. Men han var allerede indeni hende. Og hvis han ville kunne han nemt tage kontrollen. Men han ville gerne se hvad hun kunne.
Gæst- Gæst
Da han bad hende vise hvad hun kunne, satte hun sig op samtidig med at hun trak sig fri af hans lem og satte sig sådan at det lå fast klemt under hende. Hendes smil gik fra kælent til skummelt, mens hun så på ham under sig.
"Javel ja." Hun gnubbede sit skød mod hans stive lem under sig, så det kom til at ligge, for de fleste, i en ubehagelig position for en kort tid inden hun flyttede sig så lemmet igen gled i position til at komme ind. Derpå maste hun sig hårdt ned over lemmet mens hun klemte sig sammen så stram som muligt. Havde hun gjort det med et menneske ville manden skrige af smerte, men hun regnede med at Hunter ville nyde det.
Sidst rettet af Melisandre Søn 26 Aug 2018 - 20:45, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Hyggelig dag i skoven //Alane//
» Don't think you can run. I'm new here. Not new to this. (Amell Power=Emnesøgning)
» Er væk for en stund, men vi ses igen :D
» Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid)
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata