Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Who are you? What do you want? //Haden//
Side 1 af 1
Who are you? What do you want? //Haden//
S: Valley of a thousand winters
T: Midnat
V: Stille sne vejr,
O:Sne sækkede træer og buske, bjerge og ellers bare sne
P: Profil billed
Snow og Strib var endelig faldet i søvn, og den store blodnåne stod på sit højeste. Himmelen var mørk og klar, og snefnuk dallede stille ned fra himmlen. Hayden gik ud af sin grotte og ud i sne driverne. Hun gik sig en tur, da hun lugtede blod fra en shapeshifter. Et skævt smil kom på hendes læber, og med megen fart løb hun over og satte tænderne i hendes bytte.
Den lille shapeshifter pige havde alligevel ingen chance herude. Hun tømtet pigen for blod, og lod herefter pigen falde ned og gøre sneen blodrød.
Hun tørrede sig om munden og kiggede rundt på hun kunne lugte en anden vampyr.
T: Midnat
V: Stille sne vejr,
O:Sne sækkede træer og buske, bjerge og ellers bare sne
P: Profil billed
Snow og Strib var endelig faldet i søvn, og den store blodnåne stod på sit højeste. Himmelen var mørk og klar, og snefnuk dallede stille ned fra himmlen. Hayden gik ud af sin grotte og ud i sne driverne. Hun gik sig en tur, da hun lugtede blod fra en shapeshifter. Et skævt smil kom på hendes læber, og med megen fart løb hun over og satte tænderne i hendes bytte.
Den lille shapeshifter pige havde alligevel ingen chance herude. Hun tømtet pigen for blod, og lod herefter pigen falde ned og gøre sneen blodrød.
Hun tørrede sig om munden og kiggede rundt på hun kunne lugte en anden vampyr.
Gæst- Gæst
Sv: Who are you? What do you want? //Haden//
Haden hade lige være oppe, og diskutere med en ven, som så ikke er særlig meget levene mere. Så han valgte og gå en tur, for og fine ro.
Haden hade ikke en skjorte på, fordi den blev revet i stykker, så han hade også rive mærker på overkroppen. han var kun iført i nogle, sorte bukser, og et bar sorte sko. han kunne se dyrene omkring sig løb eller gemte sig.. de kunne jo lugte blodet der løb ned af kroppe på ham, dov var det ikke blodet fra haden, men hans tidligere ven.
da han hade gået i et stykke tid, kunne han lygte at der var en anden vampyr. Han kunne se længer nede, der stod langhåret ung dame. Han gik ned imod hende.
Haden hade ikke en skjorte på, fordi den blev revet i stykker, så han hade også rive mærker på overkroppen. han var kun iført i nogle, sorte bukser, og et bar sorte sko. han kunne se dyrene omkring sig løb eller gemte sig.. de kunne jo lugte blodet der løb ned af kroppe på ham, dov var det ikke blodet fra haden, men hans tidligere ven.
da han hade gået i et stykke tid, kunne han lygte at der var en anden vampyr. Han kunne se længer nede, der stod langhåret ung dame. Han gik ned imod hende.
Gæst- Gæst
Hun vendte hovedet imod færten af vampyren. Hun vendte hendes smukke ansigt imod ham. Hun kunne lugte blodet, måske havde han blot drukket en natdrink som hun kaldte det. Hun lagde sine arme over kors, og smilte skævt til ham.
Hendes lange hvide hår blev løftet på af vinden, med hendes fært over imod ham.
Det var hendes territorie, hun boede her. Derfor ville huhn forsvare det om nødvenlig, hun var forberedt på alt. Hayden åndede ud, og kiggede ned på den døde shapeshifter pige. Sneen omkring hende var rødt, men ikke så meget da hun havde tømt pigen for blod. Hun kiggede op på den anden vampyr, som var på vej ned imod hende.
Hendes lange hvide hår blev løftet på af vinden, med hendes fært over imod ham.
Det var hendes territorie, hun boede her. Derfor ville huhn forsvare det om nødvenlig, hun var forberedt på alt. Hayden åndede ud, og kiggede ned på den døde shapeshifter pige. Sneen omkring hende var rødt, men ikke så meget da hun havde tømt pigen for blod. Hun kiggede op på den anden vampyr, som var på vej ned imod hende.
Gæst- Gæst
Da haden var kommet hen til hende. bukkede han pænt, for hende. " jeg kan se du har hygget dig? " Han rettede sig op, og smilede skævt til hende.
'Han hade lige glemt ham selv et øjeblik. blodet som lå i sneen, scenerede ham slet ikke, eftersom hans lyster var blevet opfyldt. Handen kiggede på hende
" forset god aften " sagde han, mens han forsatte sin vej. Han gad ikke rigtig, noget vildt show, som han plejede, da han mødte nye piger.
'Han hade lige glemt ham selv et øjeblik. blodet som lå i sneen, scenerede ham slet ikke, eftersom hans lyster var blevet opfyldt. Handen kiggede på hende
" forset god aften " sagde han, mens han forsatte sin vej. Han gad ikke rigtig, noget vildt show, som han plejede, da han mødte nye piger.
Gæst- Gæst
"Ja en skam du ikke kom lidt før, så kunne du have taget del i morskaben."
Hendes stemme kom over i en drilsk klang.
"Men det ser ud til at du selv har hygget dig?"
Hendes krystal klare øjne fuglte ham.
Hendes stemme kom over i en drilsk klang.
"Men det ser ud til at du selv har hygget dig?"
Hendes krystal klare øjne fuglte ham.
Gæst- Gæst
Han vente sig som, da hun snakkede til ham.. " tja.. jeg har bare været på drenge sjov" sagde han og var på vej mod hende. " men åh.. hvad laver en køn smuk ung kvinde som dig her ude? " han bukkede " Jeg heder Haden" han rettede sig op igen. og smilede til hende, ikke fordi han så særlig i mødekommene ud. Med blod, og river mærker.
Gæst- Gæst
Hun kørte en hånd igennem sit hår.
"Mit navn er Hayden, så vores navn lyder næsten ligedan."
Hun smilte drilsk og venligt til ham, hun sparkede shapeshifteren til side.
"Mig? Jeg bor herude, har gjort det meste at mit lange liv. Hvad med dig?"
Hun bed sig i læben, hun er bare ude på at snakke ikke andet.
"Mit navn er Hayden, så vores navn lyder næsten ligedan."
Hun smilte drilsk og venligt til ham, hun sparkede shapeshifteren til side.
"Mig? Jeg bor herude, har gjort det meste at mit lange liv. Hvad med dig?"
Hun bed sig i læben, hun er bare ude på at snakke ikke andet.
Gæst- Gæst
"bor du her unde?" Haden blev en smule overrasket. " Hvordan kan du bor her ude?.." Dov bode haden ikke i det pæneste eller der dyreste hus. Men som vampyr ude i en skov, forstod han ikke. " virker det ikke lidt elver?" Han grinede lidt.. "hvorfor bor du her ude" han var meget seriøst i sin undring.
Gæst- Gæst
"Det ved jeg ikke, jeg var på flugt i.. Og så endte jeg her."
En knurren kom da han elver, hun mindede ikke om nogen elver!
"Elver agtigt?"
Hun hævede et irriteret bryn,
En knurren kom da han elver, hun mindede ikke om nogen elver!
"Elver agtigt?"
Hun hævede et irriteret bryn,
Gæst- Gæst
"hvad flygter du fra? " Haden kiggede på hende med undrene øjne.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» What the...? - Haden.
» I don't think you can help me. You know what? I think you should go now!//Haden//
» This's gonna be fun? ~ Haden
» Vampire .... They are now a little bit special..//Haden//
» et møde med en vampyr //Haden//
» I don't think you can help me. You know what? I think you should go now!//Haden//
» This's gonna be fun? ~ Haden
» Vampire .... They are now a little bit special..//Haden//
» et møde med en vampyr //Haden//
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata