Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
et møde med en dæmon - ventor EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
et møde med en dæmon - ventor EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
et møde med en dæmon - ventor EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
et møde med en dæmon - ventor EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
et møde med en dæmon - ventor EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
et møde med en dæmon - ventor EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
et møde med en dæmon - ventor EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
et møde med en dæmon - ventor EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
et møde med en dæmon - ventor EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
et møde med en dæmon - ventor Voteba13et møde med en dæmon - ventor Voteba14et møde med en dæmon - ventor Voteba15 
Genevira
et møde med en dæmon - ventor Voteba13et møde med en dæmon - ventor Voteba14et møde med en dæmon - ventor Voteba15 
Lori
et møde med en dæmon - ventor Voteba13et møde med en dæmon - ventor Voteba14et møde med en dæmon - ventor Voteba15 
Edgar
et møde med en dæmon - ventor Voteba13et møde med en dæmon - ventor Voteba14et møde med en dæmon - ventor Voteba15 
Valentine
et møde med en dæmon - ventor Voteba13et møde med en dæmon - ventor Voteba14et møde med en dæmon - ventor Voteba15 
Abigail
et møde med en dæmon - ventor Voteba13et møde med en dæmon - ventor Voteba14et møde med en dæmon - ventor Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

et møde med en dæmon - ventor

Go down

et møde med en dæmon - ventor Empty et møde med en dæmon - ventor

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 21:24

S: gågaderne.
T: kl 22:00
V: stille og klart
O: ingen mennesker.
P: jakke bukser sko og under jakken en trøje...

det var en mørk nat, en ung pige stod i gågaderne om aften, hun var endelig kommet for at mødes med hendes bror men han havde ikke tid så måtte hun jo se om det var nget andet sjovt at lav, hun slappede af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en dæmon - ventor Empty Sv: et møde med en dæmon - ventor

Indlæg af Gæst Man 5 Nov 2012 - 7:36

Påklædning: Hvid skjorte, sort vest, et par bukser(samme slags bukser som på profil billede) hans jagt kniv i venstre side, og et par sorte militær støvler.

Ventor lod blikket rundt, der så ret stille ud, og natten var allerede nu på, så måske kunne han få noget fred og ro, eller i hvert fald de få timer før han så skulle tilbage til Hr. Raphael, også kaldet Mr. abbadon, som han tiltalte ham, hans lod sig kigge på sin kære hest Salander om han nu havde husket alt ting og hans oppakninger var lagt på den, så det var jo fint nok, tankerne lod sig frit spille på hans hovede men blev stopped da han så en pige ved gaden, som var den eneste han havde støt på siden han var kommet til denne gå gade, og så ud til at vente på nogle, men det var vel fint nok, alle havde hver deres privatheder og han lod sig nærme hende mens bliket på pigen forblev

((Billede af Salander))
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en dæmon - ventor Empty Sv: et møde med en dæmon - ventor

Indlæg af Gæst Man 5 Nov 2012 - 18:33

Cecilie så en ridde på hans hest hun så på ham.. *hmm... hvem er han* tænkte hun blidt og slappede af, hvorfor var hendes bror altid væk når hun skulle snakke med ham.. ''forhelvede raphael hvor fanden er du og hvorfor skrider du altid når jeg skal snakke med dig, du kommer aldrig når vi har aftalt det'' hviskede hun orreterede over det hele lige for tiden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en dæmon - ventor Empty Sv: et møde med en dæmon - ventor

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 7:11

ventor lod blikket kort på hende og undret lidt hvorfor hun mumlede for sig selv, og navnet raphael nåede han at opfange ''de kende hr. Raphael formoder jeg?'' sagde ventor kort og lod blikket på hende, mens salander stoppede op og lod blikket på pigen og der efter på ventor og puffede ham igang til at skulle fortsætte, mens ventor vendte sig om og lod blikket på sin hest ''ja ja, hr. raphael bliver ikke sur hvis vi taler med nogle, det suden så ved du lige så godt som jeg at vi begge to har god tid, ikke?'' sagde ventor til hesten og nussede dens mulle, ''undskyld salander, hun kan virke lidt jaloux ved nye fremmede jeg møder'' sagde ventor kort og smilede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en dæmon - ventor Empty Sv: et møde med en dæmon - ventor

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 10:30

cecilie så på ham, ''oh.. ja det gør jeg og hvis han ikke snart holder sine aftaler får han tæv'' sagde hun alvorligt g smielde. '''hov undskyld det var ikke min meneing at virke sur'' sagde hun blidt og roligt og skapper af med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en dæmon - ventor Empty Sv: et møde med en dæmon - ventor

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 11:29

ventor blev helt chorkeret over at se hun turde talte sådan om hr. abbadon ''undskyld, er de sikker på det er den samme Raphael vi snakker om?'' sagde ventor kort og kiggede lidt undrene på hende og lod blikket forblive, mens tankerne om aftalen skulle være den samme, men så vidt ventor vidste var der vidst kun en hr. Abbadon, og at der skulle være en demon som turde ligge sig imod hr. Abaddon, sådan et stort brød virkede mere som en selvmords mission frem for en aftale, når hun turde sige sådan om hr. Raphael.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en dæmon - ventor Empty Sv: et møde med en dæmon - ventor

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 11:44

Cecilie så på ham med et smil på sine læber og slapper af med et smil på sine læber... ''sorry men nogle gange er min bror irreterende men du kender ham, hvorfra kender du ham fra'' spurte hun blidt og roligt...
hun så på am og slapper af med et smil og så på ham, ''han er min bror s jeg har lov at sige det i en joke'' sagde hun....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en dæmon - ventor Empty Sv: et møde med en dæmon - ventor

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 13:39

ventor lod lidt måbbende og sagde ''jeg er hr. Raphael's sekratær, samt holder styr på hans aftaler, men det lyder til at Hr.Raphael mener at disse er privat aftaler som han selv ønsker at holde styr på'' med et let smil på læben lod han sig kigge på sine noter som han tog frem fra lommen og bladret lidt for at tjekke han nu ikke havde fået noteret det, for han mindes intet om at hr. abbadon havde fortalt ham om sin søster, ikke engang en let aftale med en pige som ikke var de skøger han plejede at rande rundt med '' men hvis de har lyst kan de komme med op til kontoret og høre Hr. Raphael'' sagde ventor kort og smilet var stadig på hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en dæmon - ventor Empty Sv: et møde med en dæmon - ventor

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum