Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
Hvordan er jeg endt her? - Locan EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
Hvordan er jeg endt her? - Locan EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
Hvordan er jeg endt her? - Locan EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hvordan er jeg endt her? - Locan EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
Hvordan er jeg endt her? - Locan EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
Hvordan er jeg endt her? - Locan EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Hvordan er jeg endt her? - Locan EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
Hvordan er jeg endt her? - Locan EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
Hvordan er jeg endt her? - Locan EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba13Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba14Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba15 
Rafaela
Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba13Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba14Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba15 
Dr. Trott
Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba13Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba14Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba15 
Sean
Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba13Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba14Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba15 
Valentine
Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba13Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba14Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba15 
Lenore
Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba13Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba14Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba15 
Katrina
Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba13Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba14Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba15 
Genevira
Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba13Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba14Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba15 
Juniper
Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba13Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba14Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba15 
Sasha
Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba13Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba14Hvordan er jeg endt her? - Locan Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

Hvordan er jeg endt her? - Locan

Go down

Hvordan er jeg endt her? - Locan Empty Hvordan er jeg endt her? - Locan

Indlæg af Gæst Lør 30 Jun 2012 - 0:14

Sted. Minotaris
Omkring. Få væsner og mennesker
Vejr. mørkt og overskyet
Tid. 21.00
Dato. 29. juni
Påklædning. gråt halstørklæde, sort frakke, mørkeblå lårkort kjole, grå gemascher og sorte støvler.

Elizabeth gik med hurtige skridt ned ad kajen og prøvede at finde det skib hun skulle med til at komme ind til fastlandet, men havde vidst faret vild, da hun ikke vidste hvilket skib det var eller hvor hun skulle gå hen for at finde det. Hun blev lettere nervøs da hun ikke stolede på de her personer overhovedet. Hun bevægede sig mest i skyggerne for ikke at blive lagt så meget mærke til, og holdt altid øje med sine omgivelser. Man kunne vel godt sige at hun var nervøs omkring så mange personer som hun ikke kendte, men kunne da sagtens kæmpe og forsvare sig selv, hvis det virkelig skulle gå hen og blive så slemt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum