Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
What the...? - Haden. EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
What the...? - Haden. EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
What the...? - Haden. EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
What the...? - Haden. EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
What the...? - Haden. EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
What the...? - Haden. EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
What the...? - Haden. EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
What the...? - Haden. EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
What the...? - Haden. EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
What the...? - Haden. Voteba13What the...? - Haden. Voteba14What the...? - Haden. Voteba15 
Valentine
What the...? - Haden. Voteba13What the...? - Haden. Voteba14What the...? - Haden. Voteba15 
Rafaela
Jake

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

What the...? - Haden.

Go down

What the...? - Haden. Empty What the...? - Haden.

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:54

Sted:AshenWood Forest.
Omgivelser: Meget, meget stille.
Vejr: En kølig morgen.
Tid: Morgen?
Påklædning: En grå hættetrøje og høje hæle.

Adriana lå i den kolde skovbund og sov, hun vågnede altid de mærkeligste steder når hun havde været i byen natten forinden. Hun vidste slet ikke hvordan hun var endt der eller hvorfor, samtidig vidste hun ikke hvis trøje hun havde på. Det var en meget underlig fornemmelse at vågne op og ikke ane hvad der var sket. Hun rejste sig op og børstede det væreste skidt af hende, hun kunne vel lige så godt begynde at gå, hun måtte vel møde et velkendt sted på et tidspunkt, nu håbede hun bare på der ikke kom andre væsener som kunne skade hende så let som ingenting, hun var ikke bevæbnet, så hun kunne ikke beskytte sig på nogen tænkelig måde. Adriana satte sig op af et træ da hun pludselig blev meget svimmel.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

What the...? - Haden. Empty Sv: What the...? - Haden.

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:28

Haden sad i et træ, det hade han gjort hele natten. Han kunne se en kvinde komme hen imod træet, for at sætte sig, for at slappe af,også fik han lysten til og lege. Han hoppede ned forand hende, og hev hende op og stå. Han holde hende ind mod træet, så hun ikke kunne løbe nogle steder. " Hej søde, Hvad laver du her?" Viskede han, med en blid og drillende stemme i øret på hende. Han kørte den ene hånd op af halsen på hende, og nussede blidt hendes hals. mens den anden hånd glæd om bag hendes ryk, og sat sig fast så hu var i spænd, uden og give hende smerte. Hans hånd var blød og kold, og hans krop skrig efter hendes blod. " Deler du?" Viskede han igen, og nappede hende blidt i øret. Haden hade en sort skjorte på, som stod lidt åben, og nogle sorte bukser med sorte sko til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 8:43

Adriana kunne hurtigt fornemme en aura man ikke fandt ved hvem som helst, ved en dæmon eller vampyr, det var mest oplagt at det var en af de racer. Adriana fik et chok da der lige pludselig landede en person foran hende. Hun fandt det lidt sødt at han troede hun var bange for ham, det ville hun være hvis det var et par 100 år siden han havde fundet hende, men hun var ikke den samme som den gang. "Jeg gik bare en tur i et håb om jeg mødte en der havde tænkt sig at holde mig fanget op mod et træ. Giver det ikke mening?" Adriana sendte ham et flabet smil, han var ikke den eneste der kunne lege den leg. Hun lagde hovedet en smule på skrå og kom til at se dum ud, hvilket også var meningen. "Dele hvad?" Hun lød meget uvidende. "Hør, jeg vil gerne dele ud af mit blod. Så tag nu bare hvad du vil have og smut med dig, så går vi begge her fra uskadet." Adriana lagde hovedet på skrå igen for at studere ham nærmere, hvis han ikke stod og legede med hende ville han være en hun gik efter, han så jo godt ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 14:36

"hvordan for dig til, og tro at dit blod er godt nok til mig?" han grinede lidt af hende. og kyssede en gang på halsen. Han gav slip på hende og gik et par skidt bagud så der kom lidt luft imellem dem.. hans øjne kiggede op og ned af hende.. Han´s udtryk så ud, som om han var lige glad med hende. " så du har mødt en del, vampyr?" han smilede skævt til hende, så den en spidse genstand kom frem. Haden kunne enlig godt lide, hun ikke var en af de tøssede tøsser, som er bare ville have ham, eller blev bange ligeså snart han kom tæt på.

//sorry, det blev en smule kort//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 15:47

Adriana udstødte en form for fnis, der dog lød hånende. Han burde vide hvad hun var. Men hun vidste ikke helt så meget om vampyrer, men de skulle have skærpet sanser, mente hun nok. Hun ville gerne fortælle ham at hun var engel, men det var sjovere at lege med ham. Nu hvor han prøvede at lege med hende. "Du vil gerne have mit blod, det er godt nok til dig. Men fint, nok så må du undvære." Hun var ikke vild efter ham, han så da meget godt ud, men han var lidt for kæphøj for hende. Hun var dog heller ikke bange for ham, han kunne godt dræbe hende hvis han ville, men hun kunne også godt forsvare sig selv, hvis det blev nødvendigt. Men hun så ham ikke rigtig som en trussel. "Jamen det har jeg da. Mange der skræmmede mig noget mere end dig." Sagde hun provokerende, hun havde hørt noget om at vampyrer gerne ville have at deres ofre var bange. Noget med adranalin eller sådan noget. Hun gik hen til et træ og tog et stykke træ af, hun sørgede for at det var spids nok til at hun kunne stikke et lille hul på hendes finger, det var nok til at det begyndte at bløde og han fandt ud af han gerne ville have hendes blod.

//Det helt i orden:)//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 16:42

Haden, blev en smule sur, da hun mente hun var noget han ville have. " selv om engle blod er godt, er det ikke ens betydeene jeg vil nyde det.
" han grinede lidt af hende. Han kiggede lidt underligt på hende, da hun stod med noget et træet. Han kunne selvfølgelig godt se hvad hun var ude på.
Men når folk prøver og lokke ham, bliver han kold og kynisk. han gik hen til hende " lad mig" han fjernede noget af hendes hår og kyssede engang på hendes hals igen, og så tog han tænderne frem, og han holde hende rund hende, så hun ikke lige begyndte og stikke af. Han bed hende så blodet rendte ned af hendes hals. Han tog ikke noget blod, blåt tog han fadt i hendes hals, og løftede hende op i luften, og kastede hende ned på jorden. "undskyld jeg tabte dig, viste du godt du er tunger end du ser ud til?" Han grinede af hende.. når alt kommer til alt, er han slet ikke så elegant, som han ser ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 16:55

Adriana var ret imponeret over at han ikke blev fristet af hendes blod, han havde mere udholdenhed end hun lige havde regnet med. Hun mærkede blodet flyde ned af hendes hals, det føltes meget underligt, ikke noget man følte hver dag. Hun fik et chok da hun blev kastet op i luften, hun nåede ikke at obsevere at hun landte på jorden før det var sket, hun følte meget smerte, men hun prøvede at komme op at stå, men det var svært for hende. Hun mavede sig vej hen til græsset og fik vendt sig om på ryggen. Hun trak vejret besværet, ikke fordi hun ikke kunne få vejret, men fordi hun var chokeret. Så meget havde hun da heller ikke gjort ved ham, han behøvede ikke at smadre hende sønder og sammen. Hun havde ikke tid til at tænke på den fornærmelse han kom med, hun var også ligeglad med hvad han sagde. Hans mening betød ikke noget for hende. "Hvad skulle det til for?" Hun så ikke over på ham, men bare op i himlen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 17:11

Haden gik stille, og roligt hen imod hende. " har jeg såret dig?" sagde han med en provokeret stemme. Han gik ned på huk forand hende, og tog fat i hende´s krop og luftede hende op, i hans arme. Han støttede knæet på jorden, og kiggede på der hvor han hade blidt hende. han slikkede lidt af blodet væk, og begyndte at suge hendes blod ud af hende, han tog nok mere, end hvad hun ville have ønsket. Han lagde hende stille på jorden. " var det bedre, min prinsesse?. " sagde han med et lille smil på læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 17:22

Adriana blev irriteret over hans provokerende toneleje, hun havde lyst til at slå ud efter ham, men hun kunne ikke slå ret hårdt så det var ikke noget værd. "Nej. Jeg har det helt fint, jeg ligger her bare fordi jeg elsker at ligge på græs og se på himlen og ligne en idiot. Selvfølgelig sårede du mig." Adriana vendte hovedet væk fra ham. "Fjols." Hun sagde det højt nok til han muligvis hørte det, men hvis han ikke gjorde var det lige meget. Hun så undrende på ham da han løftede hende, som om hun var en genstand der ikke måtte gå i stykker. Hun himlede med øjnene, hvad skulle hun lige svare til det? Hun så overhovedet ikke sig selv som en prinsesse. "Prinsesse? Ha! Jeg er ikke en prinsesse, jeg føler mg ikke som en prinsesse og jeg vil aldrig blive behandlet som en prinsesse. Så hold op med at kalde mig det." Hun fik kæmpet sig op at sidde. Det var ikke let, men hun skulle nok klare sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 17:47

Han grinede over hun benægtede alt. " Jeg beklager min prinsesse, jeg sårede dig. Men kunne ikke lade vær " sagde Han med en drillende tone. Han gik væk fra hende og var på vej væk.. Han var faktisk på vej hjem. Han ventet sig en sidste gang imod hende. " ses prinsesse" og så forsatte han med og gå. Han var rimelig tilfreds, selvom han ikke slo hende ihjel. Men bare det, han hade fået hende til, og at føle sig ned gjort, var nok til han var til freds.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 18:04

Adriana klemte øjnene sammen. Hun ville ikke finde sig i at han bare gjorde med hende hvad han ville, hun skulle nok give ham igen. Selvom det ikke var så let for hende at gøre noget mod ham. Hun tvang sig selv til at rejse sig op og gå hen imod ham, men hun kunne godt fornemme at hun blev nød til at komme hurtigere af sted. Hun fik sine vinger skubbet ud af hendes ryg og fløj op i luften. Hun fløj hen og landte bag ham, hun svingede armene om ham i et forsøg på at vælte ham, selvom hun nok umuligt kunne få ham væltet. Han var stærkere end hende, selv i hvis han var et menneske. Men som vampyr kunne hun umuligt nedlægge ham, men det betød ikke at hun ikke ville forsøge.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 21:56

Haden mærkede hun prøvede og kramme ham. " sådan kan du også sige tak" han fjernede hende forsigtigt, så hun ikke kom mere til skade. " hey søde, jeg bliver nød til og gå inden solen kommer op." han smilede sød til hende og forsatte med og gå. *måske burde jeg tag hende med, nej hun har to ben og vinger.. hun overlever nok* tænkte han. han kiggede bag ud for og se om hun var okay.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 22:12

Adriana sukkede, han troede at hun prøve at kramme hende, hvor var hun ynkelig. Hun stod lidt tilbage og prøvede at finde ud af om hun skulle blive eller gå. Hun valgte at blive, så hun satte sig ned på græsset og prøvede at beslutte sig. Hun så over på ham da han kiggede på hende, hun vidste ikke helt hvorfor han kiggede, fordi han ville se om hun led, det gav god mening. Han virkede nu ret ondskabsfuld, men sådan kunne Adriana også være indimellem, så måske var han slet ikke sådan alligevel. Hun fik et af hendes kendte syn, et af de syn der ville dræne hende for energi, hun havde aldrig lært at forstå de syn, mange af dem gav ingen mening for hende, måske skulle hun prøve at fokusere mere på dem, men hun havde ikke lige frem lyst til det på det tidspunkt. Hun vendte tilbage til skoven og det havde taget alt hendes energi, så hun faldt bevidstløs om på græsset, hun var ikke i livsfare, men det krævede noget tid at få hende til livs igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 20:01

Haden, er en ret ung vampyr, så og styre kroppen, var han ikke så god til.. så han hade meget humør skift, så det ene øje blik, var han sød, det andet grosom ond. Men en ting han aldrig gør er og fortryde. Haden så hun var vent tilbage.. Han gik tilbage efter hende, og tog hende op i armene. og holde hende fast. der var ikke gået særelig lang tid, før de var i byen, og hjemme hos Haden. Huset var lille. Der var kun en stue med en seng og et bord, og røde roser overdet hele, på væge, og i vaser. Der var stearinlys over det hele. Køkkenet var ikke særlig stort.. et køkkenbord, og med bord og stole. det var lige hvad der var plads til. Han lagde hende på sengene, og lagde et tæppe over hende. Han gik hen i skabet der stod i stuen. tog sin skjorten af, og tog nogle rent tøj.. Også forsatte han ud på badeværelse og tog et bad. døren var ikke låst, eftersom det en skyde dør, Og han bor jo alene, så der var ikke nogle grund til, og have lås på døren.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 18:18

Adriana var helt væk, så hun opfattede ikke at hun blev flyttet på, hun troede stadig hun lå på græspletten og var helt væk. Hun ville vågne kort tid efter når hendes krop igen havde genvundet den energi hun havde tabt. Hun begyndte svagt at vågne, det første hun lagde mærke til var at hun lå meget blødere end hun huskede, dernæst lyden af en aktiv bruser. Så slog hun langsomt øjnene op og et sløret syn af et loft kom til syne. Hun satte sig forsigtigt op og så sig omkring, der var mange roser, det gjorde stedet anderledes og unikt, hun havde aldrig været der før, men hun kendte heller ikke voldsomt mange i Underworld, hun var mest for bare at være alene. Adriana rejste sig fra sengen og gik lidt rundt i rummet, hun gik hen imod døren der skjulte på stedets ejer der tog et bad. Hun slog forsigtigt døren til side og så kort hvad der skete, men fortrød så hendes valg og lukkede den hurtigt og, desværre, også larmende i. Hun gik hen til sengen igen og lagde sig ned og prøvede at lade som om hun stadig var bevidstløst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 19:15

Haden kunne mærke at hun var kommet hen til døren. så han nåde og se hende. Da han var færdig, tog han bukser på, og gik ud af badeværelset. Han stod og gikkede på hende, at hun lå der. Han stod med håndklædet op på hoved, og tørrede håret. " Har du fået det bedre ? " Han stod ikke, og ventede på et svar, for han var allerede gået ud i køkkenet med håndkæledet på skullerene. Han fadt et vin glas, og helte blod i. Han gik ind i stuen igen, og satte sig på borden forand sin seng.

//undskyld det blev lidt kort//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 19:32

Adriana åbnede det ene øje da han kom ind i rummet igen, hun lukkede det dog hurtigt da han kom hen imod sengen. Hun satte sig op og tog en dyb indånding, bare for at fortælle sig selv hun havde dummet sig igen. "Ja, jeg har det fint nok. Det er blevet en gammel vane, så jeg føler ikke længere nogle eftervirkninger." Et svagt smil flød over hendes læber, hun kunne ikke helt finde ud af hvad han drak, vampyrer kunne vel godt drikke andet en blod, eller kunne de? Men højst sandsynligt var det blod, det så noget tykkere ud end vin, som var hendes næste gæt. Hun så sig omkring og kom til at smile over roserne, hun gik straks udfra roser måtte betyde noget for ham, måske havde han kendt en som elskede roser, en han havde mistet? Ja, men der var alt for mange muligheder og gæt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 20:25

han satte sig hen i sengen ved siden af hendes hoved. Nussede hende i hoved/håret.. "ligger du godt?" han regnede med hun lå godt. Han stillede glasset.. tog fat i hende så han lå over hende, og holde hende fast, mens han var på 4 pæn over hende, så hun ikke kunne rykke sig. Han hæv hættetrøje af hende, inden hun nåde og op fatte noget. Han smilede til hende og kyssede hendes hals, og op af til hendes øre, han nappede hende lidt i øret stille og blidt , med sine bløde læber. * hun går ikke her fra uden, en oplevelse* Tænkte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum