Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Mental ar hvordan kan man komme sig  EmptyIdag kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Mental ar hvordan kan man komme sig  EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Mental ar hvordan kan man komme sig  EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Mental ar hvordan kan man komme sig  EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Mental ar hvordan kan man komme sig  EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Mental ar hvordan kan man komme sig  EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Mental ar hvordan kan man komme sig  EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Mental ar hvordan kan man komme sig  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Mental ar hvordan kan man komme sig  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba13Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba14Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba15 
Jake
Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba13Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba14Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba15 
Lori
Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba13Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba14Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba15 
Valentine
Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba13Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba14Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba15 
Edgar
Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba13Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba14Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba15 
Abigail
Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba13Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba14Mental ar hvordan kan man komme sig  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Mental ar hvordan kan man komme sig

Go down

Mental ar hvordan kan man komme sig  Empty Mental ar hvordan kan man komme sig

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 0:37

Hey alle..

Så jeg har være ud for en ting der har gjort mig bange for være alene med dreng her for den næste tid og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme mig over det, nogle gode råd og jeg skal nok forklar mere hvis der nogle der kunne være gode til og lytte...

lad være med og lave sjov omkring det her jeg har hold tårer tilbage hele aften men nu gå det bare amok...


Cicero

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mental ar hvordan kan man komme sig  Empty Sv: Mental ar hvordan kan man komme sig

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 0:40

Mit råd ville være, at finde tryghed i en fyr/mand/dreng, som du kan stole på, og snakke med ham om det i enerum. for at bryde sig med frygten lidt af gangen, men stadig havde en man har tillid til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mental ar hvordan kan man komme sig  Empty Sv: Mental ar hvordan kan man komme sig

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 0:42

jeg kan ikke en gang være sammen med mænd/dreng er syg bange for dem efter det her...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mental ar hvordan kan man komme sig  Empty Sv: Mental ar hvordan kan man komme sig

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 0:46

Jeg beklager. men tror ikke der findes nogen mirakel kur. hvis du har snakket med veninder om det, og eventuelt dine forældre, og det ikke hjælper, så kan jeg ikke se andre muligheder end en psykolog, eller en mand man er tryg ved (eller mindre bange for)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mental ar hvordan kan man komme sig  Empty Sv: Mental ar hvordan kan man komme sig

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 0:49

jeg tør ikke være alene med drenge jeg vil gerne snakke om det hvis jeg har en veninde med men ikke alene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mental ar hvordan kan man komme sig  Empty Sv: Mental ar hvordan kan man komme sig

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 0:51

Jeg har ikke nogen nisser eller alfer på speeddial på mobilen, men vil mene det så nok kunne være en ide du gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mental ar hvordan kan man komme sig  Empty Sv: Mental ar hvordan kan man komme sig

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 0:52

jeg få skype tilbage i morgen, kan snakke der hvis det er, så jeg os alene hele uge min mor tager til usa i morgen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mental ar hvordan kan man komme sig  Empty Sv: Mental ar hvordan kan man komme sig

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 0:54

så snak på skype om det.
kan altså ikke gøre meget andet end at pointere det åbenlyse. beklager

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mental ar hvordan kan man komme sig  Empty Sv: Mental ar hvordan kan man komme sig

Indlæg af Meriko Man 30 Jul 2012 - 8:10

Hm... Du siger at du er bange for drenge? Kan du måske forklare mig lidt om det over pm? har nemlig selv været ude for nogle ting med drenge/mænd/fyre.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Mental ar hvordan kan man komme sig  Empty Sv: Mental ar hvordan kan man komme sig

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 13:23

Her er et link med nogle forskellige telefonnr på Smile

http://www.danmarkssocialedoegnvagt.dk/links/boern-og-unge-hjaelp.aspx

Der sidder en voksen i den anden ende, men det er jo en der ikke er farvet af at kende dig og vil lytte og stille dig spørgsmål, så du måske selv kan pejle dig frem til hvad du har brug for? Og har du bare brug for at kunne krænge tanker og oplevelser ud....så lytter de også gerne....

Hvis de steder er helt malplaceret, så glemmer du jo bare dette indlæg, det er lidt svært at vide om man rammer rigtigt, når problemet og ikke mindst årsagen er utydeligt.

Held og lykke med at få styr på ' det hele'

Hilsen fra

Camille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mental ar hvordan kan man komme sig  Empty Sv: Mental ar hvordan kan man komme sig

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 21:53

Nu vil jeg ikke lyde som en ond bitch, men jeg vil lige påpege at det er et åbent forum og ikke nogle psykolog. Hvis du har alvorlige problemer, så prøv en psykolog. Jeg ved ikke om det vil hjælpe, men jeg ved det er langt bedre end at smække dine problemer ud på offentlige sider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mental ar hvordan kan man komme sig  Empty Sv: Mental ar hvordan kan man komme sig

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 22:13

Alex skrev:Nu vil jeg ikke lyde som en ond bitch, men jeg vil lige påpege at det er et åbent forum og ikke nogle psykolog. Hvis du har alvorlige problemer, så prøv en psykolog. Jeg ved ikke om det vil hjælpe, men jeg ved det er langt bedre end at smække dine problemer ud på offentlige sider.

Alex....du har en holdning, fint.....
Jeg derimod har en anden.
Jeg finder det faktisk rigtigt dejligt hvis man på en legeplads som denne også kan hjælpe hinanden, i en stund af ' nød'.
Jeg ser ingen slibrige eller pinsomme beskrivelser eller detaljer i denne tråd, der skulle kunne virke forudlempende.

Så for at bruge din egen formulering....så vil jeg gerne påpege at meninger kommer mangfoldige, og at din bestemt ikke repræsenterer alle på denne side.

Mvh
Camille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mental ar hvordan kan man komme sig  Empty Sv: Mental ar hvordan kan man komme sig

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum