Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
me dance i will not do it//Camille// EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
me dance i will not do it//Camille// EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
me dance i will not do it//Camille// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
me dance i will not do it//Camille// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
me dance i will not do it//Camille// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
me dance i will not do it//Camille// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
me dance i will not do it//Camille// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
me dance i will not do it//Camille// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
me dance i will not do it//Camille// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
me dance i will not do it//Camille// Voteba13me dance i will not do it//Camille// Voteba14me dance i will not do it//Camille// Voteba15 
Lori
me dance i will not do it//Camille// Voteba13me dance i will not do it//Camille// Voteba14me dance i will not do it//Camille// Voteba15 
Valentine
me dance i will not do it//Camille// Voteba13me dance i will not do it//Camille// Voteba14me dance i will not do it//Camille// Voteba15 
Jake
me dance i will not do it//Camille// Voteba13me dance i will not do it//Camille// Voteba14me dance i will not do it//Camille// Voteba15 
Edgar
me dance i will not do it//Camille// Voteba13me dance i will not do it//Camille// Voteba14me dance i will not do it//Camille// Voteba15 
Abigail
me dance i will not do it//Camille// Voteba13me dance i will not do it//Camille// Voteba14me dance i will not do it//Camille// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

me dance i will not do it//Camille//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:01

S firestep diskotek
V regn udenfor
O andre væsnere
Tid 22,00
P en sort smadret t.shirt og et par cowboy bukser
Arason sad alder bagste på diskoteket og nippet til hans
øl imens han kiget sig omkring der var ikke nogen grunde til at han
havde hætte på her inde han smilte for sig selv og grinte lidt af når folk dansede
han ville aldrig selv gøre det med mindre han blive tvunget til hans ar var meget tydllige
at alle folk kiget på det når de gik forbi ham han hostede et øjeblik og kiget så på folkende igen
der dansede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 8:27

Alle havde brug for at trække sig væk ind i mellem. At forsvinde lidt ud afbilledet, i en periode ... Men Camille overvejede seriøst at gøre det permanent. Ting .. De ting hun ville opnå, synes at te sig som sandkorn ,og hun kunne ikke holde fast på det.
Skulle man også det- holde fast?
Hvis man elsker noget eller nogen, så sæt dem fri og lad dem flyve.... Lap dit hjerte og lad vær med at pive.
- og det gjorde hun så heller ikke.

Camille sad i baren, på sin tredje sjus ... Hun havde håbet på at kunne mærke dens virkning, men stadig intet at glæde sig over.
Hendes enkle sorte kjole havde små stropper og en bar ryg. Lynlåsen der var syet ind i siden , var gul .. ligesom de høje sko.
Camille havde sat håret op , og hun havde valgt- for en gang skyld- at blæse på de små ar hun havde på halsen. Et kedeligt visit kort fra en vampyr på Lost. Hendes første og eneste vampyr bid , hvis man ser bort fra nggung, som hun egenlig savnede lidt.
Musikken mindede meget om det diskotekerne spillede, som
hun kendte ' hjemmefra ' .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 8:59

musiken begynde og spille igen med rock og alle folk begynde og danset
vildet han sukkede og tømte sit krus og rejste sig op i dag ville han bare drikke en masede og han var lideglad om han bliv fuld iaften han havde ikke noget han
skulle hvilket kun var godt efter hans egne meninge han begynde oggå der op
han tænket ikke sig om i det der var en lugte han kende men han tog sig ikke mere af
det han gik op og bede om et nyt glas øl hvor de bageefter kom tilbage med det betalte han ogtjene gik igen hans ar var der stadig væk over hans venste øje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 10:04

Camille havde spottet ham...
Et smil lå på spil i henses mundvig.
Hvem skulle have troet at finde ham... Shadow clanens leder , her på et diskotek?
Forrygende ! Hun måtte helt klart få en snak med ham.
Camilles øjne fulgte hver en bevægelse han lavede op til baren, og en mistanke slog øjnene op. Han var ... Anderledes end sidst.
Han havde ændret sig . Camille gled ned af den høje bar stol og listede sig ind på Arason. Hun stod bag ved ham, da hun lagde en hånd på hans skulder og blidt sagde " A
Arason?!"
Camille så med et bekymret ud.
Han var kold.... Al for kold.
Hvad helvede var der sket ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 10:11

han mærket en hånd på hans skulder han vente sig om og skulle
lide til og slå hvem det var men han lod være han kiget på hende med hans blå øjne
havde hun opdaget det her eller trode hun stadig at han var et menske
"ja Camilla" svarde han ende han vende han øjne mod hans øl igen det var den 3 fadøl idag den trejde han sukket og vente så igen blikket mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 19:31

Camille trådte automatisk et skridt bagud ....ikke kun fordi hun ville være påpasselig, men også for at kunne se Arason ordenligt.
Hun følte et lille stik i hjertet af vemod....hvorfor havde han lade sig forvandle?
Og havde hans værdier ændret sig? Og hvad med ham....kunne han kontrollerer sig?
Camille lagde hovedet lidt på skrå og hendes øjne hæftede sig ved de markante træk i hans ansigt.Inden hun fik taget sig sammen til at sige noget, havde hun viftet til tjeneren om at fylde glassene op igen, så lagde hendes stemme sig blidt omkring ham...." Arason...hvad helvede er der sket?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 19:38

"ikke noget" løj han og kiget på hende imens
han havde sit blik fast på hans fadøl bageeefter
han kløede sig på nakken imens musiken blive mere
fredliget ind på secne hvor folk dansede han kiget på
alle folk der var der ude og dans han hadet og være vampyr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 17:29

Hendes øjenbryn hævede sig i en skeptisk mine.
" Oh,..virkelig? Der er ikke sket noget interessant siden sidst ?"
Hun lagde sin hånd på hans kind...og håbede at han kunne styre sig.Hun vidste at hendes duft var anderledes og at de sjældne fe gener skinnede igennem den.
" Du er da faldet et par grader i kropstemperatur...har du influinza af en mystisk art?" Sagde hun en smule sarkastisk.
Hun var ikke længere i tvivl, kun om hvorfor og hvem der havde forvandlet ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 17:32

"ja det er en influnce" svarde han og kiget på hende
i det han håbede at hun trode på hans forklaringe ellers skulle
han fortælle hende det hele han mærket duften af hendes blod men han holde sig ned
med et han presset sig selv ned i stolen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 21:24

Camille himlede med øjnene.
For to år siden , havde hun ville købe den forklaring, men hun havde altså været rundt om blokken et par gange nu, så hun lod sig ikke så nemt narre.
Desuden han han næsten elendig ud.
" Arason.." Sagde hun blidt, og maste sig ind så hun stod lænet op af baren.
"Hvem gav dig denne....influinza?" Ville hun vide.Og hun ville også vide om det var ufrivilligt, hun hadede disse ting... Man kunne ikke bare...gøre sådan...mod folk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 21:29

"det var bare mig selv jeg gik ude uden særlige meget tøj"
svarde han og kiget på hende igen "så der er ikke nogen der har gjorde det" løj han
imens han tømte sin fadøl og bedte om en ny en igen da han
nok ville få det bedre af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 21:55

Camilles øjne lyste..." ved du hvad...jeg har nærmest svoret loyalitet til dig og din clan, er det for meget at bede om du ikke stopper mig med løgn? Alle dine små tøsepiger kan du måske lege den leg med Arason, men jeg er ikke til den slags" hun greb fat om hans hage og ville tvinge ham til at se hende i øjnene.
" Jeg har bedste venner der er dæmoner...og en kæreste der er Santuine...jeg har æret hovedekuls forelsket i en varulv....tror du jeg vil svigte eller syntes mindre om dig, fordi du er....vampyr?" Det sidste hviskede hun ....og slap hans hage igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 22:04

han kiget på en måde vredt og skufte på hende
"jeg fortællere løgne nå jeg mener folk ikke kan klare sandheden
alle dømte mig hurtiget fordi jeg var en tyv hvordan tror du folk
ikke ville tænke om mig nu" svarde han vredt og bedte om 2 mere øl
så han kunne komme ned på raseriet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 22:08

Camille satte sig på stolen ved siden af ham,der var levet ledig nu.
Folk han troede ikke kunne kla sandheden? For helvede...havde den mand ingen iden om de byrder hun bar på sine skuldre?
" Arason....slap nu lige af med øllet" hun snuppede selv den ene, og tog en stor tår.
" Du behøver ikke forsvare dig....jeg vil bare vide hvad der er sket? Var det ufrivilligt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 22:17

han kiget på hende inden han vendte hans blik mod bordet igen
og sagde så lidt gnavent "gir det ikke sig selv om at jeg ville være vampyr kom med dit gæt så skal jeg nok sigde sandheden men lide nu har jeg brug for en ny øl" svarde han og tømte den de var kommet med i det han bedte om en ny

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 15:18

Camilles øjne lynede...han ville have hun skulle gætte..årh jo, hun kunne gætte.
Hvor mange mænd havde hun ikke mødt der var faldet for vampyrens skønhed?
Og en pæn del af dem, enda havde sex med dem, under bideriet, havde hun hørt.
Det var en af de ting hun havde respekteret Tristan for først, og sidenhen faldet for, at han ikke faldt for et viftende lårben eller et par kælende læber.Han ønskede integritet...i et eller andet omfang.
" Du vil have jeg skal gætte? Jamen....jeg gætter på det var en hot kvindelig vampyr,der fik sat sine tænder godt og grundigt i dig....og så er spørgsmålet så bare hvor meget du fik sat i hende ?" Sagde Camille irriteret, og velvidende at det kunne have været sket under en kamp med en mandelig vampyr også, meeeeeen....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 16:15

"godt gæt men det der skete var at jeg mødte mine gammele bande medleme og fik et sår så jeg ikke kunne gøre noget ud over og kæmpe vidre men jeg var ved og dø
af blod mangele da en vampyre mødte mig jeg var ved og dø og hun reddet mig ved at sætte hendes tænder i min hals da jeg var ved og dø af blod mangel jeg var besvimte da det skete" sagde han surt til hende han haddet at være vampyr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 16:52

" Like I said.....female vampire!" Konkulderede hun stædigt.
Og fumlede lidt rundt med sin øl.
Det virkede jo til at hans personlighed var intakt, men kun tiden ville vise hvor godt han kunne styre det.
" Arason...hvordan gør du med mad? Hvem drikker du fra...vel ikke tilfældige...uskyldige". Det bedste var hvis han kunne finde nogen frivillige...nogen der kunne holde ham mæt.Hun vidste at hjemme på Deploratus var der mennesker der hellere end gerne ville i lag med en vampyr og bides...men om man så på det på samme måde her i underworld, det havde hun ingen ide om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 0:21

"nej jeg drikke normale for dyr" svarde han lidt gnavent
hvorfor trode folk altid at bare fordi han var en vampyre han tømte sit krus
og bedte om et nyt et han ville aldrig drikke fra et menske igen eller et andet væsen
men han havde ikke noget imod at drikke fra dyr men væsnere nej det kunne
han aldrig for sig selv til og gøre selv om blodet smagte bedre fra et væsene
ende et normalt dyr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 11:47

Camille var en smule impulsiv...og handlede ofte udfra hendes følelser, når det galdt andres vælvære.
Når det omhandlede sine egne stillede hun sig bagerst i køen og lagde heller end gerne låg på, og hvis hun kunne slippe afsted med med, benægtede hun det, hvis folk tillod det.Om hun var hellig , en florence nightingale for at offre sig selv for andre skulle have det godt? Hell no...hun var en kujon....bange for at satse og dermed blive såret, så heller betræde en anden sti.
Hun slog armene omkring Arason, glad for han havde indtaget den indstilling...
" Dyreblod? Perfekt....det lyder godtArason" sagde hun lettet og glad, gav ham et lille venskabeligt kys på den nu så blege kind, og slap ham igen.
Egenlig ironisk at han drak fra dyr...og hendes der var ' just a girl' -sådan nogen lunde da- higede efter blod, efter Alecks blod....det var også den skide blodtransfusion hun havde fået af ham, hans dæmon blod opførte sig anderledes i hende, måske var det hans inskriptions skyld eller hendes fe gener? Never mind....Aleck gjore alt der var i hans magt for at hjælpe hende, det vidste hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 11:55

han gad ikke og svare hende hvis der var en engel eller et andet væsen havde
han sværte med og kunne holde sig fra deres blod han kunne lugte hendes blod
og da hun kyset ham på kinden fik han lyst til hendes blod hans tænder komme lide plusligde frem så han skjulte det med og be om en ny drik fra tjenerne der stod i baren
han tog sig til hovede han havde så stor trang til hendes blod hele tiden det kom hele tiden op i hans hovede hendes blod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 12:16

Hun kunne ikke helt slippe bekymringen.Sidst hun havde set Arason, havde de kæmpet sammen...befriet en bunke slaver, og havde formet nogen bånd.
Hun havde også accepteret at arbejðe freelance for hans organisation, og havde faktisk hjulpet ham huske han var leder for dem, da hans hovede var fortumlet efter kamp og skader.Så at han trak sig fra hende nu...forstod hun slet ikke.
" Arason...please talk to me..det nytter ikke.Du har brug for støtte til det her, du behøver ikke stå alene i din nye liv...jeg..jeg vil gerne hjælpe dig" sagde hun og snuppede igen hans øl foran hans vampyrsnude." Og det her er ikke måde" skændte hun blidt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 16:45

"hvorfor ikke jeg kan ikke gøre noget som jeg ville næsten jeg har ingen ting tilbage"
svarde han i det han bedte om en ny øl igen han havde kun nok til det her
glas og så havde han ikke flere penge men det var jo løgne
han havde stadig hans partner og nogen venner som stod ved hans side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 21:20

Camille så på ham med øjne der boblede af forundring.
" Arason.. Jeg ved godt det ikke er let det her, men ...du kan det samme som før, måske enda mere, nu hvor du er hurtigere og stærkere....du vil være langt bedre i kamp, og du var ellers fantastisk i forvejen" hun strøg sin hånd ned af hans arm..." Den enste forskel er , at du bare kommer til at gøre det efter mørkets frembrud" forsøgte hun at løfte hans tunge humør, bare et par grader, da hun ikke kunne holde ud at se ham sådan her...nedslået.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 22:42

"ja og drikke blod fra folk eller dyr" svarde han nedtrykt han haddet det
han havde tænkte sig at finde en person som ville kunne rgøre ham
til menske igen han bundte ølene og tog sig til hovede uden og bide mærke i hvad hun
gjorde hán ville blive til et menske igen lide gyldiget hvad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum