Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Hård 2022
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Hård 2022
Jeg vil lige undskylde til mine emnepartnere for lige pludselig at forsvinde fra jordens overflade i starten af starten af det nye nye år sidste år.
Grundet det var, at jeg kom ud for en ulykke, en ulykke der ændrede mig meget og som gjorde at jeg ikke havde overskud til noget i godt og vel et halvt år, hvor jeg så skulle bruge de sidste resterende måder på at finde mig selv og komme ovenpå igen, samt finde nyt arbejde da jeg blev opsagt på mit daværende arbejde, som også lige slog mig lidt tilbage igen.
Jeg vil gerne uddybe det hele, hvad der skete over pm.
Hvis mine emnepartnere stadig er interesseret i at tage vores emner om, så er jeg frisk på det og LOVER at den her gang, så forsvinder jeg ikke.
Håber ellers i alle er kommet ind i det nye år!
_Jeres Assorian
Assorian- Evolved
- Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Sv: Hård 2022
Godt at høre at du har det bedre
Vi kan alle få perioder hvor vi forsvinder i længere eller kortere tid ad gangen, hvilket er helt normalt da virkelighedens verden kommer først.
Hvis det er, så skal du være velkommen til at besøge Jake i Dragons Peak. Han vil med glæde vise Assorian alt det nye han har gang i med byen.
Evt. også komme når Jake smider en byfest i Dragons Peak omkring d. 19-20 Marts, for at fejre Forårsjævndøgn: Elona'dals dag.
Evner/magibøger : Naturbogen
Larlii skrev:Hey Asso
Godt at høre at du har det bedre
Vi kan alle få perioder hvor vi forsvinder i længere eller kortere tid ad gangen, hvilket er helt normalt da virkelighedens verden kommer først.
Hvis det er, så skal du være velkommen til at besøge Jake i Dragons Peak. Han vil med glæde vise Assorian alt det nye han har gang i med byen.
Evt. også komme når Jake smider en byfest i Dragons Peak omkring d. 19-20 Marts, for at fejre Forårsjævndøgn: Elona'dals dag.
MEGET!! Gerne! Vil så godt i gang med emner igen :'D
Assorian- Evolved
- Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Jeg er up for enten at starte et nyt emne op eller genoptage det mellem Assorian, Gene og Emery hvis Em også er frisk ^^
Bosted : Hun lader til at eje villaer eller andre former for boliger alle mulige steder. Lige nu opholder hun sig primært i Aquener.
Evner/magibøger : Decay
» Hård omgang.
» something new and hard //Yoanna//
» Why is it so hard to say? -Alex-
» Hard to forget - Joshua
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth