Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Voteba13you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Voteba14you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Voteba15 
Edgar
you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Voteba13you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Voteba14you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Gæst Ons 7 Nov 2012 - 22:30

Sted: Kroen ''Det brændene Træ''
Tid: 22.32
Vejre: Regner med åbne stjerne himmel.
Omgivelser: Folk sidder omkring og snakker, hvisken og tisken bliver lagt rundt i kroen, men lyden stopper da allerede den første person træder ind af døren . . . .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Michael gik ind i kroen efter at været driv våd, hans sorte læder jakke var driv våd, mens han storte støvler blev banket af uden for an, for at få det meste af mudret væk, hans kniv lod i hans venstre jakke lomme klar til at i tilfælde af ubudedne gæster, og det ville ikke vare længe før Ventor ville komme til denne by, så Michael måtte hellere være sikker på at Abbadon's mordere nu ikke var her, samt også i tilfælde af at tøzen som han har noget kørene med nu skulle være her, hun bragte ham i stor fare, ikke pga at være sammen med en demon, men lige frem en som så godt ud, og dermed mange andre demoner ville flå ham levende. . . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Meriko Tors 8 Nov 2012 - 16:33

Meriko gik stille rundt i byen i sin smukke lyse grønne kjole som der sad stram hele vejen ned af hendes vel formede krop og var let nedringet. Hun havde en hvid jakke ud over som der var åben og hun havde hætten op over sit hoved for hun ikke skulle få alt for vådt hår. Hun kom stille ned til en kro som hun godt kunne genkende lidt for godt snart. Hun gik stille ind og tog sin jakke af og hang op og rystede let sit hår så det bare sad helt perfekt på hende. Hun kiggede stille rundt og sukkede over de fyrer som der lavede øjne til hende. Hun gik stille op til kro ejeren og bestilte en drink som hun stille tog med sig ned til et bord. Hun kiggede stille rundt igen og fik lugten af engel og vidste ikke helt hvem det var for hun havde ikke snakket med en engel som sådn.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 19:09

Michael lod blikket på kvinden og kunne kende hende fra Ventor's Tanker, silke blødt rødt hår, saftige læber, hele showed, så dette måtte vel kun være hende som han omtalte som Meriko, ikke dårligt scoret af en ung knægt til et menneske, og oven i købet har fået en af de gode, inde for demonerne, men så igen, det var også et farligt spil, og det gjorde bestemt til et farligt spil for Michael når hun var i nærheden og for at holde hans identitet hemmelig, ventor vidste jo ikke at michael holdte hånden over ham inde for englene, så demonen gjorder det ikke bedre for at kunne beskytte ham, hans blik blev lidt arrig på hende da hun trådte ind hvor efter en anden gut satte sig ved siden af Michael i en af de typiske fyre som finder kvinder som et sex objekt, guttens første ord var ''Hva.. hva syntes du om hendes røv?'' sagde fyren kort og Michael lod blikket på hende ''tja, hvis du har interesse for at lege med en demon skal du være velkommen jeg stopper dig skam ikke'' fyren lod et kort skeptisk blik på michael som om at han var tossed og for at anklagede en smuk kvinde for at være demonisk, derfor rejste sig og lod sig forbi meriko og lagde et let dask mod hende's røv da han gik forbi hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Meriko Tors 8 Nov 2012 - 20:35

Meriko kiggede stille rundt og satte sin drink på bordet og sukkede let da hun kiggede på armbåndet som hun nu havde fået lavet til hende og Ventor. Hun savnede ham meget og havde svært ved at undvære ham men det hjælp altid at kigge på armbåndet for det var deres lille ting og hun håbede at han også bar hans. Hun kunne mærke en hånd på hendes røv og hun knurrede højt og kiggede hårdt på fyren og tog fat om hans hals med sin ene hånd og løftede lidt op fra gulvet. Hende øjne blev let mørke og hun hvæsede en del af ham for ingen skulle røre hendes krop så længe hun havde sin Ventor. Hun kiggede meget vredt på ham "Pas på med hvem du leger med lille menneske" knurrede hun af ham og gav hurtigt slip og kiggede hurtigt på Michael da det var der fyren var kommet fra. Hun gik med faste skridt over mod ham og lænede sig hen mod ham "Sørg heller for din ven ikke kommer til skade" Sagde hun hårdt og gik over til sit bord igen og sat sig stille ned og tog lidt af drikke for at slappe af igen for hun var gået lidt over grænsen for hun skulle ikke have løftet ham sådn.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 20:45

et let smil blev lagt på hans læber ''han er ikke min ven meriko, og dit armbånd ville jeg passe på, for nogle ville få et forkert indtryk, og ja ventor kommer her til kroen, men først om flere uger, så tag den med ro'' sagde Michael stille og smilede lidt hvor efter han tændte en smøg med sin lighter og var på vej til at grine over meriko's kommentar ''og jeg vil gerne tilføje at jeg havdet advaredet ham, om ikke at lege med en sådan farlig pige som dem, men han ville ikke lytte, så det er jo hans valg'' sagde han kort og smilede lidt over hendes reaktion på hele situationen, allerede nu havde hun lagt sig for skud hvilket passet Michael fint.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Meriko Fre 9 Nov 2012 - 8:46

Meriko sad i et stykke tid og kiggede på sit armbånd og tænkte over hvad han havde sagt og over hvordan han kendte hendes navn og Ventors navn. Hun rejste sig hurtigt og stillede sig foran ham igen og kiggede lidt surt på ham og lagde sine arm i krys "Hvor kender du mit navn fra? Og hvad kender du til mit armbånd? Og hvor kender du Ventor fra?" Spurgte hun lidt surt og var spændt på at hører hans svar på det hele for hun var ikke glad for at en lille engel kendte hende og hendes kæreste for hvad kunne han ikke bilde Ventor ind? Hun var bange for det for hun ville ikke miste sin skat for noget som helst i denne verden for han var alt for hende lige nu og hun håbede at det ville blive ved sådn her.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 11:24

et let smil blev lagt på hans læber og røgen lod ud af hans mund stille, ''jeg ved meget om dig og om ventor forossie, men hvorfor er det vigtigt for dig at vide hvorfra jeg kender dem, jeg har blot hørt beskrivelser af dem, men at se dem for mig selv er jeg ikke overrasket over hvorfor ventor skulle falde for sådan en som dem, men skindet kan bedrage.'' sagde Michael kort og lod blikket rundt for at sikre at ventor's rivaler ikke var i nærheden ''det ikke sikket at tale her, kom med og du får svar'' sagde han kort og lod sig rejse sig op og gik oven på for at lade sig væk fra nogle af ventor's rivaler som havde planer om at få meriko som sin ægte fælle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Meriko Fre 9 Nov 2012 - 11:31

Meriko knurrede af ham for han skulle ikke beskylde hende for at ville dræbe ham for han betød alt for hende så han skulle holde mund med det der pis. Hun kiggede stille på og nikkede stille til ham "Hvis jeg ikke får de svar jeg vil have så kan jeg svare for følgende" Sagde hun halvt sur og gik stille med ham og kiggede let rundt på folk og knurrede let indvendig af de fyrer som der lavede øjne og alt muligt til hende. Hun kiggede stille på ham igen og knurrede stille let.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 11:38

michael åbnede døren og satte sig på en stol og lod blikket mod indgangen til hans værelse ''du bringer ventor i fare ved at ligge jer i forhold, spicielt med det armbånd du være, en idiot ville kunne tag blikket på jeres armbånd og tænke hvorfor de går med samme formed armbånd, jeres interesse for hinnanden bringer kun uheld, jeg er ikke jaloux på ventors vejne tvært i mod har jeg lavet et løfte med hans far med at holde øje med hans knægt'' sagde michael kort og lod blikket forblive på hende mens tankerne om hvad en demon skulle med ventor. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Meriko Fre 9 Nov 2012 - 14:58

Meriko kiggede stille på ham og lyttede til hvad han sagde og lagde stille hånden over sit armbånd men blev ved med at kigge på ham og vidste ikke hvad hun skulle sige til det for hun ville Ventor det bedste. Hun tog stille armbåndet af og lagde ned i sin lille taske og sukkede stille "Jeg vil kun Ventor det bedste og jeg ved det er farligt for jeg er dæmon og han er joo menneske og hvis det rigtig må jeg det slet ikke men der er noget over ham som jeg ikke har set ved andre før" Sagde hun lidt alvorligt men også lidt trist for hun ville jo ikke gøre ham ondt og ville gøre alt for at passe på ham for han måtte bare ikke komme til skade. Hun sukkede stille og tog en smøg frem og tændte den med en lille flamme i sin hånd og tog et stort sug for at slappe af igen for hun kunne mærke at hun var oppe og kører over det hele lige nu. Hun kiggede stille på ham igen "Men hvor kender du mit navn fra? For jeg kender ikke dig" Sagde hun lidt hårdt men det var mere fordi hun ikke var glad for at folk kendte hende og hun ikke kendte dem.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 16:47

et let smil blev lagt på hans læber ''jeg troede du havde regnet det ud, men lad mig sige det kort, jeg er Ventors skyts engel, og ved at han rander rundt med et laber tøz som dig giver fjender, store fjender enda både overfor engle og overfor demoner, og jeg er ligeglad med englene de kan rande og hoppe, men ventor ønsker jeg at hans blod linje forbliver da det er det tætteste på engle man kan komme, og eftersom han er i samme blod linje som mig bliver jeg nød til at holde et øje med ham'' sagde han kort og lod hånden frem hvor efter der gik ild til hans hånd ''jeg beklager meget for den gang i havde det sjovt, men jeg kunne ikke tillade at blodet blev blandet med en demon'' sagde han og flammen fra hans hånd slukkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Demetri Fre 9 Nov 2012 - 16:54

//Lol MÅ man blande sig i emnet, Meriko er jo en gammel ven af KLussiska familien xD?Så HUN ER en stor problem skaber xD//
Demetri
Demetri

Antal indlæg : 830
Reputation : 9
Bosted : .
Evner/magibøger : Formskifter.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 17:16

// for mig gerne ^^ jo flere jo bedre, men nok bedst at høre meriko først om det o.o //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Demetri Fre 9 Nov 2012 - 17:21

//HUn pjeler at være åben men ja vi venter lige på damen Wink//
Demetri
Demetri

Antal indlæg : 830
Reputation : 9
Bosted : .
Evner/magibøger : Formskifter.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Meriko Lør 10 Nov 2012 - 11:49

// Hey ikke sid og snak ondt om lille mig! Men fint nok du er velkommen min kære gammel ven Wink //

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Meriko Lør 10 Nov 2012 - 12:08

Meriko lyttede stille til hvad han sagde men syntes ikke hun fik svar på det hun ville have for hun ville jo vide hvad han hed og ikke hvad han var for Ventor. Hun kiggede stille på ilden og knurrede højt af ham og blev godt vred over at det var ham der havde ødelagt det hele på deres første møde. Hun gik lidt tættere på ham "Hvad har du imod mig?! Jeg elsker Ventor og vil ham kun det bedste jo! jeg vil gøre alt for ham så hvorfor må vi så ikke være sammen?!" Sagde hun meget vredt og hendes øjne blev stille mørke for der var ingen der skulle stå mellem hende og hendes elskede for de elskede jo hinanden så hvorfor måtte de så ikke være sammen? Hun forstod det ikke for hun ville bare have at de kunne elske hinanden i fred og live sammen i rigtig mange år ja måske til døden for det var ham hun ville have og ingen andre!

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 12:49

//tænker lidt... hvordan er rækkefølgen? o.o //

hans blik lod sig forblive på hende '' fordi du er ved at gentage samme historie som skete med hans forældre, hans egen fader Lodur havde en tøz som er Ventors egen mor, den eneste forskell var kun at hun var engel og Lodur var menneske søn, men problemet ligger nu i at demoner ikke ser glade på engler og menneske blod bliver blandet, og det samme fortrækker engle hellere ikke hvis demonernes blod bliver blandet med Ventor'' sagde han kort og sukkede ''jeg har holdt hånden over Ventor hele hans leve tid, og jeres forhold gør det ikke bedre'' sagde han og rejste sig op, hvor efter blikket blev strengt ''i kan ikke være sammen, enten demoner som ønsker at havde dig for dem selv og dermed myrder ventor for at de kan få chancen for at være sammen med dig, eller også vil engle da de ser dette som en vedertstykkelighed, og jeg vil ikke lade dig give englene grund til at myrde ventor'' sagde han kort og fortsatte med at havde blikket på hende, afventende på et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Demetri Lør 10 Nov 2012 - 13:34

//Meriko, Micheal Demetri...er det ikke en fin rækkefølge?//
Demetri
Demetri

Antal indlæg : 830
Reputation : 9
Bosted : .
Evner/magibøger : Formskifter.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Meriko Lør 10 Nov 2012 - 14:00

// Jo det er en fin rækkefølge men så skal du også svare jo xD //

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 14:28

// lyder meget godt XD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Meriko Søn 11 Nov 2012 - 20:17

// Derfor skriver jeg næsten aldrig med Demetri XD han er så langsom XD //

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 21:04

// men meriko, det er dig skal svare først da du endnu ikke har svaret //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Meriko Søn 11 Nov 2012 - 21:23

// Det er det da ikke? Jeg skal svare efter Demetri :-) det er sådn rækkefølgen er jo:-) //

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Demetri Man 12 Nov 2012 - 16:17

//Jamen...du skal altså Skrive Meriko.....vi tager lige en ny rundte//
Demetri
Demetri

Antal indlæg : 830
Reputation : 9
Bosted : .
Evner/magibøger : Formskifter.

Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 16:23

// NEMLIG! Very Happy kan du så komme igang meriko Wink //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . . Empty Sv: you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum