Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Live on the street.//Lynie// EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Live on the street.//Lynie// EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Live on the street.//Lynie// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Live on the street.//Lynie// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Live on the street.//Lynie// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Live on the street.//Lynie// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Live on the street.//Lynie// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Live on the street.//Lynie// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Live on the street.//Lynie// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Live on the street.//Lynie// Voteba13Live on the street.//Lynie// Voteba14Live on the street.//Lynie// Voteba15 
Valentine
Live on the street.//Lynie// Voteba13Live on the street.//Lynie// Voteba14Live on the street.//Lynie// Voteba15 
Genevira
Live on the street.//Lynie// Voteba13Live on the street.//Lynie// Voteba14Live on the street.//Lynie// Voteba15 
Lori
Live on the street.//Lynie// Voteba13Live on the street.//Lynie// Voteba14Live on the street.//Lynie// Voteba15 
Edgar
Live on the street.//Lynie// Voteba13Live on the street.//Lynie// Voteba14Live on the street.//Lynie// Voteba15 
Abigail
Live on the street.//Lynie// Voteba13Live on the street.//Lynie// Voteba14Live on the street.//Lynie// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Live on the street.//Lynie//

Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:40

S: Gågaderne.
P: Cowboybukser og en lyseblå skjorte.
O: Få mennesker.
T: Aften.
V: Stjerneklar himmel.

Måske skulle man aldrig havde undervuderet fantasien, også selv om historien om vampyre og varulve, ikke lød som andet en godnathistorie for de små inden de skulle i seng.
Zayn havde i hvert fald aldrig troet på disse historier, indtil nu, hvor han gik rundt i en verden hvor det var fantasien der herskede, og mennesket blot var en svag race. Her herskede de stærkeste racer, som vampyre, dæmoner og de andre racer der let som ingenting kunne slå en ihjel.
Mennesket var ikke andet en lille bitte myre, i blandt en flok myresluger. Sådan følte Zayn det i hvert fald. Ingen havde sat sig i respekt overfor ham endnu. De havde ikke engang skænkede ham et blik, når han var gået forbi sulten og træt..
Hvad skullle man gøre i denne verden for at få lidt mad? Og husly for den sags skyld.
Han gik igennem en form for gågade, kiggede sig omkring. Det kunne meget vel ligne jordens gågader..
Han kom til en bod, der solgte brød. Uden nogen så det, hapsede han lige en bolle og skyndte sig videre. Han var så småt begyndt at få styr på det med at stjæle, selvom det ikke var det han mest ønskede.
Han tog en bid af bollen og fortsatte med at kigge sig omkring.


Sidst rettet af Zayn Man 19 Nov 2012 - 15:03, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:51

Lynie sad i sin sorte læder og bh inden under med nogle tynde hullede leggins, hun sad op af en kold mur, hun havde siddet der det meste af dagen og var næsten først lige vågnet, hun slog øjne højt op og kiggede rundt, det var aften hun havde sovet hele dagen og det var først gået op for hende nu, hun tog i sin jakke og og trykkede den sammen så den ligenede den var lukket, hun kiggede sig omkring og fik øje på en fyr, hun så lige at han stjal en stykke brød fra en bod og grinte lidt for sig selv, hun havde prøvet det men hun var altid blevet opdaget og var så stoppet med det.

Hendes blå hår sad perfekt ned over hendes skuldre og pandehåret dækkede hendes ene nøddebrune øje, hun sad med en tom ølflaske i hånden og vendte den med bunden i vejret for at sikre sig den var tom før hun smed den mod en væg lidt væk fra hende så den gik i små stykker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:57

Han kiggede sig omkring, med sine kastajnebrune øjne. En hver bevægelse, fangede ham, da han ikke var tryg ved denne verden..
Den var så stor og forvirrende. Lidt ligesom et pusle spil, bare værre.
En pige med perfekt blåt hår fangede hans opmærksomhed. Det blå hår var ikke til at undgå at se, det var facsinerende og samtidig mystisk.
Ikke at han aldrig havde set en pige med farvet hår før, det havde bare aldrig set så perfekt ud som hendes.
Han tog den sidste bid af bollen og tyggede af munden, inden han gik hen til pigen. Måske hun kunne hjælpe ham med at finde husly, eller mad. Man kunne jo aldrig vide.
"Øh, undskyld," sagde han og smilte skævt til hende. "Ved du hvor man kan finde ly for natten?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 22:04

Hun kiggede op på fyren som stod foran hende og talte til hende, en flåt ung mand efter hendes mening, hun ville da meget gerne hjælpe ham med at finde ly men sagen var hun ikke kendte nogen steder hun havde fundet ly hun havde altid sovet på gaden der følte hun sig mest tryg, hun trak på skulderne Nej jeg bor på gaden og sover på gaden hun smilede til ham og rejste sig langsomt op for lige at finde balancen men du kan tage til en kro og spørger jeg tror vidst de har nogen værelser eller sådan noget jeg kan vise dig hen til en vis det er hun kiggede venligt på ham og støttede sig til muren til hun fik balancen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 22:08

Hun havde et kønt ansigt, det måtte han indrømme. Hun så sød og uskyldig ud på sin egen måde.
"Det må du gerne," sagde han og puttede hænderne i lommen. "Jeg kender intet til denne verden så," Han smilte til hende, da han ikke vidste om hun ville syndes det var underligt.
"Bor du på gaden?" spurgte han og kunne mærke at han var en smule nysgerrig, for at finde ud af hvorfor. Det kunne jo måske være pga. det samme som ham? Man kunne jo aldrig vide..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 22:11

Hun smilede til ham okay så lad os komme afsted
hun støttede sig stadig til muren i mens hun gik men efter lidt tid behøvede hun det ikke mere og gik fint selv dog med lidt vaklen.
Hun kiggede på ham og nikkede Ja det gør jeg hun smilede til ham og kiggede sig lidt omkring for at holde øje med hvor hun gik og finde en kro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 14:12

Han nikkede, til at hun svarede ja på hans spørgsmål om hun levede på gaden. Han var nysggerig for at vide, hvorfor hun boede der.
"Hvorfor bor du på gaden?" spurgte han nysggerigt, med et skævt smil
Hænderne placerede han i sine lommer, mens de gik videre for at finde den såkaldte kro.
At denne verden havde en kro, undrede ham ikke så meget. Det virkede som sådan et sted der bare signalerede kro, øl og måske hestevogne? Dog havde han ikke set nogen hestevogne endnu, så det var nok indblandning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 14:31

Hun kiggede på ham hun var ikke meget for at fortælle den historie men hvad pokker vis hun ville lære folk at kende måtte hun fortælle lidt om sig selv, selvom det faktisk var første gang hun fortalte om hendes familie død "min familie blev dræbt af vampyr da jeg var omkring 10 år men jeg nåede heldigvis at flygte men jeg glemte at tage pengene med og derfor endte på gaden" hun trak på skulderne, gad vide hvor han mon boede "hvor bor du" hun kiggede smilende men spørgende på ham, mens hun stadig kiggede efter den kro, hun stoppede pludselig op foran en dør hvor der stod kro på, kun kro meget mærkeligt navn tænkte hun "herind" hun åbnede døren for ham og vidste ham ind selvom det nok var mere manden der skulle gøre det men nu var det hende der vidste vejen så det var hende der åbnede døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 14:35

Det var en forfærdelig historie hun fortalte.. At msie sine forældre, som kun 10 år gammel måtte ikke være det nemmeste.. Og han troede han havde det svært, denne pige måtte have det endnu svære.. Hendes forældre var ikke i live, ligesom hans plejeforældre i den anden verden..
Det var forfærdeligt..
"Det er frygteligt," sagde han stille og kiggede på hende, med forstående øjne. "Jeg endte på gaden, pga. jeg ikke rigtig høre til her. En mand førte mig hertil, fordi han mente at jeg høre til her, men jeg tror han har fået fat i den forkerte," Han smilte skævt og fulgte med hende ind i kroen, hvor en mur af varme mødte dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 14:42

Døren lukkede bag dem da de kom ind i kroen, "ja men man lære at leve med det" hun trak på skulderne, det faktisk nemmere end hun troede bare at tale om det hun var sikkert blevet bedre og glemt det hen af vejen, hun kiggede undrende på ham, en anden verden var der en anden verden? Hun havde aldrig hørt om en anden verden hun havde altid boet her men det kunne godt være, men hvad var der i den verden "måske havde manden ret måske høre du til her, men du har bare ikke fundet ud af det endnu" hun smilede til ham "men fortæl mig om den anden verden du kommer fra" hun kiggede spørgende på ham men også nysgerrigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 14:46

Han smilte til hende.
Måske havde hun ret, måske hørte han til her uden at vide det. Men, han havde ikke engang en evne, og hvis han havde en hvornår ville den så komme frem for sit skjul?
"Den verden jeg kommer fra," sagde han og smilte både med mund og øjne.
Sikke en mundfuld, at skulle fortælle om jorden og alle dets mirakler.
"Min verden kaldes for jorden, det er et sted kun hvor mennesker hersker. Der er også mange dyr, som heste, fugle osv. Men mennesket, er nok den duminerende race," Han kiggede på hende, for at se om hun fulgte med. "Der var ingen overnaturlige ting, som vampyre, magi. Det er en hel naturlig verden, hvor magi ikke kan løse ens problemer."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 14:54

hun var fascineret verden han kom fra, kun mennesker hvordan mon det var, men uden magi så ville hun nok ikke kunne klare sig hendes evne var meget værdifuld for hende og hun brugte den meget vis hun kom ud for problemer "den lyder spændende men jeg tror ikke jeg ville kunne klare mig uden magi" hun smilede til ham, hun kiggede efter et ledigt bord og så et lidt over i hjørnet "skal vi side derover" hun kiggede spørgende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 14:58

"Den er okay spændende," sagde han med et smil. "Men ikke nær så spændende som denne her," Han kiggede hen på det sted hun pegede. Et hyggeligt lille bord, med to stole der stod for sig selv over i hjørnet.
"Ja," sagde han og smilte til hende. "Lad os det,"
Han gik hen mod siddepladsen, og kunne tænke sig selv til at hun fulgte med. Denne verden mindede på mange måder om hans egen, bortset fra alle fantasivæsnerne selvfølgelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 15:31

Hun smilede, sikkert ikke nå der ikke var magi eller væsner så lød den lidt tam, hun gik ned sammen med ham til bordet og satte sig på stolen over for ham og smilede til ham, "forresten mit navn er Carolyn men kald mig Lynie, hvad hedder du" hun lagde først mærke til nu at hun faktisk ikke havde fået hans navn og hun havde bare lige fortalt om det sværeste at tale om for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 17:27

Carolyn...
Sikke et flot navn.
"Rart at møde dig Lynie," sagde han med et charmerende smil. "Jeg hedder Zayn," Han kiggede på hende, med blide øjne.
Hun virkede sød denne Lynie..
Lynie, det lød meget sødt og det passede også godt til hende..
Servetricen kom hen til dem.
"Hvad skulle det være?" spurgte hun og tyggede på et tyggegummi.
Zayn løftede på et øjenbryn.. Han vidste ikke helt om man kunne bestille det samme her som på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 17:32

Zayn sødt navn syntes hun, hun smilede til ham "også hyggeligt at møde dig Zayn" hun var taknemlig over han brugte hende kaldenavn i stedet for hendes rigtige navn, hun kiggede op på servitricen som tyggede på tyggegummi, hun smilede venligt til hende og kiggede på Zayn, hun kunne godt se han ikke lige vidste hvad han skulle gøre om det var fordi han ikke vidste hvad han ville have eller om det var fordi han ikke vidste hvad der var vidste hun ikke, men hun tænkte at han nok godt kunne lide øl, hun kiggede mod servitricen "to øl tak" servitricen nikkede og gik op og lavede det hvor det kort tid kom til dem.
Hun rykkede den ene øl hen til ham og smilede "håber du kan lide øl"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 17:35

Han smilte da hun bestilte to øl.
Det var heldigt at hun forstod hans forvirring.
"Det kan du tro," sagde han og smilte charmerende til hende.
Hvem ville ikke kunne lide øl? Det smagte himmelsk, især på en varm sommerdag, mens solen bare varmede en fra top til tå.
"Jeg vidste ikke om man kunne få noget som dette i denne verden så," sagde han og tog en tår af sin øl.
Præcis ligesom på jorden, smagte den himmelsk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 17:43

Hun smilede, det var forståeligt han ikke lige vidste det, "jeg ved ikke hvad der er i den anden verden men jeg tror vi stort set det samme" hun blinkede til ham og smilede drilsk til ham.
Hun tog sin øl og tog en ordenlig slurk af den og stillede den så ned på bordet igen, hun kiggede på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:08

Han smilte af hendes drilske smil.
Det skulle ikke undre ham, hvis de havde set det samme. Denne verden mindede meget om hans egen, ligefra bygninger, opfentlige steder og madvare. Det kunne alt sammen minde om den kære jord.
"Det tror jeg også," sagde han med et charmerende smil og blinkede igen.
Han tog en slurk af sin øl og stillede den fra sig igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 15:47

Hun smilede af hans charmerende smil og hans blinken, "har du et sted du mest holder til på gaden" spurgte hun i det hun tog en slurk af sin øl igen men denne gang holde hun den stadig i hånden uden at sætte den ned igen, hun hvilede albuen på bordet og hvilede hovedet på hånden, i mens hun smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:25

"Næh," sagde han og lænede sig tilbage i stolen. "jeg render frem og tilbage, i håb om at finde et hjem," Han kiggede sig omkring, for at betrakte den lille kro. "Hvad med dig?" Han kiggede hen på hende igen. "Har du et sted du holder til?"
Ølen boblede lidt for sig selv, imens de snakkede i den varme kro, hvor mennesker og andre væsner gik glade og fulde rundt.
Denne verden, var ikke ligeså forskellig fra hans egen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 20:04

Hun nikkede som 'okay' og smilede til ham og satte sin øl ned da hun ikke gad at holde den mere, hun lænede sig tilbage i stolen som ham og lagde fødderne op på et bord lige ved siden af dem og lagde armene over kors, ingen klagede, ingen kiggede eller blev sure de havde ikke noget i mod man havde fødderne på bordene det var vidst fint for dem, hun kiggede på ham "Jeg holder mig til Doomsville og lejer af og til et værelse" hun smilede til ham og kiggede på det fulde folk, hun fnøs af dem og vendte hovedet mod ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 17:54

Han smilte, en af de gyldne lokker strittede efter han havde kørt en hånd igennem st hår.
"Det kunne man også, det er bare ikke så nemt når man ingen penge har," sagde han og undslap et suk, fra munden der havde formet sig som en lige streg. "Jeg burde nok finde et arbejde, eller bare en eller anden måde at tjene på," Han kørte endnu engang en hånd igennem sit hår, mens duften af alkohol, sved og indenlukkethed fik munden til at lukke helt i. Det var en kvalmende duft.
Han kiggede på hende, og den tynde mund formede sig til et venligt smil.
"Ved du hvordan man kan tjene penge?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 2:36

Hun nikkede forstående, hun vidste hvad han talte om, hun var jo selv i den samme situation, selvom hun havde en smule penge, men det var jo også fordi hun havde job. Hun kiggede på ham og smilede, det ville været en god ide, "god ide" hun nikkede og lagde armene over kors og satte sig tilbage i stolen og betragtede ham, hun trak på skulderne, hun kende ikke rigtig til nogen jobs udover stripper og det var nok ikke lige noget for ham, "Altså... Jeg kender ikke rigtig noget arbejde jo mit men det er nok ikke lige noget for dig, ellers kender jeg ikke noget" hun kiggede på ham "du kunne jo prøve af udnytte det du er god til" hun trak på skulderne bare et forslag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 15:40

Det var ikke så nemt at finde job i en verden man ikke rigtig kendte, den mindede meget om hans egen verden ja, men det betød ikke at de var helt ens ind til kernen. Nærmere tvillinger, der var få forskelle.
Han løftede på skuldrene, drejede sit glas lidt rundt i hånden og kiggede tøvende ned i bordet. Hvad kunne være et job i denne verden? han kunne ikke blive ved med at rende rundt og stjæle, en eller anden dag ville han blive snuppet også ville det nok ikke gå ham så godt. Han sukkede kort og kiggede hen på hende.
"Måske ja, hvad arbejder du da med?" Han lagde spørgende hovedet på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Live on the street.//Lynie// Empty Sv: Live on the street.//Lynie//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum