Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
welcome to my new home //Josefine// EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
welcome to my new home //Josefine// EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
welcome to my new home //Josefine// EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
welcome to my new home //Josefine// EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
welcome to my new home //Josefine// EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
welcome to my new home //Josefine// EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
welcome to my new home //Josefine// EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
welcome to my new home //Josefine// EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
welcome to my new home //Josefine// EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
welcome to my new home //Josefine// Voteba13welcome to my new home //Josefine// Voteba14welcome to my new home //Josefine// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

welcome to my new home //Josefine//

Go down

welcome to my new home //Josefine// Empty welcome to my new home //Josefine//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:19

S: det nye hus uden for Bloodrage village
T: 15.00
O: det to etagers hus samt den omliggende mur
V: solskind
P: en skjorte og et par lærreds bukser

Victor havde inviteret Josefine til hans nye hus han havde med Azazel. han havde lavet te til dem så de kunne drikke det sammen og snakke lidt *der mangler noget* han tog en lille flaske med mælk og en med honning som han satte på en bakke som han stillede på deres nye kaffe bord. nu ventede han kun på at hans lille søster skulle komme forbi.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

welcome to my new home //Josefine// Empty Sv: welcome to my new home //Josefine//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:28

en trist josefine bankede på hans dør og da han åbnede fløj hun i armene på ham og græd, ''victor..... jeg... er knust'' græd hun mod hans skuldre og det var tydeligt det havde taget hårdt på hende arason og hendes breake up...

Gæst
Gæst

welcome to my new home //Josefine// Empty Sv: welcome to my new home //Josefine//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 19:08

victor nåede kun lige at åbne døren før Josefine krammede ham "Josefine hvad er der galt" han strøg hendes hovede. han havde sine bage anelser "Arason?" han kiggede ned med et sigende blik. den private detektiv han havde hyret havde allerede informeret ham men han kunne ikke altid stole på ham så han ville selv høre det fra hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 19:21

hun havde tåre i sine øjne, ''han slog op med mig'' sagde hun med grædene øjne, ''jeg elskede ham og jeg lod ham knuse mit hjerte igen victor jeg har det dårligt jeg vil ikke hav en fyr i mit liv igen, ud over dig'' græd hun trist og holdte om sig selv...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:34

"kom ind og då noget te kære" han smilede blidt til hende "jeg har stillet mælk og honning frem" han gik hen med en arm om hende og satte hende i sofaen og skænkede te op til hende "det hjælper altid mig når jeg tænker på noget trist" han smilede kært til hende og drak noget te "ja jeg vil jo nødigt sige det men hvad sagde jeg" han havde aldrig stolet på hendes så kaldte kæreste og nu ekskæreste og var ikke bange for at lufte det over for hende "du siger bare til og" han lod en finger glide hen over hans hals. det var det bedste han kunne gøre. Det var Azazel der var god med mennesker ikke Victor.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 18:05

josefine så på ham med et smil på sine læber og slapper af og sr ed i jordern, ''tak victor men jeg skal nok klare mig'' sagd ehun med et smil på sine læber og slapper af med et smil...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 21:43

han så på hende med et smil " ok hvis du siger det" han så ud gennem vinduet og så igen på Josefine "der er vist en du ikke har hilst på" han tog hendes hånd og førte hende ud i baghaven hvor den store tre hovedet hund Jasper stod og lovrede med halen " Josefine det her er Jasper min lille kammerat" og mere nåede han ikke og sige før Jasper hoppede op og slikkede Victor i hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 21:50

josefine fik et chok og så på sin bror og grinede, ''hvor er han sød'' sagde hun og gik hen til ham og klappede jasper, ''victor, jeg har savnet dig'' sagde hun med et smil og holdte om sin bror og krammede ham bare da hun var bange for at miste ham også...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum