Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba13Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba14Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba15 
Lori
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba13Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba14Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba13Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba14Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba15 
Jake
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba13Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba14Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba13Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba14Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba13Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba14Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 19:06

Han så lidt på hende, men trak så smilende med skuldrene.
"Du skal da være velkommen" svarede han og satte kurs, samme vej som han engang var kommet fra.
han boede på en kro. Midlertidigt, havde han fået at vide, men nu var der snart gået nogle dage. Men det var jo også midlertidigt.
Han så hen på Meriko igen.
"Jeg...er faktisk glad for jeg mødte dig. Jeg kommer oprindeligt fra en anden...dimension. En anden verden, end denne. kom for nogle dage siden og ved stadig intet om denne verden...Eller har nogen sådan rigtig at snakke med" sagde han. ærligt. Lige ud af posen. så måtte hun stemple ham som outsider hvis hun ville. Men...Han følte efterhånden bare godt at...han kunne sige det.
Og det passede. han havde endnu ikke fundet nogen sådan rigtig at snakke med...Eller lave...og følte sig en smule forladt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Meriko Tirs 11 Sep 2012 - 20:29

Meriko smilede sødt til ham og kiggede kært på ham og gik stille og roligt med ham og kiggede lidt rundt omkring for at se hvor det endelig var de skulle hen og for at se hvor meget folk kiggede efter dem for der var et par stykker. Hun kiggede stille på ham igen og lyttede til hvad han sagde og smilede sødt "Jamen jeg er da også glad for at have mødt dig Elyas for jeg kender ikke så mange dæmoner igen og du virker til at være en af de mere søde" Sagde hun stille og roligt og gik stille videre med ham og syntes at det var lidt spændede at måde en fra et andet sted af for hvordan var det hele og hvordan havde man det med andre fra sin race af? Der var mange spørgsmål men ingen hun lige ville stille sådan her og nu for hun var bare ikke den der spurgte så meget.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 20:36

Han grinte. hvordan kunne han andet?
"Søde? Hader det ord" han rystede på hovedet
"Det er noget mad er. eller dyr. Måske piger." han smilte lidt, mens han mørke øjne gled over sine omgivelser.
"Nej...Jeg er bare ikke...så van til tingene endnu" hvad ellers skulle han sige?
Det undrede ham faktisk at hun ikke så ud til at have så mange spørgsmål...Men folk interesserede sig måske ikke så meget for hinanden her...
Fedt. hvad havde han mødt siden han kom? løgne, forvrængede historier...han havde svært ved at skelne det hele fra hinanden. Men han måtte vel hellere lære det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Meriko Tirs 11 Sep 2012 - 21:08

Meriko grinede sødt af det og kiggede lige så stille på ham "Ja det er så rigtig nok men der er bare ikke så mange som diq her" Sagde hun stille og roligt og rettede let på sit hår da det fløj lidt rundt om hende. Hun smilede sødt til ham og rænkdte lidt over hvad hun skulle spørge om men hun kunne bare ikke finde på noget som helst. Hun sukkede let og trak lidt på sine skulder "Ja du må undskylde at jeg ikke spørge om noget men jeg er bare ikke den der spørger så meget" Sagde hun stille og kiggede lidt ned i jorden mens hun stille gik med ham og kiggede lidt rundt igen.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 16:32

Så det gjorde ham sød? Han lod det ligge. Han så lidt på hende, mens de kom ud fra parken og han satte kurs mod den kro hvor han enlig opholdte sig.
"Okay...Nej, man tør vel heller ikke andet" sagde han
"Jeg har hørt lidt efter rundt omkring og selv brugte mine øjne. Derhjemme var der mange usandheder, underlige historier man ikke viste om man skulle tro på...Men som regl kom sandheden frem til sidst.
Men her...dette sted...denne verden...virker det lidt som om alt er en løgn. Alt er baseret på det, og ingen kan finde den umiddelbare sandhed...Eller er jeg bare galt på den?" spurgte han, med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Meriko Fre 14 Sep 2012 - 8:01

Meriko lyttede stille hvad sagde og tænkte lidt over for hun havde selv tænkt så meget over det men var det endeligt sandt som han sagde? Hun vidstet faktisk ikke rigtig men det kunne da endelig godt være at det rigtig. Hun træk stille på skulderne "Tja det kan godt være at det rigtig men har ikke selv tænkt over det sådan rigtig" Sagde hun lige så stille og kiggede sødt på ham og gik stille med ham. Hun kiggede lidt rundt og sukkede stille over det hele.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 19:47

Han så lidt på hende og trak på skuldrene.
"Nej...det er vist også bare mig. den udenforstående." han standsede op, da de nåede den kro hvor han havde et værelse. Han sendte hende et lidt større smil og rankede sig en smule.
"nuvel, her har jeg så et værelse...lige nu...jeg ved faktisk ikke hvad der vil ske i fremtiden. pyt med det. det var i hvert fald rart at møde dig Meriko...Og...hvis jeg må sige det, håber jeg vi mødes igen på et tidspunkt..." smilte han. hun var et rart selskab.
Normalt ville man invitere folk med ind, men det var jo ikke rigtigt et hjem. Hun kunne selvfølgelig gå ind i kroen som hun lystede, men Elyas ville gerne op og have et bad. så i seng.
Men han håbede oprigtig på at møde hende igen...For en gangs skyld følte han sig ikke så alene i denne verden mere...Og hun var dæmon som ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Meriko Tirs 18 Sep 2012 - 21:30

Meriko kiggede stille på kroen og derefter på ham og grinede lige så sødt af ham "Nå du er ikke de fyre der invitere tøsserne med op på værelset" Sagde hun med et grin og kiggede sødt på ham. Hun stoppede stille med at grine og tog sig mere sammen "Ej undskyld det var ikke for at drille men de fleste gør bare sådn så det var lidt overraskene at du ikke gør det" Sagde hun med et glad smil og nikkede stille til ham og forsatte stille "Men ja håber da også vi mødes igen for det kunne være rart hyggeligt at finde en dag hvor vi kan snakke om vores verdener". Hun sukkede let over at de skulle hver deres vej nu for hun havde hygget sig selv der var sket det der var sket. Hun vidste ikke om hun skulle give ham hånden eller et lille kram inden hun gik videre for at finde nogle som der kunne underholde hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 17:45

han smilte lidt.
"Beklager...mine manerer er måske ikke som de bør være. endnu" svarede han
"Men det er en ny verden...Det kræver meget energi at lære den at kende. Jeg tror jeg vil gerne i seng lidt tidligt i nat..." han så lidt på hende og fornemmede en svag usikkerhed.
Han viste at hans familie altid havde haft en...sans...for andre mennesker. at læse dem og forstå dem, bare ud for deres kropssprog. men personligt fandt han det ret kompliceret. han kunne ikke se hvordan man skulle kunne gøre det...selv om hans far havde prøvet at lære ham lidt af det.
*Det kommer med alderen!* havde hans far sagt med et lille grin. Ja, alle de hundrede år han skulle leve! Nej hvor han dog bare glædede sig! han rystede svagt på hovedet for sig selv.
"Men ja. Lad os mødes igen" nikkede han. Han studerede hende lidt, og spredte så armene lidt.
"Er du for kold til et lille kram?" smilte han med et lille blink.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Meriko Fre 21 Sep 2012 - 20:09

Meriko grinede stille og smilede sødt til ham "Det skal du også have lov til ville bare drille dig lidt" Sagde hun venligt og kiggede stille mod kroen og sukkede let og tænkte lidt over hvad hun skulle lave nu og om hun skulle tage hjem til sin ven og sove eller finde et andet sted. Hun kiggede stille på igen da han snakkede og nikkede stille "Ja lad os det så kan vi lærer hinanden om vores verdener" Sagde hun med et sødt smil som der blev til et grin og rystede let på hovedet "Nej det er jeg ikke og hvis jeg er så må du leve med det" Sagde hun med et drilsk blik og åbnede stille sine arme og gik stille over mod ham for at give ham et farvel kram.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 20:57

hans arme lukkede sig om hende, ikke særlig hårdt, da de i princippet stadig var fremmede, men alligevel nok til at...føle sig nær hinanden.
Det var rart...endelig at være så nær en person igen...Camille prøvede han jo at holde en vis, professionel afstand fra...Hun fungere som hans værge. kort sagt som en midlertidig mor. Og en han ikke selv havde valgt.
"Men så godnat...eller hvad man siger på dette sted." han slap hende igen. Han smilte lidt til hende, hævede sin hånd som hilsen og gik så ind på kroen.

Her gik han ovenpå, tog et bad og gik i seng.

//Out...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Meriko Søn 23 Sep 2012 - 18:49

Meriko krammede ham let og snussede let ind og fik en bølge af alle mulige dufte men en meget stræk en af ung dæmon. Han har sikkert ikke været dæmon i særlig mange år.
Hun smilede stille og syntes nu at han var sød at snakke med men man kunne godt mærke på ham at han havde en del ting som han ikke ville ud men helst ville gå med for sig selv. Hun slap lige så stille og roligt og grinede sødt til ham "Jamen godnat og sov nu godt" Sagde hun stille og inden hun gik helt tilbage kyssede hun ham blidt på kinden og gik stille hjem mod sin ven af men ville lige finde lidt at spise.

// Out //

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 19:45

//Hmm...det fangede mig virkelig...Hvis du er frisk, er jeg også - altså på et nyt emne måske? Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Meriko Man 24 Sep 2012 - 20:09

// det vil jeg da meget gerne :-) gider du så lave den her gang? //

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 20:34

//det må vist kun være fair...faktisk vil jeg lave det med det samme...lige meget hvor? Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Meriko Tirs 25 Sep 2012 - 6:43

// Du laver det bare hvor du vil :-) //

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 11:54

//okay...det er der...lige pludseligt...sender en due når det er Wink //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas// - Page 2 Empty Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum