Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
wait hold up a clan of what.. //Arason// EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
wait hold up a clan of what.. //Arason// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
wait hold up a clan of what.. //Arason// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
wait hold up a clan of what.. //Arason// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
wait hold up a clan of what.. //Arason// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
wait hold up a clan of what.. //Arason// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
wait hold up a clan of what.. //Arason// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
wait hold up a clan of what.. //Arason// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
wait hold up a clan of what.. //Arason// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba13wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba14wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba15 
Jake
wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba13wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba14wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba15 
Valentine
wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba13wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba14wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba15 
Abigail
wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba13wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba14wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba15 
Lori
wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba13wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba14wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba15 
Edgar
wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba13wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba14wait hold up a clan of what.. //Arason// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

wait hold up a clan of what.. //Arason//

Go down

wait hold up a clan of what.. //Arason// Empty wait hold up a clan of what.. //Arason//

Indlæg af Gæst Lør 6 Okt 2012 - 0:35

S: det brændende træ i firewood
T: 01.00
O: en kro stue næsten helt fuld af forskællige racer
V: overskyet
P: en lædder jakke, et par lærreds bukser og et par kampstøvler

den lille flaske var næsten tom og den sidste slurk blev skyllet ned af manden i stolen. manden havde en høg på skulderen som nippede til et stykke tørt brød de fleste vagter i de store byer kendte til denne mand som en af de bedste klatre tyve i brancén. mandens navn var Johan hunt og var efterlyst af myndighederne under mange navne udover Johan.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wait hold up a clan of what.. //Arason// Empty Sv: wait hold up a clan of what.. //Arason//

Indlæg af Gæst Lør 6 Okt 2012 - 9:20

Døren til kroen blive smækket op af vinden i det en mand
gik ind og sætte sig i en stol han kiget ind i flamerne imens hans ansigt blive
dækket af en hætte i det han kiget ind i flamerne lagde han mærke til hvor
mange der enliget var//påklædninge [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wait hold up a clan of what.. //Arason// Empty Sv: wait hold up a clan of what.. //Arason//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 22:42

Johan tømte endnu et krus af et eller andet. på nuværende tidspunkt ville han bare have noget indenbords. han så kun lige op da en mand trådte ind af døren. han kunne ikke lade være med at tænke han kendte monderingen på manden men han fik det vasket ud af hovedet da bartenderen spurgte ham om noget "undskyld hvad" han så op på bartenderen "jeg sagde hvilket værelse ønsker de" Joahn kløede sig i nakken "det tætteste på døren" hans kække smil kunne ikke tøres af ham selv om han var lidt sløret. han så rundt i den lidt stuvede kro stue "hey øh hvem er ham hr. høj og dunkel der ovre" Bartenderen sænkede stemmen "jeg ved det ikke precisist men han er men han er en del af shadow klanen og højt rangscherende oven i tror jeg" Johan grinte bare "shadow klanen er overvuderet en gruppe tyve der deler byttet. derfor arbejder jeg selv, ingen at holde øje med kun mig" han bundede kruset og sank lidt sammen i stolen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wait hold up a clan of what.. //Arason// Empty Sv: wait hold up a clan of what.. //Arason//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 22:50

"ulvevind" blive der råbte igmen kroen vi ved du er her" sagde en vagt der var kommet ind til kroen effter ham Arason også kendte som ulvevind rejste sig op og trak hans hætte ned "i har valget den forkerte og irtere" svarde han og gik hen til dem "men hvis i kan udskyde dagen her til en dag hvor jeg er bedre beredet så skal jeg nok gøre det vær jeres tid" svarde han og gik hen til dem og stak hundret guld mønter i være af deres hænder "ok" mumlte de og gik væk igen arason sætte sig ned på den stol han sad på før da de var gåede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wait hold up a clan of what.. //Arason// Empty Sv: wait hold up a clan of what.. //Arason//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 23:05

med et smil på læben sigtede Johan ud af øjnekrogen og sætter et ben ud foran vagterne. de vætede over hans ben hvorefter han stod op og bukkede "hvad bliver i ikke til en hurtig en" han gik ud af bagdøren hvor de kom tumlende efter. han smækkede en nat potte i hovedet på den første vagt "uha da da den var ikke tømt" en latter rullede over hele kroen "uha i har sværd og jeg har en natpotte, det ser udtil i har unfair odds i mod jer" en af vagterne slyngede sværdet ud af sin skede men Johan undgik det og lossede manden lige i de ædlere dele. den sidste vagt løb væk med den første vagt over skulderen. Johan bukkede dybt under stor aplaust fra de fleste i kroen "se sådan ordner man vagter" han tog posen med guld og smækkede den på disken "jeg tror der er nok her til en drink til alle her" han smilede hånligt efter ulvevind som han åbenbart hed og sendte en tanke til ham *sådan vinder man folkets kærlighed*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wait hold up a clan of what.. //Arason// Empty Sv: wait hold up a clan of what.. //Arason//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 23:16

han kiget rasende på ham og sagde så "´jeg gir 6 omgange til alle hvis de kan få denne mand der vælte vagterne som en usele gade tyv ned og bide i gulvet " svarde han og grinte i det alle folk ville op nu og vælte denne mænd hvem han så ende var "og når ja beholde de penge vagterne fik" de grinte også alle sammen af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wait hold up a clan of what.. //Arason// Empty Sv: wait hold up a clan of what.. //Arason//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum