Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
arg my head hurts so much//Ventor// EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
arg my head hurts so much//Ventor// EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
arg my head hurts so much//Ventor// EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
arg my head hurts so much//Ventor// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
arg my head hurts so much//Ventor// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
arg my head hurts so much//Ventor// EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
arg my head hurts so much//Ventor// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
arg my head hurts so much//Ventor// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
arg my head hurts so much//Ventor// EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
arg my head hurts so much//Ventor// Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// Voteba15 
Jake
arg my head hurts so much//Ventor// Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// Voteba15 
Sasha
arg my head hurts so much//Ventor// Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// Voteba15 
Lenore
arg my head hurts so much//Ventor// Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// Voteba15 
Taliia
arg my head hurts so much//Ventor// Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// Voteba15 
Katrina
arg my head hurts so much//Ventor// Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// Voteba15 
Edgar
arg my head hurts so much//Ventor// Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// Voteba15 
Celenia
arg my head hurts so much//Ventor// Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// Voteba15 
Marcus
arg my head hurts so much//Ventor// Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// Voteba15 
Renata
arg my head hurts so much//Ventor// Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

arg my head hurts so much//Ventor//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 20:56

S den nordlige del af skoven
V regn og torden
O dyr
Tid 20,00
P [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Arason løbe igmen træerne og kravlte op får at finde det højste punkt der var
hvilket han også fandt han mærket vind og hoppet så ned i en høstak imens han
hoppet ud af den han hørte nogen skridt i nærheden af ham han viste ikke hvad
han skulle gøre pluslige mærket han en smerte i hans hovede mens en mand kom frem og klapte i hans hænder "trode du ikke vi ville finde dig var din famile fand dig ikke før os ser det ud til" arasontog sig sammen og trak hans sværd frem hætten dækkket hans
hovede og munde og næsen var gemte væk bage banagen han begynde og kæmpe imod dem
imens der kom flere af dem frem og sigte på ham med buere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 21:00

Ventor lod blikket rundt i skoven, og hørte mænd kom løbende mod ham, han trak hans bue og lod den omkring hans hals og knækkede hans nakke, hans blik lod på manden, det var de samme mænd som var efter ham, men hvad lavede de her!? han hørte flere og flere komme, men at det lyd mere som en slås kamp, ventor nærmede sig og lod blikket på dem, og afyrede en pil mod en gut som skulle til at selv fyre en mod Arason, hans blik lod på de andre og han var glad for at kære Hr. Abbadon havde vist ham hvordan han skulle bruge sine evner, og nu da han havde lært det gav det ham mulighed for at få sine fjender i knæ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 21:04

han så chancen til at kæmpe nu da han så en der fyret en
pil mod hans fjender han kiget over på ham og nikede som tegne¨til hjælpen han gjorde han trak sit sværd op igen og trak så sin daggert frem i hans anden hånd
han kæmpte som han aldrig før havde men der var en der havde overlevet han
skudt en pil mod Arason nu imens Arason så sig omkring det var en sølv spids der var på pilen
af alle dem der stod omkring ham men der var en masede der sigtede med pille på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 21:18

Ventor lod blikket på ham, ''LIG DIG!'' sagde han og lod en buen mod jorden og tog frem en Zippo Lighter og lukkede kort øjne og lod flammen som en fønix og lod sig omkring mændene og lod en mur omkring dem af flammer, mens varmen steg højere og højere, og spidsen på pilene blev stille smelted, og ventor lod sine knæ mod jorden mens han fortsat havde lukket øjne, hans hjerte hamret afsted, og mændene skreg af smerte og flere prøvede at storme igennem men endte op i flammer, og aske, ventor kunne ikke holde til mere, og slet ikke holde til at kunne lukke varmen væk fra denne 'gæst' som havde fået problemer, flammerne stoppede, og på jorden lå ventor og blikket omkring ham stille lod sig formørke, og hans mærkede en smerte i brysted, og en pil var i hans ryg fra en rytter som skallet som han nu var lod sig stikke af, hans mænd var døde, og mod en vampyr havde han ikke en chance.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 21:25

han kiget skiftevise på ham og manden der stak af han løbe hen og greb
hans bue og gav sig god tid i det han var klar fløj pilen som vinden mod ham
i det den sårede manden drabliget "blive der eller også dør du " hvæste han af manden
der var flygte han tog ham der havde reddet ham op på rygen i det han gik med ham oveer skulderne første gik han hen til ham der vist var leder og talte til ham"hvis i nogen sinde gøre det her igen kommer hele jeres hær til og dø og skrid så med dig" råbte han til manden han havde drabliget såret han gik med ham der havde reddet hans liv ind i en grotte ikke så langt derfra han kiget på ham og hev pilen ude i det han rensede det og vente på at han ville vågne op nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 21:33

Ventor's hjerte slog svagt, men sindet var i raserende kørende, ventor lod blikket ind i hans fortid, om den gang hans fader Lodur, og hans moder Zirene stadig var unge, og lodur's blik på ventor som bad ham om at løbe, hans sind stoppede og drømmen stoppede også, han vågnede op og lod blikket rundt da han mærkede en dunkende smerte i sit bryst, han lod blikket rundt, og kunne lugte fugten i grotten, som var det at komme ind i et vakseri, den samme klamme lugt, men noget andet var her, duften af hans blod fyldte halvdelen af grotten, og ventor lod blikket rundt ''hvor langt tid har jeg været bevidst løs'' sagde han kort og lod blikket på manden, mens tankerne slog ham om hvorfor han blandet sig i en kamp som ikke helt 100% var hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 21:38

"en time vil jeg tro arg mit hovede" nærmste skreg han
idet han kunne se den dag han var blivte sendt væk lide pludslige
så han ham der sad her inde i hans hovede han mumlte et eller andet
om friske lufte i det han kom ud stoppet smerten han kiget op
på himlen imens han ikke kunne holde billderene væk fra hans
fortid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 21:53

ventor lod blikket på ham, ''hvad dit navn?'' sagde han kort og tænkte på hvem denne person mon var, han lod sig videre på hans egen krop som hellere ikke havde det for godt, ventor lod der efter sin hånd med hans bryst og lukkede kort øjne og trak vejret roligt mens han lod flammen brænde hans sår så det blev renset fuldt ud, og blikket lod videre på Arason, mens tankerne forblev.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 22:01

han kiget ind på ham og svarde "Arason Wolfwind og dig" svarde han
og kiget ind på ham i det hans hovede begynde med og brænde igen
"arg" råbte han og tog sig til hovede alle de billder han faldt ned og kiget ham
i himlen mens smerten forsætte han prøvet og lukke det ude men det bliv være i
nu han så hans forældre sende ham afsted mens en anden person var der det så ud til og være en storebror til ham "michael" høret han hans forældre råbe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 22:04

hans blik forblev på ham ''ventor Forossie'' sagde han kort og lod blikket forblive på ham ''er du okay?'' sagde han kort og blikket forblev på ham , men navnet Arason sagde ham et eller andet, måske en hans far kendte, men måske ikke det kunne jo være tilfældigt, tænkte ventor kort, og lod blikket rundt ''hvor er vi henne?'' spurgte han lidt senere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 22:16

"der hvor kampen fandt sted bare en grotte ikke så langt derfra"
han peget over sted hvor lignde nu brænde op "jeg har brug for din hjælp jeg vil finde
resten af min famile men hvordan ved jeg ikke" sagde han og kigeet ind pp
ventor "vil du hjælpe mig med det herre ventor" svarde han og kiget ind til ham
inden han selv gik inde til ham igen og satte sig ved siden af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 22:18

hans blik lod lidt undrende på ham ''noget efternavn? noget former af forbindelser til demoner?'' sagde han kort, for hvis efternavn eller forbindelser til demoner, ville han kunne finde det i Hr. Abbadon's Arkiver, blikket forblev på ham og tankerne lod sig på om hvorfor han ville finde sin familie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 22:25

"ikke såvidt jeg ved jeg blive sendt afsted da jeg var 3 jeg trode ikke jeg havde en bror men nu når jeg mødte dig er billdet kommet frem i mit hovede kender du en der hedder michael" han kiget afvente på ham i det han havde sagt det til ham han kiget afventen og spændt på et svar han satte sig op og vente på hans svar
han håbet at han viste hvem det var og ville hjælpe ham med og finde ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 22:41

han lod blikket forblive på ham, navnet michael sagde ham intet, ''hvordan ser han ud?'' sagde han kort og blikket forblev på arason, måske var denne michael en ven af lodur, men igen, ingen havde helt vist hvad lodur havde i tankerne, og heller ej havde Ventor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 22:53

Han har vist sort hår tror jeg mere ved jeg ikke om ham hvem var din far og mor om jeg må spørge" måske viste han mere ende han gav udtryk for men han ville ikke prøve og få mere ud af ham han havde brug for at slappe af det var sikkert

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 22:59

hans blik lod undrende på Arason ''Lodur og Zirene, hvorfor?'' sagde han lort og lod et undrende blik på ham, han forstod ikke hvad ventor skulle havde med sagen at gøre, men så igen intet af hvad der havde sket har givet mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:05

"din far var magike ikke" svarde han i det hans tanke
komme stille og roliget tilbage til ham han kunne huske mere
ende han nogen sinde havde kunne huske da han var blivet overladt
til en konge og dronige hvor vampyre var kommet og havde slåede dem ihjel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:09

ventor lod et undrende blik på ham ''jo, hvorfor?'' sagde han kort og ventede toldmodigt på at høre en forklaring på de mange forskellige spørgsmål som arason kom med, blikket blev mere og mere undrende på hvad han spurgte om, og hvorfor han spurgte om de forskellige ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:17

"fordi jeg tror vi er i famile sammen" svarde han og
kiget undersøgende på ham i det han sagde det til ham
han smilte til ham jeg tror jeg er din fætter " sagde han og kiget
på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:20

ventor lod blikket på ham, og løftede et øjenbryn ''familie?'' sagde han mistroisk og forstod ikke et ord hvad denne fremmede sagde '' min familie døde for mange år siden'' sagde han tilføjende og lod blikket forblive på ham, ''det suden så tror jeg næppe vi kan være i familie, for lodur nævnte aldrig at han havde en søster eller bror'' sagde michael kort, og troede ikke på det han hørte arason sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:25

"lad mig se jeg ved hvordan dine foældre døde de samme folk var ude efter mig var også ude efter dig jeg må finde michael jeg tagere til blodørne om 3 uger og så vil vi finde ud af hvad det her er for noget men jeg ved ikke med dig men nu skal jegude og sende en pil igmen ham manden der skudt dig skal du med han er stadig i skoven her" sagde han da han havde lugte ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:31

hans blik lod på ham, og kunne se at menneskelig så han ikke ud til at være, muligvis vampyr ''okay, men på en betignelse, at lade mig blive en ligesom dig, at leve et evigt liv er noget jeg har søgt, så lad mig i det mindste blive en som dig, at kunne leve for evigt vil betyde at vi har mulighed for at jeg ikke skulle komme til skade, samt at jeg er sikker på at jeg ikke skulle dø så let'' sagde han kort og lod blikket på arason, for noget af det han sagde havde givet mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:34

"er du sikker på at du vil det jeg er stadig en ny vampyrr det er nok cirka 3 uger siden jeg er blivet vampyr og jeg ville det ikke selv jeg vil være helt sikker ende jeg gør det" svarde han og kiget på ham med bestemt øjne hvis han ville kunne han godt gøre det for ham men han ville være helt sikker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:37

han smilede kort ''ja, for det er det som jeg har søgt, og har ledt efter en metode for evigt liv, og vampyre har den mulighed for evigt liv'' sagde han kort og tog sin far's jagt kniv frem, som var indseglet af gammelt elvisk sprog på bladet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:40

"den kniv kender jeg" råbte Arason og nikkede bekræftende til at
han godt kunne få lov til og plive vampyre efter hans mening han kiget
på ham og kniven inden han sukket "fint jeg gør det" svarde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum