Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Let's beat up some fools - emnesøgning
Side 1 af 1
Let's beat up some fools - emnesøgning
Hej alle sammen!
Jeg er en ny spiller her og min dejlige, temperamentsfulde, lettere voldelige ork er klar til at møde jer alle! Det vil sige, jeg har ikke blevet tildelt gruppe endnu, men jeg har skrevet med Sean, som sagde at min profil ser fin ud som den er Og eftersom jeg er vildt spændt på at komme i gang, så leder jeg efter folk at starte emner med. Og plot, hvis folk har nogle ideer til det
Raxess er (for en ork) utrolig åben overfor de andre racer, så fra min side er der intet, som begrænser hvem der kan emne med hende.
Det kan jeg love vil forekomme i mange tråde:
Grov sprogbrug
Vold
Himlen med øjne
At Raxess enten ligner en gentle giant eller en voldspsykopatisk alt efter om folk får pisset hende af eller ej.
Raxess er lidt af en voldspsykopat (som orker nu er bedst) MEN:
Selv hvis det ikke havde været en del af reglerne, ville jeg aldrig selvfølgelig ikke forsøge at maltrakterer nogens karakter uden tilladelse. Dog, skulle nogle være en smule sadistisk og ikke have noget imod at Raxess gør amok, så siger I bare til
Personlig skiver jeg ofte lidt længere indlæg, men jeg passer det ind med dem jeg skriver med.
Jeg søger som sådan ikke relationer, men hvis nogen har nogle ideer, skal de være velkommen!
Glæder mig til at skrive med jer
Jeg er en ny spiller her og min dejlige, temperamentsfulde, lettere voldelige ork er klar til at møde jer alle! Det vil sige, jeg har ikke blevet tildelt gruppe endnu, men jeg har skrevet med Sean, som sagde at min profil ser fin ud som den er Og eftersom jeg er vildt spændt på at komme i gang, så leder jeg efter folk at starte emner med. Og plot, hvis folk har nogle ideer til det
Raxess er (for en ork) utrolig åben overfor de andre racer, så fra min side er der intet, som begrænser hvem der kan emne med hende.
Det kan jeg love vil forekomme i mange tråde:
Grov sprogbrug
Vold
Himlen med øjne
At Raxess enten ligner en gentle giant eller en voldspsykopatisk alt efter om folk får pisset hende af eller ej.
Raxess er lidt af en voldspsykopat (som orker nu er bedst) MEN:
Selv hvis det ikke havde været en del af reglerne, ville jeg aldrig selvfølgelig ikke forsøge at maltrakterer nogens karakter uden tilladelse. Dog, skulle nogle være en smule sadistisk og ikke have noget imod at Raxess gør amok, så siger I bare til
Personlig skiver jeg ofte lidt længere indlæg, men jeg passer det ind med dem jeg skriver med.
Jeg søger som sådan ikke relationer, men hvis nogen har nogle ideer, skal de være velkommen!
Glæder mig til at skrive med jer
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Lets kill the beat. -Alina-
» Lets go lets go I need some help... (Tristan)
» to the beat of my heart - Zankuji
» So you think you can beat me? My dear, think again.//Isobel//
» in the Heart beat of the park ( Aydan)
» Lets go lets go I need some help... (Tristan)
» to the beat of my heart - Zankuji
» So you think you can beat me? My dear, think again.//Isobel//
» in the Heart beat of the park ( Aydan)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth