Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 Voteba13Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 Voteba14Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys)

2 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 Empty Sv: Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys)

Indlæg af Nephthys Tors 22 Nov 2012 - 12:30

''vi ses...'' sagde hun inden hun bakkede hen til døren, vendte ryggen til ham, og forsvandt ud af døren, ned til kroejeren.
Han så spørgende på hende men hun rystede bare på hovedet.
''To uger.'' sagde hun inden hun maste sig gennem mængden af gæster på kroen, og forsvandt ud på gaden.

''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys) - Page 4 Empty Sv: Efter lang tid, har du så glemt mig? Det håber jeg...For jeg prøver selv på det. (Nephthys)

Indlæg af Sean Tors 22 Nov 2012 - 18:05

Han overvejede at gå ned og tvinge en sandhed frem fra kroejeren. Men han lod være. Han kunne ikke vide alt, selv om han ville. Og folk ville altid have hemmeligheder. Måske skulle de have lov at have denne.
Han sukkede og lagde sig træt på sengen. Bare nogle timer, så måtte han tilbage til arbejdet.

//Out...og held og lykke med tingene i dit IRL liv. //

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum