Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Lets see what happen(Stella) - Page 4 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
Lets see what happen(Stella) - Page 4 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Lets see what happen(Stella) - Page 4 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Lets see what happen(Stella) - Page 4 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Lets see what happen(Stella) - Page 4 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Lets see what happen(Stella) - Page 4 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lets see what happen(Stella) - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Lets see what happen(Stella) - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Lets see what happen(Stella) - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba15 
Lori
Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba15 
Valentine
Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba15 
Jake
Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba15 
Lenore
Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba15 
Abigail
Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba15 
Celenia
Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba15 
Edgar
Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

Lets see what happen(Stella)

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:40

hen til kroen, hvor jeg skulle synge" sagde hun og holdt sig så tæt til ham, at hun faktisk skjulte sit slave mærke. "Zankuji må jeg låne din jakke, så jeg kan skjule mit mærke," sagde hun og så ned. Hun hørte en mand med slave lænker og stivnede. især da manden spændte et slavebånd om hendes hals. Hun skreg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:47

Han vente sig om "hvad fanden bilder du dig ind"sagde han og gav sig til at banke mande til at han ikke kunne se ud af øjne eller noget og fik roligt det bånd af hende igen og gav hende sin jakke "lad os komme vider"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og gik vider og kom til kroen og fik hende der ind og sådan noget og hun kunne bare starte nu eller hvornår hun ville sådan noget fik hun forklaret af ejeren af stedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:51

Skal jeg så bare synge, eller skal jeg også servere" sagde hun og så hvordan nogle mænd kiggede på hende. "Er det ikke midnight Moon" sagde en mand. stella rystede på hoved over manden. hun rettede sin kjole og tog sit sjal om sine skuldre, da sjalet var af silke, skjulte hun fint sin ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:53

Han kiggede på dem og rystede på hovede af dem og så på stella og ejeren kiggede på hende "du skal bare synge"sagde ejeren og smilte roligt til hende og slappede bare af.
Zankuji så på hende med et smil "her skal du nok få det sjovt søs"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede lidt rundt og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:56

hun gik op på den lille scene, og satte sig på en høj stol og begyndte at synge smukt og klart. Hun sang om at finde den ægte kærlighed, en som vil elske hende for den hun var, og ikke kun hendes krop. men flere mænd gloede bare på hendes bryster, imens hun sang. da hun opdagede det, var hun tæt på at stoppe med at synge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:06

Han kiggede på hende "sådan er det jo mænd kan ikke lade være med at kigge"sagde han roligt til hende da han sad lidt bag hende og slappede roligt af af og hørte på hende synge og sådan noget der.
Han så på hende og slappede af og syntes at hun sang godt og det hele og kunne ikke finde noget bedre til hende at arbejde med og sådan noget og slappede bare roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:08

"Men de lytter jo ikke" sagde hun bag efter, da hun tog sig lidt vand. "Vil folk mon nogensinde se mig som stella" sagde hun og så en familie som sad og spiste. hun så at barnet græd. hun gik der hen og sang kun for den lille dreng. efter lidt tid klappede drengen glad. hans forældre gav stella 1000 kr fordi hun havde sunget for deres dreng. Stella for hen til zankuji og viste ham det. "Så meget har jeg aldrig tjent før" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:11

Han kiggede på hende med et smil "det var da altid noget at det gir flere penge end det du lavede før"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare roligt af.
Han så på hende og smilte "er du glad for at arbejde her"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og sådan noget der og havde det stille og roligt der hvor han sad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:14

meget, kan blive berømt ligesom mor var" sagde hun glad. og denne gang nåede glæden hendes øjne. "Men jeg vil ønske de holdt op med at kalde mig midnight Moon" sagde hun og tog en lille pung frem, som hun lagde pengene i. "Tror du de nogensinde vil se mig som Stella Midnight" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:25

Han kiggede på hende "ja mon ikke der går nok bare noget tid søs"sagde han roligt og kiggede bare på hende "men tro mig godt nok hjælper jeg men damn jeg har en lyst til dig for du er jo kun min sted søster så vi kan godt sådan noget men lader være fordi du ja prøver og få dig et liv"sagde han roligt og ville ikke prøve på noget som helst lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:30

vil du virkelig i seng med mig, jeg vil gemme min krop til en mand, som der vil blive min elskede, jeg er færdig med at gøremænd tændte, nu skal det kun gøres ved den der bliver mit livs kærlighed" sagde hun og opdagede at hendes mave knurrede. hun havde glemt at spise

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:36

Han kiggede på hende "ja jeg vil skam gerne i seng med dig bare en gang mere før jeg finde ud af at få det mærke du har søs"sagde han og roligt gik han op på det rum han havde lejet på kroen og sådan noget og ville bare slappe af og sådan noget og kiggede lidt på ting om at fjerne mærker og den slags ting der og slappede bare helt af og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:39

hun gik efter ham. "Kan vi ikke godt få noget at spise, jeg er stadig din slave til den dag mit mærke er væk" sagde hun og lagde en hånd på sin mave, som knurrede ret meget. "For jeg er rigtig sulten" sagde hun og satte sig hos ham. hun så ned. hun kunne synge, men hun var stadig hans slave. så hun skulle stadig lystre ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:43

Han kiggede på hende "du skal bare spørge efter mad ved ejeren så får du det du vil ha søs"sagde han roligt og slappede bare af og så på hende og slappede bare roligt af og havde ikke den store sult lige nu og her.
Han kiggede på hende og slappede bare af og havde ikke noget sådan at sige til hende lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:45

men selvom jeg kan det, så vil mændene der nede røre mig" sagde hun og tog sin taske og kiggede efter for at se om hun havde et par almindelige bukser, desværre havde hun ikke det. hun havde sit læder tøj og sine kjoler

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:48

Han kiggede på hende og rejste sig op og gik ned og fik fat i noget mad til hende og gik op til hende og gav hende det "her"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare af.
Han kiggede rundt og så på hende og havde ikke det vilde og sige før han lagde sig ned og læste vider i sin bog og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:55

hun begyndte at spise og så på ham. "JEg må have noget andet tøj, læder sættet minder mig om hvad jeg var før" sagde hun og sparkede til sin taske. Hun lagde sig ned og lukkede sine øjne. Hun krøb helt sammen for at sove, hun havde ikke sovet længe på det sidste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 22:00

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og havde ikke mere og sige og faldt selv i søvn og slappede bare af og sov sammen med hende og alt det og havde det godt nok med det for de var jo sted søskende og sådan noget der.
Han så roligt på hende og lukkede sine øjne helt i og nikkede bare til det hun sagde og sådan noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 22:07

hun krøb ind i hans arme, for at sove mere trygt. hun drømte om folk der bandt hende, og hun drømte at en holdt hende og voldtog hende. hun vågnede i et chok, sådan nogen drømme havde hun ikke haft før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 10:00

Han kiggede på hende og slappede bare af "hvad sker der"spurgte han roligt og kiggede bare på hende og slappede helt af og holdte hende roligt ind til sig og sådan noget.
Han kiggede rundt og kunne ikke se nogen eller noget udover dem der lå der og sådan, man kunne høre på ham at han var lidt træt endnu men det var viste også midt om natten lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 10:02

jeg havde bare marridt, ikke andet" sagde hun. hun krydsede sine ben, og så ned. hun så på ham. "Jeg drømte at flere mænd holdte mig og voldtog mig, til jeg skreg af smerte" sagde hun og tog fat i ham og rystede. det havde virkelige skræmt hende meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 13:08

Han så på hende med et stille smil "tro mig det sker ikke håber jeg da ikke at det sker"sagde han roligt og kiggede på hende og holde hende ind til sig og så på hende.
Han kiggede på hende "voldtægt er noget slemt noget der kan ske"sagde han og så på hende og holde bare om hende og slappede roligt af og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 14:44

men zankuji, det vil jo kunne ske, der går lang tid førfolk ikke ser mig som midnight Moon" sagde hun og lukkede sine øjne. hun frygtede at det ville ske, hvis hun en dag gik alene. hun ønskede også at hun var jomfru igen, men det kunne hun jo ikke ændre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 17:39

Han kiggede på hende "det kan du så ha ret i"sagde han roligt og lukkede for sine øjne igen og slappede bare roligt af og havde det godt med at ligge der med hende og sådan noget og slappede bare roligt af og det hele.
Han sov resten af natte og vågnede op dagen efter og kiggede på hende og slappede bare roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 17:45

stella havde ikke sovet resten af natten, i frygt for at nogen ville komme og voldtage hende. hun sad bare og rystede. hun sad og vuggede sig selv, men hun var lig bleg, for hver gang hun havde forsøgt at sove, drømte hun voldtægten igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 4 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum