Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
welcome to my new home //Josefine//
Side 1 af 1
welcome to my new home //Josefine//
S: det nye hus uden for Bloodrage village
T: 15.00
O: det to etagers hus samt den omliggende mur
V: solskind
P: en skjorte og et par lærreds bukser
Victor havde inviteret Josefine til hans nye hus han havde med Azazel. han havde lavet te til dem så de kunne drikke det sammen og snakke lidt *der mangler noget* han tog en lille flaske med mælk og en med honning som han satte på en bakke som han stillede på deres nye kaffe bord. nu ventede han kun på at hans lille søster skulle komme forbi.
T: 15.00
O: det to etagers hus samt den omliggende mur
V: solskind
P: en skjorte og et par lærreds bukser
Victor havde inviteret Josefine til hans nye hus han havde med Azazel. han havde lavet te til dem så de kunne drikke det sammen og snakke lidt *der mangler noget* han tog en lille flaske med mælk og en med honning som han satte på en bakke som han stillede på deres nye kaffe bord. nu ventede han kun på at hans lille søster skulle komme forbi.
Gæst- Gæst
Sv: welcome to my new home //Josefine//
en trist josefine bankede på hans dør og da han åbnede fløj hun i armene på ham og græd, ''victor..... jeg... er knust'' græd hun mod hans skuldre og det var tydeligt det havde taget hårdt på hende arason og hendes breake up...
Gæst- Gæst
victor nåede kun lige at åbne døren før Josefine krammede ham "Josefine hvad er der galt" han strøg hendes hovede. han havde sine bage anelser "Arason?" han kiggede ned med et sigende blik. den private detektiv han havde hyret havde allerede informeret ham men han kunne ikke altid stole på ham så han ville selv høre det fra hende
Gæst- Gæst
hun havde tåre i sine øjne, ''han slog op med mig'' sagde hun med grædene øjne, ''jeg elskede ham og jeg lod ham knuse mit hjerte igen victor jeg har det dårligt jeg vil ikke hav en fyr i mit liv igen, ud over dig'' græd hun trist og holdte om sig selv...
Gæst- Gæst
"kom ind og då noget te kære" han smilede blidt til hende "jeg har stillet mælk og honning frem" han gik hen med en arm om hende og satte hende i sofaen og skænkede te op til hende "det hjælper altid mig når jeg tænker på noget trist" han smilede kært til hende og drak noget te "ja jeg vil jo nødigt sige det men hvad sagde jeg" han havde aldrig stolet på hendes så kaldte kæreste og nu ekskæreste og var ikke bange for at lufte det over for hende "du siger bare til og" han lod en finger glide hen over hans hals. det var det bedste han kunne gøre. Det var Azazel der var god med mennesker ikke Victor.
Gæst- Gæst
josefine så på ham med et smil på sine læber og slapper af og sr ed i jordern, ''tak victor men jeg skal nok klare mig'' sagd ehun med et smil på sine læber og slapper af med et smil...
Gæst- Gæst
han så på hende med et smil " ok hvis du siger det" han så ud gennem vinduet og så igen på Josefine "der er vist en du ikke har hilst på" han tog hendes hånd og førte hende ud i baghaven hvor den store tre hovedet hund Jasper stod og lovrede med halen " Josefine det her er Jasper min lille kammerat" og mere nåede han ikke og sige før Jasper hoppede op og slikkede Victor i hovedet.
Gæst- Gæst
josefine fik et chok og så på sin bror og grinede, ''hvor er han sød'' sagde hun og gik hen til ham og klappede jasper, ''victor, jeg har savnet dig'' sagde hun med et smil og holdte om sin bror og krammede ham bare da hun var bange for at miste ham også...
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Home sweet home - Jeg er nu tilbage efter tekniske problemer
» home Finaly home//Delilah //
» Home sweet home - Delilah
» Home sweet home? (Sean)
» Home sweet home - Angela
» home Finaly home//Delilah //
» Home sweet home - Delilah
» Home sweet home? (Sean)
» Home sweet home - Angela
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine