Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Another lovely woman. (Adriana)
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Another lovely woman. (Adriana)
Sted: Diskoteket, et siderum med få folk, mest til snak.
Omgivelser: Nogle folk, borde og gode stole
Vejr: hmmm... Har ikke tjekket...
Påklædning: Se ava.
Matic sad i en af de bløde stole, og drak lidt af et glas. han kiggede stille rundt, og håbede at der ville være nogen der ville komme og sætte sig hos ham, eller ihvertfald bare tale med ham eller invitere ham lidt med i noget dans eller lidt elskov... Det sidste skulle nok komme af sig selv...
Han kiggede rundt og kunne ikke lade være med at betragte en enkelt bestemt kvinde, men han sagde ikke noget, men han kiggede hende direkte i øjnene...
Gæst- Gæst
Sv: Another lovely woman. (Adriana)
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Adriana sad ved et af de tomme borde, hun var stadig igang med at blive beruset, ellers ville hun på ingen måde slå sig løs, hun ville ikke slippe alle hæmninger og slappe af. Adriana havde lagt mærke til en bestemt fyr, han virkede til at være meget kendt på stedet, lidt af en player måske. Ikke noget Adriana normalt ville dyrke, men han så ualmindeligt godt ud, så det var ikke helt let at holde blikket fra ham. Adriana kunne selvfølgelig heller ikke vide sig sikker på om han var en player. Adriana havde et ret stort glas foran sig, hun overvejede meget at gå over mod ham, men alkoholen havde ikke helt slået ind endnu. Hun tømte glasset for dets indhold og rejste sig, med en noget usikker gang gik hun over mod ham, hun stoppede dog op på halvejen hvor hun fortrød hendes træk en smule, så i stedet for at gå videre begyndte hun at sveje en lille smule frem og tilbage i musikkens takt. Hun kiggede ind i mellem over mod ham, hun kunne ikke lade vær.
Gæst- Gæst
Han gik over til hende, og stoppede op foran hende og bukkede kort og galant. Han smilede stille til hende, inden han blidt talte til hende om hvad hun lavede der alene på dansegulvet...
''Hvis du vil danse... Vil du så ikke have en at danse med?''
Han smielde venligt og charmerende til hende, og han kiggede ikke engang på hendes krop, kun på hendes øjne...
''Eller vil du sidde og snakke over en drink?''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Kom med ned at sidde... Du virker som en meget interessant kvinde... Vil gerne kende dig bedre...''
Han smilede stille til hende og førte hende hen at sidde ved hans bord, han nåede at sætte sig ned men der var der så nogen der snuppede de andre stole... Og resten i rummet var nu besat... han rejste sig igen...
''Tag du og sæt dig istedet...''
Han smilede venligt til hende, dog også charmerende... Hvis det havde stået helt til ham var han blevet siddende og bedt hende sidde på ham... Men han gik langsomt frem...
Gæst- Gæst
"Jeg står fint her."
Sagde hun og håbede at hun overdøvede musikken.
"Jeg kommer tilbage lige straks."
Sagde hun og gik op i baren for at hente en drik, hun havde ikke tænkt sig til at den drink han havde var til hende, det var ikke noget der var sket for hende før så det var ikke noget hun tit tænkte over. Adriana bestilte en noget stærk drink, men det ville få hende til at glemme alting og lade vær med at tænke over tingene, det blev hun nød til hvis hun skulle flirte med ham. Adriana drak halvdelen af drinken inden hun kom ned til ham igen, hun gik meget beruset hen til ham og kyssede ham noget heftigt, det var noget hun gerne ville men ikke havde mod nok til. Men det havde alkoholen.
Gæst- Gæst
''Not what i expected... But amazing...''
Hans ene hånd gled ned på hendes røv, som de nu sad der på stolen hende oven på ham, da hun havde været nød til at sætte sig på ham for at kysse ham... Hans anden hånd gled lidt længere op af hendes ryg...
''DU er faktisk utroligt smuk, og din krop er sexet...''
Han kyssede hende ned af halsen...
Gæst- Gæst
"Hvis du vil have sådan et igen, så fortæl mig lige dit navn."
Adriana havde ikke brug for at kende hans navn, men det var bare rart. Hun lagde en hånd på hans brystkasse og lod den bevæge sig ned mod hans mave. Hun gik meget op i maver, af en eller anden grund, hans mave var perfekt.
"Tak."
Adriana lod hendes øjenbryn falde tæt ned over hendes øjne for at se tænksom ud, men det fik hende bare til at se dum ud. Hun blev nød til overveje hvad hun ville sige om ham, han så jo utrolig godt ud, men hvilke ord kunne beskrive ham.
"Dit hår, dine øjne, dine læber og din mave er ufattelig lækkert. Er det bare mig eller er det varmt herinde?"
Adriana lagde hovedet til siden så hendes hals blevet strukket ud. Hun fortsatte med at kærtegne hans overkrop.
Gæst- Gæst
Han kunne ikke lade være med at smile skævt og charmerende til hende. Han sad jo nu med en smuk kvinde, en virkelig smuk kvinde, og han var bare glad for at der ikke var ret mange andre tilstede end dem, og folk var vant til at i dette rum skete der lidt mere end andre steder... Han
''Du har ret, her er ret varmt, men jeg vil tro det kun er fordi du er så hot?''
Han smilede stille til hende, og lige efter han havde sagt det og hun stadig kærtegnede hans overkrop... han ville ihvertfald prøve...
''Vil du ikke være venlig sp, grundet varmen, at tage min skjorte af mig?''
Han smilede charmerende og skævt til hende...
Sidst rettet af Matic Fre 28 Sep 2012 - 22:14, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Jeg hedder Adriana."
Hun sørgede for at få hendes navn til at lyde sexet, det blev hun vel nød til hvis hun ville forføre ham. Lagde hendes hoved til den anden side og hævede et øjenbryn.
"Helt bestemt derfor, uden tvivl derfor."
Hun lød alt for desperat da hun sagde det, derfor trak hun sig lidt væk. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre nu. Hun prøvede at rejse sig, men endte med at sidde på gulvet, hun vidste ikke hvordan hun endte der, men nu sad hun der altså. Adriana vidste ikke om han stadig var interesseret i hende, hun var både desperat og klodset, hvem gad sådan noget. Så hun blev bare siddende der uden at røre sig.
Gæst- Gæst
Han smilede bare kærligt og venligt til hende. Han lagde mærke til hendes ivrighed, og han samlede hende stille op fra gulvet... Han smilede bare venligt til hende, og han løftede hende op i hans arme, og begyndte så at bære hende længere væk fra selve diskoteket ind i et lille rum der havde et bord og et par bløde stole... Dette rum kunne låses indefra...
''Er du med på at gå hen et sted lidt mere privat?''
Han smielede bare til hende, mens han bar hende derhen, og han kyssede hende lidenskabeligt, mens han stille hviskede til hende...
''Vær sød at åbne min skjorte og mit slips.''
Han kyssede hendes hals...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Du er virkelig den mest sexede og smukkeste kvinde der har været i min nærhed længe...''
Han regnede med at hun kom over til ham, men han fortsatte bare ganske stille som han ville have gjort hvis hun ikke kom over til ham... Han smilede charmerende til hende, og blinkede kækt til hende...
''Hvor frisk en kvinde er du egentligt?''
Gæst- Gæst
"Det der er jo ikke sandt Matic, du har altid en smuk kvinde omkring dig, smukkere end mig."
Igen så hun ned på sig selv. Hvorfor var svært at vide, for hun vidste inderst inde godt at hun var smuk, men det var bare ikke nok.
"Jeg er frisk på alting der ikke har noget med vold at gøre."
Gæst- Gæst
Han kyssede hende bare lidenskabeligt, da hun var kommet hen til ham... Han undrede sig var hun virkelig frisk på alting? Han var nød til at teste hende en smule og ret langsomt også... Han kyssede hende ned af halsen, mens han begyndte at tage hendes kjole af hende langsomt...
''Virkelig frisk på alting?''
Gæst- Gæst
"Men det er ikke svært at se hvorfor kvinder gerne vil have dig."
Hans charme var nok det mest tiltrækkende ved ham, eller det gjorde det i hvert fald bedre. Adriana gengældte kysset, hun var stort set frisk på alting, men det var højst sandsynligt lettere at få hende til at prøve ting når hun havde alkohol i blodet, det gjorde hende mere vovet. Adriana begyndte at kysse hans hals og længere ned mod hans brystkasse. Hun trak sig en smule væk fra ham så hun kunne se på ham.
"Ja, man skal tage chancer for at leve livet."
Gæst- Gæst
''Så tror jeg du godt kan glæde dig... for jeg kan vise dig noget du aldrig vil opleve uden mig igen...''
Han nappede ehnde meget blidt i halsen, og kyssede hende derefter ned af halsen, og han håbede hun forstod hvorfor han havde lagt hendes hånd på hans mave... den hånd han havde flyttet hendes med gled nu op langs hendes inderlår og kærtegnede hende...
Gæst- Gæst
"Det ser jeg frem til."
Adriana begyndte at åbne hans bukser da han lod en hånd glide op af hendes inderlår. Det var rart at han ikke gik lige på og hårdt, men det kunne hun også være dejligt at nogle ikke tænkte på hendes føleleser så meget og bare gjorde det som de begge gerne ville.
Gæst- Gæst
''Uhh... You are dirty?''
Han sørgede for at hun også fik hans underbukser med da de fjernede hans bukser, og der lod han med hånde på hendes røv hendes trusser blive trukket af også, og han smilede bare venligt til hende mens han løftede hende, nu nøgen, op i hans arme og bar hende over til en væg hvor han sparkede til den, og en seng vippede ud fra væggen... Han lagde hende ned, mens han stadig kærtegnede hendes krop... Han kyssede hende blidt...
''Wild or soft?''
Gæst- Gæst
"Try me."
Hviskede hun sensuelt i hans ene øre. Hun så sig lidt omkring da det gik op for hende hun ikke rigtig havde set nærmere på stedet. Det var ikke så flot, men stadig lidt hyggeligt. Men sammen med Matic gjorde det nok ikke så stor forskel hvor de var. Adriana lagde sig til rette på sengen og lod som om hun længe overvejede sit svar, men hun var allerede sikker på hendes svar.
"Hvad du nu end har lyst til."
Adriana var ikke så erfaren, så hun lod ham bestemme.
Gæst- Gæst
Han smilede skævt of frækt til hende, mens han stille kyssede hende ned af hendes hals, hendes bryst og hendes mave, indtil hans mund var mellem hendes ben og hans tunge fik frit spil med ehndes klitoris og underliv... Han smilede stille mens han kærtegnede hende der med blidt strøg af tungen og dybe kys...
''If you like it... Then give me similiar...''
Han kyssede hende op af halsen igen, og skubbede hende lidt ned af mod hans lem...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han nappede hende i halsen på samme tid, og tog hende på røven imens...
''You like it?''
Gæst- Gæst
"Of cause I do."
Gæst- Gæst
Han kyssede hedne lidenskabeligt imens, og det varede ikke længer før han slap hende og satte hende ned... Han vendte hende såå med front mod væggen og skubbede hedne op af den.. Han trængte op i hende igen, og begyndte igen... han pirrede hendes underliv med fingre imens, og den anden hånd masserede hans hendes bryst med...
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» you can´t kill me //Adriana//
» uh what is that let me take a look//Adriana//privat
» Your Unknown Murder //Adriana//
» nice to meet you agian (Adriana)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine