Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Lena beware of the city - (Sean)
New, and lost... ~ Vergil EmptyIdag kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
New, and lost... ~ Vergil EmptyIdag kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
New, and lost... ~ Vergil EmptyIdag kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
New, and lost... ~ Vergil EmptyIdag kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
New, and lost... ~ Vergil EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
New, and lost... ~ Vergil EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
New, and lost... ~ Vergil EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
New, and lost... ~ Vergil EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
New, and lost... ~ Vergil EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
New, and lost... ~ Vergil Voteba13New, and lost... ~ Vergil Voteba14New, and lost... ~ Vergil Voteba15 
Lori
New, and lost... ~ Vergil Voteba13New, and lost... ~ Vergil Voteba14New, and lost... ~ Vergil Voteba15 
Jake
New, and lost... ~ Vergil Voteba13New, and lost... ~ Vergil Voteba14New, and lost... ~ Vergil Voteba15 
Sean
New, and lost... ~ Vergil Voteba13New, and lost... ~ Vergil Voteba14New, and lost... ~ Vergil Voteba15 
Valentine
New, and lost... ~ Vergil Voteba13New, and lost... ~ Vergil Voteba14New, and lost... ~ Vergil Voteba15 
Lenore
New, and lost... ~ Vergil Voteba13New, and lost... ~ Vergil Voteba14New, and lost... ~ Vergil Voteba15 
Abigail
New, and lost... ~ Vergil Voteba13New, and lost... ~ Vergil Voteba14New, and lost... ~ Vergil Voteba15 
Celenia
New, and lost... ~ Vergil Voteba13New, and lost... ~ Vergil Voteba14New, and lost... ~ Vergil Voteba15 
Edgar
New, and lost... ~ Vergil Voteba13New, and lost... ~ Vergil Voteba14New, and lost... ~ Vergil Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164704 indlæg i 8728 emner

New, and lost... ~ Vergil

Go down

New, and lost... ~ Vergil Empty New, and lost... ~ Vergil

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 17:40

Tid; lidt over midnat
Sted; doomsville rotten root district ~ gyderne
Vejr; det findt nok
Omgivelser; ikke nogen?
Påklædning; Et par stramme jeanse, en top der går til lidt over hendes navle, og en sorte læder jakke der står åben.

Kimi var lige kommet til byen, hun var stadig ikke så god til at finde rundt og sådan, hun sukkede, og satte sig med et suk på jorden i en gyde, hun bed sig i læben *That's it.. jeg aner ikke hvor jeg er.. eller hvor jeg er på vej hen..* tænkte hun for sig selv, og sukkede igen, hun rettede lidt på sit hår, og sukkede så igen, hun så lidt ned og fandt sin mobil, hun kiggede lidt i den, men da lukkede den så sammen igen og skubbede den ned i sin lomme med et suk...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New, and lost... ~ Vergil Empty Sv: New, and lost... ~ Vergil

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 13:27

Påklædning: som på billedet

Vergil gik gennem en gyde, han havde været i byen en gang før, siden han vågnede for 1 år siden, men han havde gået noget tid og tænkt over hvem han kunde havde været før han mistede sin hukommelse, så han havde ikke lagt mærke til hvor han var gået hen, der så han en ung kvinde side på jorden, han hørte hende sige *That's it.. jeg aner ikke hvor jeg er.. eller hvor jeg er på vej hen..*, Vergil gik hen til kvinden og spurte med en stemme som kunde gøre de fleste sanger grøn af misundelse *er der noget jeg kan hjælpe med*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New, and lost... ~ Vergil Empty Sv: New, and lost... ~ Vergil

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 13:34

Kimi fik et mindre chok da hun hørte ham, "ehm.. det.. det ved jeg... ikke..." sagde hun nervøst, hun rykkede lidt på sig, og sank en klump, hun var en meget genert person, hun bed sig hårdt i læben, mens hun så nervøst op på ham inden hun stille rejste sig, hun sank endnu en klump, og bed sig nervøst i læben, hun havde ikke været så god til at snakke med fremmede væsner efter hun havde fået hukommelsestab, og hun var blevet meget mere genert efter det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New, and lost... ~ Vergil Empty Sv: New, and lost... ~ Vergil

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum