Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//
"Du skal da være velkommen" svarede han og satte kurs, samme vej som han engang var kommet fra.
han boede på en kro. Midlertidigt, havde han fået at vide, men nu var der snart gået nogle dage. Men det var jo også midlertidigt.
Han så hen på Meriko igen.
"Jeg...er faktisk glad for jeg mødte dig. Jeg kommer oprindeligt fra en anden...dimension. En anden verden, end denne. kom for nogle dage siden og ved stadig intet om denne verden...Eller har nogen sådan rigtig at snakke med" sagde han. ærligt. Lige ud af posen. så måtte hun stemple ham som outsider hvis hun ville. Men...Han følte efterhånden bare godt at...han kunne sige det.
Og det passede. han havde endnu ikke fundet nogen sådan rigtig at snakke med...Eller lave...og følte sig en smule forladt.
Gæst- Gæst
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.
"Søde? Hader det ord" han rystede på hovedet
"Det er noget mad er. eller dyr. Måske piger." han smilte lidt, mens han mørke øjne gled over sine omgivelser.
"Nej...Jeg er bare ikke...så van til tingene endnu" hvad ellers skulle han sige?
Det undrede ham faktisk at hun ikke så ud til at have så mange spørgsmål...Men folk interesserede sig måske ikke så meget for hinanden her...
Fedt. hvad havde han mødt siden han kom? løgne, forvrængede historier...han havde svært ved at skelne det hele fra hinanden. Men han måtte vel hellere lære det.
Gæst- Gæst
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.
"Okay...Nej, man tør vel heller ikke andet" sagde han
"Jeg har hørt lidt efter rundt omkring og selv brugte mine øjne. Derhjemme var der mange usandheder, underlige historier man ikke viste om man skulle tro på...Men som regl kom sandheden frem til sidst.
Men her...dette sted...denne verden...virker det lidt som om alt er en løgn. Alt er baseret på det, og ingen kan finde den umiddelbare sandhed...Eller er jeg bare galt på den?" spurgte han, med et lille smil.
Gæst- Gæst
"Nej...det er vist også bare mig. den udenforstående." han standsede op, da de nåede den kro hvor han havde et værelse. Han sendte hende et lidt større smil og rankede sig en smule.
"nuvel, her har jeg så et værelse...lige nu...jeg ved faktisk ikke hvad der vil ske i fremtiden. pyt med det. det var i hvert fald rart at møde dig Meriko...Og...hvis jeg må sige det, håber jeg vi mødes igen på et tidspunkt..." smilte han. hun var et rart selskab.
Normalt ville man invitere folk med ind, men det var jo ikke rigtigt et hjem. Hun kunne selvfølgelig gå ind i kroen som hun lystede, men Elyas ville gerne op og have et bad. så i seng.
Men han håbede oprigtig på at møde hende igen...For en gangs skyld følte han sig ikke så alene i denne verden mere...Og hun var dæmon som ham.
Gæst- Gæst
"Beklager...mine manerer er måske ikke som de bør være. endnu" svarede han
"Men det er en ny verden...Det kræver meget energi at lære den at kende. Jeg tror jeg vil gerne i seng lidt tidligt i nat..." han så lidt på hende og fornemmede en svag usikkerhed.
Han viste at hans familie altid havde haft en...sans...for andre mennesker. at læse dem og forstå dem, bare ud for deres kropssprog. men personligt fandt han det ret kompliceret. han kunne ikke se hvordan man skulle kunne gøre det...selv om hans far havde prøvet at lære ham lidt af det.
*Det kommer med alderen!* havde hans far sagt med et lille grin. Ja, alle de hundrede år han skulle leve! Nej hvor han dog bare glædede sig! han rystede svagt på hovedet for sig selv.
"Men ja. Lad os mødes igen" nikkede han. Han studerede hende lidt, og spredte så armene lidt.
"Er du for kold til et lille kram?" smilte han med et lille blink.
Gæst- Gæst
Det var rart...endelig at være så nær en person igen...Camille prøvede han jo at holde en vis, professionel afstand fra...Hun fungere som hans værge. kort sagt som en midlertidig mor. Og en han ikke selv havde valgt.
"Men så godnat...eller hvad man siger på dette sted." han slap hende igen. Han smilte lidt til hende, hævede sin hånd som hilsen og gik så ind på kroen.
Her gik han ovenpå, tog et bad og gik i seng.
//Out...//
Gæst- Gæst
Hun smilede stille og syntes nu at han var sød at snakke med men man kunne godt mærke på ham at han havde en del ting som han ikke ville ud men helst ville gå med for sig selv. Hun slap lige så stille og roligt og grinede sødt til ham "Jamen godnat og sov nu godt" Sagde hun stille og inden hun gik helt tilbage kyssede hun ham blidt på kinden og gik stille hjem mod sin ven af men ville lige finde lidt at spise.
// Out //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Hmm.. You look like.. //Elyas//
» Day and night what is the diffrence (Elyas)
» I hear your heartbeat - Elyas
» Oplysninger eller ikke--- Elyas
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata