Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba13Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba14Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba15 
Jake
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba13Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba14Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba15 
Sasha
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba13Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba14Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba15 
Renata
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba13Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba14Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba13Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba14Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba13Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba14Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba13Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba14Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba13Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba14Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba15 
Lori
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba13Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba14Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba13Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba14Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Haha! No one can help you now! //Cosette//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:52

Cosette drejede om på sine hæle. "Hævn over hvad?" Hun hævede et bryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:56

''Det behøver du ikke at blande dig i'' hendes stemme var blevet varm, med dog stadig hjerteløs. ''Nogen ønske om hvor vi skal gå hen?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:04

"Næh kender ikke byen så godt." Hun lod hendes stemme blive som den var. Man vidste aldrig med vampyrer. Nogle kunne være venlige andre farlige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 18:00

"Næh kender ikke byen så godt." Hun lod hendes stemme blive som den var. Man vidste aldrig med vampyrer. Nogle kunne være venlige andre farlige. "Men du kender jo byen, så du må kende nogen steder?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 14:27

''Altså, jeg er elendig til at finde rundt, men ja jeg kender byen..'' Hun var blevet bedre til at finde rundt, men dig stadig ikke helt god endnu, men det skulle jo nok komme, og hvis hun ikke døde, så ville hun jo nok lære det på et eller andet tidspunkt, hun har hele livet til det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 17:14

"Så hvor skal vi gå hen?" Hun kiggede lidt efter vampyren, eller ville de skilles her? Ingen vidste noget, Cosette vidste ikke engang om hendes liv var i farer..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 20:48

''Kroen det vilde svin..?'' Hun begyndte med at gå i retningen af den. Måske skete der noget spændene der henne..
Da de ankom der henne lød der meget larm der inde fra. Hun åbnede døren og så fire mænd stå og råbe af hinanden. En dame skubbede til Isobel og løb ud af døren.
''Det her bliver sjovt...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 10:42

Cosette rullede øjne, og sank en klump. Hun gik med Isobel ind, Cosette kiggede rundt. Hun havde været her før, men hun hadede at se folk skændtes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:11

En mand skubbede Isobel til siden og løb efter damen ud af døren..
*Hun må nok hellere løbe hurtigere..*
Hun smilede lidt for sig selv og satte sig hen til et bor..
Der blev råbt og skreget derinde..
Alle var sikkert fulde.. Stanken af sved og sprut havde sat sig fast i hendes næse...
En stor og kraftig man råbte lidt mere end alle de andre..
''Bliv her..''
Hun sukkede lidt og gik hen til manden..
''Shh!! Folk kan godt høre der uden du råber!''
Manden grinede blot og skubbede hende væk..
''Nå så det skal være på den måde?!''
Hun gik hurtigt hen til ham igen og tog fat i hans hånd og slæbte ham med udenfor...
Udenfor slog hun hårdt til ham så han faldt om..
Hun tømte hans krop for blod og slæbt ham ud til siden..
Lidt tid efter kom hun ind igen og satte sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 13:21

Cosette havde sat sig ned ved et af bordene, og ventede på vampyrens tilbagekomst.
Hun åndede forsigtig ud, men med et lille suk.
Væsnerne kiggede på hende med store øjne, som om de ikke kunne regne ud hvad hun var. Men hun var da bare en alm. lyselver, også selv om vampyren Isobel sagde noget helt andet? Isobel sagde hun var en blanding, det gav jo ingen mening?
Cosette ventede på hun kom igen, manden vaar sikkert død på nuværende tidspunkt. Men det var klart, dette var en meget stærk vampyr.
Isobel kom ind og satte sig, Cosette kiggede hende i øjne. Men sagde ikke et ord, hvor hvad skulle hun sige?

//Ja, jeg har også udviklet mine skrive evner lidt xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 16:31

//Det kan jeg se, dejligt :3 Det har jeg rent faktis os xD//

Da Isobel åbnede døren så hun sig lidt omkring, der var blevet lidt stille derinde og det virkede til at folk prøvede at finde du af hvem denne pige Isobel ahvde slæbt med sig ind var. Hun havde måske været der et par gange før... Okay, hun havde været der en del gange før, så de fleste der var derinde kendte hende godt, men det var ikke ligefrem gode ting og gerninger de kendte hende for.
''Orh.... Så slap da af! Det er da blot en almindelig pige! Og nej Sanco! Ikke et menneske.''
Hun så med et vredt blik over med en anden, men dog yngre vampyr som sad alene over i et hjørne og slikkede sig lidt om munden. Han ventede sikkert på en han havde inviteret som han kunne suge tør for liv...
Hun satte sig hen til bordet og studerede lidt hendes ansigt. ''Nå..... Siden vi nu åbenbart skal tilbringe den her aften sammen, så fortæl mig lidt om dig selv?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 20:27

Cosette fik øje på den anden vampyr, og sank en nervøs klump.
Hun kiggede over på Isobel, med et lille nervøst glimt i øjet.
"Tjo.. Der ikke meget at fortælle.. Jeg levede i the forest med min mor.. Men et ulvemenneske dræbte hende.."
Det var det eneste hun kunne komme i tanke om ligenu.. Men det fik hende blot til at kigge lidt forsigtigt ned på den tykke træ bordplade.
"Også troede jeg at jeg var lyselver, intil du fortæller mig nogeet helt andet.. Og nu jeg helt lost.." Svarede hun med et tungt suk.
Cosette bed sig stille i læben, og åndede forsigtigt ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 19:24

Hun satte begga albuer på bordet, foldede hænderne og satte dem under hendes hage som et støtte til hovedet. ''Et ulvemenneske siger du? Og jeg går ud fra at du hader disse hunde nu?'' Hun lagde hovedet let på skrå og sendte hende et halvt smil. Isobel ville helst ikke indrømme det, men hun kunne havde taget fejl med hensyn til hendes race, det var muligt at hun var en lyselver.
''Okay hør her.'' Sagde hun med et lille suk, mens hun holdt en kort pause på et par sekunder. ''Det er muligt at jeg har taget fejl, måske er du en lyselver.'' Med et lille grin snakkede hun langsomt videre. ''Men hvad ved jeg? Jeg er jo bare en vampyr, ikke sandt?''
Hun fjernede sig fra bordet og lænte sig aflsappet tilbage i stolen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 21:10

Cosette blinkede lidt.
"Altså det en shapshifter, ulv sort.." Sagde hun stille og sank en klump en smule nervøst.
Cosette sank en klump.. Muligvis tage fejl..
"Men du sagde selv mit blod var.. Ja ikke normalt som andre elveres?" Svarede Cosette og kiggede lidt ned i bordet, også op på Isobel.
"Haha, meget morsomt." Svarede hun lidt nervøst tilsidst og sank en lille klump. Hun lænede sig tilbage i hendes stol, med et fortvivlet suk.. Hvad var hun..?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haha! No one can help you now! //Cosette// - Page 2 Empty Sv: Haha! No one can help you now! //Cosette//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum