Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Who am I now?? //Jake//
I belong to my self //Claire// - Page 2 EmptyIdag kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
I belong to my self //Claire// - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
I belong to my self //Claire// - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
I belong to my self //Claire// - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
I belong to my self //Claire// - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
I belong to my self //Claire// - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
I belong to my self //Claire// - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
I belong to my self //Claire// - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
I belong to my self //Claire// - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Jake
I belong to my self //Claire// - Page 2 Voteba13I belong to my self //Claire// - Page 2 Voteba14I belong to my self //Claire// - Page 2 Voteba15 
Juniper
I belong to my self //Claire// - Page 2 Voteba13I belong to my self //Claire// - Page 2 Voteba14I belong to my self //Claire// - Page 2 Voteba15 
Rafaela

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner

I belong to my self //Claire//

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

I belong to my self //Claire// - Page 2 Empty Sv: I belong to my self //Claire//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 22:02

Claire ignorede hende, og håbede bare Bricko nød hendes selvskab nok til at blive ved hende. Hun ville jo ham intet gøre.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

I belong to my self //Claire// - Page 2 Empty Sv: I belong to my self //Claire//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 22:06

"Igen, jeg takker nej," sagde han og tog sin drink til sig, da den kom glidende hen ad bordet.
Pigen rynkede på næsen.
"Nårh, jeg forstår, du vil hellere med hende hjem," sagde hun sarkastisk.
"Jeg er ikke hendes type," svarede Bricko og tog en slurk af sin drink.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 18:59

Claire fnøs ag pigen og sedte hende et drabtligt blik.
"Smut du heller snuske."
Hu smilte lumsk og sarkastisk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 19:24

Pigen ignorede Claire komentar og blinkede til Bricko.
"Du kommer bare hvis du vil have bedre selvskab," sagde hun og sendte et drilsk smil til claire.
Bricko rullede øjne af hende og tog lidt af sin drink. Han kunne mærke at det var hans tredje drink, da hans hoved var begyndt at snore lidt. Han ignorede det. Og hvad så hvis han blev lidt beruset? Det var længe siden han havde givet slip på sig selv. Bare være fri og feste.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 19:34

*Bitch!*
Hun smilte til Bricko, og kiggede ham i øjne. Dette blik var hverken irriterene drilsk eller lumsk. Det var venligt og kærligt, et blik hun sjædent sendte nogen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 19:58

Bricko så Claires kærlige blik og sendte et tilbage.
Pigen gav op og gik tilbage til sine veninder, der incisterede på at hun ikke skulle give op. Men pigen var ligeglad og satte sig ved dem.
Bricko vendte sig mod Claire.
"Du er ikke til at finde ud af," hviskede han i hendes øre.
Hans stemme var ikke drilsk, men forførende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 20:23

"Det ved jeg."
Det svar kom meget hurtigt, og livligt. Hun kyssede hans kind, som gengæld for den forførende stemme han sendte hende.
Hun grinte kærligt og tog en slurk af sin drink.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 20:27

Han smilte da hun kyssede hans kind.
Han satte sig til rette igen og tog en tår af sin drink. Drinken begyndte at stige til hans hoved, men han fortsatte med at ignore det.
*Jeg er ligeglad for tiden*
Han stillede drinken fra sig og kørte den rundt i sin hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 20:28

Hun kunne se på ham, at han snart ikke skulle have mere før det ville slå hårdt. Så hun kunne næsten ikke lade hver med at grine.
"Søde jeg tror ikke du skal drikke mere."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 20:38

"Det skader vel intet at drikke sin drink færdig?" sagde han og tog den sidste slurk af sin drink, før han rejste sig op fra stolen.
Han vidste ikke havd han ville.
*Hvor skal man gå hen?*
Han kiggede nysgerrigt rundt og hen på Claire, der blev siddende med det sødeste grin på sine læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 20:40

"Bricko?"
Hun rejste sig og lagde en hånd på hans skulder.
"skal jeg følge dig hjem?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 20:47

"Jeg har intet hjem," sagde han stille og kiggede ned i jorden. "Jeg er en omstrejfer."
Han grinte af sig selv, da man kun brugte det udsagn om hunde. Øh, sådan da.
"Jeg klare mig Claire," sagde han og sendte hende et kærligt smil. "Det gør jeg altid."
Han følte sig ikke fuld, men heller ikke ædru.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:26

Hun tog hans hånd og smilte varmt.
"Så kom hjem til mig og tag en overnatning."
Der var ingen bagtanker, det var bare en venligside som kom op i hende. Hvorfor vidste hun ikke.
"Jeg skal jio passe på min vovse."
Hun smilte flabet og drilsk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:33

Han løftede på et øjenbryn og sendte hende et drils smil tilbage.
"Bekymre sig om mig?" spurgte han og gav hendes hånd et klem. Han rakte sin tunge ud af hende, men trak den hurtigt ind igen og placerede et kys på hendes kind. "Tak Claire," hans stemme var varm, men samtidig forførende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:35

"Nej jeg bekymre mig ikke?"
Hun prøvede at lyde overbevisende, men trak ham bare med sig. Ind på kroe hvor hun havde lejet et værelse. Hun låste op og gik innd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:38

Han grinte drilsk, da hun ikke lød overbevisende nok. Med uden brok, fulgte han med hende ind på hendes kroværelse. Varmen derfra var hyggelig. Han elskede at overnatte på en kro, da deres værelser altid var så hyggelige.
Med lystige skridt gik han ind på værelset og kiggede hen på claire, der låste døren efter de begge var kommet ind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:41

Hun tændte nogle sterien lys og reddte sengen op til ham.
"Her kan du sove."
Hun klappede engang på den store dobbelt seng. Den så blød og rar ud.
"Du kan blive så længe du vil."
Hendes svar var venlig og glad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:44

varmen fra stearinlysene var behagelige. Da Claire klappede på den store dobbeltseng, kunne han ikke lade være med at følge sig en lille smule genert. Skulle han sove ved siden af en smuk pige som hende?
"Wow, jeg troede du ville lægge et tæppe på gulvet og sige at jeg skulle sove der," grinte han og kløede sig i nakken. "Tak," Han kiggede kærligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:47

"Gud det havde jeg ikke tænkt på, jeg har vist også en mad og vand skål til at stå?"
Hun grinte drilsk og klappede igen på sengen. Hun rullede gardinerne for og lyset fra sterin lyssende var den eneste lys som var i rummet. Men Claire kunne se i mørket så.. yset var for Brickos skyld.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:51

Han grinte kærligt, mens han gik hen for at sætte sig på sengen. Han satte sig forsigtigt og betragtede Claire, da hun trak gardinerne for. I lyset fra stearinlysene, var hun ligeså smuk, som var hun et lysvæsen. Han havde intet imod at hun var en sortelver, men når hun så afslappede ud med kærlige blikke, kunne hun på en måde ligne en engel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 13:13

Hun smilte til ham, og gik hen til en kommode. Hun tog en t-shirt frem. Og vendte ryggen imod ham, så klædte hun om til den t-shirt.
Hun lagde det andet tøj pænt sammen, og lagde det ovenpå kommoden. Claire satte sig på sengen ved siden af, og smilte til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 13:38

Da hun klædte om, kunne han mærke hvordan han blev rød i hovedet. Hun var virkelig tiltrækkende. Da hun satte sig ved siden af ham, smilte han kærligt til hende og prøvede at skjule hans rødmen. Forsigtigt tog han sin egen trøje af og lod den falde ned på gulvet. Han vidste ikke om det var okay med hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 19:47

En strøm blev seendt igennem hendes krop, da han bare smed den ned på gulvet. Claire var van til orden, og havde faktisk godt ryddet op. Men hun holdte et smil på hendes læber, og lod som ingenting.
*Det fin.. Helt fint..*
Claire smilte bare venligt og lagde sig så ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 19:59

Han kunne mærke at hun blev irriteret, da han smed den på gulvet, så med en høflig bevægelse tog han den op, foldede den pænt sammen og lagde den på kommoden. Han smilte tilfredst og kiggede hen på claire, der havde lagt sig ned. Genert kløede han sig i nakken og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 22:11

Claire smilte tilfreds og lagde sig om på siden, så hun kiggede på ham.
Hun fik en skygge til at slukke for lyset, og der blev mørkt. Hun vidste ikke hvorda nhan havde det med mørket, men ja.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum