Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Another lovely woman. (Adriana)
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Another lovely woman. (Adriana)
"Matic, når jeg kommer hjem har jeg andre ting at tænke på end en.. Nej, vent falden engel. Var du uartig?"
Adriana var selv falden, fordi hun ikke var som de andre. Hun rullede med øjnene, han var sød fordi han troede han vidste alt.
"Du vil ikke være i mine tanker det næste stykke tid. Undskyld jeg ødelægger den virkelighed du render rundt i, men ikke alle kvinder du er sammen med vil tænke på dig. "
Gæst- Gæst
Han savarede ikke på det med at han var falden, og han blev bare siddende og vinkede hende blidt ud af døren...
Gæst- Gæst
"Hvis det gør dig glad."
Adriana orkede ikke en diskussion, hun så undrende på ham mens han vinkede hende ud af døren.
"Vil du gerne have jeg går? Jeg ville ellers lige til at spørge om vi ikke skulle tage en omgang mere, men fint så går jeg."
Adriana gik ud af døren.
Gæst- Gæst
Han grinede af hende, og blev bare siddende i stolen. Hun var slet ikke typen der kunne finde på det, ihvertfald ikke udfra det han vidste om hende. Han smilede bre stille til hende. Han fandt det morsomt at hun ligesom ham kunne lide at drille og prikke til folk...
Gæst- Gæst
"Læg dig ned knægt."
Hun ville være dominerende nu, hun ville styre det hele hvis han altså stadig ville, men selvfølgelig ville han det. Sådan var han bare.
Gæst- Gæst
''IF you want me to... Then make me...''
Han smilede drilsk til hende, som han sad afslappet og tilbagelænet på stolen...
Gæst- Gæst
"Så skal jeg lige have noget alkohol først, jeg er ædru nu. So no can do."
Adriana gik ud af døren, nu ville hun for alvor gå ud i diskoteket og måske bare sidde der lidt, bare for at slappe lidt af.
Gæst- Gæst
Han rejste sig op og sagde det ikke på nogen ond måde, en smule drillende men stadig med en venlig undertone og han gik bare stille med ehnde...
Gæst- Gæst
"Skal du så ud at finde et nyt offer, eller har du tid til at sidde her lidt?"
Adriana skubbede stolen over for hende ud så han kunne sætte sig.
Gæst- Gæst
Han var ikke typen der ofte så hans kvinder igen. Han så nogle af dem flere gange, og hvis han gjorde det var det fordi han havde fundet dem meget interessant... Lgiesom hende her...
''Og du ligener en der er skuffet?''
Gæst- Gæst
"Det er sødt. Du vil sikkert gøre en kvinde lykkelig, hvis du altså kan holde dig til hende og kun hende."
Adriana ville ikke være streng overfor ham, så hun fortrød det hun sagde.
"Jeg mente det ikke sådan, du holder dig selvfølgelig til hende."
Adriana lagde sine hænder på bordet og sendte ham et smil.
"Ja, jeg er skuffet. Eller ikke skuffer, jeg ærger mig bare over en kvinde ikke kan få dig lige nu, du ser jo fantastisk godt ud, så det er bare ærgerligt."
Gæst- Gæst
Han smilede bare venligt til hende, og rystede bare stille på hovedet af det hun sagde da hun slog i bordet, og han kiggede stille på hende...
Gæst- Gæst
"Du minder faktisk om mig, det er lidt uhyggeligt."
Hun så kort på stolen og så op på ham igen.
"Vil du ikke sidde ned, eller har du for travlt til mig nu?"
Gæst- Gæst
Han smilede drilsk til hende, og syntes ikke det vr fair at kalde dem sådan hverken overfor dem eller overfor ham, fordi han gjorde jo intet imod deres vilje... Nogle af dem blev dog sure dagen efter over at han ikke ville binde sig, men han sagde det fra starten af...
''Nå nå... Er jeg som dig?''
Gæst- Gæst
"Det er da lidt som dine ofre, du er lige som en løve på i Afrika, kvinderne er springbukkene, så tager du det dem der ser mest lækre ud. Ikke sandt?"
Adriana nikkede, de var lidt ens, det var nok også derfor de kom rimelig godt ud af det med hinanden.
"Jeg er bange for at binde mig og jeg har lidt på fornemmelsen det også er derfor du ikke binder dig lige nu. Fordi du er bange for at miste dem igen, du har mistet før."
Adriana skulle lige analysere ham lidt, det var lidt sjovt at lade som om man ved alt om ham.
Gæst- Gæst
Han smilede bare venligt itl hende, det var egentligt meget sødt af hende at hun nærmest forsøgte at analysere ham, men hun måtte indse at han ikke var sådan super nem at have med at gøre...
''Så prøv igen... Måske hvis du dominerer mig i sengen kan du finde ud af noget om mig?''
Han smilede drillende og satte sig ned...
Gæst- Gæst
"Men alligevel tør du ikke binde dig. Du er ikke helt normal, men det gør dig interessant."
Adriana smilte stort for at det ikke skulle lyde som en fornærmelse, men smilet gjorde ikke lige det bedste for hendes udseende, hun lignede lidt en julegris. Så smilet faldt ned til noget mindre efter kort tid.
"Det kunne du lide. Men jeg skal nok finde ud af det, bare vent. Jeg vil tænke på dig indtil jeg finder ud af det."
Adriana havde også lidt andre grunde til at tænke på ham men det behøvede han ikke vide.
Gæst- Gæst
Han kiggede stille på hende, mange troede han så kvinder som objekter men det gjorde han ikke, dem der blev set på sådan af ham var dem der gjorde sig selv til et objekt...
''Ja jeg kunne.''
Gæst- Gæst
"Jeg kan godt mærke du ikke ser mig og andre som et objekt. Men hvorfor kan du ikke være en kvinde tro, hvis du får det du vil af en kvinde er det så ikke nok?"
Adriana ville gerne hjælpe ham, selvom der nok ikke var meget at gøre. Hvis han ikke havde mødt en han kunne være tro var der ikke så meget hun kunne gøre. Adriana sendte ham et smil.
"Men så må du jo bare drikke mig fuld. Så er jeg sjovere."
Gæst- Gæst
Han smilede venligt til hende. Han lyttede lidt til det hun fortalte om at han så skulle drikke hende fuld... Det virkede dumt at fortælle fordi så ville hun vel godt?
''Men hvis du ved du gerne vil når du er fuld, og du gerne vil have jeg drikker dig fuld, så vil du jo også nu... Så hvorfor ikke bare gøre det?''
Gæst- Gæst
"Men måske er der ikke en der ude der er perfekt for dig, så måske må du nøjes lidt."
Adriana himlede med øjnene, han forstod det tydeligvis ikke helt.
"Har du hørt om ordet hæmninger? Dem har jeg lidt for mange af ædru, så det kan jeg ikke bare lige gøre. "
Gæst- Gæst
HAn var langt mere følsom og omsorgsfuld end folk regnede med at han var, derfor holdte han sig til one-nighters istedet... Men hvis han forelskede sig helt så ville der også være noget i det...
''Hæmninger?''
Han spurgte og gav hende et meget uinteliggent ansigt...''
Gæst- Gæst
"Det forstår jeg også godt. Men hvad så hvis det også sker med en du falder for, det kan jo godt ske. Det handler bare om din indstilling, hvis du vil være sammen med hende kan du godt holde dig fra andre."
Hun håbede han forstod hvad hun mente, hun orkede ikke at forklare flere ting.
"Ja, du ved sådan nogle der siger man ikke smider tøjet offentligt eller danser som en anden stripper. Det kaldes hæmninger. Jeg har lidt for mange hæmninger måske."
Gæst- Gæst
Han kiggede stille på hende da hun igen talte om de her hæmninger og han forstod det altså bare ikke helt...
''Jeg fanger den stadig ikke...''
Han grinte så da han jo godt forstod det men bare legede lidt med hende...
''Hvad siger du så... Henter du os ikke to drinks? Så henter jeg de næste?''
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig, man skal heller ikke bare finde sammen for at gøre det."
Adriana havde aldrig været i et forhold, så hun kunne ikke rigtig udtale sig om det.
"Hold nu op, du ved godt hvad hæmninger er."
Adriana rejste sig og skubbede blidt til hans skuldre for at vise hvor provokerende hun syntes han var, hun gik dernæst op til baren for at hente to drinks, hun gik ned igen og stilte den ene foran ham, hun havde taget en med ikke særlig meget alkohol til hende selv.
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» you can´t kill me //Adriana//
» uh what is that let me take a look//Adriana//privat
» Your Unknown Murder //Adriana//
» nice to meet you agian (Adriana)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine