Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
en ny kontakt //Blair// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
en ny kontakt //Blair// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
en ny kontakt //Blair// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
en ny kontakt //Blair// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
en ny kontakt //Blair// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
en ny kontakt //Blair// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
en ny kontakt //Blair// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
en ny kontakt //Blair// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
en ny kontakt //Blair// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
en ny kontakt //Blair// Voteba13en ny kontakt //Blair// Voteba14en ny kontakt //Blair// Voteba15 
Jake
en ny kontakt //Blair// Voteba13en ny kontakt //Blair// Voteba14en ny kontakt //Blair// Voteba15 
Sasha
en ny kontakt //Blair// Voteba13en ny kontakt //Blair// Voteba14en ny kontakt //Blair// Voteba15 
Renata
en ny kontakt //Blair// Voteba13en ny kontakt //Blair// Voteba14en ny kontakt //Blair// Voteba15 
Celenia
en ny kontakt //Blair// Voteba13en ny kontakt //Blair// Voteba14en ny kontakt //Blair// Voteba15 
Lenore
en ny kontakt //Blair// Voteba13en ny kontakt //Blair// Voteba14en ny kontakt //Blair// Voteba15 
Genevira
en ny kontakt //Blair// Voteba13en ny kontakt //Blair// Voteba14en ny kontakt //Blair// Voteba15 
Katrina
en ny kontakt //Blair// Voteba13en ny kontakt //Blair// Voteba14en ny kontakt //Blair// Voteba15 
Lori
en ny kontakt //Blair// Voteba13en ny kontakt //Blair// Voteba14en ny kontakt //Blair// Voteba15 
Edgar
en ny kontakt //Blair// Voteba13en ny kontakt //Blair// Voteba14en ny kontakt //Blair// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

en ny kontakt //Blair//

Go down

en ny kontakt //Blair// Empty en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 14:12

S: firewood village, det Brændene træ
T: 15.30
O:en bar, masser af servetriser og lidt berusede mænd
P: en slangeskinds kappe en ny læder rustning og et par slidte gamle kamp støvler


monodorth sad i hjørnet af baren han var blevet kontaktet af et menneske omkring beskyttelse som en af tingene men han var mest spendt på grund af at det var lidt tid siden hans sidste opgave efter som hans sidste kontakt døde før han kunne nå at finde ham. men det skulle ikke stoppe ham den har gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny kontakt //Blair// Empty Sv: en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 14:37

Blair kom gående ind på en bar der var fremmet for hende, det var måske ikke ligefrem det bedste sted at være når hun havde et barn, men hun behøvede jo ikke nødvendigvis at drikke. Hun gik op i baren og satte sig ved siden af en ung fyr der var lidt ældre end hende, hun sendte ham et smil og kaldte bartenderen hen. "Et glas vand." Sagde hun og pillede ved barens kant.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny kontakt //Blair// Empty Sv: en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 14:51

monodorth's hæse stemme snakkede til den unge pige der lige havde sat sig men uden at se på hende "er det dig der kontaktede mig" hætten var slået op omkring hovedet på ham han sad og dyppede sin lange tunge ned i wiskeyen en lille side effekt ved at blive til en slange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny kontakt //Blair// Empty Sv: en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 14:58

Blair så over på en hæst stemme der virkede til at kontakte hende. Hun blev forvirret over hans forspørgsel. "Det kommer an på hvem du er. Men nej, jeg tror ikke det er mig." Sagde hun og så frem for sig igen da et glas blev stillet foran hende, hun tog en slurk af den kolde læskedrik og så over på ham igen, han virkede mystik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny kontakt //Blair// Empty Sv: en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 15:14

"mit navn er monodorth minrosa jeg er en snigmorder jeg blev hyret af en person som beskyttelse" han bestilte en skål med suppe med chili han elskede det når det var stærkt. han bundede sin drink og tog sin krog af og lagde den på disken så trak han en skruetrækker og begyndte at skrue på en skrue ved begyndelsen af den "dumme ting. den bliver ved med at sætte sig fast"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny kontakt //Blair// Empty Sv: en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 15:20

Blair nikkede. Det var da forståeligt nok. "Aha." Sagde hun og sendte ham et smil, hun var ikke bange for ham, selvfølgelig ville han muligvis være farlig for ham, men det var der så mange der ville. Hun så undrende på ham da han begyndte at skrue i bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny kontakt //Blair// Empty Sv: en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 15:27

//lige lidt info jeg skruer i den klo jeg tog af min højre hånd//

"er det dig eller hvad" han lagde kloen til side da hans suppe kom han stak sin tunge ned i suppen "AARGh hvad er det da for noget pjask det her" han stillede det til side og fandt et æble frem i stedet og tog en stor bid af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny kontakt //Blair// Empty Sv: en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 15:34

Blair så over på ham igen. "Nej, det er ikke mig." Sagde hun og så undrende til da han spiste suppe med tungen, men hun valgte ikke at kommentere på det. Blair fugtede sine læber og tog en slurk mere af glasset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny kontakt //Blair// Empty Sv: en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 15:52

"så du drikker ikke" han så for første gang da hun jo ikke var hans kontakt. Hans ansigt var meget slange lignende ansigt var fortrukket i et prøvende smil. Han skruede færdig på kloen og satte den på den højre arm og prøvede at bevæge fingerne "perfekt jeg tror der sa et stykke kød fast i den" de tre mekaniske klør bevægede sig flydende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny kontakt //Blair// Empty Sv: en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 16:09

Blair trak på skulderne. "Ikke så meget mere." Hun blev nød til at priotere Lucy højere end alkoholen, det ville ikke være fair at gøre det anderledes. Blair sendte ham et skævt smil og så ned på hans mekaniske kløer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny kontakt //Blair// Empty Sv: en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 16:44

"jeg ser du lægger mærke til min hånd" han trak den op på bordet den skindede svagt i lyset der var en indskreption på den "det er en påmindelse om ikke at stole på alle jeg mistede den her et std langt væk her fra." han pudsede den "det skete for to år siden vagterne fangede mig i at stjæle information fra deres hovedekvarter de huggede min hånd af heldigvis var de andre snigmordere i nærheden.... jeg keder dig vel ikke" han så på pigen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny kontakt //Blair// Empty Sv: en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 21:54

Blair nikkede til ham, ja hun havde lagt mærke til hans hånd, men ville ikke bide så meget mærke i det. "Det er forfærdeligt." Sagde hun og så ned i jorden, det ød helt forfærdeligt. "Vagter." Blair fnyste. "Ja det var da heldigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny kontakt //Blair// Empty Sv: en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 22:07

"jaaa jeg fik det her ingraveret i den" han tog hånden af og viste sin stump men han tog den ned under bordet. han rakte pigen hånden med indgraveringen hvor der stod 'når folk prøver at lyve for dig så husk at intet sandt og når du er trængt op i en krog så husk alt er tilladt' han kiggede på hende "det er min snigmorder klans kodex" han så sig rundt "du ved jeg er ikke alene her" han pegede hend mod en mand med slidt tøj "det der er lithian han er mester i at blende ind med folk" han fangede en flue "hej tristan. min ven det her er tistan han er vores aflytnings ekspert du kan godt forvandle dig tilbage jeg har ikke brug for din hjælp" tristan blev menneske igen "man ved nu aldrig" sagde trisan med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny kontakt //Blair// Empty Sv: en ny kontakt //Blair//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum