Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Lets see what happen(Stella) - Page 5 EmptyIdag kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Lets see what happen(Stella) - Page 5 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Lets see what happen(Stella) - Page 5 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Lets see what happen(Stella) - Page 5 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Lets see what happen(Stella) - Page 5 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Lets see what happen(Stella) - Page 5 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lets see what happen(Stella) - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Lets see what happen(Stella) - Page 5 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Lets see what happen(Stella) - Page 5 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba15 
Lori
Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba15 
Valentine
Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba15 
Jake
Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba15 
Edgar
Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba15 
Lenore
Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba15 
Abigail
Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba15 
Celenia
Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164701 indlæg i 8727 emner

Lets see what happen(Stella)

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 5 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:05

Han kiggede på hende og rejste sig op "søs slap af der sker dig ikke noget hvem skulle da ville voldtage dig du skal bare slappe af og få noget søvn"sagde han roligt og kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle gøre for hende lige nu og her og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 5 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:10

ved jeg, men det er nu alle pigers frygt zankuji," sagde hun og lagde sig, i håb om at sove lidt. hun lukkede sine øjne og faldt i søvn efter fem minutter. hun tog fat i sengen mens hun sov, mest fordi hun var tæt på at have drømmen igen, hun drejede sig lidt i søvne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 5 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:44

Han kiggede på hende og var der for hende hvis hun fik brug for det for hun havde brug for søvn lige meget hvad der skulle til for at hun fik den.
Han så på hende og slappede bare af og sad på en stol ved hende og slappede roligt af mens han ventede på at hun skulle ha fået noget søvn og sådan noget der, kunne det her blive værre var noget af det han tænkte lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 5 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:58

hun sov i lang tid. hun begyndte at drømme om sin mor, som døde da Stella var spæd. Stella vågnede og så på zankuji. "Storebror, er det min skyld at min mor døde da jeg blev født?" spurgte hun med et

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 5 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 19:01

Han kiggede på hende "det ved jeg ikke søs"sagde han roligt og kiggede på hende og havde ikke noget ide om hvem hendes mor var da han ikke havde mødt hende og sådan noget.
Han så på hende med et smil på sine læber og gik hen og satte sig ned ved hende "hun kunne jo ha mistet en masse blod og døde af blodmangel jeg ved det ikke helt søs"sagde han roligt og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 5 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 19:05

af hvad jeg svagt husker, så var hun i live 5 dage efter fødslen, og en dag var hun bare væk, far sagde mor var død" sagde hun og så ned. "Men tror du, at hun måske kunne være i live, men skjuler sig for far" sagde hun, hun håbede på at hendes mor var i live

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 5 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 19:45

Han så på hende "Man kan jo aldrig vide sig sikker på noget søs"sagde han roligt og kiggede på hende "men man kan jo kun håbe på det ikke"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han eller lige skulle ha haft sagt i det øjeblik der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 5 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 21:28

jeg tror at mor stadig er smuk som dengang, men skjuler sig for far på grund af hendes race" sagde stella og gabte, hun var stadig meget træt. som om hun ikke havde sovet i flere uger, hvilket hun faktiisk heller ikke havde, hun var helt smadret, selvom hun havde sovet en lille bitte smule

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 5 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum