Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Følehorn for nyt meetup til sommer?
3 deltagere
Side 1 af 1
Hvad foretrækker I?
Følehorn for nyt meetup til sommer?
Hej people!
Jeg har snakket med @April over discord, bare en hyggelig lille samtale på UWs discordserver. (indirekte reklame, mwuhahaa)
Vi snakkede om det kunne være fedt at prøve at finde på noget meet-up igen. Sidst prøvede Althorn og det var super ærgerligt, at næsten ingen rigtig kom alligevel.
Men derfor kunne det være sjovt at prøve igen! Se om vi måske kan finde ud af noget og se hvor mange folk der er interesserede :3
Ikke bare interesserede...Men måske også med et svar på det første, mest besværlige og åbenlyse spørgsmål: Hvor skal vi være?
Jeg har foreslået at sætte min lejlighed til. (vi har meget plads, men jeg har ikke spurgt min mand endnu), men April gjorde opmærksom på at nogle måske kunne finde det grænseoverskridende direkte at besøge nogen privat. Alternativet er vi finder nogle selskabslokaler af en slags. Hvilket jeg er dårlig til, men alligevel xD
Hvis det skal være løsningen, skal I bare være opmærksom på (hvis vi finder noget, vi kan bruge) at der vil blive betaling, alt efter hvor mange der melder sig og faktisk kommer.
Anyway...
Har folk lyst?
Og har folk nogle tanker omkring overnatninger/blot det at besøge nogen privat - eller om der foretrækkes netop noget mere neutralt såsom selskabslokale af en slags, eller hvad vi nu finder?
Der er multiple choice i afstemningen, der prøver at besvare to spørgsmål på en gang:
- Meet-up eller ej?
- Evt. hvilken form for overnatning/blot værested vi skal fokusere på?
Kom gerne med jeres ideer/ønsker, såfremt der er nogle!
Jeg har snakket med @April over discord, bare en hyggelig lille samtale på UWs discordserver. (indirekte reklame, mwuhahaa)
Vi snakkede om det kunne være fedt at prøve at finde på noget meet-up igen. Sidst prøvede Althorn og det var super ærgerligt, at næsten ingen rigtig kom alligevel.
Men derfor kunne det være sjovt at prøve igen! Se om vi måske kan finde ud af noget og se hvor mange folk der er interesserede :3
Ikke bare interesserede...Men måske også med et svar på det første, mest besværlige og åbenlyse spørgsmål: Hvor skal vi være?
Jeg har foreslået at sætte min lejlighed til. (vi har meget plads, men jeg har ikke spurgt min mand endnu), men April gjorde opmærksom på at nogle måske kunne finde det grænseoverskridende direkte at besøge nogen privat. Alternativet er vi finder nogle selskabslokaler af en slags. Hvilket jeg er dårlig til, men alligevel xD
Hvis det skal være løsningen, skal I bare være opmærksom på (hvis vi finder noget, vi kan bruge) at der vil blive betaling, alt efter hvor mange der melder sig og faktisk kommer.
Anyway...
Har folk lyst?
Og har folk nogle tanker omkring overnatninger/blot det at besøge nogen privat - eller om der foretrækkes netop noget mere neutralt såsom selskabslokale af en slags, eller hvad vi nu finder?
Der er multiple choice i afstemningen, der prøver at besvare to spørgsmål på en gang:
- Meet-up eller ej?
- Evt. hvilken form for overnatning/blot værested vi skal fokusere på?
Kom gerne med jeres ideer/ønsker, såfremt der er nogle!
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Sv: Følehorn for nyt meetup til sommer?
Jeg skal med glæde bage kage til alle
Tænker at jeg vil være en af dem som overnatter
Alth kunne evt. prøve at høre omkring de lokaler som vi lånte sidst
Tænker at jeg vil være en af dem som overnatter
Alth kunne evt. prøve at høre omkring de lokaler som vi lånte sidst
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"
Uh, mums!
Og det er helt fint, det finder vi ud når eller hvis vi kommer så langt xD
- Det kommer også an på hvor det ender med at være :3
Det kunne være fint, tror jeg, men siden der ikke kom særlig mange sidste han reserverede dem, kan jeg også godt forstå hvis han ikke ønsker at stille sig til rådighed på den måde igen. Det er op til ham :3
Og det er helt fint, det finder vi ud når eller hvis vi kommer så langt xD
- Det kommer også an på hvor det ender med at være :3
Det kunne være fint, tror jeg, men siden der ikke kom særlig mange sidste han reserverede dem, kan jeg også godt forstå hvis han ikke ønsker at stille sig til rådighed på den måde igen. Det er op til ham :3
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Selvfølgelig er det forståeligt Jeg ville da gerne være med til at stå for det, hvis det skulle være
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"
Hvis det er kan jeg stadig tilbyde lokalerne i Odense (da jeg er medlem af rollespilsforeningen der holder til der), hvor op til 10 må overnatte uden at vi skal kontakte brand myndighederne for det. Det er nemt at finde og lige op og ned af Odense st. Hvis folk er villige til at tage til Fyn selvfølgelig.
Men ellers er jeg generelt bare villig til endnu et meetup, ja
Men ellers er jeg generelt bare villig til endnu et meetup, ja
Gæst- Gæst
Det er jeg glad for. Odense er trods alt trinnet nemmere end Svendborg i længden
Jeg er frisk, og skal lige spørge Gautham om det er noget for ham xD
Så snart jeg ser en dato kan vi prøve at planlægge, og vi er som regel friske på at bringe ting/folk, så længe der er mulighed for det x3
Så snart jeg ser en dato kan vi prøve at planlægge, og vi er som regel friske på at bringe ting/folk, så længe der er mulighed for det x3
Evner/magibøger : Auxi Mundi ~¤~ Åndernes Runer
Lignende emner
» UW Meetup i Odense?
» Mini-meetup d. 11 maj
» Meetup ny afstemning om dato
» Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning!
» Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO
» Mini-meetup d. 11 maj
» Meetup ny afstemning om dato
» Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning!
» Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine