Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Not just a dream..//Sajro//
Side 1 af 1
Not just a dream..//Sajro//
O: En smuk sti.
V: Dejligt varmt.
T: Middag.
P : En hvid sommerkjole.
Cosette kom gående, ikke hurtigt og ranglet som de andre. Nej hendes bevægelser var nydlige og yndefulde. Hun var ude og gå, og ville opsøge et nyt sted. Hun smilte til dem hun kom forbi, hendes søde smil smittede på de andre. Og hun blev varm inden i. Mest fordi det betød at hun havde gjort nogen glad. Det var en følelse som hun godt kunne lide. At gøre andre glade, bare ved at smile og snakke med dem.
Hun kom hen til en mystisk mand, hendes lyselver side kunne ikke lide ham. Men hendes shapeshifter side ville bare af nysgerrighed se hvem han var.
Hun gik imod ham med elegante bevægelser, og nikkede da han fik øje på hende.
"Go middag."
Sagde hun høfligt, og holdte det venlige smil.
V: Dejligt varmt.
T: Middag.
P : En hvid sommerkjole.
Cosette kom gående, ikke hurtigt og ranglet som de andre. Nej hendes bevægelser var nydlige og yndefulde. Hun var ude og gå, og ville opsøge et nyt sted. Hun smilte til dem hun kom forbi, hendes søde smil smittede på de andre. Og hun blev varm inden i. Mest fordi det betød at hun havde gjort nogen glad. Det var en følelse som hun godt kunne lide. At gøre andre glade, bare ved at smile og snakke med dem.
Hun kom hen til en mystisk mand, hendes lyselver side kunne ikke lide ham. Men hendes shapeshifter side ville bare af nysgerrighed se hvem han var.
Hun gik imod ham med elegante bevægelser, og nikkede da han fik øje på hende.
"Go middag."
Sagde hun høfligt, og holdte det venlige smil.
Gæst- Gæst
Sv: Not just a dream..//Sajro//
Sajro havde stået længe og kigget sig omkring som om han ledte efter en helt bestemt person og det kunne da også godt tænkes at han gjorde det, men han havde ikke tænkt sig at han selv kiggede efter nogen bestemt han stod der bare og blev overrrasket da nogen talte til ham...
''Jamen god middag til dem da også.''
Han smilede venligt til hende, og kiggede hende lidt o øjnene. Han vidste ikke hvad der var med hende men hun virkede ihvertfald som noget specielt. Han kiggede stille på hende...
''Hvad får dem så til at snakke til en fremmede mand som mig?''
''Jamen god middag til dem da også.''
Han smilede venligt til hende, og kiggede hende lidt o øjnene. Han vidste ikke hvad der var med hende men hun virkede ihvertfald som noget specielt. Han kiggede stille på hende...
''Hvad får dem så til at snakke til en fremmede mand som mig?''
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Hun smilte da han gengældte hendes varme smil. Selvom lyselveren i hende ikke kunne lide ham, så var det blot dens sides problem.
"Det ved jeg ikke, ville bare hilse på og sige goddag."
Hun nikkede stille og smilte stadigvæk.
Solen lyste hendes mørke brune øjne op, så de skinnede som diamanter.
"Det ved jeg ikke, ville bare hilse på og sige goddag."
Hun nikkede stille og smilte stadigvæk.
Solen lyste hendes mørke brune øjne op, så de skinnede som diamanter.
Gæst- Gæst
''Det må jeg sige det er ret specielt gøre den slags bare at snakke og hilse på fremmede folk... Må jeg spørge hvad det er der får dig til at gøre det? Hvorfor du ikke holder dig fra fremmede folk som måske kunne være farlige individer...''
Han så dog smilende på hende, da han altid havde opdraget sig selv til at han skulle være venlig overfor selv fremmede folk da de ikke fortjente at blive mødt med mistro eller andet end venlighed og et åbent sind.
''Men når du sådan siger goddag må man heller hilse pænt...''
Han bukkede let med hovedet... Han smilede venligt til hende han vidste ikke hvad han mere skulle sige eller gøre overfor hende...
''og de er egentligt hvem? jeg hedder Sargonis.''
Han så dog smilende på hende, da han altid havde opdraget sig selv til at han skulle være venlig overfor selv fremmede folk da de ikke fortjente at blive mødt med mistro eller andet end venlighed og et åbent sind.
''Men når du sådan siger goddag må man heller hilse pænt...''
Han bukkede let med hovedet... Han smilede venligt til hende han vidste ikke hvad han mere skulle sige eller gøre overfor hende...
''og de er egentligt hvem? jeg hedder Sargonis.''
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Cosette smilte mere af hans venlighed.
"Jeg har en side af mig selv, som er meget venlig og alt for god."
Hun havde jo hendes lyselver side, som skreg godhed.
Også hendes shapeshifter side som skreg, at hun skulle forvandle sig til et dyr.
"Navnet er Cosette."
"Jeg har en side af mig selv, som er meget venlig og alt for god."
Hun havde jo hendes lyselver side, som skreg godhed.
Også hendes shapeshifter side som skreg, at hun skulle forvandle sig til et dyr.
"Navnet er Cosette."
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Don't dream! It's over! //Aramantha//
» The Dream (digt)
» Once upon a dream- Wind
» A lone gone dream. (Kasandra)
» Spotlight and audience. What more can you dream for? ~ Åbent.
» The Dream (digt)
» Once upon a dream- Wind
» A lone gone dream. (Kasandra)
» Spotlight and audience. What more can you dream for? ~ Åbent.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata