Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Old friends meet again ~ Gautham EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Old friends meet again ~ Gautham EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Old friends meet again ~ Gautham EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Old friends meet again ~ Gautham EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Old friends meet again ~ Gautham EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Old friends meet again ~ Gautham EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Old friends meet again ~ Gautham EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Old friends meet again ~ Gautham EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Old friends meet again ~ Gautham EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Old friends meet again ~ Gautham Voteba13Old friends meet again ~ Gautham Voteba14Old friends meet again ~ Gautham Voteba15 
Lori
Old friends meet again ~ Gautham Voteba13Old friends meet again ~ Gautham Voteba14Old friends meet again ~ Gautham Voteba15 
Lenore
Old friends meet again ~ Gautham Voteba13Old friends meet again ~ Gautham Voteba14Old friends meet again ~ Gautham Voteba15 
Celenia
Old friends meet again ~ Gautham Voteba13Old friends meet again ~ Gautham Voteba14Old friends meet again ~ Gautham Voteba15 
Genevira
Old friends meet again ~ Gautham Voteba13Old friends meet again ~ Gautham Voteba14Old friends meet again ~ Gautham Voteba15 
Renata
Old friends meet again ~ Gautham Voteba13Old friends meet again ~ Gautham Voteba14Old friends meet again ~ Gautham Voteba15 
Jake
Old friends meet again ~ Gautham Voteba13Old friends meet again ~ Gautham Voteba14Old friends meet again ~ Gautham Voteba15 
Madelena Gray
Old friends meet again ~ Gautham Voteba13Old friends meet again ~ Gautham Voteba14Old friends meet again ~ Gautham Voteba15 
Katrina
Old friends meet again ~ Gautham Voteba13Old friends meet again ~ Gautham Voteba14Old friends meet again ~ Gautham Voteba15 
Sasha
Old friends meet again ~ Gautham Voteba13Old friends meet again ~ Gautham Voteba14Old friends meet again ~ Gautham Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Old friends meet again ~ Gautham

2 deltagere

Go down

Old friends meet again ~ Gautham Empty Old friends meet again ~ Gautham

Indlæg af Cody Ons 8 Jan 2020 - 20:50

Tid: 11.54
Vejr: Lummert og fugtigt
Sted: Kroen i Sunfury
Omgivelser: Kroen begynder langsomt at blive fyldt med gæster. Mange kender Cody andre er bare på gennemrejse.

Emnepartner: @Gautham


Det var nu et par dage siden at Cody flygtede fra slottet og ned på hans kro igen. Hans hjerte var stadig ved at heale og det hjalp at han havde hørt fra Ragnar. Kunderne kunne også godt mærke at noget havde ændret sig med deres kroejer. Den glade og afslappede Cody Ríns var på vej tilbage.

Cody stod og bar mad rundt mellem bordene med et smil. Iklædt hvide leggins og en tynd brun skjorte havde han et let smil om læberne. Mange snakkede om vejret som var blevet mere køligere og bedre. Cody kunne kun være enig. Han var hellere ikke lykkelig over den hedebølge som havde raseret i mange uger. Han så op da døren gik op.
Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Old friends meet again ~ Gautham Empty Sv: Old friends meet again ~ Gautham

Indlæg af Gautham Tors 9 Jan 2020 - 21:03

Påklædning

Gauthams veje havde atter engang bragt ham til Sunfurry, ikke at han havde noget imod byen i dens pomt og pragt.. men det var ikke Blodrage.. slet ikke Blodrage..
Men Sunfurry var nu et bedre sted at skaffe visse former for proviant og remedier, han løftede blikket og så at hans færd havde bragt ham nær kroen
Det ville da være en skam blot at gå forbi.. ville det ikke?
Han lod et par fingre glide gennem skægget, han havde vel egentlig heller ikke noget som sådan der ventede på ham tilbage i Blodrage, ikke andet end ting han sagtens kunne udskyde

Med en rolig hånd skubbede han døren til krostuen op, duften af alkohol og fugtige klæder ramte ham så snart han fik skubbet døren op, han gik op langs borde og stole, kun med blik for baren.. men der stod da ikke nogle der oppe?
"Krovært?!" spurgte han da han endelig nåede baren, han bankede et par gange med knoen ned i træpladen.. "undskyld mig, men er det muligt at få serveret lidt til en tørstig mand her?"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Old friends meet again ~ Gautham Empty Sv: Old friends meet again ~ Gautham

Indlæg af Cody Tors 9 Jan 2020 - 21:34

Cody så op på den mand som kaldte og frøs. Han kunne huske den mand, om det så var mange år siden. Han så hurtigt væk og begyndte at gøre hans drik klar. Han stillede den foran ham. “Værsgo, Gautham.” Sagde han og gik videre til den næste længere nede. Han vidste at det kun var et spørgsmål om tid før Gautham opdagede ham. Han stod med ryggen til ham og delte andre drinks ud.

Det var længe siden at de sidst havde set hinanden. Sidste gang var da de var på vej til det uopdagede land. Det havde været før alt det gik galt. Han prøvede at holde øje med Gautham ud af øjenkrogen. Han var ikke klar til at snakke om noget endnu, ikke medmindre de kendte ham godt. Han så op på en gruppe unge som kom væltende ind. Han var ikke ligefrem glad for at unge kom til hans kro og drak. De mindede ham meget om hans sønner, hvilket gjorde det ikke let.
Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Old friends meet again ~ Gautham Empty Sv: Old friends meet again ~ Gautham

Indlæg af Gautham Fre 10 Jan 2020 - 20:23

Gauthams blik hvilede tungt i bordpladen indtil kroværten serverede noget at drikke til ham "mange tak" kom det hæst fra ham samtidig med han smed en slat velt op på disken hvorpå han kunne tillade sig at fjerne kruset, kroværten havde dog smag.. det var jo ligefrem en af Gauthams yndlings drikke der var blevet hældt i kruset
Han vendte sig roligt og skulle til at bevæge sig længere ind i kroen satte han kruset til sine læber
Han var dog ved at spytte mere af drikken ud end hvad han egentlig fik indenbords

"Co..?!" han begyndte at hoste og hakke, det var så han ligefrem var nødt til at stille sin drik tilbage på bordet så han kunne slå sig for brystet, "ved Hel.. Cody du skulle have en eller anden form for advarsel.. en klokke om halsen eller et stort skilt" fik Gautham endelig sagt efter han atter havde fået vejret, "det nytter squ da ikke noget at du render og tager livet af dine gæster på den måde" han vinkede Cody over imod sig, "kom her over din gamle ballademager, kom dog og hils ordenligt på en gammel ven"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Old friends meet again ~ Gautham Empty Sv: Old friends meet again ~ Gautham

Indlæg af Cody Fre 10 Jan 2020 - 20:39

Cody tørrede sine hænder af i forklædet og gik hen til Gautham. Han klukkede og rystede på hovedet. "Det nytter jo ikke at jeg tager livet af gamle venner. Kunder har jeg nok. Men når det kommer til klokker eller store skilte, jeg prøver ikke at lokke den gamle her til og jeg er først lige kommet tilbae" Det første han sagde han højt og latteren gik gennem kroen. De gamle morede sig med deres krofatters humor. De kunne se at den nye tydeligvis kendte byens healer. Cody lænede sig op af skænken og så på den anden med et smil. "Jeg undrede mig over hvornår du vil dukke op. Dig og Fen ser ikke ud til at være for langt væk fra hinanden." Et skævt grin var over hans læber mens øjnene skinnede i glæde og latter. "Jeg har dog virkelig savnet dig Gautham. Du har virkelig været savnet med alle de problemer som vi har stået overfor."

Cody gav et suk og kørte en hånd gennem det bronzefarvede hår. Som tiden var gået havde Cody opgivet at finde nogen som han kunne betro sig til. Han havde endnu ikke tilgivet sin far for hvad han gjorde, og siden han flyttede ned på kroen igen, har han været ret ensom. "Men hvordan har du ellers haft det? Jeg har ikke hørt fra dig i mange år." Han så op på Gautham igen og holdte en nyt krus op. "Jeg kender din smag for godt, til trods for at det år siden."
Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Old friends meet again ~ Gautham Empty Sv: Old friends meet again ~ Gautham

Indlæg af Gautham Lør 18 Jan 2020 - 20:18

Gautham kunne ikke lade være med at komme med et halvt kvalt grin over Cody's kommentar om det med at tage livet af gamle venner, "lokke den gamle her til? Hvem af os er det nu du omtaler? Det er vel forhåbentlig ikke mig, jeg har jo kun endelig fundet dig igen" sagde han og tømte sit krus i et par store drag
"Fen og jeg?" denne gang kom han med en større latter, "Fenrer har travlt med slottet, rådet, og sin familie, men det ved du jo nok allerede" han rystede på hovedet og lænede sig let ind over baren så den gav en svag knirken
"og jeg selv har haft megen gang i den nede i Blodrage, Barbarene og Blodorkerne skal holdes i kort snor ikke de laver for meget ballade, og hirden skal trænes, det er efterhånden kun få gange vi har tid til at ses uden for rådet eller andre vigtige personale"

Han tog imod det krus Cody bød ham, "selv om det er mange år siden.." han vippede kruset let frem og tilbage, ".. kan jeg da se du stadig kan huske hvad jeg drikker"
Han rettede sig op igen, "ellers har jeg ikke lavet så forbandet meget, som sagt står jeg for hirden"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Old friends meet again ~ Gautham Empty Sv: Old friends meet again ~ Gautham

Indlæg af Cody Lør 18 Jan 2020 - 22:08

Cody lænede sig op af disken og lyttede til havd der blev sagt. "Lyder til at du har haft det travlt siden vi sidst så hinanden. Og den jeg er på flugt fra, er min far. Du kender ham, du har godt nok mødt ham for mange år siden." sagde han og rodede rundt i en skuffe. Han fandt et billede af en mand med langt brunt hår og et venligt smil på læberne. "Lad os bare sige, at jeg kan give ham skylden for at jeg rejste og min Ragnar ikke længere er sig selv." mumlede Cody og stirrede på billedet med et slet skjult had.

"Jeg valgte at komme til Sunfury for at starte et nyt liv. Held eller uheld, men åbenbart var Fenrer blevet konge og raceleder, mens jeg var væk." sagde Cody og sendte Gautham et smil. "Alle ser ud til at have et rigt liv." sagde han og tog imod penge fra en anden kunde. "Selvfølgelig glemmer jeg ikke hvad mine venner kan lide. Opbevar altid det drikkelse som I kan lide." Et skævt grin spredte sig over hans læber. "Jeg håber tit at nogen kommer på besøg. Ja jeg får kunder, men det er ikke det samme."
Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Old friends meet again ~ Gautham Empty Sv: Old friends meet again ~ Gautham

Indlæg af Gautham Lør 25 Jan 2020 - 20:42

Gautham kiggede kort på billedet, han genkendte hurtigt manden hans ven Cody viste
Manden på billedet var en som Cody mente, en gammel bekendt af Gautham, manden på billedet var Obi, manden som for så mange somre siden havde hjulpet Gautham 'tilbage til livet' atter givet ham modet til at genoptage sit liv i en ny drejning
"Det.. det er jeg ked af at høre" sagde han kort, "det havde jeg ingen anelse om"

"Misforstå mig ikke, jeg er lykkelig over at du er her nede, og at vi har fundet hinanden igen.. på trods af at jeg var ved at lære at leve med følsen af at de jeg kendte oppe nord på var væk, vand under broen om man vil.. at de havde det godt deroppe" han vidste ikke helt hvordan han skulle sige det uden det kom til at lyde forkert, "men hvad fik dig herned?"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Old friends meet again ~ Gautham Empty Sv: Old friends meet again ~ Gautham

Indlæg af Cody Tirs 28 Jan 2020 - 17:11

Cody så kort hen på en flok unge som kom væltende ind af døren. "Man kan vel sige, at jeg trængte til lidt forandring. Og et håb om at starte et helt nyt liv. Dog ser det ud til at min fortid jager mig." sagde Cody og et dystert udtryk kom over hans ansigt. "Men det kan være at du vil have mere held med min far end jeg har. Han er stoppet med at lytte til mig for længe siden. Jeg har allerede nok med at få min søn til ikke at dukke op her, ikke det bedste efter hvad han gjorde sidste gang var her."

Cody havde kun hørt hvad Ragnar havde gjort, da han havde travlt med at gøre Rollo klar til begravelse. Ragnar var den som skulle have været en healer, men han havde en stor kampånd og en sans for retfærdighed, men ofte så han ikke sandheden eller hørte den. Cody rystede opgivende på hovedet. "Jeg spørger mig selv tit om hvordan jeg havnede med sådan en familie. Din er sikkert tusind gange nemmere."
Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Old friends meet again ~ Gautham Empty Sv: Old friends meet again ~ Gautham

Indlæg af Gautham Man 3 Feb 2020 - 17:28

"Ikke efter det han har gjort?" Gautham så underne på sin gamle ven.. årene havde åbenbart været hårdere ved ved Cody end hvad man kunne se ved første øjekast, "[color=#00cc00]ved alle guder hvad har den hvalp gjort siden du er sådan ude i torvene? Du får det til at lyde som om at i er ved at splitte tre generationer på langs?/color]" han bankede en stor knyttet næve ned i træpladen, "ved alle guder han er da vel ikke blevet blandet ind i noget med en bande eller blevet træl vel?" spurgte han med et tydeligt spor af bekymring i hans stemme

Roligt lod han atter hånden glide ned af bordpladen, og trak den til sig selv
"Min familie..?" han kom med en svag latter, "..min egen familie sendte mig bort i en ung alder.. jeg måtte klare mig selv, og endte med at blive slave.. ikke en sjov tilværelse skal jeg hilse at sige dig.." han holdt en kort pause og tog sig til hovedet.. "så vildt det ligger til mig er Fen, Eli, dig, hvalpen, og de jeg slås side om side med den familie jeg har tilbage nu" han løftede kruset mod sin ven.. "Ved Hel.. sidder du her og lader mig drikke helt alene?"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Old friends meet again ~ Gautham Empty Sv: Old friends meet again ~ Gautham

Indlæg af Cody Tirs 4 Feb 2020 - 13:31

Cody grinede og sænkede hovedet. "Jeg vil gøre alt for at få generationer til at hænge sammen. Men efter Ragnar prøvede at dræbe kongen her i byen, kan jeg ikke gøre noget. Og min far er nok også ude efter blod, efter jeg har fået mit hjerte knust. Jeg kan ikke stoppe dem begge, men far vil sikkert lytte til dig og Ragnar måske også." Cody kørte en hånd gennem håret." Ragnar er bare så....uforudsiglig, men jeg er bange for at han kan ende træl. Han er i en god alder, en god healer og kriger. Hvem vil ikke have en ung mand til at arbejde for sig?"

Cody sendte bjørnen et smil. "Så du tæller os stadig som familie, selvom vi ikke har set hinanden længe? Og når det kommer til drinks, arbejder jeg stadig, din bjørn." sagde Cody, men tog alligevel en øl. "Jeg har dog leget med tanken om at selv tage ud og finde dem. Selvfølgelig vil far bare følge efter mig tilbage hertil."
Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Old friends meet again ~ Gautham Empty Sv: Old friends meet again ~ Gautham

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum