Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
(fortids-emne) know your place (Rafaela)
Side 1 af 2 • 1, 2
(fortids-emne) know your place (Rafaela)
sted: Darkwind Citadel, træningshallen.
omgivelser: masser af træningsudstyr, våben og trædukker.
vejr: skyet og regner.
det var en helt anden dag på slottet. Sakref var igang med at træne Rafaela. det var lidt en straf da Rafaela normalt fik lov til at træne alene eller med de andre. men siden Rafaela havde været meget trodsig på det sidste havde Sakref valgt at overvåge hendes træning og sørge for at hun var i nærheden af ham det meste af dagen.
han havde de sidste par måneder eksperimenteret med sit blod på Rafaela for at se effekten på hende og hvad hendes muligheder er på det. han havde lagt mærke til at hendes påvirkning på hans blod var meget anderledes i forhold til hans andre lærlinge. udover at hun blev stærkere og hurtigere på det så havde han opdaget at hun blev mere rolig på det. nærmest afslappet og medgørlig.
lige nu var de midt igang med at have en sparringskamp, eller mere Rafaela der prøver at ramme Sakref men fejler.
//tilladelse af Rafaela til at placere Rafaela.//
Sv: (fortids-emne) know your place (Rafaela)
Rafaela prøvede flere gange, at angribe Sakref, men uden held for han fik hende hurtigt lagt ned. Hendes vrede blev bare større og større af dette og hun angreb mere og mere aggressivt og prøvede rent faktisk at skade sin far. Efter lidt tid blev Rafaela så sur, at hun tog en stol og kastede vredt efter Sakref hvor hun derefter ville gå ud af træningslokalet. Snakkede Sakref til hende ville hun blot ignorer hans stemme eller svare ham vredt igen.
Rafaela så sjældent andre fra familien og hendes humør var generelt blevet mere og mere sort og fyldt med vred og sorg medmindre hun blev proppet med Sakref blod. Det var det eneste tidspunkt, hvor hun var i et bedre humør og Mere rolig i hele kroppen. Der var dog et minus ved det og det var når effekten fra hans blod forsvandt blev hun igen vred og irriteret på sin far og hans blod var stærkt vanedannende for hende jo oftere hun fik det jo mere afhængig var hun blevet af det selvom hun prøvede, at kæmpe imod den trang.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
i det hun kastede med stolen så greb han den og satte den ned på jorden igen.
da hun vendte ryggen til så fløj han imod hende, taklede hende hurtigt og holdte hende i lås på madrassen på gulvet.
"har du glemt regel nr 1 min pige. vend aldrig ryggen til din modstander." sagde han imens han holdte i lås med hoved ned mod madrassen.
"koncentrer med din vrede. brug den som et værktøj. vær ikke bundet til den." sagde Sakref bagefter imens han holdte hende ned og undersøgte hende nøje.
Da han taklede hende skreg hun indtil hun landede på gulvet. Hun brummede irriteret og prøvede ihærdigt, at slippe fri "Jeg er ligeglad med den forpulede regel jeg gider ikke mere! Slip mig så!" råbte hun af ham vredt. Hun prøvede ihærdigt, at slippe fri fra hans greb. Hun endte dog med, at ligge stille efter lidt tid. Da han slap hendes hoved bed hun ham hårdt i hånden og borede sine tænder fast i hans hånd indtil han begyndte, at bløde. Først derefter slap hun hans hånd. "Slip mig så!" snerrede hun af ham. Hun kiggede vredt op på ham.
Rafaela- Evolved
"du kan være så ligeglad med reglerne som du ønsker. men i en liv og død kamp kan du ikke vælge at gå." sagde han og til sidst gav slip og hev hende op fra gulvet af og kiggede på hende med sine grønne øjne.
"du glemmer din plads Rafaela. du får ikke noget ud af den her trodsighed. kun mere straf " sagde Sakref og holdte hende med sin ene hånd imod hendes hage.
Hun rullede øjne af ham da han snakkede til hende inden han hev hende op at stå. Blodet der lå ved mundvigen fik lov til, at løbe ned af hendes hage og landede på Sakref hånd. Hun kiggede blot irriteret på ham “Du kan bare lade være med, at behandle mig som et lille barn!” Snerrede hun af ham og kiggede væk fra ham med øjnene da hun ikke ville se ham i øjnene. Sådanset havde hun ikke den store respekt overfor sin far overhoved, det var kun når hendes trang til hans blod blev for stor, at hun var sød og opførte sig ordentligt overfor ham.
Rafaela- Evolved
"jeg behandler dig som jeg lyster. som din far og mester er mit ord lov. sagde Sakref og kiggede intenst på hende med sine grønne øjne.
"hvis du vil behandles og belønnes som en god pige. så gør du hvad jeg siger eller tager din straf uden et piv." sagde Sakref og løftede den anden hånd som var stoppet med at bløde men han pressede sine negle ned i sin håndflade så han blødte mere igen og holdte hånden op så Rafaela kunne se det.
"du vil jo gerne blive belønnet og behandlet som min specielle pige ikke?" sagde Sakref med et uhyggeligt afslappet og roligt smil. hans greb om hendes hals var blevet løsnet lidt men istedet kunne hun mærke hans negle mod hendes hud.
Rafaela- Evolved
de hev hende op i luften og samlede sig så de til sidst blev til en plade hvor hun nu lå fastspændt til ved arme og ben og hals.
"jeg er skuffet over dig min pige. du ved godt der er ingen vej at flygte fra mig." sagde Sakref og gik op til hende og stod ved siden af den plade hun nu var bundet til.
han bukkede sig ned til hendes ansigt så de var ansigt til ansigt igen.
men som straf for at have været så trodsig så tror jeg vil bruge den her chance for et eksperiment." sagde Sakref og trak en lille flaske frem. væsken i den var lysende grøn og gul.
"den her lille sag skulle have nogle spændende resultater af hvad jeg indtil videre har testet. men lad os se hvor kraftig den er på dig min pige." sagde han imens han tog en kanyle frem og fyldte den med væsken og stak den ind i hendes arm.
væsken der var i var en blanding af en masse koncentrerede urter der kunne stige ens sensitivitet til sindssyge niveauer og samtidig sende personens hormoner ude af kontrol.
han havde testet på nogle af tjenestepigerne uden de vidste det og den var så effektiv på dem at de nærmest fik orgasmer bare at blive rørt på kroppen. plus den gjorde en kronisk liderlig indtil effekten tager af.
Rafaela- Evolved
det tog heller ikke mange øjeblikke før mixturen nåede Rafaelas hjerte og begyndte at tage effekt.
hendes hjerteslag ville blive stærkere og hun ville begynde at svede og have det som om hendes krop mærker alt med en kraftig intensitet. som var hele hendes krop en erogene zone nu.
hun ville kunne mærke hvordan mixturen begynder også at tage effekt i hendes tanker bliver lidt omtåget som havde man drukket alkohol og hun ville kunne nærmest mærke hæmningerne give slip.
Sakref kunne tydeligt se hvordan mixturen tog effekt i hendes krop.
langsomt førte han sin hånd hen imod hendes kind og lagde blidt og kørte en finger ned af hendes hals for at se hvor stærk en reaktion hun ville få.
"for at jeg slipper dig fri, kræver du gør som jeg siger og ikke strider imod mig." hviskede han nærmest i hendes øre. hans ånde som ramte hendes øre som var lige så sensitiv som resten af kroppen lige nu.
Rafaela- Evolved
"okay, men det går over efter noget tid. endnu hurtigere hvis du får den rigtige stimulering" Sagde Sakref og kørte sin ene hånd om hendes inderlår. hvilket sendte nærmest hele hendes krop i brunst.
Sakref knipsede med fingrene og de lænker der holdte hende fast forsvandt. dog lå hun stadig på det skyggelavet plade.
Hun satte sig op så snart hun mærkede, at hun var sluppet fri fra pladen. Hun rejste sig op. Hun følte sig en smule ør i hovedet og bakkede en smule væk fra Sakref. Hun stod lidt usikkert på sine ben og kiggede dårligt nok op på Sakref. Hun håbede blot, at det helved snart ville stoppe så hun kunne komme væk fra sin far for som var havde hun svært nok ved, at stå på sine egne ben.
Rafaela- Evolved
"tja den rette stimulering er fysisk kontakt. jo mere seksuel det er jo hurtigere bliver mixturen brugt op. ellers kan du godt forvente med 48 timer hvor du er som en kat i løbetid." sagde han imens han holdte sine hænder om hendes side så hun blev holdte oprejst og så kunne hendes arme holde hans skuldre for støtte. hans grønne øjne som var nærmest hypnotiserende at se på.
Rafaela- Evolved
jamen hvordan kan jeg sige nej når du spørger sådan" sagde han stille og holdte med et blidt greb imod rafaelas hals. grebet sendte nærmest elektricitet igennem hele hendes krop.
med sin anden hånd hev han bukserne ned på hende.
han bukkede ned og kyssede hende på kinden og langsomt hen imod hendes mund. hvert kys var som en bølge af nydelse, der blev større og større jo tættere på hendes mund, han nærmede sig.
Hun trak vejret lidt hurtigere da hun mærkede, at han hev hendes bukser ned. Hun per automatik fjernede sine hænder fra hans skuldre og trække sine bukser op igen. Hun mærkede hans læber imod sin kind nærme sig hendes mund. Hun stod mere uroligt og hendes vejtrækning blev hurtigere og mere overfladisk. Hun tog fat i hans skuldre igen og borede sine negle ned imellem hans kraveben og gengældte langsomt hans kys.
Rafaela- Evolved
Rafaela- Evolved
han lagde sin hånd tilbage på hendes lyske og hev hende tæt ind til sig. han masserede roligt Rafaelas bryst imens han kørte sin anden hånd rundt på hendes krop nærmest på opdagelse.
Hun åbnede dog overrasket sine øjne da hun mærkede hans store lem imod sig efter han havde taget sine bukser. Hun kiggede om på ham med et lettere nervøst blik som samtidig ved viste tegn på at hun var ved at blive sindssyg af alt den lyst der borede sig rundt i hende "Hvad vil du med mig?" fik hun frem stammet imellem sine læber og rystede stadig over hele kroppen.
Rafaela- Evolved
"først har jeg tænkt mig at straffe dig lidt for hvor mange problemer du har givet mig idag, hvis du så er en god pige og tager imod din straf uden brok, så vil jeg belønne dig med noget rigtigt godt." sagde han stille til hende imens han kørte sin ene fingernegl op af hendes kavalergang og hele vejen op af hendes hals hvorefter han tog et roligt greb om hendes hals lige under hagen.
Rafaela- Evolved
"jeg er lidt gammeldags så synes straffen for dig skal være en god omgang klask i røven til du lover mig at være en god pige som gør hvad der bliver sagt fra nu af." sagde han og inden Rafaela kunne nå at reagere hev han rafaela hen til den plade hun lå på før som stadig var der. Sakref bukkede hende forover bordet så hende numse strittede frem. han holdte hende nede med sin højre hånd så hun ikke kunne rykke sig, imens hans med sin venstre hånd kom med det første klask på hendes venstre balle. det var ikke et sindssygt hårdt klask men et fast klask, som nærmest ville være som et tordenslag af smerte og nydelse for Rafaela pga mixturen.
Side 1 af 2 • 1, 2
» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
» XX Sensommer minder (fortids emne) XX
» you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX)
» Lidt hjælp, tak - Gautham (fortids emne)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine