Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Who am I now?? //Jake//
I belong to my self //Claire// - Page 3 EmptyIdag kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
I belong to my self //Claire// - Page 3 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
I belong to my self //Claire// - Page 3 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
I belong to my self //Claire// - Page 3 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
I belong to my self //Claire// - Page 3 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
I belong to my self //Claire// - Page 3 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
I belong to my self //Claire// - Page 3 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
I belong to my self //Claire// - Page 3 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
I belong to my self //Claire// - Page 3 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Jake
I belong to my self //Claire// - Page 3 Voteba13I belong to my self //Claire// - Page 3 Voteba14I belong to my self //Claire// - Page 3 Voteba15 
Juniper
I belong to my self //Claire// - Page 3 Voteba13I belong to my self //Claire// - Page 3 Voteba14I belong to my self //Claire// - Page 3 Voteba15 
Rafaela

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner

I belong to my self //Claire//

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

I belong to my self //Claire// - Page 3 Empty Sv: I belong to my self //Claire//

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 9:57

Hun lod en skygge slukke lyset. Han havde det fint nok med mørke, det var altid så hyggeligt. Han kiggede efter claire, der lagde i sengen. Hun var virkelig smuk. Forsigtigt gik han hen og satte sig på sengen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

I belong to my self //Claire// - Page 3 Empty Sv: I belong to my self //Claire//

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 13:32

Hun lod sit hoved falde ned i den bløde pude, og åndede lettet ud. Hun lukkede øjne afslappet, men sov ikke. Hun smilte.
"Bare rolig jeg gør dig ikke noget."
Den drilske klang i hendes stemme var tilbage, hun smilte skævt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 13:53

Han smilte skævt og lagde sig forsigtigt ved siden af hende.
"Det ved jeg," hviskede han kærligt og vendte ryggen til hende. Han lod sine øjne falde i, men han kunne ikke falde i søvn. Det føltes underligt at der var en ved siden af ham. På en god måde altså.
"Jeg er jo ikke din type," hviskede han for sig selv og håbede på at hun ikke hørte ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 21:35

"Hvordan ved du hvad min type er? Du kender mig jo ikke?"
Hun spurgte lidt nysgerrigt men venligt.
"Eller ikke så meeget?"
De havde snakket før, men han vidste da ikke hvad hendes type var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 21:41

"Hvis jeg var din type, havde du nok gjort lidt mere for at forføre mig," grinte han og lagde sig til rette. "Og stikke af med min pung til sidst."
Han vendte sig om, så han kiggede hende i øjnene. Det var lidt svært for ham at se hende rigtig, da mørket havde overtaget det hyggelige soveværelse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 21:46

"Nej det gør jeg kun ved fyrer som har sex i hjernen, og er derfor meget nemme at lege med."
Hun smilte til ham, hun kunne tydligt se ham.
"Så.. Ja det er ikke min type."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 21:48

Han smilte skævt.
"Jeg hader sådan nogen fyre," sagde han. "Kvinder er jo så meget mere end det."
Han bed sig nervøst i underlæben, da hendes lækre duft sneg sig igennem hans næse. Den duftede virkelig godt. Som roser, en skov om morgen og når man gik en tur om natten. Duften af.. Mørke?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 21:53

Hun sank, og tænkte tilbage for da hun var 13 år.. Da hun mødte hendes første kærlighed, som to år efter sagde han gik og jage men kom aldrig tilbage.. Det havde knust hende.. Givet hende lyst til at udnytte drenge.. Mænd..
"Men det være at få sit hjerte knust.."
Sagde hun meget lavt, og håbede ham ikke hørte det..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 21:55

"Har du fået knust dit hjerte?" hviskede han stille.
Det var lidt overraskende for ham. Havde den utrolige smukke Claire fået knust sit hjerte? Hende? Hun burde at være den der knuste hjerter, da hun var så smuk og forførende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 22:00

Hun klemte sine øjne sammen, og minderne kom frem i hende. De bragte tårer med sig, men hun tørrede dem væk. Claire kvalte et hulk.
"Ja.."
Hendes svar var kort, mest fordi hendes sørg kunne høres i hendes stemme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 22:03

Brick kunne høre at hun græd. Det måtte være mere forfærdeligt end han troede.
"Claire?" hviskede han stille.
Med en rolig bevægelse, rykkede han tætter på hende, for at lægge armene om hende. Han gav hende forsigtigt et kram.
"Shh, du behøver ikke at tale om det," hviskede han og fortsatte med at holde armene om hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 22:10

"Det ligemeget.. Det langtid siden. Det to år siden"
Hun snøftede og nød varmen i hans kram, det var sjældent eller to år siden hun sidst havde fået et kram.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 22:14

Han nikkede forstående.
"Jeg forstår din smerte," hviskede han ned i hendes mørke hår. "For to år siden, mistede jeg også min pige."
Han nød at kramme hende. Hun var dejlig varm og hun skubbede ham ikke væk. Det måtte da betyde at hun holdte af ham eller i det mindste bekymrede sig om ham.
"Men, man er nød til at komme videre," hviskede han blidt. "Sige farvel til fortiden og prøve at tage godt imod fremtiden."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 22:21

Hun tog imod hans råd.
"Mistede?"
Spurgte hun stille og ville jo ikke svare ham. Hvis han allerede var såret ville hun jo ikke gør det værre..
"Min fyr stak af efter to år.. sammen med ham.."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 22:26

"Jeg mistede min i en båd ulykke,"
Han kyssede forsigtigt hendes hoved. Han vidste ikke hvorfor. Bare en reaktion måske.
"Sikke en idiot, at han kunne forlade dig," hviskede han kærligt. "Du virker jo som en rigtig dejlig person. Sjov, forførende, kærlig."
Han krammede hende hårde. "Husk, at det er ham der er den ondsvage. Ikke dig."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 18:35

"Det ved jeg godt.."
Svarede hun ret selvsikkert, og nød varmen i hans kram. Det var dejligt varm og trygt.
"Hvorfor trøster du mig?"
Hun havde jo ik været den sødeste overfor ham, hun havde været flabet og drilsk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 20:32

Han smilte skævt.
"Fordi," hviskede han genert. "Fordi alle fortjener at blive støttet."
Han stemme var kærlig og varm.
Det føltes skønt for ham, at have Claire i sine arme. Han vidste ikke rigtig hvorfor. Det var det bare.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 20:43

Hun lagde sig tættere ind til hans varme overkrop. Det var rigtgit denne følse, den blussede op i hende. Den vågende som om den havde sovet i flere år, den fik hendes hjerte til at pumpe. Og gøre hende nervøs, uden hun vidste hvorfor. Hvor havde hun haft denne følelse før?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 20:47

Han rødmede da hun lagde sig tættere ind på ham. Ikke fordi han havde noget mod det. Det var skønt at have hende i sine arme. Han kunne ikke styre sit hjerte, det farede af sted, som skulle det vinde et kampløb. Det blev ved med at løbe og løbe, selvom der intet mål var. Eller var der?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 20:49

Hun lagde sit hoved på hans bryst, der lagde det nu meget godt. Eller ikke godt perfekt. Lige nu og her var perfekt, Hun smilte lysløst og slappede helt af. Hun kunne mærke varmen i hendes krop, venligheden som blussede op. Eller kærligheden og omsorgen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 20:54

Han lukkede øjnene i og lod hendes duft overtage hans næsebor. Hun duftede skønt, samt med at hun var dejlig varm. Det var en helt anden side han så af Claire. Hvis han ikke huskede bedere, ville han ikke tro at dette var den selv samme Claire han mødte ude i skoven den dag. Men det var det. Han fået set en anden side. En hun ikke viste til alle.
Han kyssede igen hendes hoved, som en kærlig reaktion. Han elskede at have hende i sine arme. Hun lå perfekt der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 21:01

Hun lukkede øjne aslappet, og nød han kyssede hendes hoved. Hun åndede lettet ud, og nød hans arme var rundt om hendes krop. At han ikke bare tænkte som alle de andre, at han bare var så perfekt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 21:04

"Tak for at jeg må være her Claire," hviskede han stille.
Hans stemme føltes så langt væk, som var han i et andet univers. Det mørke lille hyggelige soveværelse var en drømmeverden. En drømmeverden han lige havde opdaget.
"Det er virkelig pænt af dig."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 21:09

Hun kunne ikke lade hver med at smile, hvorfor vidste hun ikke. Hun vendte sig om, så hun lagde med ryggen imod ham. Hendes hoved placeret hun under hans hage. Hun tog hans ene hånd, og uden hun tænkte over det flettede hu sine fingre ind i hans.
"Altid."
Hviskede hun stille..
"Altid.."
Hends stemme var kærlig og varm.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 21:14

Det gav ham kuldegysninger, da hun hviskede altid.
Altid..
Altid..
Han lod hende flette deres fingre sammen. Det føltes så rigtigt. Han smilte kærligt og placerede et sidste kys på hendes hals, inden han lagde hovedet på plads igen.
"Tak," hviskede han kærligt. "Tak for alt."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum