Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Who am I now?? //Jake//
I belong to my self //Claire// - Page 5 EmptyIdag kl. 19:42 af Rafaela

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
I belong to my self //Claire// - Page 5 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
I belong to my self //Claire// - Page 5 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
I belong to my self //Claire// - Page 5 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
I belong to my self //Claire// - Page 5 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
I belong to my self //Claire// - Page 5 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
I belong to my self //Claire// - Page 5 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
I belong to my self //Claire// - Page 5 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
I belong to my self //Claire// - Page 5 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
I belong to my self //Claire// - Page 5 Voteba13I belong to my self //Claire// - Page 5 Voteba14I belong to my self //Claire// - Page 5 Voteba15 
Juniper
I belong to my self //Claire// - Page 5 Voteba13I belong to my self //Claire// - Page 5 Voteba14I belong to my self //Claire// - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner

I belong to my self //Claire//

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

I belong to my self //Claire// - Page 5 Empty Sv: I belong to my self //Claire//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 16:03

Glimtet i hendes øjne var varme og flirende. Det gjorde ham helt blød i knæene. Han ville kysse hende igen, da hun pludselig tog styringen og vendte ham rundt så hun endnu engang var øverst.
Det sendte lyn igennem ham, da hendes læber af silke kærtegnede hans hals. Han lukkede øjne i, imens små lyde af nydelse undslap hans læber.
Hvis hun vidste hvor megte han tændte på et kys på halsen. Hvor meget han tændte på hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

I belong to my self //Claire// - Page 5 Empty Sv: I belong to my self //Claire//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 16:07

Hun kyssede hans hals igen, han lød til at kunne lide det. Hun kyssede han ned af hans mave og op igen og sluttede med et kys på halsen.
Hun smilte forførrende, og flirtende. Dette var ægte..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 16:12

Hun kyssede ham ned ad kroppen og sendte flere lyn igennem ham.
Hun kiggede ham i øjnene, imens et forførende og flirende smil var på hendes læber. Det gav behagelige kuldegysninger ned af ryggen. Hun mente det her. Han var ikke bare en af dem hun ville forlade, ved at tage hans pung og hoppe ud af vinduet. Nej. Han kunne mærke at hun mente det.
Han smilede forførende tilbage, imens han kærtegnede hendes kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 16:17

Hun åndede lettet ud, og smilte mere da hans hånd nussede hendes kind.
Der var begyndt at blive varmt, hun havde det pludselig varmt. Hun kyssede hans hals igen, og smilte kærligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 16:20

Han smilte kærligt tilbage.
"Det her føles rigtigt," hviskede han, da hun placeret et kys på hans hals.
Han placerede også et kys på hendes hals, med en blid bevægelse, imens hans hånd kørte igennem hendes hår. Det flotte lange mørke hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 16:24

"Ja det gør det."
Hun nød hans bevægelser, det skulle bare være dem. Det kunne hun mærke, det eneste problem var de ikke var samme race.. Det var det eneste lille problem..
Men hun var sikker på at der var noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 16:29

Han kiggede hende i øjnene, med et roligt blik.
"Hvad tænker du på?" hviskede han.
Han kunne godt tænke sig at vide, hvad hun tænkte på. Havde hun det mon på samme måde? Følte hun noget for ham?
Det gik op for ham, at selvom hvis hun havde de samme følelser, så ville de ikke blive den samme race.
En sortelver og en shapeshifter. Hvordan mon det ville gå?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 16:39

"Dig mig.. Osv."
Det var sandt, hun tænkte på ham. Meget endda, hendes ene evne var at se sine og andres rigtige følseer. Og hun kunne tydlig mærke hun var ikke blot glad for Brick, hun var også forelsket..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 16:42

"samme her," hviskede han og smlite skævt til hende.
Han grinte kærligt, da han tænkte på deres første møde.
"Så, er du helt stoppet med at drille din vovse?" spurgte han, mens et kærligt drilsk smil voksede på hans læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 20:13

"Nej selvvfølgelig ikke, du er jo min sexywolfman."
Hun rakte tunge og kyssede ham hurtigt på munden.
"Tro mig jeg stopper aldrig!"
Hun smilte drilsk igen, og hends øjne var drilske igen. Men et glimt af romantik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 20:32

"Sexy wolfman?" grinte han og kyssede hende. "Godt, for jeg kan på en måde godt lide det."
Han vendte dem rundt, så han igen lå øverst. Han smilte drilsk til hende, da han udfordrede hende på en kærlig måde.
"Så kalder jeg da bare dig sexy dark?" Han blinkede forførende til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 20:40

"Hør vovse, jeg bestemmer."
Hun blinkede forførende til ham, og fik dem vent igen.
"Jeg bestemmer."
Hun kyssede hans hals, og grite kærligt.
"Forstået?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 20:46

Han blev varm i kroppen, da hun kyssede hans hals.
"Lad gå," hviskede han.
Han vidste godt at han lige havde ladet hende vinde. Men, han måtte indrømme at han blev svag når hun kyssede hans hals. Det var dejligt.
"Sexy wolfman? syndes du jeg er sexet?," hviskede han i hendes øre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 20:48

Selvfølgelig hvem ville ikke syntes det?"
Hun hviskede tilbage i hans øre, og nappede forsigtigt i det med læberne.
Hendes krop var varm, og hun følte sig tryg og i sikkerhed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 20:54

Hun nappede ham i øreflippen og fik hans ben til at blive som gele. Hans krop føltes så blød, den smeltede under hendes berøringer.
Tankerne om at mærke hendes hud mod hans strjefede ham. Hud mod hud. Krop mod krop.
Han bed sig forsigtigt i underlæben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 20:58

Hun kyssede hans pande, og smilte saammentidig.
Hun kunne ikke lade ham være, hvorfor var et godt spørgsmål.
Eller nej det var indlysende, hun var forelsket i en shapeshifter!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 21:03

Han smilte, da hun kyssede hans pande. Gid at det kunne fortsætte sådan for évigt. Ham og claire, der ligger og putter. Det ville han aldrig blive træt af. Hvorfor mon? Fordi han var forelsket! Forelsket! Han havde været tiltrukket af hende, ligesiden første gang han så hende. Men nu.. nu var han forelsket.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 21:06

Hun kunne tyligt mærke han følte på samme måde som hende. Det var helt tydeligt!
Hun var så forelsket, det gjorde næsten ondt.
Det snorede i hendes mave, og hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle gøre af sig selv..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 21:10

"så," hvisked han.
Han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige?
*Hey Claire, du er super dejlig, må jeg være din? Nej.. det går ikke... Hey Claire, jeg er forelsket i dig, skal vi forenes i nat? Nej! Fy Brick! Ikke have den slags tanker!*
Han nussede forsigtigt hende arm, med kærlige bevægelser, imens han kiggede ind i hendes flotte øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 21:13

Hun kiggede tilbage i hans øjne.
"Hvad tænker du så på? Og hver ærlig"
Hun smilte kærligt og kiggede ned på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 21:17

"øhm, jo jeg.." stammede han. "Jeg tænker på dig.. og hvad jeg skal sige til dig, da du er så dejlig som du er."
Han bed sig nervøst i underlæben. Han havde også andre tanker, men det ville nok ikke være så god en ide. Hvad ville hun ikke lige tro?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 11:06

Hun kyssede ham hurtigt og blidt, intet kunne skræmme hende væk nu,
"Hvor du sød, men husk du kan ikke skræmme mig væk."
Hun rakte kort tunge, og smilte så kærligt igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 15:31

Han grinte kærligt, da hun rakte tungen.
"Det var godt at jeg ikke kan det," sagde han med et forførende smil. "For du kan heller ikke skræmme mig væk."
Han følte sig hel, med Claire i nærheden. Som blev tomrummet i hjertet, ersattet med hendes forførende og kærlige smil. Han følte sig ikke så ensom længere. Claire havde vundet over ensomheden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum