Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Voteba13Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Voteba14Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Voteba15 
Edgar
Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Voteba13Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Voteba14Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:09

S: Ashen Wood Forest.
T: 21:00.
V: Stille aften/nat, klar himmel.
O: Skov og et hus.
P: En lang sort kjole, og en hvid jakke.

Shifty sad ude foran det hus hendes kæreste havde lavet for noget tid siden, hun var bekymret, hun havde ikke set ham siden hun stødte på sin mester. Han var som sunket i jorden. Shifty kiggede op mod himmelen, hun tænkte også om hun nogle sinde ville møde nogle som hende selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:15

Bricko kom forbi et hyggeligt hus, hvor en ung pige sad og betragtede himlen. Han kiggede nysgerrigt på hende, men stoppede ikke op da det ville være uhøfligt. Gad vide hvad hun tænkte på? Manglede hun mon også nogen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:18

Shifty hørte nogle gå rundt omkring. "er her nogle" sagde hun hurtigt og kiggede rundt. Shifty var klar på at rejse sig, ved farre. Shifty træk lidt i kjolen og jakken og roede lidt med sit hår, hvad hvis det nu var hendes mester der kom, eller hendes kæreste, eller endnu en sort elver. Hvordan skulle hun reagere. Hvad skulle hun gøre hvis det var en fremmede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:23

Bricko kom lidt tættere på hende. Han kiggede med et forsigtigt blik på hende.
"Ja," svarede han. "Bare rolig, jeg gør dig ikke noget."
Hans røde hår sad lidt pjusket på hans hoved. Han var iført en sort t-shirt og et par cowboybukser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:33

Shifty undrede sig over hvem det var, men hun forholdte sig rolig. "kom da bare her hen" sagde hun. "hvem er du så" spurgte hun nysgerrigt, måske vidste han hvad der var sket med hendes kæreste eller hendes mester.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 17:30

Han gik forsigtigt hen imod hende.
"Mit navn er Bricko," svarede han. "Hvem er du?"
Han smilte venligt, for at hun ikke skulle være bange for. Han var ikke kommet for at slås.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 17:47

"Bricko det navn har jeg aldrig hørt før, er du ny her" sagde hun med et smil på læben. "Jeg hedder Shifty, og jeg er en shapeshifter" sagde hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 18:03

"Ja, jeg er ny her. Jeg rejser lidt rundt omkring," fortalte han. "Vent, sagde du en shapeshifter? Det er jeg også."
Hun var ligesom ham. Hun kunne forvandle sig til et dyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 18:07

"fedt, hvor har du været henne om" spurgte hun nysgerrigt. Shifty rejste sig op uden at tøve "en anden shapeshifter" hun begyndte at smile "jeg har aldrig mødt en anden shapeshifter".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 18:14

"Jeg har været et smut forbi kroen "Det brændende træ" i Firewood village" svarede han og smilte. "Jeg har hellere ikke set en anden shapeshiter før, det er rart endelig at møde en."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 18:21

"okay der er nu også hyggeligt der af og til" Shifty grinte lidt "det er fedt endelig at møde en anden af sin slags" sagde hun med et stort smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 12:43

"Ja, det er det," sagde han og fik selv et smil på læben. Det var skønt at møde en anden shapeshifter.
Han kiggede med nysgerrigt blik hen på huset.
"Bor du her?" spurgte han.
Det så ud til at være et hyggeligt hus. Det mindede ham meget om hans barndomshjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:44

Shifty smilte blidt til ham. "ja jeg bor her" hun kiggede hen mod huset lidt. "vil du med ind og have noget at spise eller drikke" spurgte hun stille, mens hun kiggede på ham med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:58

Hans mave kom med et rumlen da hun spurgte.
"Ja, det vil jeg meget gerne," svarede han høfligt, mens han smilte venligt til hende.
Det var længe siden han havde fået noget at spise, så det ville være dumt at svare nej, når hun spurgte så pænt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 10:16

Shifty gik hen mod døren og åbnede den. "bare kom ind" sagde hun høfligt til ham, hun gengegælte hans smil. "hvad kunne du tænke dig" spurgte hun mens hun gik i i køkkenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 21:05

Huset virkede dejlig varmt. Bricko elskede varme og lod den oversvømme hans krop.
"Hvad har du?" spurgte han nysgerrigt og kiggede rundt i køkkenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 12:18

"vi har alt muligt" sagde hun stille mens hun kiggede efter noget koldt at drikke "vi har alt slags kød grænsager og det" sagde hun mens hun kiggede mod ham med et lille smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 13:01

Han smilte tilbage. Kød lød godt.
"Hmm, noget med kød," sagde han og kom med et forsigtigt grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 13:09

"kunne du tænke dig en kød buffet" spurgte hun med et lille grin, men hun tog lidt forskelligt kød frem fra køleskabet og på køkken bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 13:14

"Meget gerne!" sagde han glad.
En kød buffet, det lød skønt! På det seneste havde han ikke fået noget så lækkert som en kød buffet.
Han satte sig forsigtigt på en stol, mens han betragtede Shiftys åbne køleskab.
"Så Shifty, hvilket dyr er du?" spurgte han nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 13:21

Shifty stod og ordnet kødet og lagde på nogle fade, og stilte dem over på bordet. "værsgo og spis" sagde hun mens hun går hen og ordner resten af kødet. "tja en stor sort ulv med blå øjne" sagde hun med et lille smil. "hvad med dig" spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 13:29

Han så ned på tallerkenen og kunne mærke sin mave rumle. Han ville dog vente lidt.
"Hvor sejt!" sagde han og smilte til hende. "Jeg er også en ulv, bare ildrød og med gyldne øjne." Han grinte forsigtigt. "Det lyder ondsvagt ja, det ved jeg godt," Det var jo ikke ligefrem normalt at en ulv var ildrød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 13:32

"du må gerne spise" sagde hun da hun kom hen mod bordet med det sidste. "det da sejt at være en special ulv, sorte ulve med blå øjne er heller ikke helt normalt" sagde hun med et lille grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 13:34

"Jeg syndes det lyder fedt at være en sort ulv" sagde han med et smil og tog en bid af sin mad. Det smagte skønt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 17:36

"det er det også" grinte hun lidt, mens hun tog en bid af det lækre rådyr kød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde med en anden shapeshifter /Bricko/ Empty Sv: Møde med en anden shapeshifter /Bricko/

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum