Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
to the beat of my heart - Zankuji EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
to the beat of my heart - Zankuji EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
to the beat of my heart - Zankuji EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
to the beat of my heart - Zankuji EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
to the beat of my heart - Zankuji EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
to the beat of my heart - Zankuji EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
to the beat of my heart - Zankuji EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
to the beat of my heart - Zankuji EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
to the beat of my heart - Zankuji EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
to the beat of my heart - Zankuji Voteba13to the beat of my heart - Zankuji Voteba14to the beat of my heart - Zankuji Voteba15 
Rafaela
to the beat of my heart - Zankuji Voteba13to the beat of my heart - Zankuji Voteba14to the beat of my heart - Zankuji Voteba15 
Dr. Trott
to the beat of my heart - Zankuji Voteba13to the beat of my heart - Zankuji Voteba14to the beat of my heart - Zankuji Voteba15 
Sean
to the beat of my heart - Zankuji Voteba13to the beat of my heart - Zankuji Voteba14to the beat of my heart - Zankuji Voteba15 
Valentine
to the beat of my heart - Zankuji Voteba13to the beat of my heart - Zankuji Voteba14to the beat of my heart - Zankuji Voteba15 
Lenore
to the beat of my heart - Zankuji Voteba13to the beat of my heart - Zankuji Voteba14to the beat of my heart - Zankuji Voteba15 
Edgar
to the beat of my heart - Zankuji Voteba13to the beat of my heart - Zankuji Voteba14to the beat of my heart - Zankuji Voteba15 
Katrina
to the beat of my heart - Zankuji Voteba13to the beat of my heart - Zankuji Voteba14to the beat of my heart - Zankuji Voteba15 
Genevira
to the beat of my heart - Zankuji Voteba13to the beat of my heart - Zankuji Voteba14to the beat of my heart - Zankuji Voteba15 
Juniper
to the beat of my heart - Zankuji Voteba13to the beat of my heart - Zankuji Voteba14to the beat of my heart - Zankuji Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

to the beat of my heart - Zankuji

Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 10:10

t omkring 02.34
s Firestep Diskotek
o masser af mennesker
v trykkende og varmt

Duften af alle de friske, livlige sjæle. Sulten gnavede i hende, men hun var der ikke for at jage.
Hun dansede, som hun altid havde gjort. Nutidens danseteknik var hun ikke helt med på, så når hun dansede i takt med musikken lignede det en gipsydans som man udførte sammen med et ritual omkring bålets flammer.

Hun var iført en top (magen til den på hendes profilbillede), og en elegant lille nederdel der flagrede let om hendes krop. Stoffet var i konstant bevægelse.
Hun havde bare fødder, med små kæder om anklerne lignede hun alt i alt en sigøjner, med alle de tilhørsdele der ellers var til.

I andres øjne var hun et ganske alment menneske, med perfekte former og harmonisk ansigt.

Sangen gav hende ingen interesse, men de unge mænd omkring hende gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 12:53

Zankuji kom stille og roligt gående for sig selv, han ville ind på denne her klub som han havde været så tit på siden han kom her til og sådan noget. Han gik roligt ind og op til baren og satte sig ned der og sådan, han havde ikke lyst til at danse lige nu og her men det kom nok til ham på et tidspunkt og sådan noget.

Han bestilte sig en drink og slappede roligt af med den mens han havde betalt den og det hele og slappede bare af og tog en tår af den og så lidt rundt, hans øjne blev dog fanget af en der dansede en kvinde så det ud til men hvorfor skulle det ikke være det.
Han så på hende og slappede bare af og kunne godt lide den måde som hun dansede på og det hele og kunne ikke rigtig tage øjne fra hende igen nu hvor han havde set hende og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 13:15

hun stoppede sin dans efter noget tid og satte kursen mod baren hvor hun fik bestilt en drink. Hendes pande glimtede lidt af sved mens hun drak lidt af den kølige drink. Det så ud til at være en gin&tonic.

Hun sad omkring en halv meter fra ham, stille og roligt. Selv bartenderen stirrede betaget på hende da hun smilede til ham med et lille venligt smil. Sulten gnavede snart i hende.

''På huset,'' sagde han og stillede en flaske champagne hos hende og to glas. Hun så uforstående på bartenderen, som pegede hen på Zankuji, som et tegn på at hun skulle gå hen til ham.
Hun smilede blot roligt, og rejste sig stille. Med flasken i den ene hånd, og glassene i den anden gik hun hen til ham, og satte sig ved ham.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 13:54

Han kiggede roligt på hende da hun var kommet hen til ham og sad der "hvad så"spurgte han roligt og kiggede roligt på hende, han anede ikke hvad der lige sådan forgik nu her, men det fik han jo nok at vide før eller siden og alt det der.
Han så på hende og sad bare der og slappede af og havde ikke rigtig noget at sige for det gjorde hun jo ikke så hvordan skulle en samtale komme i gang når der ikke blev sagt noget når man kom hen til en.
Han kiggede roligt på hende og smilte bare til hende og var da i godt humør og det hele "når men kunne jo ikke lade være med at se på dig da du dansede"sagde han roligt bare så der ikke var alt for stille mellem dem og sådan.
Han slappede bare af og viste nu slet ikke hvad han skulle sige, man kunne sige at han var helt blank for samtale emner og den slag ting, men sådan noget kom nok med tiden ville han da mene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 15:39

Hun smilede roligt til ham, og hældte et glas champagne op mens han snakkede.
''ja. jeg ærgrer mig blot lidt over at jeg ikke kan danse som de andre.'' sagde hun med et lille smil.
Hun rakte ham glasset med champagne og smilede blot varmt til ham.
''hvad laver du herude så sent? Du ved, klubben lukker om... tyve minutter sådan cirka.'' sagde hun roligt.
Tyve minutter til at forfører ham. Ikke en dårlig tidsplan.

''Mit navn er Ancilla.'' smilede hun, inden hun drak lidt champagne selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 16:41

Han kiggede på hende "har de virkelig en lukke tid det troede jeg ikke"sagde han roligt og kiggede på hende "hyggeligt at møde dig Ancilla"sagde han roligt og tog imod det glas og drak lidt af det og slappede bare af.
Han havde ikke det vilde og skulle nå så når det sted her lukkede ville han bare gå derfra og ja ikke rigtig noget sted hen lige nu, han så på hende "du danser som du gør det altid godt og være anderledes"sagde han med et smil på sine læber. Han så på hende "hvad der bringer mig her ind er fordi jeg godt kan lide og være her inde ellers ikke anden hvad med dig"sagde han roligt og så på hende og smilte stille og roligt til hende.
Han var venligt og sød på samme tid så det var vel en god blanding eller hvad det nu var, han så på hende og ventede bare på svar fra hende af og havde jo ikke andet og lave lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 17:19

Hun smilede lidt af ham.
Roligt lænede hun sig hen til ham.
''hvad siger du til, at vi får drukket ud, og så smutter vi hjem til mig?''
Hun hviskede det kun, med sine læber der strejfede hans øreflip.
Så trak hun sig væk igen, og drak lidt videre af sin egen omgang champagne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 17:37

Han kiggede på hende "kan vi godt selvom jeg tror du ude på at forføre mig lige nu har jeg ret"sagde han roligt og kiggede på hende og drak det sidste af sit champagne og sådan og rejste sig roligt "jeg er klar til at gå hvis du er "sagde han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber, og viste jo ikke hvor hun boede men det skulle han jo nok finde ud af og sådan.
Han ventede på at der skulle ske noget og sådan og han var ikke den der havde vildt travlt lige nu og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 17:46

''tro mig min ven, ville jeg forfører dig så var du allerede tryllebundet nu.'' sagde hun med et lille smil.
Sandheden var en helt anden. Hun var ude på et onenight-stand.

Hun lagde betalingen for champagne og drinks, og gik så med ham. Dog fulgte hun ham op af en trappe lige bag klubben.

''jeg lejer et par værelser heroppe. Intet stor, bare lige til at klare sig med.'' sagde hun med et lille smil, mens hun gik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 17:58

Han kiggede på hende *okay en der tror hun kan forføre mig let*tænkte han roligt og kiggede på hende "Okay et par værelser hvad skal vi bruge to til værelser til"spurgte han roligt og kiggede på hende og anede ikke hvorfor de skulle bruge to og sådan noget der.
Han kiggede på hende og gik bare op og ventede på hende og sådan noget for han viste ikke hvad det var for nogen værelser hun havde lejet og sådan noget der og det ville han jo godt vide ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:05

''ikke så meget. Jeg bor her heller ikke til hverdag.'' sagde hun roligt, inden hun åbnede døren.
Alt var klassisk indrettet. Hvide møbler, blomster overalt, rene linier. Intet der lignede skyggen af diskoteket nedenunder.

Hun smilede lidt.
''drikker du kaffe? te? cognac?'' spurgte hun roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:08

Han så på hende med et stille og roligt smil på sine læber "jeg drikker Kaffe"sagde han roligt og kiggede på hende og gik hen og satte sig ned så han ikke stod op eller noget som helst og kiggede roligt på hende "hvad har du tænkt dig der skal ske"spurgte han roligt og så på hende og viste ikke helt hvad hun havde i tankerne lige nu, men det fandt han jo nok tidsnok ud af og sådan.
Han så på hende og kunne skam godt lide hvad han sådan så og håbede på at hun kunne det samme men det var jo ikke sikkert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:12

''tjoo. Enten kunne vi drikke os i hegnet, have skødesløs sex og aldrig se hinanden igen'' sagde hun med et drilsk grin.

''eller, vi kunne drikke en kop kaffe og snakke.'' sagde hun roligt, inden hun gik hen til en kaffemaskine og sat kaffe over.Hun smilede roligt for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:40

Han kiggede på hende og rejste sig roligt op og gik hen bag hende og lagde sine hænder op på hendes bryster "hvad med vi har langtrukken hed sex og ser om vi ses igen derefter"sagde han roligt og nussede hendes bryster så intenst han kunne komme til uden på hendes tøj.
Han så på hende og slappede bare af "hvad siger du til den ide"sagde han roligt og sådan noget, roligt fik han hendes bryster over hendes tøj og nussede dem roligt og godt så hendes nippels blev stive og det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:50

''hvis vi har sex, så ser vi ikke hinanden igen.'' hendes stemme var stakåndet og gispende af en blanding af nydelse og forskrækkelse.

Hun støttede sig lidt til bordet, for ikke at vælte forover

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:56

Han så på hende "lad os nu bare hygge os og se hvad der sker i fremtiden"sagde han roligt og nussede hendes bryster og smilte for sig selv og slap dem roligt og kørte hånden ned af hendes krop og trak op i hendes nederdel og bukkede sig ned og hev ned i hendes trusser og smilte roligt før han gav sig til at slikke hende der nede og slappede bare roligt af og nød smagen af hende og sådan.
Han slappede bare af og håbede på at hun nød det og sådan noget der for han havde jo ret fremtiden kunne jo vise mange ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:57

(skal spise. Svarer bagefter)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 19:34

I ét hårdt ryk fik hun ham væk fra sig, og så på hammed et blik man ikke kunne bestemme.

''Hør her, sex sker på mine premisser, eller slet ikke. Er det forstået?'' knurrede hun med en stemme der tydeligvis fortalte at hun ikke var vild med hans fremgangsmåde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 19:41

Han så på hende og slappede roligt af og var godt på vej til at skride her fra men han gjorde det ikke man kunne jo nok sige at det var dumt at han ikke skred men på en måde var det ikke.
han så på hende "Okay"sagde han bare og satte sig ned og kunne stadig se hende utildækkede underliv og smilte bare roligt for sig selv og slappede bare af, han var ikke den der var let og skræmme ved knurren og sådan noget der.
Han så rundt også på hende igen og slappede bare roligt af og gik så hen og satte sig ned sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 19:47

''godt vi fik det afklaret.'' sagde hun med en rolig stemme.
''for your information. Det er bedst at drikke mig fra sans og samling. Så nyder vi begge det langt mere.'' sagde hun med et lille smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 19:53

Han kiggede på hende "Okay så du skal altså være fuld for at vi får bedst sex"sagde han roligt og kiggede på hende og smilte stille og roligt til hende og nikkede roligt "skal vi så ikke bare gøre det drikke og ha det sjovt"sagde han roligt og så på hende. Han kiggede på hende "men skal vi snart ha noget kaffe hvis den da er ved at være færdig for kunne godt bruge noget energi"sagde han med et smil på sine læber og kiggede op på hendes ansigt og ikke andre steder for han kunne jo godt forstå at hun var lidt sur på ham.
Han så rundt "det nu nogle fine værelser de har sådan et sted som dette her"sagde han rologt og kiggede på hende med et smil og slappede bare roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to the beat of my heart - Zankuji Empty Sv: to the beat of my heart - Zankuji

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum