Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba13Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba14Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba15 
Jake
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba13Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba14Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba15 
Sasha
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba13Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba14Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba15 
Renata
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba13Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba14Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba15 
Celenia
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba13Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba14Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba15 
Lenore
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba13Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba14Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba15 
Genevira
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba13Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba14Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba15 
Katrina
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba13Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba14Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba15 
Lori
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba13Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba14Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba15 
Edgar
Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba13Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba14Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 15:57

Tid: 23:00
Sted: En bænk i parken
Omgivelser: Græs og ingen levende væsner...
Vejr: Fin temperatur...
Påklædning: et par læse bukser, en grå skjort, lædersko, og et slips.

Matic sad i parken på en bænk, og kiggede sig roligt omkring... Han sad der bare og slappede af, fordi der ikke lige var nogen han kunne snakke med. Han var sjældent den type der dog snakkede med andre bare sådan, emn han nød dog stadig at snakke med andre hvis de kom til ham og begyndte at tale til ham... Han sad bare på bænken og kiggede sig omkring. Han havde ikke lige noget han orkede at lave...

Han havde kedet sig meget på det sidste, og havde virkelig været træt af at vampyre var så svære at finde. Det gjorde hans rebelske sider irriteret da han ikke kunne fåp dem til at bide ham så, og vise de andre forbandede engle at han kørte sit eget spil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 17:17

der kom en lille pige på omkring de 12 år gånde, hun havde en utrolig tynd jakke på, hun vaar sulten hun havde ikke fået noget blod overhovede i lang tid, *hvor er der et nemt offer for mig jeg orker ik at kæmpe for min mad den her gang det jeg for træt til, hun så en ung fyr og kunne lugte med det sammen hvad han var, ''engel'' hviskede hun med et smil og så på ham med et smil på sine læber. hun var glad, hun gik mod ham og satte sig ved siden af ham, ''hejsa'' sagde hun sødt med et smil... ''jeg hedder rosey hvad er dit navn?'' spurte hun med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 17:29

Han blev meget overrasket da hun kom hen til ham og satte sig ned ved siden af ham det var ikke så ofte han oplevede det. At små piger var ude på det tidspunkt og så da slet ikke at de nærmede sig fremmde folk... MÅske der var noget specielt ved hende? Det vidste han jo ikke...

''Jamen Hej Rosey... Jeg hedder Matic...''

Han så ganske stille på hende, og forsøgte at gennemskue hvad hun var eller bare hvem hun var, men han forstod det virkelig ikke...

''Hvad laver en pige på din alder ude så sent, og taler med fremmede?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 19:33

hun smilede sødt, ''jeg er ik en lille pige jeg er 500 år gammel'' sagde hun og bed sig i læben da hun var utrolig sulten hun for sin mund da hendes tænder kom frem, hun smielde for sig selv med et smil på sine læber og slapper af og ser på ham med et smil på sine læber... hun så på ham, hun vidste ikke hvad hun skal gøre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 19:44

''Du siger du er 500?''

Han så stille på hende, og vidste næsten med det samme hvad hun så var...

''Du er noget der minder om et menneske, så det er enten menneske, dæmon, varulv vampyr, shapeshifter eller skyggevæsen...''

''Varulv, menneske og shapeshifter nej... De lever ikke så længe...''
''Dæmon nej... Så ville du have en krop omkring de 20 istedet...''
''Skyggevæsen... Nej ikke nok mørk aura...''

Han så smilende på hende, og havde så på fornemmelsen hvorfor hun var der... Man han gjorde ikke rigtigt noget ved det...

''Så vampyr altså... Er det ikke dumt at afsløre dig over for dit bytte?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 20:16

hun nikkede, ''jov men sådan er jeg de fleste er ik bange for mig'' sagde hun stille, ''jeg hader bare at skulle slogs med mit bytte det har jeg ik energi til'' sagde hun og så på hende med et smil på sine læber, *han er ik bange han er faktisk meget køn når man tænker over det* tænkte hun for sig selv og så på dem med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 20:26

''Det er stadig dumt at afsløre dig for et eventuelt bytte... Det er jo ikke mange der giver deres blod væk...''

Han sagde det stille og rejste sig så op, og begyndte at gå væk fra hende i et ret så langsomt tempo, for at give hende en god chance for at overfalde ham... Han var normalt ikke typen der bare gav dem det, men han lod dem drikke hvis de fik ham... Han bad dem ikke så ofte om det, medmindre han følte sig tiltrukket af dem...

Hvilket han havde svært ved fordi hun var så ung kropsmæssigt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 20:45

rosey så på ham med et smil på sine læber og så på hende med et smil på sine læber, hun sprang på ham og bed ham i nakken og sugede blodet i sig og nød blodet komme i hendes mund hun smilede for sig selv, hun holdte om ham, hun rødmede og så på ham, hun håbede også han nød det, hun rødmede for sig selv og så ned...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 22:47

Han blev alligevel overrasket over hendes kraft da hun sprang på ham, og han væltede derfor med hovedet først ned i jorden, men stadig nød han hendes bid, og han slappede virkelig af over det... Han sukkede direkte af nydelse, næsten noget der mindede om et støn... Han blev bare liggende helt afslappet da hun slap ham igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 23:39

hun så på ham, og sugede lige til sig til sit, hun så på ham med et smil, hun slap ham og satte sig foran ham, ''tak fordi du ik gjorder modstand'' sagde hun med et smil og tog en serviet op og tørte blodet af sin mund, hun slappede af, hun så på ham og hjalp ham op og sidde og smielde....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 23:50

Han fik sig sat stille op og kiggede også stille på hende... Han vidste ikke hvad han skulle sige til det der var sket... Eller at hun takke ham for ikke at gøre modstandt. Det var sjældent noget han gjorde, men det kunne hun vel ikke vide... Det er jo ikke så tit man mødte den slags...

''Har skam intet imod at vampyre tager mit blod...''

Han smilede stille...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 0:28

hun smilede og så på ham, ''kan du da godt lide vi drikker af dig?'' spurte hun og slikekde sig om munden med et smil på sine læber... hun så på ham og sukkede hun hadet af hun havde en krop som en 12 årig, hun så på ham, ''jeg er ikke tiltrækkende fordi jeg har en 12 årigs krop ik sandt'' sagde hun stille og så ned i jordern...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 0:35

''Hvis det er en kvindelig vampyr så kan jeg lide det oftest ja...''

Han så stille på hende, og havde egentligt lidt ond af hende, fordi ja det måtte være svært for en pige som hende der var fanget i en 12 årig krop... Hun kunne nok aldrig finde en der ville have hende, en der følte sig tiltrukket af hende grundet hendes unge krop... Hun var køn ingen tvivl om det... MEn der manglede noget kvindelig, noget feminint...

''Desværre må jeg sige nej... Du er køn, men der mangler noget før, jeg ihvertfald ville føle mig tiltrukket af dig...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 1:09

hun så ned og sukker og har det ikke herligt godt, *det liegmeget alt sammen* tænkte hun for sig selv, hun hadet sig selv, hun var 515 år, og var i en 12 år gammel krop, hun græd og holdte om sig selv, og så ned i jorder, ''okay'' sagde hun stille og så ned og legede med sit hår og sukekde og holdte om sig selv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 1:18

Han vidste slet ikke hvad han skulle gøre ved det hele... Han var ikke god til at trøste folk eller gøre noget ved hvordan de havde det... Han var virkelig ikke den rette til at hjælpe hende, men han forstod hende, men kunne stadig ikke gøre noget ved det og det gik ham ret så meget på...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 1:29

hun så på ham og sukker ''det ligemeget bareroligt''' sagde hun med et smil på sine læber og slappe af og så på ham, *det er lige meget alt sammen* tænkte hun og holdte om sig selv o så ned i jordern for at hun ik skulle blive mere tris over det hele, alle var ked af det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 1:31

''Ved du hvad... Jeg tror der nok skal være nogen der ude som ikke har noget imod din unge krop...''

Han smilede stil og forsøgte sig lidt frem med det hele...

''MÅske endda en vampyr med en krop på alder med din?''

Han smilede igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 1:37

hun så ned i jordern, ''der er ingen på krops aldre'' sagde hun trist og så ned i jorder, hun så ned i jordern og så op på ham, ''du ville sikkert falde for min masters søster'' sagde hun trist og så ned o jordern og slapper af og ser på sine læber og ser på dem med et smil på sine læber....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 1:46

''Det vil jeg næsten tror der er et sted der ude... Verden er stor jo... Og ellers kan du vel bare selv skabe dig en?''

Han kom bare med forslag... Da han helst ikke ville have hun endte med at forsøge sig med en gammel pedofil mand... Det ville være synd...

''Det ved jeg ikke om jeg ville... Hvis hun er en ældre udgave af dig, ville jeg nok...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 1:51

hun så på ham. ''hun er en høk flot pige, lyst hår, hun er 17, hun har flotte brune øjne, store bryster og en god røv det siger masters venner i hver til fald hun har.... jeg bliver aldrig så eftertragtet som hun er er'' sagde hun trist... hun hadet at være så lille og uskyldig som hun var...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 2:05

''Det lyder lidt som min type, men nu siger du din masters søster... Så er de vel ikke vampyre?''

Han så stille på hende, for at vise hende at hun da havde en fordel... Nemlig at hun var vampyr hvilket tiltrak mange...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Gæst Søn 26 Aug 2012 - 18:58

hun lod sit blik glide hen over omgivlserne også tilbage på ham, ''nej, de er dragonianer' sagde hun med en blid og rolig stemme, hun var ligeglad hun havde intet at lave og ingen der holdte nok af hende, hun havde følt sig så alene og forladt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen selv børn har vel lov? (Rosey) Empty Sv: Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum