Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba13you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba14you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba15 
Lori
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba13you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba14you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba15 
Lenore
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba13you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba14you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba15 
Genevira
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba13you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba14you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba15 
Celenia
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba13you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba14you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba15 
Renata
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba13you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba14you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba15 
Jake
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba13you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba14you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba15 
Sasha
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba13you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba14you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba15 
Abigail
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba13you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba14you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba15 
Elizabeth
you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba13you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba14you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX)

Go down

you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Empty you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX)

Indlæg af Gæst Søn 27 Sep 2015 - 21:39

S: Warrics gamle hus
T: 20.00
O: møbler, kæder, trænings udstyr
V: overskyet
P: en sort skjorte, cowboy bukserne, grå vest

Warric sad i sin stol, han havde anskaffet sig en slave for noget tid tilbage, men han havde ikke haft tid før nu til at træne hende op, han havde holdt hende i hans andet rum indtil han var klar til at gøre noget ved hende, hun var taget direkte fra gaden hvilket nogengange havde et problem, men han havde metoder at tæmme selv den mest stædige løve. Hans øjne fangede den pisk han ville starte med. Det her skulle nok blive sjovt. Han åbnede døren ind til det mørk lagte rum og tændte for lampen ved indgangen "godmorgen slave, det er tid til træningen nu. Hans øje var iskoldt og passede til den blå farve det havde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Empty Sv: you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX)

Indlæg af Gæst Søn 27 Sep 2015 - 22:24

Olivia sad i dette mørke rum og havde det dårligt, hun havde ikke set solen eller stjernerne længe og det hadet hun, hun kunne dårligt nok tro at hun var taget til fange af en dæmon, hun havde stået og havde lavet noget imens hun var blevet overfaldet af denne mand, hun kendte ikke engang hans navn og det skulle han også være glad for, ligeså snart hun havde chancen ville hun løbe og samle kræfter igen hvor efter hun ville finde denne mand igen og gøre livet surt for ham.
Hun kiggede op da hun kunne se at en lampe blev tændt, hun så manden som havde fanget hende, hun kiggede på ham med vrede i øjne, hun havde stadig sin sorte maling under øjne og sit normale tøj som hun gik rundt i når hun var ude for at samle mad eller var ude for at dræbe væsner som ikke skulle være her.
hun spyttede på gulvet og sagde med en rolig men vred stemme "Næste gang du kalder mig for slave dræber jeg dig!" man kunne godt hører på hende der var sandhed i det hun sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Empty Sv: you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX)

Indlæg af Gæst Søn 27 Sep 2015 - 22:39

trin nummer et i en hver træning uanset racen af slaven. hold dem kolde, dette er specielt godt mod næsvise Draconians. Efter som en Draconian er et reptil er det meget let for dem at fryse. Det var meget godt for ham at vide så meget om andre racer, lige nu takkede han sine forældre for at tvinge ham til at læse op på de forskellige racer som en gal. Pigen var kædet fast til muren og nøgen så det var meget nemt at holde hende kold "se du siger det, og jeg kan mærke din energi bag dine ord, dog er der en fejl i din plan" hans øjne blev om sådan koldere "du er min slave, lidt højt råbende men du er min slave nu" han løftede pisken og lod den falde ned over hendes bare bryster. Trin nummer to, smerte, at indgyde smerte kan i starten irritere slaven men efter noget tid vil slaven blive mere underdagnig og frygte dine slag "forstår du din situation helt rigtigt pigebarn?" han så på hende med et koldt blik stadig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Empty Sv: you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX)

Indlæg af Gæst Søn 27 Sep 2015 - 23:00

Olivia kunne mærke den kolde væg imod hendes ryg hvis hun lade sig på af muren så for det meste prøvede hun at komme så langt væk fra den selvom det så meget sjovt ud brugte hun kræfter på at holde sig væk fra den kolde væg.
Hun kiggede på manden igen og grinede svagt hvor efter hun rystede på hovedet og kiggede ned på sine små fødder "Du kender intet til mine planer" hun kiggede på ham igen og svaret roligt igen "Hvis jeg er nogen slave er jeg min egen slave hvor efter hun kiggede på hans hænder og så hvordan han slå hende over sine nøgne bryster, hun smilede svagt og sagde ikke en lyd selvom man godt kunne se på hendes krop at han havde fået et rødt mærke efter pisken, hun var så vandt til at falde at slå sig at der skulle meget til før hun kunne mærke smerten fra et slag fra en pisk. "Du må da kunne finde på noget beder end det? jeg har mødt små piger der kunne slå hårdere end det er" hun grinede ondt og venter blikket imod sine føder igen, hun skulle nok finde en mulighed for at slippe fri og det så skulle tage flere dage så skulle hun nok komme ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Empty Sv: you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX)

Indlæg af Gæst Søn 27 Sep 2015 - 23:11

en kold, lang latter kom fra Warric, han var blevet en meget stor sadist over årene og lige nu var han på sit højde punkt "så det siger du, well siden du syntes jeg slår blødt hvad så med det her" hans latter blev erstattet af den våde lyd af kød der blev splittet fra knogler og den tørre lyd af knagen af knogler der bøjede og brækkede, ud af hans underarme skød der to spyd formede knogle stykker. Han tog fat i den og med et vådt pop blev de revet ud af hans krop. Dette var en evne han havde haft fra barndommen "well hvorfor sagde du ikke bare du kunne lide det hårdt, lad mig give dig lidt doppel peneration" han vendte knogle stykkerne rundt i hænderne og stak dem lige gennem hendes ankler så de var boltet fast til træ gulvet "bare rolig, du kommer ikke til at dø af det" han fandt nogle bandager og forbandt rundt om spydene før han fjernede dem meget smertefuldt og forbandt hende helt "det kommer dog til at gå en måned før du kan gå ordenligt på dine små fine fødder igen" han havde ramt hendes nerve bane og naturligt ville den gro sammen igen efter en måned som han sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX) Empty Sv: you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX)

Indlæg af Gæst Tors 1 Okt 2015 - 19:19

// Allerede nu kan jeg sige undskyld for der er gået så langt tid, og at det bliver et kort svar Sad //

Olivia kunne hørte nogen underlige lyde, og hun kiggede vredt på Warric, hvad havde han dog gang i? hun kiggede undersøgende på ham men stadig med sine vrede øjne, hun kiggede ind i hans øjne og smilede svagt "Du ved ikke hvad jeg kan lide" hun kiggede ned på sine fødder og ventede på han skulle gøre et eller andet ved hende, dog kom et voldsom skrig fra hendes da hun kunne mærke hvordan blodet forlod hendes ende fod, hun kiggede op på Warric med en tårer i det ende øjne, men fa han stak en knogle ned i hendes anden fod smilede hun svagt og sagde roligt, "Måske gør det ondt men der kommer ikke flere skrig fra mig, det lover jeg dig" hun bidt tænderne sammen så smerte og roligt kom der blod ud af hendes mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum