Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
stand tall for the truth //Michael//
Side 1 af 1
stand tall for the truth //Michael//
T: 18:22
S: Ashen Wood Forest
V: Køligt og tåget
O: Ingen mennesker, træer og mørke
P: nogle tynde leggins, en sort bh med en læder jakke udover
Aften var kold og det var nok anden gang hun havde været ude i denne skov og hun havde aldrig brudt sig særlig meget om den, den var mørk og trist ikke lige hende, Lynies krop var kold hun havde heller ikke meget tøj på til denne kolde aften, tågen lå tæt til jorden og klamrede sig om hendes ben som om de ville holde hende fast, hun havde gået der i lang tid og hun blev bare koldere og koldere.
Hendes blå har lå som altid glat langs hendes spinkle skuldre og pandehåret dækkede hendes nøddebrune øjne, det eneste hun havde på i dag var en sort bh og en læderjakke udenover som var åben, hun havde sorte tynde leggins med to store hulder på det venstre ben og et huld på det højre ben, luften fløj jo lige igennem så selvfølgelig blev hun kold, hun kunne bare havde tænkt sig om og taget noget ordenligt tøj på.
S: Ashen Wood Forest
V: Køligt og tåget
O: Ingen mennesker, træer og mørke
P: nogle tynde leggins, en sort bh med en læder jakke udover
Aften var kold og det var nok anden gang hun havde været ude i denne skov og hun havde aldrig brudt sig særlig meget om den, den var mørk og trist ikke lige hende, Lynies krop var kold hun havde heller ikke meget tøj på til denne kolde aften, tågen lå tæt til jorden og klamrede sig om hendes ben som om de ville holde hende fast, hun havde gået der i lang tid og hun blev bare koldere og koldere.
Hendes blå har lå som altid glat langs hendes spinkle skuldre og pandehåret dækkede hendes nøddebrune øjne, det eneste hun havde på i dag var en sort bh og en læderjakke udenover som var åben, hun havde sorte tynde leggins med to store hulder på det venstre ben og et huld på det højre ben, luften fløj jo lige igennem så selvfølgelig blev hun kold, hun kunne bare havde tænkt sig om og taget noget ordenligt tøj på.
Sidst rettet af Lynie Søn 18 Nov 2012 - 18:42, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: stand tall for the truth //Michael//
Michael lod sig flyve over skoven Ashen Vale, blikket lod ned, mens få fjer fra hans sorte vinger faldt, den som han før havde skulle beskytte var død, i hvert fald i Michael's øjne, han lod sig ned på jorden og lod blikket rundt, hans 2 meter lange vinger lod sig ind mod hans bar overkrop og stille ind mod huden så et tattoveringen kom til syne på hans ryg. . . . .
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Michael lod sin jakke over sin nøgne overkrop og lod sit blik rundt, hans tanker lod omkring hvad han skulle fortag sig, eller om han bare skulle lade sig selv hænge, han havde jo svigtet et løfte, men dette var ikke helt hans skyld, ventor havde jo for lagt sig som vampyr og nu da han var 'fri' havde han verden for sine føder som sin lege plads, måske kunne han endelig starte med abbadon som var en iritation for michael.
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Michael lod sin jakke over sin nøgne overkrop og lod sit blik rundt, hans tanker lod omkring hvad han skulle fortag sig, eller om han bare skulle lade sig selv hænge, han havde jo svigtet et løfte, men dette var ikke helt hans skyld, ventor havde jo for lagt sig som vampyr og nu da han var 'fri' havde han verden for sine føder som sin lege plads, måske kunne han endelig starte med abbadon som var en iritation for michael.
Gæst- Gæst
Lynie lod sig falde ned på den kolde jord og lå bare og kiggede op på træener der så ud til at vippe og true med at vælte ned over hende, et smil bredte sig på hendes læber da det gjorde hende svimmel at kigge der op, hun lukkede sine øjne i og lod tankerne køre rundt i hovedet på hende, det lavede en frygtelig uorden og truede med en hovedpine men hun blev ved alle tankerne hun havde brug for at bare lade dem passere at lade dem blive glemt så hun ikke tænkte over de ting mere, det var forskellige tanker, hendes familie, at hun ikke havde noget hjem, hendes job og den måde hun ødelagde sig selv på at drikke og ryge at tage stoffer det var bare ikke godt for hende, det var lige ud sagt sindsygt af hende, hendes forældre havde lært hende så meget om de ting og hun lod det bare passere.... hendes øjne åbnede med et sæt alt for mange tanker, hun tog sig til hovedet og satte sig op og gav et højt skrig fra sig, hun kunne ikke klare det mere hendes liv var rod ikke andet end rod og problemer som hun kørte i vær evig eneste fucking dag.
Gæst- Gæst
Michael lod sig gå rundt i skoven, og fik hørt et skrig, blikket blev lagt for skriget kom fra, han lod sig tættere på hvad dette kunne være, måske havde han alligevel mulighed for at lade sin vrede ud, og han nærmede sig stille med en smøg i munden, og tændte den med sin Zippo lighter, men før michael nået længere var der en tøz som stod der og lod sig skrige og stoppe roen i skoven, michael sukkede kort og lod sig vende om for at gå væk fra tøzen, hun havde vel sine grunde til at være i skoven, men før han kom længere knækkede en gren som afslørede hans position fra hvor hans stod, selv om det dog var 4-5 meter fra Lynie. . .
Gæst- Gæst
Lynie hold op med at skrige i det sekund hun hørte en gren knække ikke langt fra hvor hun sad, hun vendte sig om og så en fyr som var på vej væk fra hende, han havde sikkert hørt hende skrige, hun rejste sig op og kiggede undrende på Michael med hovedet på skrå "hej" hendes stemme var lav og usikker, et svagt smil bredte sig i hendes ansigt.
Hun var lidt flov over at han havde set hende skrige sådan det var ikke lige noget man gjorde når andre var her men hun troede hun var alene.
Hun var lidt flov over at han havde set hende skrige sådan det var ikke lige noget man gjorde når andre var her men hun troede hun var alene.
Gæst- Gæst
Michael lod blikket vende mod hende ''hvorfor skriger du sådan op?'' sagde han kort og vendte resten af sin krop mod hende, for at havde et bedre mulighed for tilfælde af en fælde, hans blik lod omkring mens tankerne var om hun har været en af de få som bare kom her og der, eller om hun var blevet sendt af Abbadon eller ligefrem af engle for at fjerne ham fra denne verden, men så igen hendes tanker er vel sikkert i kaos. . .
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham og tog en hånd op til hovedet "alt for mange tanker" hun smilede svagt igen "undskyld vis jeg forstyrrede dig i noget" hendes tanker var ikke lige i orden for tiden hun havde meget at bygge op på, hun gik lidt nærmere ham og var nu kun ca 1 meter fra ham, hun stod og kiggede lidt op og ned af ham til hendes blik endnu engang stoppede ved hans ansigt
Gæst- Gæst
michaels blik blev på hende ''faktisk ikke, men af ren nysgerrighed, hvad laver et menneske som dig helt her ude, og alene, for allerede nu har nu mulighed for at tiltrække rovdyr eller ligefrem farligere væsner'' sagde michael kort og lod blikket rundt, det så ikke ud til der var spor af fjender, men hendes interesse lyd som om hun havde noget på sinde, måske en tanke af at høre hvad han selv lavede, hvem ved ''men nu hvor de aligevel har fanget min opmærksomhed, så hvad laver de helt her ude alene?'' sagde han kort efter og blikket forblev på hendes ansigt uden at videre undersøge hende for våben, mens en røgsky forlod hans læber pga smøgen.
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham og trak på skulderne, hun havde bare gået en tur, hun kunne ikke sove "farlige væsner rør mig ikke" hun kiggede på ham, hendes evne ville kunne holde en hver form for magi uden for så farlige væsner var hun ret ligeglad med, hun kiggede på ham "jeg kunne ikke sove" hun kiggede på røgskyen fra hans smøg *dumt* hun var en af de sikkert få som ikke kunne lide at folk røg eller hun selv røg.
Gæst- Gæst
hans blik lod kort på hende ''de fleste kan ikke sove, men det betyder ikke at vi alle er trygge eller i sikkerhed'' sagde han kort og lod sig vende omkring, han havde brugt alt for meget tid på at sludre, og det ville nok ikke vare længe før englene ville flå ham levende pga hans sorte vinger, blikket lod omkring ham og han fortsatte videre mod udkanten af skoven. . .
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham og så efter ham da han gik fra hende, *gad vide om han kan vise mig ud af skoven* hun kunne ikke selv finde ud det var det for mørkt til, "kan du ikke følge mig ud jeg kender ikke vejen ud herfra" hun kiggede bedende på ham og gik efter ham.
Gæst- Gæst
han vendte sig om og lod blikket på hende ''tja, siden du er faret vild kan jeg lige så godt vise dig vej ud'' sagde han kort og sukkede mens han stille mumlede ''lidt gavn kan jeg vel gøre'' han lod sin jakke af ''hold om mig'' sagde han kort og lod blikket på hende hvor efter han bandt sin sorte læder jakke omkring hans mave og slukkede smøgen hvor efter 2 meter lange vinger lod sig brede ud fra hans ryg, de var stadig hvide, men et mørkt skær var dog stadig over dem, hans blik lod på hende, hvor efter han kiggede op *det burde være nok plads til at kunne komme op* tænkte han kort og lod blikket på hende ''den nemmeste vej til at komme ud er enten ved at havde et kort over skoven, eller flyve over den'' sagde han kort hvor efter blikket lod omkring sig, han kunne mærke noget kom tættere på, hendes skrig havde sikkert frem trukket opmærksomheden for nogle demoner, han lod blikket der efter på hende ''medmindre du gerne vil blive til aftensmad for demoner, så forslår jeg du holder godt fast om mig'' sagde han kort og ventede på hun kom nærmere.
Gæst- Gæst
Hun kiggede overrasket på ham da han sagde hun skulle holde om ham og han follede sine store hvide vinger ud, hun gik lidt tilbage da hun kunne se noget sort i det, han var ikke en normal engel, hun vidste ikke om hun ville gå derhen men på den anden side vis hun ikke gjorde ville hun aldrig komme ud af denne skov og hun ville blive ædt, hun kiggede rundt om sig da hun synes hun kunne ane noget i mørket noget der var mørkere, hun vendte sig mod ham og løb hende og holde godt fast om livet på ham, hun havde sit hoved ind mod hans overkrop og havde lukket øjne og gentog inde i hende selv *få det overstået for det overstået..*
Gæst- Gæst
Michael lukkede øjne og lod en flamme fra den smøg han havde smidt fra sig danne en cirkle omkring dem for at holde skyggerne væk om dem, han lod hænderne omkring hende og stille begyndte at lette mens hans vinger på 2 meter hver lod op og ned som var det en kronørn som baskede med vingerne, hans blik lod på hende ''bare rolig jeg gøre dig intet ondt'' hviskede han stille hvor efter at de lettede oppe fra jorden og var ved at komme op i en højde af 15 meter over jorden, ''hvis du vil kan du åbne øjne og se udsigten'' sagde han stille mens hans blik lod på hende og hænderne fast omkring hende.
Gæst- Gæst
Hun mærkede dem lette, hans hænder omkring hende og hørte hans hvisken i hendes øre, hun åbnede det ene øje og kiggede ned, hun lukkede det hurtigt igen men kiggede så op på ham i stedet for at kigge ned da hun ikke var så tryg ved det selvom hun godt kunne mærke han havde godt fat i hende, hun gav et svagt smil fra sig og kiggede på ham i stedet for at tænke over hvor det egentlig var.
Gæst- Gæst
hans blik blev lagt ned mod jorden, hvor efter han lod blikket videre mod udkanten af skoven ''hvis jeg lander i udkanten af skoven har vi mulighed for at demonerne vil finde og dræbe os'' sagde han kort og lod sig flyve 10 meter over træerne og 20 meter over jorden, hans blik lod omkring sig, det så ikke ud til at der var mange demoner efter dem, men han ville ikke tag chancen, han lod blikket på hende '' hold fast om min nakke, og bare rolig jeg taber dig ikke, du er ikke den første som har prøvet at flyve med et væsen som mig'' sagde han kort og lod blikket rundt og vingerne fortsatte, han var ikke træt da hun var forholds vis lettere end nogle af de tidligere han havde fløjet med.
Gæst- Gæst
Betryggende dæmoner der finder og dræber dem vis de lander i udkanten af skoven, det havde hun ikke lige lyst til at vide, hun kiggede op på ham og lagde usikkert sin ene arm om hans nakke og så den anden også om hans nakke, hun var lidt usikker og holde stramt om hans nakke da hun var lidt bange selvom han sagde at han ikke ville tabe hende, hun kiggede på ham man kunne se i hendes øjne hun var usikker.
Gæst- Gæst
hans blik lod kort på hende ''ik giv slip'' sagde han kort og lod hans højre hånd ned og løftede hende op så hun ville være i samme position som en brudgom ville bære sin brud i et traditionelt bryllup, selvom dette ikke var et bryllup, men en flugt mulighed væk ''og du skal ikke være bange for at falde, har fløjet med andre som er meget mere tungere end dig'' sagde han kort og lod blikket på hende ''og der er intet at frygte, demonerne prøver at følge efter os, jeg kommer 10 meters afstand fra udkanten også er der stor afstand nok til at du kan løbe fra dem på fod, hvis du altså fortrækker at komme ned på jorden hurtigst muligt'' sagde han kort og lod blikket forblive på hende.
Gæst- Gæst
Ik give slip, det kunne hun forsikre ham at det var nok ikke lige det hun ville gøre forløbig, hun var meget mere tryg ved den måde han bar hende på nu og usikkerheden forsvandt i hendes øjne, hun var ikke så bange for at falde mere men hun kiggede stadig ikke ned det var for meget at bede om, blikket forblev på ham og det fjernede sig ikke før hun var nede, men det behøvede ikke at gå så stærkt det måtte tage den tid det måtte tag og efter hendes mening skulle hun nok klare det vis der gik lidt tid før hun kom ned på jorden igen.
Gæst- Gæst
michael lod blikket på hende kort ''så hvad laver du ud i skoven, du burde vel vide at de fleste væsner ikke er alle venlige, og heller ej kan der være sikkerhed for et menneske som dig'' sagde han kort og lod blikket videre ud mod himlen, tankerne om et menneske som forlod sit hjem og alene gik ud i skoven undret ham , men måske kendte hun ikke til denne kolde og farlige verden som væsnerne kalder underworld. . . .
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham og trak på skulderne, hun vidste ikke hvad hun lavede her ude, hun havde ikke tænkt over at der var farligt her ude, "det ved jeg ikke, tænkte ikke rigtig over faren" hun kiggede på ham og smilede svagt, hun vidste ikke hvad hun skulle sige hun havde bare ikke tænkt sig om, det skete tit for hende.
Gæst- Gæst
hans blik forblev på hende, og undret sig noget over hendes svar, men det er vel klassiske ting for mennesket at lade sig trives rundt på områder de ikke kendte, også oven i købet i ashen vale forest, men måske havde mennesket en grund til dette, eller bare fortræk at lulle rundt ''så hvad laver du så til dagligt?'' sagde han kort og lod blikket på hende for at lade hendes tanker væk fra at de var oppe i den højde, han kunne dog mærke at vinden ændret sig drastisk, og et uvejre så ud til at nærme sig, men måske hvis de var heldig kunne de nå den lille by som lå et par hundred meter fra skoven.
Gæst- Gæst
Hun smilede, ja hvad lavede hun til dagligt, det var forskelligt hvad hun lavede for dag til dag, men en ting var hun sikker på at hun kunne sige hun lavede til dagligt "Jeg arbejder som stripper da jeg bor på gaden" meget åbent sådan ville det nok lyde, meeen... det var ikke helt rigtigt, hun var slet ikke så åben når det kom til stykket dette var bare nemt at tale om for hende, nemmere end at tale om hendes familie.
Gæst- Gæst
hans blik lod kort på hende ''hvorfor lader du dit live ligge på liderlige mænds underholdning, du er meget mere værd end dette, og at ligge sit liv i at lade sin krop bruges som en underholdnings metode for liderlige og vulgære mænd er ikke noget jeg syntes du bør vælge, men hvis dette er dit valg må jeg respektere det'' sagde han kort og lod blikket videre ud mod himlen, med tankerne om at hun måske kunne arbejde hos nille eller hos ham selv som rengørings tøz, der havde hun mulighed for at sove, et varmt sted, men måske havde hun det fint som stripper.
Gæst- Gæst
Hvorfor hun gjorde det, for at tjene penge vel det var det job man ikke behøvede en uddannelse for, ja der var normal danser der var model, men det var svære at få fat i sådanne jobs, "for at tjene penge vel, for at få mad og kunne leve, eller den måde jeg kan leve på" hun trak på skulderne den måde hun kunne leve på mente hun med livet på gaden det liv hun levede der var ikke ligefrem en dans på roser eller lut og lagkage det var hårdt så hun havde brug for de penge hun kunne få, hun hade at være stripper, der var ikke noget værre men hun fik de penge hun havde brug for så hun kunne leve. Hun kiggede op på ham med et skævt smil.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» No one can tell me the truth, because accutally.. What is the truth? >Lola<
» Michael - a hunt?
» Michael- Uvejr
» Dangerous ... //Michael//
» F*** retards //Michael
» Michael - a hunt?
» Michael- Uvejr
» Dangerous ... //Michael//
» F*** retards //Michael
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine