Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1164

Årstid | Forår

Måned | Maj

Latest topics
Top posting users this month
Delilah
Hey, jeg skal altså også spise!(Katrina og Dust) - Page 2 Voteba13Hey, jeg skal altså også spise!(Katrina og Dust) - Page 2 Voteba14Hey, jeg skal altså også spise!(Katrina og Dust) - Page 2 Voteba15 
Sean
Hey, jeg skal altså også spise!(Katrina og Dust) - Page 2 Voteba13Hey, jeg skal altså også spise!(Katrina og Dust) - Page 2 Voteba14Hey, jeg skal altså også spise!(Katrina og Dust) - Page 2 Voteba15 
Renata
Emery
Asher
Alanis
Dust
Phoenix
Larlii
Katrina

Statistics
Der er i alt 203 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alexis

Vores brugere har i alt skrevet 161299 indlæg in 8433 subjects

Hey, jeg skal altså også spise!(Katrina og Dust)

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Go down

Hey, jeg skal altså også spise!(Katrina og Dust) - Page 2 Empty Re: Hey, jeg skal altså også spise!(Katrina og Dust)

Indlæg by Dust on Lør 11 apr - 11:53

"Jeg har oplevet for mange mærkelige ting, til at kunne genkende den slags mere, det er efterhånden mere blevet til daglig dags ting for mig, på det her tidspunkt!" svarede Dust med et mildt smil i retning af Genevira. Det var trossalt heller ikke helt forkert i hans tilfælde, et af hans mest nylige præstationer ud i mærkelige oplevelser, var da han havde været nede i tunnellerne under ørkenen, der var at finde ud for Sunfury, for at finde nogle ruiner, der gemte på nok det mest sjældne artefakt, han havde i sin besiddelse til dato. Den tur havde givet ham et par oplevelser, der var både kaotiske og mærkelige, til et punkt hvor det var desideret farligt.
Da Kat begyndte at svare på nogle af Gens spørgsmål, lod Dust hende forklare, mens han sad og smilede lidt. Den dag han havde haft Izzy med hjem, havde godt nok skabt ged i deres forhold, men det havde ikke varet længe, før de havde fundet ud af det sammen, og nu var han glad for, at han både havde sin elskede mage, samt deres elskerinde/slave. Da hun nævnte at hun havde fundet den, hun ønskede at leve resten af sit liv med, nussede Dust blidt hendes hånd, mens han smilede til hende, nærmest for at sige uden ord, at han havde det på samme måde som hende. Han grinede også lidt over hendes efterfølgende kommentar, da hun ikke var helt galt på den.

"Artefakter og magiske genstande, kan jeg finde en helt masse af, men intet jeg ejer er lige så værdigfuldt og unikt, som de 2 skatte jeg rent faktisk sover med! Men så bliver det vist ikke mere eventyr agtig drage end det!" sagde han med et lille grin, før han lænede sig ind mod Kat, og gav hende et kys på kinden. Trossalt havde han kun en af hende og en Izzy, som han ikke kunne finde noget andet sted, så selvfølgelig gav han dem mere værdig "Desuden har du ret Genevira, de ting jeg finder, er ikke lige frem noget man bare finder, på det nærmeste gade hjørne! Størstedelen af de ting jeg finder, er som regel på forskellige sorte markeder, eller er glemt af tiden, indtil jeg genfinder dem! Og så er der selvfølgelig min stående aftale, med de blinde syerske søstre, de kvinder kan skabe alt muligt!"
Da Kat begyndte at forklare det med børnene, som han havde kigget undrene på, lagge Dust nysgerrigt hovedet på skrå, mens han lyttede til hende. Da hun havde forklaret situationen, så han ud til at tænke lidt over det, mens han kiggede på sin knogle han havde haft med, og som han havde spist færdig siden han kom "Jeg er sulten, så jeg går lige ud og stjæler noget!" sagde han i et drillende toneleje, mens han begyndte at rejse sig, som om han havde tænkt sig at gøre det, men i virkeligheden gav han hende mulighed for, at reagere på hans drillerier.
Dust
Dust

Antal indlæg : 528
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum