Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
Let's beat up some fools - emnesøgning EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
Let's beat up some fools - emnesøgning EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
Let's beat up some fools - emnesøgning EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Let's beat up some fools - emnesøgning EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
Let's beat up some fools - emnesøgning EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
Let's beat up some fools - emnesøgning EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Let's beat up some fools - emnesøgning EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
Let's beat up some fools - emnesøgning EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
Let's beat up some fools - emnesøgning EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba13Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba14Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba15 
Rafaela
Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba13Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba14Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba15 
Dr. Trott
Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba13Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba14Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba15 
Sean
Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba13Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba14Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba15 
Valentine
Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba13Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba14Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba15 
Lenore
Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba13Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba14Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba15 
Katrina
Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba13Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba14Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba15 
Genevira
Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba13Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba14Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba15 
Juniper
Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba13Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba14Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba15 
Sasha
Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba13Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba14Let's beat up some fools - emnesøgning Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

Let's beat up some fools - emnesøgning

Go down

Let's beat up some fools - emnesøgning Empty Let's beat up some fools - emnesøgning

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2018 - 20:15

Hej alle sammen!
Jeg er en ny spiller her og min dejlige, temperamentsfulde, lettere voldelige ork er klar til at møde jer alle! Det vil sige, jeg har ikke blevet tildelt gruppe endnu, men jeg har skrevet med Sean, som sagde at min profil ser fin ud som den er Wink Og eftersom jeg er vildt spændt på at komme i gang, så leder jeg efter folk at starte emner med. Og plot, hvis folk har nogle ideer til det Very Happy
Raxess er (for en ork) utrolig åben overfor de andre racer, så fra min side er der intet, som begrænser hvem der kan emne med hende.

Det kan jeg love vil forekomme i mange tråde:
Grov sprogbrug
Vold
Himlen med øjne
At Raxess enten ligner en gentle giant eller en voldspsykopatisk alt efter om folk får pisset hende af eller ej.

Raxess er lidt af en voldspsykopat (som orker nu er bedst) MEN:
Selv hvis det ikke havde været en del af reglerne, ville jeg aldrig selvfølgelig ikke forsøge at maltrakterer nogens karakter uden tilladelse. Dog, skulle nogle være en smule sadistisk og ikke have noget imod at Raxess gør amok, så siger I bare til Razz

Personlig skiver jeg ofte lidt længere indlæg, men jeg passer det ind med dem jeg skriver med.

Jeg søger som sådan ikke relationer, men hvis nogen har nogle ideer, skal de være velkommen! Very Happy

Glæder mig til at skrive med jer Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum