Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba13dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba14dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba15 
Jake
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba13dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba14dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba15 
Sasha
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba13dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba14dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba15 
Renata
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba13dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba14dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba15 
Genevira
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba13dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba14dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba15 
Celenia
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba13dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba14dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba15 
Lenore
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba13dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba14dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba15 
Taliia
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba13dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba14dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba15 
Madelena Gray
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba13dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba14dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba15 
Katrina
dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba13dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba14dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Ons 22 Aug 2018 - 16:49

Tid: aften
Vejr: lummer lunt, med optræk til regn

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] og [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Melisandre var ankommet til kroen en times tid tidligere og havde bestilt et måltid, som hun nu sad og nød resterne af, sammen med en kande rødvin som var halvtom. Hun drak lidt af vinen i sit glas og så sig rundt, for at se om der var en der kunne udgøre et passende tidsfordriv for natten. Og muligvis også være en lille nat snak, når de var kommet igang. Ikke at hun gad at dræbe nogle, nej det var meget sjovere at nøjes med at drikke lidt fra dem, mens de hyggede sig i lagnerne og så måske finde tilbage til dem, hvis de faldt i hendes smag.
Hun måtte indrømme at hun snart skulle finde sig nye forsyninger når hun nu var her i Doomsville, men det hastede ikke i aften. Og de to slaver som hun havde, kunne godt klare sig uden hende for en aften. Så dygtige var de da tros alt.
Der var to unge mænd oppe ved bardisken, som hun fornemmede var mennesker. Tja... De kunne da bruges... Hvis hun ikke kunne finde andet.


Sidst rettet af Melisandre Tors 13 Sep 2018 - 18:47, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Ons 22 Aug 2018 - 20:14

Vinden blæste let og luften var tyk af den nærtstående regn der snart ville ankomme. Han kunne mærke det. Som om det fyldte i hele luften. Men det forhindrede ikke denne unge mand i at iagtage sit mål. Han fulgte ham på en tom gade i retning imod det der lignede en kro. Men han var ikke sikker på det var der han skulle hen. Selvom gaden var tom så var Amell så god til at forsvinde at han nærmest slet ikke var der når hans mål vendte sig rundt. Det var tydeligt at Amell et eller andet sted enden havde lavet en fejl. Eller hans mål havde store paranoia’er. For han vendte sig rundt hele tiden. Og hver gang var det som om Amell blev et med sine omgivelser så han ikke kunne se ham. Hvilket i sin forstand også var sandt. Amell brugte skyggerne til at forsvinde i tide. Indtil målet vendte sig og gik videre.

Målet gik ind på baren. En mand i sine slut 40. Grim og lettere tyk. Der gik dog ikke længe før Amell trådte ind i baren. Og en hurtig bevægelse gjorde han nu sad ved et bord foran en kvinde med rødt hår og rødt tøj. Hans smil gled hen over hans læber. ”Jamen goddag. Hvad laver en skønhed som dem på sådan en kro som denne helt alene?” Spurgte han let med et charmerende smil. Og et interesseret blik. Mens han brugte lampen lidt til højre for hende til at holde øje med sit mål. Pointen ved dette her var at hvis hans mål vendte sig rundt og kiggede imod dem så de ud til at have haft en samtale et stykke tid. Amell’s jakke var også blevet hængt over stolen så han nu sad i et lækkert jakkesæt som var som smurt på hans krop. Han var tydeligt professionel i hans arbejde. Det ville ikke engang overraske ham hvis kvinden han nu snakkede med slet ikke bemærkede at han holdte øje med sit mål. For han havde lært sig selv at kigge på et objekt. Eller en person i dette tilfælde og stadig holde øje med folk ud af øjenkrogen. Hvilket var det han gjorde i dette øjeblik.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Ons 22 Aug 2018 - 21:14

Da manden satte sig, hævede hun først det ene øjenbryn i fornærmelse. Men da han så på hende og smilede begyndte at tale til hende, kom et lille smil frem på hendes læber. Han så faktisk ret godt ud, og kunne sikkert blive noget mere underholdende end de to unge mennesker. Noget sagde hende at hun ikke fandt hans blod særlig fantastisk. Ikke at det gjorde hende noget, hvis han var underholdene på en anden måde.
"Tja... Jeg ledte enlig efter en særlig aftensmad og noget underholdning. Men jeg kan altid nøjes med underholdningen." Hun så ham an og overvejde hvilken type dæmon han var, for hun var overbevist om at han var dæmon.

Dog var hun sikker på at han ville være mere udfordrende og holdbar end de to mennesker ville have været. Hun følte sig spændt for første gang i nogle måneder.
"Tager jeg fejl, eller er De på jagt efter den klump som kom ind kort før Dem?" Hun havde skam godt set den grimme mand, der var kommet ind kort før manden her og klumpen som hun kaldte ham havde set jaget og panisk ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Ons 22 Aug 2018 - 23:04

Han smilede let da hun nævnte underholdningen. Det vækkede hans interesse. Hans blik fulgte hende kort. Før han roligt lænede sig lidt frem mod bordet. ”Jamen hvorfor tilbyder du så ikke noget af din vin og så kan vi se hvor det ender henne.” Sagde Amell kort og så afventende på hende for at se om hun virkelig ville bide på. Og faktisk være interesseret. Det var noget tid siden Amell havde været aktiv på sin intime front. Og hvis han kunne gøre sit arbejde samtidig så ville det jo ikke være en dårlig idé.

Da hun nævnte han var efter den fede bag ham grinte han let. Og så mere interesseret ud. ”Imponerende. Så du bemærkede det. 48 år gammel. Erik Jacobsen. Hans ellers meget attraktive kone bedte mig undersøge ham. Hun er bange for han har en affære. Og det ved jeg svar på om 5... 4... 3... 2...” Han så kort imod lampen i det en kvinde kom ind af døren. Amell vidste allerede at han havde en affære. Det havde han fundet ud af for dage siden. Men indtil videre havde han ikke beviser. Og konen var stædig på hun skulle ha beviser. Så han havde allerede forberedt sig på hvordan han skulle få disse beviser. Men underholdning i mellemtiden var han ikke afvisende over for. Kvinden der kom ind gik direkte hen til ham og de begge fortsatte op af trappen. Tydeligt en eller anden prostitueret. Hun var alt for lækker for ham. Men utroskab var utroskab. Specielt når han var besat af den samme prostitueret. Og han ruinerede sin families velfærd for hende.

”Så har jeg ikke mere at lave de næste par timer. Hvad blev der af det der glas vin?” Spurgte han let og så afventende på hende med et fast charmerende smil. Og lettere lystigt blik som hans blik havde ændret sig til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Tors 23 Aug 2018 - 8:06

Hendes smil blev bredere som han viste interesse for at være hendes underholdning, samt den måde han prøvede at charme sig ind på hende. Ikke en af de bedste, men det var ganske udmærket. Hun så godt at en anden kvinde var kommet ind, netop som han havde talt ned til og at hun var gået hen til klumpen. Hun fnøs. Utroskab, det var noget af det værste hun kendte til. Ikke at hun selv havde de problemer, det var hun for kræsen til. Der havde godt nok været et par mænd igennem tiden, som havde vækket hendes interesse, som viste sig at være gift og dem havde hun sparket ud igen inden de overhovedet var kommet af med bukserne.

Hun løftede en hånd uden at tage blikket fra ham og kort efter stod en tjenestepige hos dem.
"Et glas til herren her." Tjenestepigen skyndte at komme med et glas og forlod dem igen, mens Melisandre fyldte begge glas med rødvin. Hun var nysgerrig efter hvor godt han kunne klare alkoholden og smilede kærligt til ham.
"Mit navn er Melisandre, men kald mig bare Tempest. Og hvad må jeg så kalde Dem?" Hun løftede sit glas til en skål inden hun drak lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Tors 23 Aug 2018 - 9:57

Han så let på hende. Smilede let over hvordan hun løftede hånden og så var der med det samme en tjenestepige klar til at hoppe og danse for hende. Amell var anderledes. Han stod helst i baggrunden og lod alt ske foran ham. Men hans intelligens gjorde også at det var det klogeste. Det gjorde han kunne bruge tiden han stod i baggrunden til at se folks sande ansigter. Dog denne kvinde… Der var noget over hende. Noget som vækkede hans interesse anderledes end der var sket de sidste mange år. Ikke de sidste 20 år. Selvom det var det eneste han kunne huske så kunne han jo ikke vide om der var noget før. Eller hvor gammel han var. Amell tog glasset let efter det var blevet fyldt op og løftede det som en let skål. Før han tog en lille tår af det. Han lod svagt rødvinen ramme hans smagsløg. Lod det glide lidt i munden for at smage det bedre til. Ikke den bedste efter hans egen mening. Men hans interesse var heller ikke i rødvinen. Ellers var der bedre kroer at tage til. Han stillede glasset let på bordet og lod sin hånd glide ned af glasset for at lande på den flade del af bunden af stilken og hvile der. ”Tempest. Et smukt kaldenavn. Måske vil jeg lave lidt om på det. Vi får se om denne underholdning foregår længe nok til det.” Sagde han let og så lidt ud i rummet. Før han vendte blikket imod hende igen. ”Du kan kalde mig hvad du har lyst til. Hvis du stadig er her i morgen kan du få mit navn. Indtil da holder jeg det for mig selv.” Sagde han let og løftede vinglasset igen for at tage en lidt større tår end før. En mere normal tår så at sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Tors 23 Aug 2018 - 11:34

Jo mere hun snakkede med ham, jo mere havde hun lyst til at blive. Også selvom han holdte sit navn hemmeligt. På en måde gjorde det hende bare mere bestemt for at blive, da det var en pris som hun så frem til at vinde. Særlig når manden så så godt ud, som han gjorde. Det kærlige smil blev lidt større og hendes øjne spillede af ivre over det spil de havde gang i.
"Ser man det... Så må jeg jo heller finde på et godt navn i mellemtiden." Hun blinkede drilsk til ham, mens hun overvejede hvornår de kunne fjerne sig fra krostuen. Hun fandt en lille en lille pose frem fra en skjult lomme i kjolen og tog et enkelt urteblad som hun begyndte at tygge, mens hun gemte posen væk igen.
"Du sagde at du ikke skulle noget de næste par timer. Kan klump virkelig holde så længe? Og hva med dig, kan du holde ud at stoppe midt i underholdningen for at tage dig af dit job? Eller vil du heller vente med at starte underholdningen til dit job er udført?" Stemmen var letter drillende og lokkende. Samtidig med at hun snakkede, flyttede hun sig en smule så hun sad med siden til ham og lagde sit venstre ben hen over det højre, hvilket gjorde at kjolen skilte sig en smule og afslørede venstre ben fra knæet ned til foden der var dækket af en simpel flad sko, der var lige så rød som kjolen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Tors 23 Aug 2018 - 12:58

Hendes ord om at finde et navn til ham fik ham til at læne sig hen over bordet med armene under sig som han lænede sin vægt på. Hvorefter hans blik let gled lidt ned for at undersøge de enkle former han kunne se. Et let suk over synet gled over hans læber mens hans blik gled op af hende og fokuserede på hendes øjne igen. Amell’s smil ændrede sig til et let mystisk smil. ”Nåh så det må du? Og hvad havde du i tankerne?” Spurgte han let og lænede sig tilbage i stolen igen og løftede sit vinglas. Og tog en roligt tår igen. Før vinen blev stillet på bordet igen.
Hendes ord fik ham let til at grine. Om han kunne holde så længe? Nej ikke med sådan en kvinde. Han ville være færdig om 2 minutter. Hvis han virkelig holdte sig. ”Han græder efter sex. Og så har han betalt for at kvinden skal være der hele natten for at være der. Så jeg venter til aktionen er færdig og at han sover. Så går jeg ind og tager et billede. Og bum så er mit arbejde færdig.” Sagde han let med et svagt træk på skulderen. ”Jeg har aldrig svigtet en opgave før.” Han løftede vinglasset og tog en let tår af det før han så imod hende igen. ”Og selvom jeg virkelig gerne ville undvære mit arbejde for denne aften. Så ser jeg det mere som om jeg har noget at glæde mig til når jeg kommer tilbage.” Han stillede glasset med vin igen. Hans glas var tomt. Han havde sagt hvad der var brug for at sige. Der var ikke længere noget der holdte ham tilbage. Nu var det bare hende. Hvordan ville hun udspille denne situation. Spændingen imellem dem var så tyk han nærmest kunne se den. ”Hvad er det du tygger på?” Spurgte han let af ren nysgerrighed. Dog var det en dårlig undskyldning for at fokusere på hendes fyldige læber bevæge sig. Og tankerne kørte rundt i hans hoved om alle de ting de kunne gøre. Såvel som hvordan denne spænding gjorde det svært for ham at blive siddende. Men han havde heller ikke lyst til at rejse sig. For denne spænding imellem dem. Den var så fantastisk følende at han bare ville nyde det. Selvom han var overbevist om at han ville nyde resten af aftenen lige så vel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Tors 23 Aug 2018 - 14:21

Hun var lige ved at kløjes i den mundfuld vin hun havde taget. Havde hun hørt rigtigt? Hvad kunne være årsagen til det? Nu blev hun nysgerrig.
"Virkelig? Kender du årsagen til det? Eller årsagen til at han er sin kone utro." Hun lænede sig en smule længere frem, så hun kunne hvile hagen i på den ene hånd og samtidig gav det ham lidt større udsigt ved hendes kavalergang.
Hun overvejede stadig hvad hun skulle kalde ham, men hun havde da et par forslag i tankerne, som hun stadig ville holde for sig selv.

Da han spurgte ind til det hun tykkede på, klukkede hun lidt og smilede drillende til ham.
"Hvis du stadig er her i morgen, så skal jeg fortælle dig det." Hun viste at hun brugte hans egne ord mod ham selv, men hun kunne ikke lade være med at drille ham lidt og se hvordan han tog det. Hun lod endda sin tunge glide ud mellem læberne og lod den langsom og sensuelt glide hen over læberne for at drille ham lidt mere.
"Hvad ville du sige til at vi flyttede underholdningen til et lidt mere private omgivelser? Nogle bestemte steder i tankerne?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Tors 23 Aug 2018 - 14:56

Han grinte let til at hun fik vin i den forkerte hals. Før han så hvordan hun lænede sig frem. Og han så let på hendes kavalergang før hans blik løftede sig til hendes ansigt igen. Før han så på hende med et let lystigt blik. ”Årsag er ikke mit arbejde. Men hvis jeg skulle gætte så tror jeg hun har lukket vandet efter han blev tyk. Jeg har været i deres hjem. Han var en okay pæn fyr engang. Og hun er stadig pæn. Men ærlig talt. Så er forhold ikke mit ekspertise område.” Sagde han let og smilede svagt. Da hun begyndte at drille ham grinte han let. Og hævede øjenbrynene mens han let nikkede svagt som et signal for ’okay okay jeg forstår hvad du gjorde der’ Hun havde sin lille hemmelighed og han havde sin. Så nu måtte de se om de fik sandheden at vide fra hinanden.

Hendes næste ord fik ham til at smile lidt bredere. Før han så hen imod bartenderen. ”Jeg havde tænkt mig at leje et rum ovenover kroen. Så jeg kan være i nærheden af mit mål.” Sagde han let og vendte blikket langsomt imod hende. ”Medmindre du havde noget bedre i tankerne?” Hans blik hvilede på hende afventende.

Hvis hun sagde fint til kroværelset rejste han sig op og gik roligt hen til bartenderen. Hvor han lagde nogle mynter. Og bedte om deres største værelse. Bartenderen sagde de mønter han havde lagt ikke ville dække det. Og Amell blev lettere irriteret. Hvorefter han fandt 4 guldmønter frem fra sin lomme og smed på bordet. Bartenderens tone ændrede sig med det samme og gav ham hurtigt nøglen til værelset. Værelse 1.

Hvis hun ikke syntes det var spændene nok så fulgte han hende bare til der hvor det var hun gerne ville hen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Tors 23 Aug 2018 - 16:15

Hun grinede let over hans fortælling omkring klump. Og nikkede forstående over at forhold ikke var hans ekspertise område. Hun havde dog en tildens til at være mere nysgerrig end godt var fra tid til anden.
Smilet blev mere indsmigrende da han nævnte at han ville leje et værelse, og hun gav en lille spinden fra sig.
"Lyder som en hyggelig ide."

Mens han lagde mønterne på disken og fik nøglen, var hun listet op bag ved ham. Hendes tanke var at nappe ham blidt i øret og komme med et hedt åndrag ved hans øre, for at se hvordan han reagerede på det. Hun havde ingen planer om at dette skulle være en stille omgang, tvært imod.
Og hun havde på fornemmelsen at han kunne opfylde netop det ønske, specielt hvis hun lage an til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Tors 23 Aug 2018 - 19:21

Hendes nysgerrighed interesserede ham. Han kunne godt li at en kvinde var nysgerrig selv hvis han ikke kendte svarene. For det fik ham til at tænke over tingene. Tænke over ting han normalt ikke tænkte. Det var blevet rutine ikke at tænke eller finde ud af hvad der var bag tingene. Så han nød hun testede hans opfattelsesevne.
Hendes spinden dog… Det gjorde han nærmest skyndede sig mere end han behøvede. Specielt da han fik nøglen. Dog mærkede han noget inden han nåede at røre nøglen.

Han mærkede hvordan hun sneg sig op bag ham. Han mærkede hvordan han blev nappet i øret og den sensuelle varme luft på hans øre fra hendes ånde. Og han lod sig roligt med en blid bevægelse vende sig rundt efter han havde taget nøglen. Og lagde en hånd om livet på hende. Efterfulgt af at han bevægede sig ind til hendes øre. ”Du gør det svært at lade være med at tage dig her på baren.” Hviskede han let før hans hånd om hendes liv gled ned og let placerede sig på hendes røv. For at mærke formen på den. Såvel som at fortælle hende hun gjorde ham vild efter hende.

Hvis han lod hende ville han følge hende op af trapperne til det første værelse. Døren nåede ikke engang at blive åbnet før han lænede sig ind til hende så hun havde ryggen mod døren og fronten mod ham. Og pressede sine læber imod hendes i et lystigt og vildt kys. Mens han placerede nøglen i nøglehullet og lod den være der så hun selv kunne bestemme hvornår hun ville ind af døren. Hvis hun bemærkede det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Tors 23 Aug 2018 - 22:13

Hun smilede bredt over at hendes plan så ud til at lykkedes fra starten af, særligt da hun hørte hans hviskende ord. Hun spandt igen for at lade ham vide at hun også var vild efter ham.
Da han ledte hende op af trappen, fuldte hun roligt med. En lille kluk latter undslap hende, da hun blev presset ind mod døren. Hun gengældte grådigt hans lystige og vilde kys. Hun hørte svagt at nøglen blev sat, men tænkte ikke nærmere over det. Lige nu var hendes sind nærmest slukket ned for lysterne. Hendes spinden blev kraftigere og hendes hænder var i fuld gang med forsøget på at rykke tøjet af ham, total lige glad med om det gik i stykker eller ej. Hun løftede sit ene ben, der gled fri af kjolen og gned det mod hans lår, total ligeglad med hvem eller hvad der så dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Tors 23 Aug 2018 - 23:17

Han mærkede hvordan hun pludselig var over hele hans krop. Og hans jakke som han havde haft over armen røg på gulvet i takt med han mærkede hvordan hans knapper på hans skjorte blev revet i stykker. Men det var tydeligt at Amell var fuldstændig ligeglad. Han ville bare mærke mere til hende. Mere af hende. Så han pressede sig mere imod hende. Mens han tog fat i top stropperne af hendes kjole og hev i dem enden for at ødelægge den eller hive dem af hende. Alt vedkommende hvad der kom først. Hvis det lykkedes ham at få stropperne af hende ville kjolen nok kort efter falde ned så hendes krop blev blottet. I hvert fald indtil undertøjet. Som han et eller andet sted glædede sig til at se. Dog måtte det vente til de var indenfor. Han mærkede hendes lår op af hans. Og tog fat i låret for at hive det mere op. Så når han pressede sig ind imod hende ville hun kunne mærke hans lette bule der var begyndt at vokse på hans bukser imod hendes underliv. Om kjolen var på hende eller ej. Han var ligeglad. Han ville bare have hende. Have hende mere.
Kort efter løftede han sig hurtigt væk fra hende for at vende hende rundt og presse sig ind imod hende igen. Så hun nu stod med fronten imod døren. Han lod sin ene hånd glide sig op for at tage fat i hendes hår og hive hendes hoved tilbage så han stadig kunne kysse hende mens han pressede sin lem ind imod hendes røv. Og hans frie hånd gled ned foran hende langs maven for at glide ned imellem hendes ben hvis hun lod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Fre 24 Aug 2018 - 8:08

Til tros for at hun nærmest var væk i lyster, fornemmede hun godt hvordan han hev i kjolen. Hun flyttede den ene hånd fra ham og fandt hurtigt de bånd der holdte kjolen sammen i siden. Hun trak i det ene og løsnede kjolen, så den gled til side og afslørede hendes bare bryst, samt det tynde stof der var bundet i hver side, som gjorde det ud for lændeklæde. Hun stønnede lysten da han hev hendes lår mere op, så hun kunne mærke bulen i hans bukser. Hun mærkede tydeligt hvordan hun blev våd og mere lysten af dette. Hendes kys blev mere grådigt for en stund, ind til han flyttede sig væk fra hende. Kun for at vende hende rundt så hun stod med ryggen til ham og hænderne mod døren. Hans hårde behandling med at hive hendes hoved tilbage så de kunne forsætte deres grådige kys fik hende til at spinde kraftigere. Hun nød virkelig denne behandling. Det tydede virkelig på at han ville behandle hende hårdhemmet, hvilket hun nød mere end noget andet. Hendes ene hånd gled om mellem dem, hvor den rykkede i bæltet for at løsne det og bukserne. Hun ønskede at mærke hans lem mod sin bare hud, og det kunne nærmest ikke gå hurtigt nok. Fornemmelsen af hans hånd der gled ned mod hendes skød, fik hende til at sprede benene en lille bitte smule, hvis han ville have hele hånden ind, måtte han tvinge sig adgang. Noget hun håbede på at han ville gøre. Hendes frie hånd fandt vej til hans nakke og hår, som hun greb fat i. I en hurtig bevægelse fik hun flyttet sig nok til at hendes mund fandt hans øre.
”Hvis du tager mig i røven, flår jeg dig. Dét er min eneste regel.” Stemmen var bestemt og med en lav knurren for at understrege sin mening. Derefter nappede hun ham i øret og ned af halsen for at tirre ham yderligere. Det var noget hun tit gjorde, for at mændende blev mere vilde overfor hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Fre 24 Aug 2018 - 20:29

Han lod hende selv fjerne den. Hvis hun så gerne ville redde hendes kjole så ville han ikke stå i vejen for det. Han var ligeglad om hans tøj var i stykker. Det havde bare været en god aften hvis det var. Et minde så at sige. Han lod kjolen falde til siden før han roligt løftede i den let så den kom til siden og hendes bar krop vistes. Lændeklædet ville han lade hende have på lidt endnu. Dog skulle hun ikke forvente det var længe. For hans fornuft fortalte ham at han burde åbne døren. Til gengæld hans lem… Den skreg skide være med det og knep hende. Og lige nu råbte hans lem højere. Beklager fornuft. Men Amell havde allerede besluttet sig. Hvis de skulle fortsætte ind i rummet måtte hun gøre det. For han kunne ikke vente mere. Han ville ikke vente mere.
Han mærkede hvordan hans bukser blev løsnet sammen med bæltet. Og der gik ikke kort før det var de faldt til jorden med et blødt bump. Og det var først der det blev tydeligt han ingen underbukser havde på. Han gik ikke med sådan noget. Hvad skulle han bruge det til? Det var bare endnu en ting at huske når han sneg sig ud af vinduet. Dog var han i tvivl om han ville gøre det i denne situation. Hans allerede ret stive lem blev sagt presset imod hendes røv. Mens hans hånd ved hendes skød gled videre ned imellem hendes ben. Han mærkede godt der ikke var meget plads. Men Amell var en bounty hunter. Hvilket betød at kropsvisitering var en af hans specialer. Så et let skub med hans ene fod imod hendes fod burde få hende til at sprede benene en del mere uden det blev ubehageligt. Så det gjorde han. Han skubbede til hendes fod og hvis det lykkedes ham ville han fortsætte sin hånd. Et kort øjeblik efter løftede han i hendes lændeklæde så han bedre kunne komme ind under det. Hvorefter hans fingre let begyndte at massere hendes underliv. Hans hånd om hendes hår gled væk fra det. For at følge hendes rygsøjle ned. Og så derefter følge hendes side rundt så den til sidst lå på hendes bryst og langsomt masserede rundt på ydrekanten. Han grinte let ved hendes kommentar. Før han løftede blikket imod hende. ”Regler er til for at brydes ifølge mig. Så jeg ville passe på med at sætte regler. Og spørger pænt i stedet.” Sagde han let med et drillende smil så hun tydeligt kunne se han slet ikke mente det. Hendes grænser var hendes grænser. Han kunne bare godt li at være dominerende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Fre 24 Aug 2018 - 22:17

Hun vred sig let af fornøjelse og lyst. At mærke hvor dejlig stiv han var, fik virkelig hendes sanser ud på kanten. Og da hans fod fik skubbet til hendes, så hun måtte flytte benet for ikke at miste balancen, mærkede hun godt hvordan hans hånd gled længere ind mellem hendes ben. Det fik hende til at gispe let af overraskelse over hvor stor nydelse det gav hende, bare at han rørte hende. Var det virkelig så længe siden? I så fald skulle han forvente at hun ville være mere krævende.

Hun klukkede let af hans svar på hendes regel og brugte nogle af sine kræfter på at skubbe ham rundt, så han endte op mod døren, mens de stadig kyssede heftigt. Hun krængede hurtigt kjolen af, så hun stod kun iført det tynde klæde. Dog løsnede hun også hurtigt det, så hun nu var helt nøgen. Hun fandt hurtigt frem til nøglen i døren og drejde den rundt, hvorefter hun nærmest maste ham ind gennem døren inden hun overfaldte ham, ved at springe op og svinge benene om ham, mens hendes kys blev til en grådig og lysten snaven. Hun fik plaseret sit varme, våde skød lige oven over hans stive lem, så det lige akurat rørte hendes skamlæber.
Så han ville dominere hende… Det var de skam to om at bestemme. Ikke at hun havde noget imod at bleve domineret, faktisk elskede hun når en mand tog magten. Men hun havde ikke tænkt sig at være en sød og rolig kvinde i aften, tvært imod. Hun havde bestemt sig for at hun ville være en besværlig og ubeslutsom kvinde. I hvertfald ind til hun viste hvad hun havde med at gøre.

//Sig til hvis hun bliver for dominerende Very Happy //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Lør 25 Aug 2018 - 1:43

Han mærkede hvordan han blev vendt rundt og at døren blev presset imod hans ryg. Men han havde ikke noget imod det. Faktisk gjorde det ham endnu mere vild. Han havde mere lyst til hende. Fordi hun bestemte. Det gav ham lyst til at bestemme endnu mere. Og det gjorde han blev mere tændt. Han mærkede hvordan han nærmest blev kastet ind af døren kun for at gribe en flyvende kvinde i sine arme. Han spændte let i sine muskler så den pludselige vægtændring i hans arme ikke skabte en ubalance. Han lod sin tunge lystigt og drillende lege med hendes i et grådigt overfald af hendes læber. Mens hans hænder gled ned og holdte fast på hende på hendes røv så hun ikke faldt ned. Han mærkede hvordan spidsen af hans lem rørte hendes underliv. Okay så det var sådan de skulle lege. Han vendte sig rundt med hende og i samme bevægelse sparkede til døren så den smækkede i. Før han bevægede sig direkte hen til det nærmeste vindue. Som han pressede hendes bare ryg op imod. Mens han endelig. Med en bestemt og fast beslutning mærkede hende for alvor. Hans lem blev presset op imod hendes underliv så det delte hendes skamlæber og hans lem gled op i hende. Kun lige hovedet langsomt. Før han mistede tålmodigheden og pressede den helt op i hende i et hug.

//Det skal jeg nok Wink //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Lør 25 Aug 2018 - 9:19

Hun bummede nydende, da han gengældte hendes grådige snaven. Og hun mærkede også hvordan han spændte op i sine muskler for at holde hende, endnu et plus i hendes regnskab over ham. Da døren blev smækket i og hun blev presset mod vinduet, blev hendes finger kort varigt til drageklører så hun kunne flå resten af hans skjorte og selv om hun var forsigtig kunne det ikke undgås at han fik nogle rifter. Dog var hun sikker på at det bare gjorde ham mere vild i varmen.
Selv gav hun en spindende stønnen fra sig, da han pressede sit lem op i hende. Hendes krop strammede sig automatisk om lemmet og gjorde det svære for ham at bevæge sig. Men hun regnede med at han bare ville ligge flere kræfter i det.

//Sorry hvis du syndes det blev for kort //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Lør 25 Aug 2018 - 13:11

Hans bevægelser ændrede sig ikke det mindste af hendes forsøg på at gøre det hårdt for ham. Han mærkede hvordan hans ryg let blev revet i. En kort hvislende lyd af nydelse kom fra hans læber før han bare fortsatte den grådige leg mellem deres tunger. Ruden var sikkert kold men ærlig talt så troede han ikke på det ændrede sig. De var begge helt vilde i varmen så om der kom lidt kulde ind var ubetydeligt ifølge ham. Han pressede hende mere op imod ruden fordi han mærkede hvordan hun prøvede at ’benægte’ ham adgang til hendes underliv. Men hans krop var som en vild tyr. Han kunne ikke stoppe nu og der var intet han selv kunne gøre nu. Han pressede sig hurtigere op i hende og hårdere imod hende. Så hun på en måde blev mast ind imod ruden på skift. Hans læber slap hendes kort så deres tungeleg foregik imellem dem nu uden deres læber omfavne dem. Hans ene hånd klemte lettere hårdt på hendes røv. Mens den anden gled op og ned af hendes lår. Hun hvilede på vindueskanten så han havde ikke brug for at holde fast i hende som sådan. Men han havde heller ikke tænkt sig at stoppe. Ikke endnu.

Lette støn kom fra ham mens han fortsatte med at bruge hans kræfter til at fortsætte i hende. Han var ikke engang begyndt at blive forpustet. Han var alt for god form til dette her. Og han nød hvert eneste sekund af det. Pludselig gled hans hånd om på hendes ryg og vinduet bag hende blev skubbet op. Før hans tunge slap hendes så hun for alvor kunne sige lyde. Og så alle kunne høre dem ude af vinduet. Mens hun hang halvvejs ude af vinduet men holdt sikkert af hans arme som lå om hendes liv.

//Det går nok Smile Jeg kan bruge det Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Lør 25 Aug 2018 - 15:39

Hun nød hvordan han gav hende modstand, både ved deres grådig snaven og måden han stødte hårde og hurtigere i hende. At ruden var kold mærkede hun knap nok, da hendes krop faktisk var et flammende bål af varme.
Hun mærkede godt hvordan han pludselig havde en hånd bag hendes ryg og vinduet blev åbnet, samt han slap deres snaven. Hun smilede skævt til ham mens hun hang der halvvejs ude. Nå så han troede at hun ville blive hængende her, næ nej. Hun flyttede sine arme og ben, så hun støttede fødderne mod væggen og armene på hver side af vinduet. Hun skubbede sig frem i et af de øjeblikke hvor han trak sig tilbage for at støde. Hun lænede sig frem, nappede ham i øret og åndede tungt for at drille ham. Samtidig svingede hun sin overkrop ud til siden for at tvinge ham væk fra vinduet. Hun var ligeglad med om hun fik nogle blå mærker undervejs.
Planen var i første omgang at få ham væk fra vinduet og derefter prøve at tage kontrolden for en stund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Lør 25 Aug 2018 - 20:31

Han mærkede hvordan hun åndede tungt ind i hans øre. Og på grund af det mistede han kort øjeblik herredømmet over sin krop. Så da hun skubbede ham ind af vinduet igen faldt han bagover men før han ramte jorden stoppede han i luften. Som om han havde nået at gribe fat i noget. Det havde han som sådan også. Han havde sluppet hendes lår og en metal stang fra en lampe i nærheden var fløjet ind i hans hånd som han så fik til at flyve så det blev et håndtag i hans hånd der hang i luften. Hvorefter han lagde dem begge roligt ned med ham nederst. Hvis hun så gerne ville ha han flyttede sig så kunne hun jo gøre noget af arbejdet. Hun kunne jo også ha spurgt. Men han havde heller ikke noget imod hun tog kommandoen på denne måde. Hans hænder gled ned og tog hende på hver balle så han kunne klappe dem hårdt samtidig. Hans læber var imod hendes hals mens han åndede tung og grinte let. Samtidig med det bevægede han sin lem i hende så meget han kunne mens han nu lå på gulvet med ryggen og hun lå ovenpå ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Lør 25 Aug 2018 - 21:38

Hun grinede skælmsk da han mistede balancen og hun fik overtaget kontrolden, samt fik et godt syn af hans brystkasse.
"Ser man det... En lækker tegning på en lækker krop. Jeg tror jeg vil kalde dig Hunter." Mens hun talte havde hun lænet sig hen over ham mens hun bevægedet sig en smule frem og tilbage i et drillende tempo, samt klemt sammen så det var så stramt som muligt. Alt sammen noget hun nød i fulde drag. Hun nød hans læber ved sin hals, men valgte at drillede ham ved at flytte sig så hun kunne nappe og slikke ham i hans øreflip og nakke, samtidig med at hun spandt erotisk og åndede hedt. Ikke at hun var forpustet eller noget, men hun elskede den effekt det kunne have på mænd.

Efter lidt tid forsatte hun ned til hans brystkasse hvor hun lod nap, kys og drillende slik med tungen fordele sig over hans bryst. Rundt om hans nippels uden at røre, hen over brystet til den anden nippel igen uden at røre den. Hun drillede, tirrede og pirrede ham med fuld overlæg. Hvis han prøvede på at tippe hende af, ville hun sætte sig til modværge for at beholde magten så længe som muligt. Men derfor kunne det godt være at han fik hende væltet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Lør 25 Aug 2018 - 23:12

Hans brystkasse var overdækket af ar fra tortur det var tydeligt. Halvdelen af sårene var brændt bagefter såvel som ar formede sig over hans krop. En stjerne var på hans højre brystkasse og det var tydeligt der engang var en på hans venstre. Det var hans tegn for han var en bountyhunter det ene. Og det andet havde været et symbol for hans tidligere liv. Men han kunne ikke huske det og han var vågnet op med det brændt. Der var ikke meget der kunne efterlade ar på en dæmon men det var der på ham. Ned af hans side var der symboler på et sprog ingen han havde mødt kunne forstå. Det var også fra hans forrige liv han ikke kendte.

Han smilede kort da hun kommenterede på hans brystkasse og gav ham et kaldenavn. ”Hunter? Det kan jeg lide.” Sagde han med et svagt smil mens han så på hende fortsat. Han mærkede hvordan hun rykkede på ham og lå og lod hende tage styringen lige for nu ihvert fald. Han mente at hun også burde arbejde lidt. Samt han kunne ligge og kigge på hende. Mens han mærkede hvordan hun kærtegnede ham. Og hvordan hun pirrede ham. Dog måtte hun gøre bedre. Han nød det. Men det var for meget romance. Han ville have det hårdt. Han ville have hende til at tage ham. Og ikke pirre ham. Han så på hende let med et svagt smil. ”Vis mig hvad det er du kan.” Sagde han let mens han så ned på hende ved hans brystkasse. Han kunne godt li at blive pirret. Men han var allerede indeni hende. Og hvis han ville kunne han nemt tage kontrollen. Men han ville gerne se hvad hun kunne.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid) Empty Sv: dæmoner mødes til en hyggelig stund - Amell Powers XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Søn 26 Aug 2018 - 10:18

Hun lo kælent af hans kommentar om det kælenavn hun havde givet ham. Hun havde en ide om at han var jæger af en eller anden art, hvilket også var grundten til at hun havde fundet på navnet til ham.
Da han bad hende vise hvad hun kunne, satte hun sig op samtidig med at hun trak sig fri af hans lem og satte sig sådan at det lå fast klemt under hende. Hendes smil gik fra kælent til skummelt, mens hun så på ham under sig.
"Javel ja." Hun gnubbede sit skød mod hans stive lem under sig, så det kom til at ligge, for de fleste, i en ubehagelig position for en kort tid inden hun flyttede sig så lemmet igen gled i position til at komme ind. Derpå maste hun sig hårdt ned over lemmet mens hun klemte sig sammen så stram som muligt. Havde hun gjort det med et menneske ville manden skrige af smerte, men hun regnede med at Hunter ville nyde det.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Sidst rettet af Melisandre Søn 26 Aug 2018 - 20:45, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum