Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
This's gonna be fun? ~ Haden EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
This's gonna be fun? ~ Haden EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
This's gonna be fun? ~ Haden EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
This's gonna be fun? ~ Haden EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
This's gonna be fun? ~ Haden EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
This's gonna be fun? ~ Haden EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
This's gonna be fun? ~ Haden EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
This's gonna be fun? ~ Haden EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
This's gonna be fun? ~ Haden EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
This's gonna be fun? ~ Haden Voteba13This's gonna be fun? ~ Haden Voteba14This's gonna be fun? ~ Haden Voteba15 
Jake
This's gonna be fun? ~ Haden Voteba13This's gonna be fun? ~ Haden Voteba14This's gonna be fun? ~ Haden Voteba15 
Sasha
This's gonna be fun? ~ Haden Voteba13This's gonna be fun? ~ Haden Voteba14This's gonna be fun? ~ Haden Voteba15 
Renata
This's gonna be fun? ~ Haden Voteba13This's gonna be fun? ~ Haden Voteba14This's gonna be fun? ~ Haden Voteba15 
Lenore
This's gonna be fun? ~ Haden Voteba13This's gonna be fun? ~ Haden Voteba14This's gonna be fun? ~ Haden Voteba15 
Genevira
This's gonna be fun? ~ Haden Voteba13This's gonna be fun? ~ Haden Voteba14This's gonna be fun? ~ Haden Voteba15 
Celenia
This's gonna be fun? ~ Haden Voteba13This's gonna be fun? ~ Haden Voteba14This's gonna be fun? ~ Haden Voteba15 
Emery
This's gonna be fun? ~ Haden Voteba13This's gonna be fun? ~ Haden Voteba14This's gonna be fun? ~ Haden Voteba15 
Taliia
This's gonna be fun? ~ Haden Voteba13This's gonna be fun? ~ Haden Voteba14This's gonna be fun? ~ Haden Voteba15 
Madelena Gray
This's gonna be fun? ~ Haden Voteba13This's gonna be fun? ~ Haden Voteba14This's gonna be fun? ~ Haden Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

This's gonna be fun? ~ Haden

Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 17:09

s en lille cafe i Angerforge District
v lunt og rart
t omkring 21.00
o små hyggelige borde med behagelige stole til.
p [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Hun sukkede opgivende, da hun blev sendt ned til den lokale cafe.
Hendes veninder havde alle sagt at hun ville skræmme sin 'date' væk, med hendes outfit.

Cafeen var lille, med delikatesser som alle ville nyde.
Var hun kommet for tidligt? Hun skulle have mødt en Haden, men hvor mon han var?

Hun stod forsat i døren og lignede en der var lidt lost.


//undskyld det er lidt kort..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 17:23

Haden stod og deskoteret med sine ene ven, som hade skaffet Haden en date. i starten , nægtede han og tag der ned. Men han kunne godt se, det ikke var pænt, og lade en dame side og vente. Så han tog, en sort skjorte på, med rødt slips til, Nogle fine sorte bukser og nyepudsesko.. Da han var tre meter fra stedet, tænkte han på hvad han´s ven forklarede hun så ud. Han så hun stod i døren. Han sukkede lidt, og forsatte hen mod hende" undskyld mig. Jeg hedder Haden, og vis jeg ikke tag meget fejl, så er du Ancilla?" Han sendte et sødt smil til hende. Hans øjne var altid hal åbne, fordi han ikke ville vise sine sorte øjne. Haden er en meget elegant, når han for taget sig sammen til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 17:27

Hun vendte sig, og så varmt på ham.
''godaften Haden. Ja, jeg er Ancilla. Og jeg går ud fra at du er min date i aften?'' smilede hun, inden hun rakte ham hånden.
Egentlig så så han jo ret godt ud.
Men hans halvåbne øjne fik hende til at føle at han ikke ønskede hendes selvskab.
Godt det samme vel, måske skulle hun bare få det overstået?

Hun vendte sig nu om og så på de nysgerrige øjne fra de andre besøgende på cafeen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 17:50

"Ja, er du da tit på date?" Han tog hendes hånd og kyssede den, og som altid hade han en rød rose med sig. Han tog den frem og gav hende den. " skal vi? " Han rettede sig op, og gik ind. * Vis det ikke er det vær, kunne jeg jo altid bare dræbe, hende eller lege med hendes blod.* tænkte han, og det fik ham til og beholde smilet på hans læber. * Dæmon* Det var først nu, han tænkte over det. * åh nej, ikke en til..* Vær gang han mødte en dæmon, var de så snobede, at han blev så sur at, han slo dem ihjel. Men dov, syns han ikke hun linde en dæmon.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 17:54

*vampyr*
den første tanke, over hans elegance.
Hun tog imod rosen, og lod ham føre vej ind i cafeen.
de blev vist hen til et elegant lille bord med sterinlys og blomster.
Kliché.

Hun satte sig på den ene stol, og ventede på at han satte sig.
''jeg dater faktisk ikke...'' sagde hun med et lille smil.
''en ven overtalte mig til det her, fordi han mente at jeg burde finde mig en sød fyr.'' hun trak på skuldrene.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 20:16

Han gik efter og satte sig, på den anden stol. "så vi to, Jeg dater heller ikke. En nær ven sagde til mig for en time siden, der sad en sød pige og ventede på mig. Så jeg kunne jo ikke lade dig side her alene, det ville jo være trist." han smilede til hende. " En sød fyr.?" Han kiggede på hende som om hun var dum"så jeg ked af og skuffe dig. Arh det så ikke helt rigtig, jeg kan godt en gang imellem være sød" Han´s mundvige luftede sig. så han fik et lidt skævt smil. " så.. det her din første date? "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 20:19

hun sukkede kort, men ikke negativt over hans måde at sige det på.
''Ja, som sådan... Jeg har aldrig været god til dates.'' sagde hun med et lille skævt smil.
Hun så lidt på ham, nærstuderede ham.
''hvornår har du sidst spist?'' spurgte hun kort og kontant.
Hans missen med øjnene kunne let skyldes sult.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 20:35

"har desværre spist. Jeg viste ikke, jeg skulle ud, så jeg tillod mig, at spise for et par timer siden" Han kiggede ned i borede. *date er bare ikke mig* " så jeg er din første date?.. jeg har aldrig haft noget pige, jeg ikke endte har slået ihjel.. eller bare at tag deres højtelskede uskyldighed, og taget blod fra dem.. Må jeg indrømme.. Men skal nok prøve og lade dig være." Han tog ikke hoved op igen. Han rettede lidt på duen.. Ikke fordi duen skulle rettes. Men mere fordi han ikke viste, hvad han skulle gøre. Han kunne kun forfører piger, og udnytte dem, Så han viste ikke hvad, han skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 20:43

''du er utryg ved det her.. Jeg skal ikke opholde dig længere.'' sagde hun stille.
Ikke såret, som hun ellers ville have været. Men hun kunne ikke se et formål med daten. De var jo bare blevet smidt sammen.

Hun rejste sig stille, og rettede sit tøj.
Hun lod rosen ligge på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 21:09

Han blev en smule chokked. Han rejste sig op og grab fat i hendes hånd." Nej ikke gå" Sagde han med en lille tone " Jeg tror ikke det for sjov at de, satte og på en date?" Han gav slip i hendes hånd.. * der aldrig nogle der har afvist min rose* han rettede sig op og han´s øjne var helt åben *Jeg kender ikke mig selv, mere. Hvorfor er jeg ikke lige glad?.. det plager jeg. Hun er jo bare en pige og endda en dæmon* Han sukkede.. *Men hun er ikke som de andre. Hun er ikke arrogant, som de andre.. * tænkte han.. Nu syns han hun var blevet en smule spænde og ville gerne snakke med hende.. Men hun ville tilsynlade ikke kende ham.. Han vente sig om for og sætte sig.. Da han enlig sad ned å stolen igen.. efter den pinlige opførsel, fra han side af.. lod han sig læne til bare i stolen med lukket øjne.. og nød, at han sad der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 21:15

''beklager Haden, men hverken du eller jeg fandt dette specielt underholdende.'' svarede hun og så på ham, undrende over hans iver.

''du kan da følge mig hjem hvis du vil snakke? Hvis ikke kan jeg sagtens gå selv.'' sagde hun roligt. Hun havde fornemmelsen af at han ikke gad hende specielt meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 21:32

Han rejste sig op. " med glæde " han smilede, men denne gang var hans smil en smule mere ondt. Han åbnede døren for hende. * Den her nat bliver god* tænkte han.. Han hade fundet sin onde side frem.. slut med og være høflig.. Det eneste han ikke kunne stå i mod, var en afvisning. *måske er hendes blod så godt som det fortæller mig* tænkte han.. hans øjne begyndte og skide lig.. men det var en smule svært og se, forgrund af de ikke var særlig meget åbne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 21:41

Hun gik bare, mens hun overvejede hvad hun egentlig havde gang i.
Hans onde tone, hans blik. han duft.
Hun vidste at han ikke var clean, ikke var en hun skulle stole på.
Så hvad i alverden havde hun gang i?

Hun så lidt ned af sig selv, og stoppede så op efter mindre end 50 meter.

''du virker ikke helt som de andre Haden. Måske er det din race, måske er det din mening om at du skal smage mit blod. Det kunne ikke rage mig mindre. Men tro mig når jeg siger det her - sårer du mig fortryder du det.'' sagde hun sødt. Som en lille skolepige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 22:04

Han grinede " prøver du og skramme mig? med tusler" Han sukkede * sikke en lav lille pige.* " hvorfor skule jeg såre dig ?... han kunne godt lide den måde hun sagde det på.. det var lidt charmerende syns han.. " så kom den lille farlige tøs op i dig var ?" Han smillede og forsatte med og gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 7:04

Hun kunne ikke have følt sig mere latterliggjort.
Hun så væk fra ham og gik videre mod sit hjem ovenover Firestep Diskoteket.
Hendes sorte og brune hår var let og luftigt mens hun gik, men alligevel prøvede at hun at bruge det til at skjule de øjne som der allerede nu ved at være utryg ved hans nærvær.

Da de var nået tilbage til hendes lejlighed over diskoteket, så hun på ham.
"tak fordi du fulgte mig hjem Haden. Nu må jeg vel så sige farvel." sagde hun inden hun låste døren op til sinlejlighed

(sorry hvis det er kort, skrev fra min iPad)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 11:30

Haden bukkede sig lidt ned. " skulle det være en anden gang" sagde han.. hans skumle smil var væk, og der var et mere sødt smil, kommet frem istedet. Han vente sig om og kig ned af gaden, i en afbalanceringret måde.. Han fik lyst til lidt blod, og selv om han syns hun var et let offer.. gad han ikke idag, selvom han elsker og dræbe uskyldige ting. *Hvad skal jeg nu fortag mig, mine plander blev jo ødelagt takket vært min ven* han sukkede og kiggede op mod himlen, som var gemt langt væk for lys. *måske kunne jeg tag på et lille besøg, hos en familie i aften.* han´s skumle skæve smil kom frem, og man kunne kun lige skimme, den ene spidse tand. Han var ikke så glad for og vise sine tænder, det var så grunden til han fik snake bites.. Han skulle jo ikke skræmme folk med det samme..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 8:05

''siden vi nu ikke fuldførte daten. Vil du så med op til en kop kaffe? Jeg er sikker på at jeg har shapeshifter-blod i køleskabet?'' sagde hun roligt.
Hun burde slet ikke lukke vampyrer ind, men hun kunne ikke se et problem i at være høflig når hun havde afvist daten på den måde.
Hun stod bare i døren og så på ham.
Mon ikke han skulle ud og jage?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This's gonna be fun? ~ Haden Empty Sv: This's gonna be fun? ~ Haden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum