Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Another lovely woman. (Adriana)
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Another lovely woman. (Adriana)
Han fik taget sit tøj på, og han gik bare stille imod døren. Det var da okay hvis hun ville skride nu. Han havde bare ikke opdaget det grundet de ting, og hey han havde fået hvad han ville have, og hun havde inden da fået hvad hun ville have...
Gæst- Gæst
"Okay. Jeg blev bare... Jeg ved ikke..."
Gæst- Gæst
Han grinede og gik hen og satte sig overfor hende. HUn virkede meget ked af det, var det det der med at have sex med en fremmede? Kunne hun ikke lide det. Han kiggede stille på hende spørgenede...
''Kan du ikke lide at have sex med en fremmede?''
Gæst- Gæst
"Undskyld."
Adriana ved ikke engang hvorfor hun sagde undskyld, hun var bare sikker på der var et eller andet hun kunne undskylde før.
"Jeg har problemer med at være tæt på folk, så ja det kan man godt sige, men ikke kun med fremmede. Med alle."
Gæst- Gæst
Han gad bare ikke høre på folk der sagde undskyld uden at der var nogen grund til det. Det var som om de ville have andre til at undskylde også og hvis de ville det kunne den bare sige det direkte istedet...
''Hvorfor har du det? Tæt og intimt er da det bedste.''
Han smilede skævt til hende...
Gæst- Gæst
"Det er en lang historie. Jeg vil ikke kede dig med den."
Gæst- Gæst
Han satte sig godt til rette i stolen og smilede stille til hende, og ventede egentligt lidt på at hun ville gå igang igen. Han vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre men han håbede hun ville fortælle den historie hun nu engang havde hentydet til hun havde om hendes fortid... Han var ikke altid lige nem at have med at gøre, nogle gange var han meget stædig...
Gæst- Gæst
"Jeg havde en tvillingebror da jeg var yngre, han var min bedste ven, min eneste ven. Så var der en dreng på vores skole som ikke brød sig om ham fordi han var anderledes, fordi han ikke rendte rundt og pinte pigerne som alle de andre drenge, fordi han altid tænkte på mig når han så drengene pinte pigerne. Det mente den dreng så han skulle dræbes for. I en alder af syv år. Jeg så det da drengens storebror tæskede ham til døde. Jeg kunne ikke gøre noget for at stoppe det. Da jeg var 15 skulle mit hus så lige stormes og ryddes for alt levende derinde, som var hele min familie udover mig og min farfar. Jeg var ude i skoven for at hente brænde, da jeg kom tilbage så jeg nogle bevæbnet mænd flygte fra huset der nu var totalt hærget. Da jeg kom derind var der blod og lemmer over det hele. Jeg flygtede væk hjemmefra og prøvede at finde ud af hvad jeg ville med mit liv, jeg besluttede mig efter tre år på gaden at flytte hjem til min farfar. Men da jeg fandt frem til ham var han død."
Adriana så ned i gulvet, hun havde aldrig tænkt på det siden det var sket, hun havde forsøgt at fortrænge det, så det gjorde ufattelig ondt at tale om det igen. Men hun havde lært at være stærk, så de tårer der gerne ville ud blev holdt inde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Hvad er der galt?''
Han vuggede hende stille fra side til side...
Gæst- Gæst
"Det skal du ikke bekymre dig om, jeg er bare glad for du er okay."
Adriana vendte sig om så hun havde fronten mod ham, hun lagde armene om. Hun havde været virkelig bekymret, selvom hun ikke kendte ham så godt var hun alligevel bekymret for ham.
Gæst- Gæst
Han lod hende dog bare omfavne ham, han havde ingen grund til at lade være med det da det da egentligt var meget behageligt. Han smilede stille til hende, og kiggede begefter bag hende...
Gæst- Gæst
"Nej, jeg hader dig ikke. Jeg blev bare lige vred, men det betuder ikke jeg hader dig. Jeg er bekymret for dig."
Adriana kunne godt forstå han ikke helt vidste om hun løj eller talte sandt, men hun ville ikke lyve for ham. Eller jo måske, men kun hvis det skåndede hans følelser eller det kunne hjælpe hende. Adriana vidste ikke om det overbevidste ham. Det kunne jo også være ligemeget, de ville højst sandsynligt aldrig mødes igen.
"Nå, men det var hyggeligt. Vi ses måske, engang, hvis du vil."
Adriana lød meget usikker på om de ville mødes igen, hvilket hun også var. Adriana tog hendes sko og tog dem på, for så at gå hen imod døren og tage fat i håndtaget. Men hun åbnede ikke døren, hun ville vente og høre hvad han ville sige.
Gæst- Gæst
''Jeg vil være ærlig... Jeg vil med glæde mødes igen hvis du vil have sex med mig igen.''
Han sagde det lige ud af posen han var ikke typen der gad så meget andet end sex med fremmede kvinder.
Gæst- Gæst
"Man kan godt mødes uden at have sex, det ved du godt ikke?"
Der lå et lidt flabet smil over hendes læber, hun ville gerne mødes med ham igen, ikke nødvendigvis for at få sex, selvom det var fantastisk.
Gæst- Gæst
Han smilede skævt til hende, han lød sikkert ret klam, men han var ligeglad han ville hellere blive set som klam og ærlig, end han ville blive set som en gentlemand fordi han havde løjet for hende... Det var slet ikke hans stil...
''Men ja vi ses, hvis du da ikke er interesseret i mere nydelse nu?''
Han sagde det grinende fordi han ikke engang mente det sriøst.
Gæst- Gæst
"I see, så må vi jo se hvad der sker."
Hun ville jo gerne være sammen med ham, men hun vidste ikke helt om hun ville det hver gang, det virkede bare lidt for meget.
"Men når jeg er ædru er jeg ikke så let et bytte, så nu må vi se om du overhovedet kan."
Endnu et flabet smil strejfede hendes læber.
Gæst- Gæst
''Indrøm det Adriana, når du er kommet hjem, vil du ikke kunne lade være med at tænke på denne nydelse du blev påført af en falden engel.''
Han smilede skævt og kækt til hende...
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» you can´t kill me //Adriana//
» uh what is that let me take a look//Adriana//privat
» Your Unknown Murder //Adriana//
» nice to meet you agian (Adriana)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine