Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
(fortids-emne) know your place (Rafaela) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
(fortids-emne) know your place (Rafaela) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
(fortids-emne) know your place (Rafaela) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
(fortids-emne) know your place (Rafaela) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
(fortids-emne) know your place (Rafaela) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
(fortids-emne) know your place (Rafaela) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
(fortids-emne) know your place (Rafaela) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
(fortids-emne) know your place (Rafaela) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
(fortids-emne) know your place (Rafaela) EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
(fortids-emne) know your place (Rafaela) Voteba13(fortids-emne) know your place (Rafaela) Voteba14(fortids-emne) know your place (Rafaela) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

(fortids-emne) know your place (Rafaela)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

(fortids-emne) know your place (Rafaela) Empty (fortids-emne) know your place (Rafaela)

Indlæg af Sakref Morladin Fre 24 Jan 2020 - 12:22

Tid: eftermiddag 10 år siden.
sted: Darkwind Citadel, træningshallen.
omgivelser: masser af træningsudstyr, våben og trædukker.
vejr: skyet og regner.

det var en helt anden dag på slottet. Sakref var igang med at træne Rafaela. det var lidt en straf da Rafaela normalt fik lov til at træne alene eller med de andre. men siden Rafaela havde været meget trodsig på det sidste havde Sakref valgt at overvåge hendes træning og sørge for at hun var i nærheden af ham det meste af dagen.
han havde de sidste par måneder eksperimenteret med sit blod på Rafaela for at se effekten på hende og hvad hendes muligheder er på det. han havde lagt mærke til at hendes påvirkning på hans blod var meget anderledes i forhold til hans andre lærlinge. udover at hun blev stærkere og hurtigere på det så havde han opdaget at hun blev mere rolig på det. nærmest afslappet og medgørlig.
lige nu var de midt igang med at have en sparringskamp, eller mere Rafaela der prøver at ramme Sakref men fejler.

//tilladelse af Rafaela til at placere Rafaela.//

Admin

Antal indlæg : 2453
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

(fortids-emne) know your place (Rafaela) Empty Sv: (fortids-emne) know your place (Rafaela)

Indlæg af Rafaela Fre 24 Jan 2020 - 14:23

Rafaela var godt træt af sin far og specielt det, at hun skulle gå rundt nærmest i røven af ham hele tiden generede hende en del. Det eneste frirum hun havde haft var når hun kunne træne alene, men det havde han også tager fra hende. Rafaela var blevet virkelig irriteret over dette og var derfor begyndt, at blive mere og mere vred overfor sin far og begyndte at trodse ham og han regler oftere og oftere når han straffede hende for banale ting.
Rafaela prøvede flere gange, at angribe Sakref, men uden held for han fik hende hurtigt lagt ned. Hendes vrede blev bare større og større af dette og hun angreb mere og mere aggressivt og prøvede rent faktisk at skade sin far. Efter lidt tid blev Rafaela så sur, at hun tog en stol og kastede vredt efter Sakref hvor hun derefter ville gå ud af træningslokalet. Snakkede Sakref til hende ville hun blot ignorer hans stemme eller svare ham vredt igen.
Rafaela så sjældent andre fra familien og hendes humør var generelt blevet mere og mere sort og fyldt med vred og sorg medmindre hun blev proppet med Sakref blod. Det var det eneste tidspunkt, hvor hun var i et bedre humør og Mere rolig i hele kroppen. Der var dog et minus ved det og det var når effekten fra hans blod forsvandt blev hun igen vred og irriteret på sin far og hans blod var stærkt vanedannende for hende jo oftere hun fik det jo mere afhængig var hun blevet af det selvom hun prøvede, at kæmpe imod den trang.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

(fortids-emne) know your place (Rafaela) Empty Sv: (fortids-emne) know your place (Rafaela)

Indlæg af Sakref Morladin Søn 26 Jan 2020 - 22:20

Sakref havde godt lagt mærke til at hun blev mere og mere vred.
i det hun kastede med stolen så greb han den og satte den ned på jorden igen.
da hun vendte ryggen til så fløj han imod hende, taklede hende hurtigt og holdte hende i lås på madrassen på gulvet.
"har du glemt regel nr 1 min pige. vend aldrig ryggen til din modstander." sagde han imens han holdte i lås med hoved ned mod madrassen.
"koncentrer med din vrede. brug den som et værktøj. vær ikke bundet til den." sagde Sakref bagefter imens han holdte hende ned og undersøgte hende nøje.

Admin

Indlæg af Rafaela Man 27 Jan 2020 - 13:37

Rafaela var godt træt af sin far og havde mest af alt bare lyst til, at flå hans hoved af, men samtidig gad hun ikke bruge sine kræfter på ham. Hun var direkte træt af ham måtte hun indrømme.
Da han taklede hende skreg hun indtil hun landede på gulvet. Hun brummede irriteret og prøvede ihærdigt, at slippe fri "Jeg er ligeglad med den forpulede regel jeg gider ikke mere! Slip mig så!" råbte hun af ham vredt. Hun prøvede ihærdigt, at slippe fri fra hans greb. Hun endte dog med, at ligge stille efter lidt tid. Da han slap hendes hoved bed hun ham hårdt i hånden og borede sine tænder fast i hans hånd indtil han begyndte, at bløde. Først derefter slap hun hans hånd. "Slip mig så!" snerrede hun af ham. Hun kiggede vredt op på ham.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 28 Jan 2020 - 22:17

Sakref lod hende bide i ham. han kunne i forvejen ikke mærke det selvom han blødte. men fjernede hånden da han blødte mere. og istedet valgte at holde fast på hende hoved med sin blødende hånd så noget af blodet løb ned af hendes kind.
"du kan være så ligeglad med reglerne som du ønsker. men i en liv og død kamp kan du ikke vælge at gå." sagde han og til sidst gav slip og hev hende op fra gulvet af og kiggede på hende med sine grønne øjne.
"du glemmer din plads Rafaela. du får ikke noget ud af den her trodsighed. kun mere straf " sagde Sakref og holdte hende med sin ene hånd imod hendes hage.

Admin

Indlæg af Rafaela Ons 29 Jan 2020 - 11:23

Rafaela brummede irriteret over, at hendes far ikke reagerede på at hun bed ham i hånden, men da han lagde sin blødende hånd på hendes hoved så hans blod løb ned af hendes kind blev hun endnu mere irriteret fordi når blodet løb kilede det imod hendes kind og lugten af den fik hendes lyst til hans blod større selvom hun prøvede, at kæmpe imod. En lille smule af blodet lå ved hendes mundvig som om det bare ventede på, at hun gjorde plads til, at det kunne løbe ind.
Hun rullede øjne af ham da han snakkede til hende inden han hev hende op at stå. Blodet der lå ved mundvigen fik lov til, at løbe ned af hendes hage og landede på Sakref hånd. Hun kiggede blot irriteret på ham “Du kan bare lade være med, at behandle mig som et lille barn!” Snerrede hun af ham og kiggede væk fra ham med øjnene da hun ikke ville se ham i øjnene. Sådanset havde hun ikke den store respekt overfor sin far overhoved, det var kun når hendes trang til hans blod blev for stor, at hun var sød og opførte sig ordentligt overfor ham.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tors 6 Feb 2020 - 1:20

Sakref greb fat om hendes hals lige under hagen med et fast greb med den hånd der ikke blødte, da hun begyndte at snakke om at blive behandlet som et barn. det var ikke så hun ikke kunne trække vejret overhovedet men fast nok til hun havde lidt besvær.
"jeg behandler dig som jeg lyster. som din far og mester er mit ord lov. sagde Sakref og kiggede intenst på hende med sine grønne øjne.
"hvis du vil behandles og belønnes som en god pige. så gør du hvad jeg siger eller tager din straf uden et piv." sagde Sakref og løftede den anden hånd som var stoppet med at bløde men han pressede sine negle ned i sin håndflade så han blødte mere igen og holdte hånden op så Rafaela kunne se det.
"du vil jo gerne blive belønnet og behandlet som min specielle pige ikke?" sagde Sakref med et uhyggeligt afslappet og roligt smil. hans greb om hendes hals var blevet løsnet lidt men istedet kunne hun mærke hans negle mod hendes hud.

Admin

Indlæg af Rafaela Tors 6 Feb 2020 - 8:52

Hans blod fra hans hånd var størknet fast på hendes hage, kind og hals. Hun gispede da hun mærkede hans hånd klemme imod hendes hals lige under hendes hage. Hun trak vejret lettere tungt og besværet. Hun kiggede forbi hans hoved imod hans snakkede. Hun lyttede dårligt nok efter det han sagde da han fortalte, at han behandlede hende som han lyster og hans ord var lov. Hun kiggede irriteret på ham "Du er ikke andet end en magtliderlig tyran!" snerrede hun af ham da han sagde, at hun kunne opføre sig ordentligt eller tage sin straf uden et piv "Du har ingen ret til, at straffe mig!" snerrede hun af ham selvom hun havde lidt besvær ved at trække vejret. Hun kiggede dog undrende på hans hånd da han holdt sin hånd foran hende som var stoppet med at bløde. Hun undrede sig over, hvorfor han borrede sine negle ned i sin håndflade så det begyndte, at bløde igen. Hun bed sig i underlæben og prøvede, at kigge væk fra blodet, men det var som om lugten og synet af det fangede hende. Hun ville ikke være afhængig af hans blod for hun havde regnet ud, at han brugte det imod hende. Hun trak vejret lidt dybere da han løsnede grebet. Hun stirrede på blodet der løb fra hans hånd. Hun tog fat i hans håndled som han havde ved hendes hals og trak hans hånd væk selvom hans negle ville kradse hende. "NEJ! Jeg vil ikke!" skreg hun og løb endnu en gang hen imod døren ud af salen.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 12 Feb 2020 - 19:22

Sakref sukkede da hun begyndte at løbe igen hen imod døren. hun nåede næsten helt hen til døren da der pludselig kom sorte skyggehænder fra skyggerne der greb fast i hendes arme og ben. hænderne blev til væsener af ren skygge med lysende gule øjne.
de hev hende op i luften og samlede sig så de til sidst blev til en plade hvor hun nu lå fastspændt til ved arme og ben og hals.
"jeg er skuffet over dig min pige. du ved godt der er ingen vej at flygte fra mig." sagde Sakref og gik op til hende og stod ved siden af den plade hun nu var bundet til.
han bukkede sig ned til hendes ansigt så de var ansigt til ansigt igen.
men som straf for at have været så trodsig så tror jeg vil bruge den her chance for et eksperiment." sagde Sakref og trak en lille flaske frem. væsken i den var lysende grøn og gul.
"den her lille sag skulle have nogle spændende resultater af hvad jeg indtil videre har testet. men lad os se hvor kraftig den er på dig min pige." sagde han imens han tog en kanyle frem og fyldte den med væsken og stak den ind i hendes arm.
væsken der var i var en blanding af en masse koncentrerede urter der kunne stige ens sensitivitet til sindssyge niveauer og samtidig sende personens hormoner ude af kontrol.
han havde testet på nogle af tjenestepigerne uden de vidste det og den var så effektiv på dem at de nærmest fik orgasmer bare at blive rørt på kroppen. plus den gjorde en kronisk liderlig indtil effekten tager af.

Admin

Indlæg af Rafaela Tors 13 Feb 2020 - 14:25

Rafaela havde et håb om, at nå hen til døren inden hendes far fik fat på hende. Hun skreg op og prøvede at kæmpe imod da skyggerne tog fat i hende. Hun prøvede ihærdigt at slippe fri både før og efter skyggerne havde låst hende fast til en form for plade. Hun prøvede, at løfte sit hoved med kunne ikke. Hun skreg af vrede og frustration "Slip mig fri!" skreg hun af ham. Hun skreg så hun ikke kunne høre hvad han sagde før han stod ansigt til ansigt med hende. Hun stoppede dog med at skrige der. Hun spyttede ham i ansigtet "Jeg vil ikke prøve nogle af dine dumme forsøg mere!" skreg hun og prøvede endnu mere, at komme fri, men opgav efter lidt tid. Hun kiggede væk fra ham. Hun nægtede at se på ham den glæde skulle han ikke have efter hendes mening. Hun skreg da han stak kanylen ind i hendes arm for, at sprøjte væsken ind.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Lør 22 Feb 2020 - 15:17

det tog ikke mange øjeblikke for Sakref at indsprøjte mixturen ind i Rafaela. Sakref havde prøvet det mange gange før. til et punkt hvor han kunne gøre det så hurtigt at folk troede at de var blevet stukket af en bi istedet for en kanyle.
det tog heller ikke mange øjeblikke før mixturen nåede Rafaelas hjerte og begyndte at tage effekt.
hendes hjerteslag ville blive stærkere og hun ville begynde at svede og have det som om hendes krop mærker alt med en kraftig intensitet. som var hele hendes krop en erogene zone nu.
hun ville kunne mærke hvordan mixturen begynder også at tage effekt i hendes tanker bliver lidt omtåget som havde man drukket alkohol og hun ville kunne nærmest mærke hæmningerne give slip.
Sakref kunne tydeligt se hvordan mixturen tog effekt i hendes krop.
langsomt førte han sin hånd hen imod hendes kind og lagde blidt og kørte en finger ned af hendes hals for at se hvor stærk en reaktion hun ville få.
"for at jeg slipper dig fri, kræver du gør som jeg siger og ikke strider imod mig." hviskede han nærmest i hendes øre. hans ånde som ramte hendes øre som var lige så sensitiv som resten af kroppen lige nu.

Admin

Indlæg af Rafaela Lør 22 Feb 2020 - 15:33

Rafaela lå stille og vidste ikke hvad hun skulle gøre. Hun begyndte, at trække vejret tungere jo varmere hun fik det. Hun prøvede ihærdigt, at slippe fri igen da hun mærkede hendes krop reagere på mixturen. Hun forstod ikke hvad meningen var med mixturen for det havde han jo ikke fortalt hende og hun forstod heller ikke hvad der rent faktisk foregik med hendes krop. Hun lukkede sine øjne for, at se om det hjalp på hendes hoved men det hjalp overhoved ikke. Hun kiggede modvilligt på ham da hun mærkede han hånd imod sin kind. Hun bed sig i læben, trak vejret lidt dybere samtidig med, at hun begyndte at ligge en smule uroligt. Hun lå endnu mere uroligt da hun mærkede hans finger køre ned af sin hals. Hun vred sig da hun mærkede hans ånde imod sit øre. Hun brummede lettere irriteret "Fint, bare få det til at stoppe!" klynkede hun kort og vred sig som en gal.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Lør 22 Feb 2020 - 16:45

Sakref kiggede hende i øjne da hun sagde hun ville gå med til at opføre sig pænt. han troede ikke helt på det men han troede sjældent på andre. men han formodede at hun havde fået straf nok for nu.
"okay, men det går over efter noget tid. endnu hurtigere hvis du får den rigtige stimulering" Sagde Sakref og kørte sin ene hånd om hendes inderlår. hvilket sendte nærmest hele hendes krop i brunst.
Sakref knipsede med fingrene og de lænker der holdte hende fast forsvandt. dog lå hun stadig på det skyggelavet plade.

Admin

Indlæg af Rafaela Lør 22 Feb 2020 - 16:56

Rafaela kiggede op på Sakref hun havde svært ved at skulle gøre hvad han sagde. Sådanset var hun lidt ligeglad med, at gøre hvad han sagde. Hun skulle bare have det her til, at stoppe. Hun lyttede stille til det han sagde. Hun trak vejret dybt nogle gange og bed sig selv i underlæben "Hvad er den rette stimulering og hvor lang tid gør der uden?" fik hun tvunget frem. Hun gispede højt da hun mærkede hans hånd ved sit inderlår. Hun vred sig en smule imens hans hånd lå ved hendes inderlår.
Hun satte sig op så snart hun mærkede, at hun var sluppet fri fra pladen. Hun rejste sig op. Hun følte sig en smule ør i hovedet og bakkede en smule væk fra Sakref. Hun stod lidt usikkert på sine ben og kiggede dårligt nok op på Sakref. Hun håbede blot, at det helved snart ville stoppe så hun kunne komme væk fra sin far for som var havde hun svært nok ved, at stå på sine egne ben.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Lør 22 Feb 2020 - 17:14

Sakref hjalp med at holde hende oppe da hun valgte at rejse sig og vendte hende imod ham imens han holdte hende oppe.
"tja den rette stimulering er fysisk kontakt. jo mere seksuel det er jo hurtigere bliver mixturen brugt op. ellers kan du godt forvente med 48 timer hvor du er som en kat i løbetid." sagde han imens han holdte sine hænder om hendes side så hun blev holdte oprejst og så kunne hendes arme holde hans skuldre for støtte. hans grønne øjne som var nærmest hypnotiserende at se på.

Admin

Indlæg af Rafaela Lør 22 Feb 2020 - 18:49

Hun bed sig i underlæben da han vendte hende imod sig så hun kiggede på ham og holdt fast i hende for, at støtte hende. Hun kiggede sig usikkert ned i jorden og spekulerede over, hvad hun skulle før før ville hun haft flygtet fra ham hvis det blot var nogle timer, men hele 2 døgn på denne måde ville hun ikke holde ud. Hun ville blive sindssyg af det. Hun kiggede op på ham "Fint få det bare til, at stoppe. Kan ikke holde ud, at skulle gå sådan her i 2 dage" sagde hun og bed sig fortsat i underlæben. Hun kiggede modvilligt op på ham og lagde langsomt sine hænder imod hans skuldre for, at holde sig selv oprejst. Hun trak vejret dybt og gik langsomt lidt tættere på ham. "Jeg vil gerne have, at du stopper det" sagde hun stille. Hun ville nærmest hellere have hans blod end denne sprøjte måtte hun indrømme hvis hun skulle vælge.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Lør 22 Feb 2020 - 20:43

Sakref kørte sin ene hånd op til Rafaelas kind og nussede hende ned af halsen.
jamen hvordan kan jeg sige nej når du spørger sådan" sagde han stille og holdte med et blidt greb imod rafaelas hals. grebet sendte nærmest elektricitet igennem hele hendes krop.
med sin anden hånd hev han bukserne ned på hende.
han bukkede ned og kyssede hende på kinden og langsomt hen imod hendes mund. hvert kys var som en bølge af nydelse, der blev større og større jo tættere på hendes mund, han nærmede sig.

Admin

Indlæg af Rafaela Lør 22 Feb 2020 - 21:04

Rafaela lukkede sine øjne da hun mærkede hans hånd imod sin kind. Hun trak vejret meget tungere da hun mærke hans hånd køre ned af hendes hals. Hun åbnede langsomt sine øjne og bed sig lettere nervøst i underlæben. Hun gispede kort da hun mærkede, at han holdt ved hendes hals. Hun knyttede sine næver kort og lukkede sine øjne igen og prøvede at få kontrol over sin krop igen uden held.
Hun trak vejret lidt hurtigere da hun mærkede, at han hev hendes bukser ned. Hun per automatik fjernede sine hænder fra hans skuldre og trække sine bukser op igen. Hun mærkede hans læber imod sin kind nærme sig hendes mund. Hun stod mere uroligt og hendes vejtrækning blev hurtigere og mere overfladisk. Hun tog fat i hans skuldre igen og borede sine negle ned imellem hans kraveben og gengældte langsomt hans kys.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Søn 23 Feb 2020 - 17:23

Sakref gav hende dybe kys. han kunne godt mærke hendes negle der borede ind i hans hud så han blødte men smerten var der ikke. men han ville ikke lade sig bløde fuldstændig så efter lidt tid vendte han Rafaela væk fra sig i et hurtig bevægelse og begyndte at kysse og bide blidt på Rafaelas hals. imens kørte han sine hænder på hendes krop ude på tøjet. dog gik der ikke længe før hans nærmest med lethed så småt åbnede for de knapper og tage tøjet af hende. da han begyndte at røre ved hendes nøgne hud blev sensitiviteten stærkere end da han rørte hende ude på tøjet.

Admin

Indlæg af Rafaela Søn 23 Feb 2020 - 17:31

Hun gengældte hans kys og borede sine negle endnu dybere ned i hans hud. Duften af hans blod borede sig ind i hendes ændre og fik hendes lyst til, at få fat i hans blod større og hendes lyster blev større af lugten. Hun gispede da han vendte hende rundt. Hun trak vejret tungt og gispede lidt for hvert kys og bid hun fik på sin hals. Hun lænede sig ind imod ham for, at have lidt nemmere ved, at holde balancen. Hun vred sig en smule da hun mærkede hans hænder rundt på sin krop. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun følte af hun var ved, at blive vanvittig. Hendes krop begyndte, at dirre en smule da han havde fået taget hendes tøj af og rørte ved hendes nøgne hud. Hun lagde sine hænder imod hans side og borede sine negle ind i hans sider istedet.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Søn 23 Feb 2020 - 19:06

han indså at han nok ikke kunne undgå at hun ville lave nogle huller i hans tøj, så han valgte at være lige så hård imod hende. han rev det sidste af hendes undertøj nærmest af og med den ene hånd kørte han op af hendes mave og tog lidt hårdt på hendes ene bryst imens med den anden hånd fjernede han sine egne bukser. i det at han fik undertøjet af kunne Rafaela allerede mærke hans stive lem presse imod hende.
han lagde sin hånd tilbage på hendes lyske og hev hende tæt ind til sig. han masserede roligt Rafaelas bryst imens han kørte sin anden hånd rundt på hendes krop nærmest på opdagelse.

Admin

Indlæg af Rafaela Søn 23 Feb 2020 - 19:15

Hun gispede overrasket da hun mærkede han rev hendes undertøj af. Hun kiggede overrasket om imod ham og bed sig i underlæben. Hun vidste sådanset ikke hvad det egentlig var han ville med hende. Det vidste hun sådanset aldrig, men hun vidste dog en ting og det var at så snart dette helved var ovre ville hun prøve, at flygte fra ham igen. Hun lukkede sine øjne og trak vejret stadig meget tungt da hun mærkede hans hånd køre op af hendes mave og tage på hendes bryst.
Hun åbnede dog overrasket sine øjne da hun mærkede hans store lem imod sig efter han havde taget sine bukser. Hun kiggede om på ham med et lettere nervøst blik som samtidig ved viste tegn på at hun var ved at blive sindssyg af alt den lyst der borede sig rundt i hende "Hvad vil du med mig?" fik hun frem stammet imellem sine læber og rystede stadig over hele kroppen.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Søn 23 Feb 2020 - 19:36

han nød hendes krop indtil hun fik fremstammet om hvad han ville gøre med hende. han kiggede på hende og smilte et roligt smil.
"først har jeg tænkt mig at straffe dig lidt for hvor mange problemer du har givet mig idag, hvis du så er en god pige og tager imod din straf uden brok, så vil jeg belønne dig med noget rigtigt godt." sagde han stille til hende imens han kørte sin ene fingernegl op af hendes kavalergang og hele vejen op af hendes hals hvorefter han tog et roligt greb om hendes hals lige under hagen.

Admin

Indlæg af Rafaela Søn 23 Feb 2020 - 19:57

Hun rystede stadig over hele kroppen og kiggede på ham. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle reagere over det han sagde til hende. Hun bed sig i underlæben og mærkede hans ene fingernegl køre op af hendes hals. Hun gispede dog da hun mærkede han greb fat om hendes hals under hagen. Hun kiggede dog stadig op på ham "Hvad er straffen?" fik hun frem stammet. Hun var en smule nysgerrig, men også ret usikker på hele situationen, men han var selv skyld i, at hun havde været sådan overfor ham for han havde altså ikke været fair overfor hende, hvis man altså spurgte hende. Hendes krop rystede stadig en del.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Søn 23 Feb 2020 - 21:03

han smilte et lettere frækt smil til hende.
"jeg er lidt gammeldags så synes straffen for dig skal være en god omgang klask i røven til du lover mig at være en god pige som gør hvad der bliver sagt fra nu af." sagde han og inden Rafaela kunne nå at reagere hev han rafaela hen til den plade hun lå på før som stadig var der. Sakref bukkede hende forover bordet så hende numse strittede frem. han holdte hende nede med sin højre hånd så hun ikke kunne rykke sig, imens hans med sin venstre hånd kom med det første klask på hendes venstre balle. det var ikke et sindssygt hårdt klask men et fast klask, som nærmest ville være som et tordenslag af smerte og nydelse for Rafaela pga mixturen.

Admin

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum