Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Mental ar hvordan kan man komme sig
Side 1 af 1
Mental ar hvordan kan man komme sig
Hey alle..
Så jeg har være ud for en ting der har gjort mig bange for være alene med dreng her for den næste tid og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme mig over det, nogle gode råd og jeg skal nok forklar mere hvis der nogle der kunne være gode til og lytte...
lad være med og lave sjov omkring det her jeg har hold tårer tilbage hele aften men nu gå det bare amok...
Cicero
Så jeg har være ud for en ting der har gjort mig bange for være alene med dreng her for den næste tid og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme mig over det, nogle gode råd og jeg skal nok forklar mere hvis der nogle der kunne være gode til og lytte...
lad være med og lave sjov omkring det her jeg har hold tårer tilbage hele aften men nu gå det bare amok...
Cicero
Gæst- Gæst
Sv: Mental ar hvordan kan man komme sig
Mit råd ville være, at finde tryghed i en fyr/mand/dreng, som du kan stole på, og snakke med ham om det i enerum. for at bryde sig med frygten lidt af gangen, men stadig havde en man har tillid til.
Gæst- Gæst
jeg kan ikke en gang være sammen med mænd/dreng er syg bange for dem efter det her...
Gæst- Gæst
Jeg beklager. men tror ikke der findes nogen mirakel kur. hvis du har snakket med veninder om det, og eventuelt dine forældre, og det ikke hjælper, så kan jeg ikke se andre muligheder end en psykolog, eller en mand man er tryg ved (eller mindre bange for)
Gæst- Gæst
jeg tør ikke være alene med drenge jeg vil gerne snakke om det hvis jeg har en veninde med men ikke alene
Gæst- Gæst
Jeg har ikke nogen nisser eller alfer på speeddial på mobilen, men vil mene det så nok kunne være en ide du gjorde det.
Gæst- Gæst
jeg få skype tilbage i morgen, kan snakke der hvis det er, så jeg os alene hele uge min mor tager til usa i morgen..
Gæst- Gæst
så snak på skype om det.
kan altså ikke gøre meget andet end at pointere det åbenlyse. beklager
kan altså ikke gøre meget andet end at pointere det åbenlyse. beklager
Gæst- Gæst
Hm... Du siger at du er bange for drenge? Kan du måske forklare mig lidt om det over pm? har nemlig selv været ude for nogle ting med drenge/mænd/fyre.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.
Her er et link med nogle forskellige telefonnr på
http://www.danmarkssocialedoegnvagt.dk/links/boern-og-unge-hjaelp.aspx
Der sidder en voksen i den anden ende, men det er jo en der ikke er farvet af at kende dig og vil lytte og stille dig spørgsmål, så du måske selv kan pejle dig frem til hvad du har brug for? Og har du bare brug for at kunne krænge tanker og oplevelser ud....så lytter de også gerne....
Hvis de steder er helt malplaceret, så glemmer du jo bare dette indlæg, det er lidt svært at vide om man rammer rigtigt, når problemet og ikke mindst årsagen er utydeligt.
Held og lykke med at få styr på ' det hele'
Hilsen fra
Camille.
http://www.danmarkssocialedoegnvagt.dk/links/boern-og-unge-hjaelp.aspx
Der sidder en voksen i den anden ende, men det er jo en der ikke er farvet af at kende dig og vil lytte og stille dig spørgsmål, så du måske selv kan pejle dig frem til hvad du har brug for? Og har du bare brug for at kunne krænge tanker og oplevelser ud....så lytter de også gerne....
Hvis de steder er helt malplaceret, så glemmer du jo bare dette indlæg, det er lidt svært at vide om man rammer rigtigt, når problemet og ikke mindst årsagen er utydeligt.
Held og lykke med at få styr på ' det hele'
Hilsen fra
Camille.
Gæst- Gæst
Nu vil jeg ikke lyde som en ond bitch, men jeg vil lige påpege at det er et åbent forum og ikke nogle psykolog. Hvis du har alvorlige problemer, så prøv en psykolog. Jeg ved ikke om det vil hjælpe, men jeg ved det er langt bedre end at smække dine problemer ud på offentlige sider.
Gæst- Gæst
Alex skrev:Nu vil jeg ikke lyde som en ond bitch, men jeg vil lige påpege at det er et åbent forum og ikke nogle psykolog. Hvis du har alvorlige problemer, så prøv en psykolog. Jeg ved ikke om det vil hjælpe, men jeg ved det er langt bedre end at smække dine problemer ud på offentlige sider.
Alex....du har en holdning, fint.....
Jeg derimod har en anden.
Jeg finder det faktisk rigtigt dejligt hvis man på en legeplads som denne også kan hjælpe hinanden, i en stund af ' nød'.
Jeg ser ingen slibrige eller pinsomme beskrivelser eller detaljer i denne tråd, der skulle kunne virke forudlempende.
Så for at bruge din egen formulering....så vil jeg gerne påpege at meninger kommer mangfoldige, og at din bestemt ikke repræsenterer alle på denne side.
Mvh
Camille.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Jeg er ikke helt sikker på om det er en god idé at komme, men her er jeg
» E-Rang og hvordan????
» Hvordan er jeg endt her? - Locan
» Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat)
» hvordan sletter jeg min profil
» E-Rang og hvordan????
» Hvordan er jeg endt her? - Locan
» Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat)
» hvordan sletter jeg min profil
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth