Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
en god aften/Camille/
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: en god aften/Camille/
følde han at han gik igemne en skov
der aldrig stoppet han gik og gik men det var som om han ikke
komme nogen veje i det ha mumlte nogen utydlige ord "shadows"
var det han mumlte
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
at tale "jeg fik at vide at jeg var lederne af en clan der hedde the shadow clan
men det var bare en drøm så det betyder ikke noget" svarde arason i det han tog sig til hans skulder
Gæst- Gæst
Hun havde faltisk set at klanen ville få en ny leder i spidsen, men ingen navn eller ansigt var blevet afsløret, desværre.Det ville ellers have været praktisk.
" Leder, eh....kender du til Shadow klanen...? Fortæl mig hvad du ved om dem , Arason"
Gæst- Gæst
hende i det han smilte skævt til hende i det han kiget op på hende og
spurgte så "hvad er der sket med slaverne" spurgte han om
Gæst- Gæst
Hun holdte sit blik på Arason." De har det godt allesammen.Nogle mindre skader, men alle sår er renset og forbundet og de er....lykkelige...de vil gerne sige tak til dig.Kan du gå?" spurgte hun og så prøvende på ham.
Gæst- Gæst
hoppet op på hans ben hvilket der gav en knæk lyde han bande da
han kunne mærke at det var benet der åbenbart var bræket nu han hoppede
rundt nu i det han smilte til hende
Gæst- Gæst
Camille gik hen til Arason og bad ham ligge en arm omkring hende skulder....så måtte han støtte sig til hende og absolut ikke træde og støtte med det nrækkede ben, da fractiren risikerede at forværres." Vi får dig til en læge, et sted hvod de kan fikse dit ben...bare rolig" sagde hun blidt og begyndte at humpe tilbage til træhuset. Med ham .
Gæst- Gæst
på vejen deer hen til huset men inde de nåde særliget langt
besvimet han igen
Gæst- Gæst
Han havde enten så store smerter grundet hans ben, at hans krop sagde fra før hans mund.
Ellers havde han fået et hoved traume under kampen..men han kunne også lide af vædskemangel, altsår være dehydreret? Hmmm...
Igen måtte hun knæle...." Arason ...Arason! Vågn nu op" hendes tommel og pege finger havde fat om hans hage og hun rykkede semi blidt den frem og tilbage.
Gæst- Gæst
han vågnet op igen i det han kiget op på hende igen
"jeg høret det med the shadows igen" han kiget op på hende og
spurgte hende igen "hvad kan det betyde" han kiget op på hende igen og var
ved at besvime igen
Gæst- Gæst
Camille måtte forsøge et eller andet, hun var ved at få en fornemmelse af at hendes syner var korrekte, og hun sad med lederen af Shadow clan i armene, og....at han havde fået hukommelsestab!
" Arason....du er leder....du er en der bestemmer, kan du fortælle mig over hvad?" hviskede hun blidt ved hans øre, og strøg ham over kinden.
Det var bedst, hvis han selv kom i tanker om det.
Gæst- Gæst
på hende og prøvet at få styre på hans hoved i det
han kiget hende i øjne han svarde lide bageffter "jeg er lederen af the shadows clanene" sagde han i det han kiget på hende og prøvet at rejse sig op i det han ikke havde nok kræfter
Gæst- Gæst
Hun forsøgte at få hans arm omkring hendes hals og så slog hun selv en arm om livet på Arason." Kom...ci skal have dig ind i sikkerhed...og få noget suppe at styrke dig på"
Sagde hun mildt. En del af hende kunne ikke alde vær emd at være spændt, tænk at det var ham...klanens leder hun masede rundt med her.Sjovt sammentræf.
Gæst- Gæst
han smilte til hende og gik lide så stille med hende imens
han tænket på slave handlerne
Gæst- Gæst
En af slaverne, havde set dem komme gennem vinduet, og stod derfor parat med åben dør, og Camille fik bikseret Arason inderst op af vægen , på en træ bænk og satte sig selv ved siden af...mere hvis han nu ville vælte.
"Vil du ikke godt hente noget suppe og brød til Arason..og to krus mjød? Så siger vi tak" spurgte Camille og smilede svagt til den unge knægt, der straks ilede afsted.
Hurtigere end hurtig...vendte han tilbage og satte ringene foran dem.
Camille puffede tallerken og brød over til Arason." spis...og kom til hægterne" forlangte hun , og havde næsten lyst til at stryge ham over kinden, hvilke hun naturligvis undlod.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun var bekymret for hans tilstand og mente bestemt at han også kunne gavne af niget enæringsrig mad.Men hun blandede sig dog ikke, og lod drenge slå sig ned med hans mad.
" Ja....nogen dik lidt sår og skader, men ingen alvorlige og alle er renset og forbundet."
Forklarede hun stille.Camille have selv ordnet en stor del af dem, da hendes medicinske baggrund her, var en kæmpe hjælp.
" Det var heldigt vi var to...ellers var det aldrig gået" konkluderede hun og spurgte blidt
" du er sikker på at du er ok? ...jeg mener...du var altsår ' væk' et par gange derude?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kunne lide ham...Arason...både ham og hans måde at håndterer ting på.
" Din klan kan bruge mig...men....jeg arbejder free lance....men mine egne krav og ideer, men hvis du ønsker det...kan du føje mig til jeres liste?" sagde hun lagde en finger over sine læber om mimede ' shyyyu' til drengen der sad med store øjne og øre, og så fra Arason til Camille...
Gæst- Gæst
på sine hest og red hjem til byen
Gæst- Gæst
Arason var en god mand...gjort af det rette stof, og med hjertet på det rette sted.
Hvor fantastisk at der fandtes mænd som ham.
Han ville blive en fantastisk kærestem hvis ikke han allerede have en ...måske kone og barn, hvem vidste.
Hun så efter ham, da han galopede afsted....og vidste at hendes veje ville krydses med hans, mange gange i tiden der lå foran dem.
Hun ville selv luge sige farvel, og god vind til de befriede slaver, der nu kunne leve som frie mennesker, i det lille træhus.
Og så ville hun rette snuden hjem til Aleck igen.
// Out. Og tak for denne omgang
Og Undskyld mine lidt langsomme svar...Camille humper lidt lige nu, generelt
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» En mindeværdig aften [Nymeth]
» Aften igen - Demetri
» smuk aften ikke? //Vanessa//
» Aften a long time - Sean
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata