Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Lets see what happen(Stella) - Page 3 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
Lets see what happen(Stella) - Page 3 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Lets see what happen(Stella) - Page 3 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Lets see what happen(Stella) - Page 3 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Lets see what happen(Stella) - Page 3 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Lets see what happen(Stella) - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lets see what happen(Stella) - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Lets see what happen(Stella) - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Lets see what happen(Stella) - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba15 
Lori
Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba15 
Jake
Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba15 
Valentine
Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba15 
Edgar
Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba15 
Lenore
Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba15 
Abigail
Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba15 
Celenia
Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

Lets see what happen(Stella)

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 17:56

Han kiggede på hende "søde du har da viste ikke haft sex eller også har de ikke være store nok til at tage din mødom"sagde han roligt og syns at han kunne se blod fra hende af og sådan noget men var ikke sikker.
Han så på hende med et smil på sine læber og blev roligt ved og sådan noget og nød det stadig og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:00

hun fik sig væk fra ham, så hendes jomfruhinde kun var brudt halvt. "Zankuji jeg ønsker det skal være en mand jeg elsker, som bryder den helt, du har brudt den halvt, du er min bror, så den skal ikke brydes af dig" sagde hun og så ned. men han var jo også hendes herre. dog var hun stædig, den skulle brydes af en mand som ville elske hende, og ikke bare have sex med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:06

Han kiggede på hende "en jomfruhinde kan ikke brydes halvt når du bløder som du gør er den væk og kommer ikke igen søde søster eller sted søster vi er jo ikke rigtige søskende på den måde"sagde han roligt og kiggede på hende og slappede bare før han roligt tog sine underbukser på og så på hende og tog sit tøj på og hun kunne tro hvad hun ville hende jomfru hinde var væk mere var der ikke i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:09

hun sank på knæ. "Hvem vil dog have en pige som ikke er jomfru mere" sagde hun og så påå blodet der var . hun sukkede. "Du kunne godt have ladet være med at bryde den, nu vil ingen have mig som deres elskede" sagde hun lettere irreteret. hun kunne ikke fatte, at den virkelig var væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:13

Han kiggede på hende og gik roligt hen til hende og satte sig ned ved hende "søde søster du skal ikke tænke på om du jomfru eller ikke hvis der er en mand som virkelig godt kan lide dig og omvendt så er han nok ligeglad med om du er jomfru eller om du ikke er for kærlighed er det der vigtigst og ikke om det nede mellem bene"sagde han roligt og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:15

men ingen vil elske mig zankuji, jeg er en slave, din slave, almindelige folk, forelsker sig ikke i slaver, det gør de ikke, en slave er det laveste, og jeg er en slave, så jeg er noget af det laveste en kvinde kan være" sagde hun og rejste sig og fik sine bukser på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:18

Han kiggede på hende "endeligt så ville jeg ikke ha dig som slave bare som min søster men man kunne sige jeg blev tvunget til det"sagde han roligt og så på hende og slappede roligt af og kiggede på hende.
Han så på hende og rejste sig op og slappede af og viste ikke hvordan han skulle få det sagt til hende og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:20

men nu er jeg din slave kære bror, mit mærke kan ikke fjernes vel" sagde hun og satte sit hår op. "Folk her i byen kender mig sim midnight Moon, ingen vil da kende Stella Midnight hvis far solgte hende som slave" sagde hun og tog armene om sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:23

Han kiggede på hende "søster for pokker din far tvang mig til det da han syns du var ja misfoster du var dæmon og ja ved ikke hvor det stammer fra men var det ikke for mig var du død i dag"sagde han roligt og kiggede på hende før han gav sig til at gå stille og roligt og slappede bare af.
Han så på hende "folk vil kunne lide dig som du er bare du lader være med at være så snobbet som du endeligt er"sagde han roligt og gik vider og sagde ordene som han ville og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:27

hun så på ham og blev ked af det. "Jeg er ikke et misfoster, det er jeg altså ikke" sagde hun med tårer i sine øjne. hun tog den taske hun havde og gik helt ind i gyden og skiftede tøj og kom frem i en smuk indisk silke kjole. hendes hår krøllede smukt. hun løb hen til ham og tog fat i ham. "Kære storebror, hjælp mig med at få et andet job, jeg vil ikke være stripper, jeg vil være forfatter, eller sanger, eller så vil jeg brodere" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:35

Han kiggede på hende da hun nu havde stoppet ham i at gå og så godt at hun var ked af det og sådan noget og hørte at hun ville ha hans hjælp og sådan noget der og roligt tog han sin mobil op af lommen og gav sig til at ringe lidt rundt og efter noget tid så han på hende "det jeg har haft kunne få fat i til dig er det med sanger men det på en kro lige til at starte med men så må du jo arbejde dig op af derfra"sagde han roligt og så på hende forfatter måtte hun selv forsøge med hvis hun ville ha noget ved siden af sanger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:38

jeg vil blive en berømt sangerinde, vil ikke kendes som stripperen midnight Moon, vil kendes som sangerinden Stella Midnight" sagde hun og krammede ham. "Så kan jeg bruge mine lange flotte kjoler igen, og skrive mine egne sange" sagde hun og var glad for at han var hendes sted storebror

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af "det var så lidt er da glad for at jeg kan hjælpe"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare helt af og sådan.
Han så på hende "kjoler har du virkelig sådan noget"sagde han bare for at drille hende og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:47

ej hold op, jeg har syet den her i min fri tid, tjener nok til at købe stof, men har ikke råd til nye kjoler endnu" sagde hun og pufftede ham i siden. "Lad være med at drille" sagde hun og grinede så. Hun havde det faktisk bedre nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:49

Han så på hende med et smil "hvad har man brødre til"sagde han og puffede tilbage og så på hende med et smil "du har altid været en smuk kvinde Stella og det er du stadig"sagde han med et smil på sine læber og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:53

vil far stadig dræbe mig, selvom jeg er en dæmon kvinde.. tror måske at min mor var det, og hun var vist danserinde, far havde vist mødt hende på en cafe hvor hun dansede. "JEg tror faktisk mors kunster navn var midnight Moon, det navn som jeg brugte" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 18:58

Han kiggede på hende og smilte roligt "okay det da også godt nok at du har det men nu skal du altså kendes som dig selv søs"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af.
Han så på hende med et smil og gav sig roligt til at gå og så på hende med et smil og var glad for at hun havde det bedre og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 19:01

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Hun gik med ham, og sang samtidig, for at træne sin stemme op. hun havde en meget smuk stemme når hun sang. hun holdt om hans arm, for at ingen gav hende et slave bånd på. hun så rundt mens hun sang, og så at flere så på dem. hun tog mere fast i hans arm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 19:04

Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af roligt og gik bare der med hende og sådan.
Han så på hende og gik vider "Hvor skal vi gå hen af"spurgte han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens de gik og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 19:12

kan vi ikke bare gå rundt" sagde hun og skreg da en mand tog på hendes røv. Hun slog ud efter ham. "Lad vær med det" sagde hun vredt. hun havdelyst til at sparke manden mellem benene, ligesom hun gjorde som midnight Moon

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 18:48

Han kiggede på hende og slappede roligt af "jo det kan vi skam godt"sagde han og gik stille og roligt og slappede bare af "hvad sker der nu"sagde han roligt og kiggede bare på hende og smilte bare til hende og viste ikke hvad han skulle gøre for han kunne vel ikke gøre noget lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 18:58

"Hvor meget koster en nat med tøssen" sagde manden. Stella så ned, hun vidste at folk kunne ville se hende som midnight Moon. "Zankuji, den mand er dum" sagde hun og tog mere om zankujis arm. hun hadet de ord om hvor meget hun kostede. hun ville have et normalt liv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:06

Han kiggede på hende "sir jeg vil bede dig om at lade min søster være for hun er ikke det du tror hun er du må finde dig en anden og sige sådan noget pis der til"sagde han og gik vider med hende, for nu skulle der ikke meget til før han ville give denne mand her en på hovedet og alt sådan noget for sådan skulle han ikke behandle hans søster og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:21

Hun er da midnight moon!" sagde manden. "Midnight moon er en danserinde, ikke en hore" sagde stella og rakte tunge af manden. "Men så er tøssen der en slave" sagde manden. stella blev tavs, den kunne hun ikke sige fra

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:32

Han kiggede på hende også på manden før han gik hen og gav ham en på hovedet "og det der skal du slet ikke kalde hende"sagde han roligt og gik hen til hende og gik vider og ville gøre alt for hende og sådan og viste godt at sådan noget som vold bare førte ud i mere vold men sådan var livet og sådan vil det altid være.
Han så på hende "når hvor var vi på vej hen"sagde han roligt og kiggede på hende og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 3 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum