Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba13me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba14me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba15 
Genevira
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba13me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba14me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba15 
Valentine
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba13me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba14me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba15 
Jake
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba13me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba14me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba15 
Edgar
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba13me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba14me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba15 
Abigail
me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba13me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba14me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

me dance i will not do it//Camille//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 7:54

Camille spærrede øjnene op - det var ikke lige det svar hun havde regnet med.
Blod....hmm...hvad skulle hun sige til det?
" Arason for helvede, du er nød til at slappe lidt af omkring det med blodet, så længe du ikke tørlægger uskyldige så går det nok."
Hun overvejede kort at fortælle ham sin hemmelighed, som den eneste ville han kende den....Aleck vidste det selvfølgelig af gode grunde, men hun havde ikke fortalt det til hverken Tristan eller Eric- endnu.
Han så så nedslået ud, så hun besluttede sig for at gøre det.
" Ved du hvad...dette er en stor hemmelighed, jeg vil IKKE havde det videre.J-jeg...øhmm..er også nød til at have blod...indimellem" hun så lidt flovt væk fra ham, hun var jo ikke skide stolt af den afhænighed, vel? " Jeg havde haft et sammenstød med en vampyr og havde fået gift i min krop...og suget det id...blod ud igen.
Jeg blev indlagt og vampyren , min kæreste og min ven var med.Min ven , en meget særlig dæmon, gav mig hans blod, da jeg var i en meget svær og kritisk tilstand...og siden da....har jeg opført mig som en skide junkie og SKAL bare have hans blod....ikke meget og ikke så ofte, men ....."
Camille så helt fortabt ud.." Jeg er et menneske...der drikker blod- er du klar over hvor mange der vil væmmes over det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:54

han rejste sig op da hun sagde det "nå men hvis du ikke har noget
imod det vil jeg gå ude og blive menske igen eller dø i forsøget"
svarde haan og gik væk fra diskoteket//out er jo menske igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 13:25

// Kan man blive det? Menneske , hvis man er vampyr? Oh....så,håber vi humøret stiger igen xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 13:27

//ja har haft emnet med sean så ja//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 13:36

// Jamen....det da fint, og alle de der er forvandlet mod deres vilje bil eeeeelske det XD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

me dance i will not do it//Camille// - Page 2 Empty Sv: me dance i will not do it//Camille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum