Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
in the river //Isobel// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
in the river //Isobel// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
in the river //Isobel// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
in the river //Isobel// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
in the river //Isobel// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
in the river //Isobel// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
in the river //Isobel// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
in the river //Isobel// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
in the river //Isobel// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
in the river //Isobel// Voteba13in the river //Isobel// Voteba14in the river //Isobel// Voteba15 
Abigail
in the river //Isobel// Voteba13in the river //Isobel// Voteba14in the river //Isobel// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

in the river //Isobel//

Go down

in the river //Isobel// Empty in the river //Isobel//

Indlæg af Gæst Fre 24 Aug 2012 - 22:32

omgivelser: skoven floden og de mange dyr der er rundt omkring
vejre: dejlig solskind med masser af sol og en let brise
sted: soul river
tid: ca kl 15
stil: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] det er det han har på


han gik stille gennem skoven med han rygsæk hvor der stak en skaft fra et sværd frem, han ulv snusede stille til skovens bund han kigget rundt der så ikke ud til at være andre lige nu "tror du der er nogen der udde shadow" sagde han stille til hans ulv der havde navnet shadow. "jeg kan ikke fornemme noget" sagde shadow til ham han kunne godt forstå den siden han havde en gave syns han selv med at snakke med dyrene og det kunne være ret så man var sikker på ikke være ensom i verden. han gik lidt ned til floden som man åbentbart kaldte soul river men han tog sin taske af tog hans sværd frem og var beret "bare drak lidt jeg dækker dig" sagde han mens han lugtede og mærkede den venlige brise føre alle lugtene omkring ham så han vidste om der var nogen eller noget. ulven drak lidt mens den stadig lyttede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

in the river //Isobel// Empty Sv: in the river //Isobel//

Indlæg af Gæst Søn 26 Aug 2012 - 14:50

Isobel stod i vandkanten af soul river, og nød vandet skylde langsomt ind over hendes fødder. Hun lagde mærke til en mand, og ulv som stod et stykke væk fra hende, ulven drak manden dækkede den. Hun syntes det så dumt ud, da man nok hurtigt ville opdage hvis der var noget der angreb en.. Han havde vist ikke opdaget hende, og han ville nok heller ikke opdage at hun var en vampyr, da der jo var masser af sol den dag. Hun gik hen til ham med hurtige truende skridt, hun så roligt på ham.

''Hvad laver du her ved soul river? Med en.. Ulv?''

Hun kiggede irreteret over på ulven, da det ikke ligefrem var hendes... Ynglings dyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

in the river //Isobel// Empty Sv: in the river //Isobel//

Indlæg af Gæst Søn 26 Aug 2012 - 20:41

han kigget rundt så en yndig pige stå foran ham "ser mig omkring og denne ulv hedder shadow og er min bedste ven" sagde han og rejste sig foran hende mens han så på shadow den knurrde lidt af hende, han grinte lidt mens lugten fra hende blev lidt stærker og hun lugtede ikke som et menneske "du er ikke noget menneske vel" sagde han og gik ned til hans ulv for at være sikker på ikke blive overfaldet eftersom han ikke vidste hva eller hvem hun var, "forresten hvem er du enlig" spurgte han hende om mens han så hende ind i hendes øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

in the river //Isobel// Empty Sv: in the river //Isobel//

Indlæg af Gæst Søn 26 Aug 2012 - 21:58

Hun så stift på ulven og hvæsede lidt af den.. Hun holdt blikket på ulven da han snakkede til hende. ''Godt lugtet Hr. Sjæledæmon..'' Hun lod roligt blikket glide over til ham igen, et lille smil kom frem på hendes læber mens hun roligt gik tættere på ham.. ''Hvem jeg er..? Jeg kunne spørge dig om det samme?'' Hun gik tættere på dem og så ham ind i øjnene med et lumsk smil.. ''Kender du ikke forbandelsen her ved Soul River?'' Hun så roligt på ham og smilte. Hun havde tænkt sig at få lidt sjov ud af ham, eller dem..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

in the river //Isobel// Empty Sv: in the river //Isobel//

Indlæg af Gæst Søn 26 Aug 2012 - 22:07

han så lidt på hende mens han så shadow begynde at gøre sig klar til at slårs "tror du en vampyr kan gøre mig bange" sagde han lidt koldt men han gik hen mod hende. hun irrteret ham rigtig meget syns han selv kunne man nok også godt føle på ham. "jeg siger hvem jeg er hvis du gør det samme vampyr" sagde han mens han var klar til at trække hans sværd han vidste ikke hvor stærk hun var men dø nu skulle han da ihvertfald ikke han hadet for meget at skulle han så lidt ned i floden han grinte lidt "har hørt om den men nu det ikke fordi jeg hadet tænkt mig at svømme" sagde han mens han grinte lidt han satte sig ned på en sten tæt ved dem "siden du nu virker truende overfor shadow" sagde han mens han kigget på hans ulv der var klar til at gå i flæsket på hende "hvorfor så ikke prøve være ven med en for det første han gør kun noget når nogen er onde" sagde han mens han så lidt på hende han hadet enlig ikke noget at skulle med en vampyr det var ikke dem han jaget "forstår enlig ikke hvorfor der stadig er en krig mellem katte og hunde" sagde han lidt med et grin mens han smilte lidt venligt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

in the river //Isobel// Empty Sv: in the river //Isobel//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 16:53

''Jeg prøver ikke gøre dig bange'' Hun grinede lidt, og lod blikket glide hen på ulven igen med et uforstående bliki hendes øjne. Hun kunne godt mærke at manden var ved at være irreteret på hende, men det fik hende bare til at smile endnu mere. Hun begyndte at grine. ''Jeg er da ligeglad med hvem du er!'' Det var sandt, hun var fuldstændig ligeglad med hvem han var, hun havde bare havde bare prøvet på at være irreterene. Hun kiggede stift på hans ulv. Hun kendte da en varulv, en som hun nogenlunde kunne enes med. Hun behøvede ikke flere end ham, så denne ulv der kunne vel godt dø, det ville ikke gøre hende noget. Desuden kunne hun nok godt virke ond og hjerteløs, men hun ville nok godt kunne klare en ulv, hun var jo sikkert meget stærkere end den.. *Katte og hunde? Ha! Styr dit ordvalg..* Hun smilte lidt af sine tanker.. Han prøvede vist at være venlig, men ifølge hende var det meget sjovere at være irreterene.. ''Hmm.. Nej hvad forstår du?'' Hun begyndte så langsomt at gå lidt væk fra ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

in the river //Isobel// Empty Sv: in the river //Isobel//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum