Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Were is that damm book//Alexis Maria// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Were is that damm book//Alexis Maria// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Were is that damm book//Alexis Maria// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Were is that damm book//Alexis Maria// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Were is that damm book//Alexis Maria// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Were is that damm book//Alexis Maria// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Were is that damm book//Alexis Maria// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Were is that damm book//Alexis Maria// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Were is that damm book//Alexis Maria// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba13Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba14Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba15 
Lori
Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba13Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba14Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba15 
Lenore
Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba13Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba14Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba15 
Celenia
Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba13Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba14Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba15 
Genevira
Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba13Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba14Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba15 
Renata
Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba13Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba14Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba15 
Jake
Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba13Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba14Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba15 
Elizabeth
Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba13Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba14Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba15 
Madelena Gray
Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba13Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba14Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba15 
Katrina
Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba13Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba14Were is that damm book//Alexis Maria// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Were is that damm book//Alexis Maria//

Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 20:31

S dronigens biblotek
V snestorm
O ingen så vidt jeg kan se
Tid lidt over midnat
P en læderrustinge
Arason løbe rundt og ledte bøgere igmen hvis
det ikke hva den han skulle ha smidt han dem bare ude på
gulvet "hvor er den skide bog" mumlte han i det han kastede en ny bog
væk han ledt vidre og vidre han viste ikke hvor den var det var som om
nogen havde fjernet den med vilje han forsætte stadig med og lede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 21:45

påklædningWere is that damm book//Alexis Maria// Isabel_Lucas_daylesford-img02_large plus et par høje hæle

hun gik med hurtige og beslutsomme skridt ned mod fløjen, opsat på at finde en ting og kun en ting. alle andre omkring hende betød intet, bare hun kunne finde den, den bog der afslørede lidt omkring hvordan hun kunne gøre det mest smertefrit som muligt og dog stadig effektivt. indtil videre havde hun fået mange ideer, men alle var var så kolde og onde at hun bare ikke kunne bruge dem, nok var hun en vederstyggelighed, og måden hun levede på var bestemt ikke god, men hun skulle da ikke lide.
hun hævede det ene øjenbryn og tog bogen ud fra hylden, hun så kort på den og nikkede svagt, dog blev hun forstyrret af en eller anden idiot som åbenbart havde besluttet sig for at nu ville han kaste med bøgerne. hun tog en dyb indånding og gik hen mod ham "undskyld mig er du bare dummere end de fleste unge, du er på et bibliotek, hvis dog lidt respekt for bøgerne" hvæsede hun og rynkede brynet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 23:26

han vendte sig om mod hende og stod så og trude hende med en kniv.
"Det skal du ikke blande dig i jeg gør som det passer mig med bøgerne nå jeg skal finde en bog" ´svarde han helt koldt og kiget på hende med et hade blik //sorry det krote indlæg skal nok skrive mere har bare ikke så meget krea//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 23:29

hun knurrede og gik faretruende hen mod ham "skulle jeg frygte din lille baby kniv, hvad er du lige blevet født eller sådan noget, hvis de ældre end smule respekt" hvæsede hun og vidste tænder af ham, denne knægt...hun havde sådan en lyst til at... bare at rive hans... hun sukkede og så på ham med kolde øjne "du må være Arason, min kære Kendra har fortalt mig om dig, en ung dreng så dum at man skulle tro det var løgn også er der jo elskeren" hun lagde hoved på skrå og lukkede sine fingre om bladet, uden så meget som at fortrække en mine, krøllede hun næsten bladet fuldkommen sammen

//gør intet Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 23:34

han viste tænder af hende. og stillte sig i kamp stiling "bare kom an jeg frygter ikke
døden" svarde han. og kiget vredt på hende imens han stod klar til at angribe hende
hvis det nu skulle komme der til. han kunne let se snestormen udenfor han var så glad for det vejr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 23:43

hun rynkede brynet og greb ham om halsen "stop mens legen er god, jeg har haft over 1000 års erfaring på punkter som du ikke har nogen ide om" hviskede hun og smed ham ned på jorden, hun trådte kort et skridt tilbage og knurrede fra brystet, en meget lig dyre lyd, hvis man skulle sammenligne det med noget, hun hvæsede og knurrede vredt, denne lille idiot havde for alvor ødelagt hendes tid, den tid hun skulle bruge på at finde en måde at dræbe hende på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 11:48

han rejste sig hurtiget op. og viste tænder af hende
"din dumme tøs" sagde han til hende. inde han sparket ud efter hende¨
med hans højre ben. i det han slog ud med hans venstre hånde, i det
han bagefter lyn hurtiget var bage hende, og slog med hans venstre ben
mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 13:07

hun rullede med øjne og i løbet af ingen tid stod hun oppe på reolen "du er da en dum lille dreng, jeg kan forstille mig hvordan jeg ville fortælle Kendra det, du ved det var mig der lavede hendes halskæde den gang for mange år siden, jeg kunne lave en med dit navn på, en som gjorde at jagerne vidste hvor du var" hun grinede og satte sig på hug på reolen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 14:12

"jeg har talte med ham. jeg dræber andre vampyr der tro man bare kan lege med mensker"¨svarde han og kiget op på hende i det han skubbet sig selv mod reolen så den'
vælte han var blivet venner med en jægere fordi han aldrig selv
slå folk ihjel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 14:20

hun sprang ned og landede perfekt på fødderne "og du tror jeg nyder det hva, jeg har planer om at få fjernet Kendra, stoppede hendes terror" hun lagde armene over kors og trak en halskæde op "hun tror den halskæde hun har på er en god ting, det er den skam også, men ser du denne halskæde her er en sporing til den hun har på" hun så direkte på ham "jeg elsker min familie, kendra og de andre men hun er en vederstyggelighed mod verden og hvordan den virker" hun sukkede og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 16:27

"fint til din tjenste hvis du har brug for en til og hjælpe med og gøre det af med hende" svarde han. og kiget på hende han ville gerne være med
til at gøre noget ondt mod hans hersker så ville det blive bedre for ham. for så ville han heller ikke længre være hendes slave. i det han smilte for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 16:32

hun nikkede "det er godt, men jeg har manden hvis han da er helt med på aftalen" hun gik rundt om drengen med et tænksomt udtryk "planen er at han skal forføre hende, for hende til at stole på sig også når tiden er inde skal jeg flå hendes hjerte ud" hun kørte en hånd igennem håret og sukkede "at skabe hende var den værste ide nogen sinde, jeg troede hun kunne styre det, styre sulten, men i stedet begyndte hun at dræbe" hun rystede på hoved og fik et forpint udtryk i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 16:39

han stilte sig op af reolen. og kiget på hende
"intresant måde og gøre det på ville det ikke bare være
letter og snigmyrde hende om man må spørge"
svarde han. og kiget på hende med et smil han ville selv
snigmyrde hende hvis det var at han måtte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 16:45

hun rystede på hoved "nej hun skal føle den smerte jeg følte da hun myrdede Matthew min elskede mand for over fem hundrede år siden" hun fik et hårdt udtryk i øjnene "nok er hun min steddatter, men jeg nægter at se igennem fingrene på dette, det er utilgiveligt" hun snerrede og lagde armene over kors, vreden var tydeligt at se på både hendes holdning og udtryk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 16:53

han fnøs af det. "hævne er ikke altid det besdte man kan gøre" svarde han og kiget på hende. men det var jo noget han selv mente fordi han selv havde prøvet
det han kiget ned i jorden. "hvilken bog ledte du efter" spurgte han hende
om i det han kiget op på hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 16:57

hun kneb øjne sammen og den grønne farve blev meget fremtræden i dem "ti stille, jeg gør som jeg gør og jeg har allerede fyren til at flirte med hende, det håber jeg da, for sidst lød det som han var klar til det" hun trak på skulderne og så rundt "jeg ledte efter en bog om kroppens anatomi, det giver et indblik i hvor jeg skal ramme hende" hun så kort på sine negle før hendes øjne landede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 17:01

"jaja det må du selv om" svarde han. og kiget smilende
på hende. "for min skyld kan du dræbe hende jeg vil bare selv
se om jeg for hende dræbt inde" han grinte af det han havde jo sat en dusør
på hendes hovede så nu ville han se hvad der skete

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 17:04

hun hævede øjenbrynet "aha, men kæreste hvordan vil du finde hende uden min hjælp, jeg har udstyret til at kunne finde hende" hun grinede og trådte tilbage "jeg var heks dengang jeg levede, jeg kan vel huske et par små ting eller to" pointerede hun og trak på skulderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:31

"ja men jeg har kontaket i hele underverden så
jeg tror nu ikke jeg har brug for din hjælp" svarde han
flabet imens han smilte af det fordi det var jo sandt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:37

hun trak på skulderne og trådte ind i mørket "men hun vil aldrig stole på dig og hvis det fejler, myrder hun dig" hviskede hun før hun vendte sig om og gik

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Were is that damm book//Alexis Maria// Empty Sv: Were is that damm book//Alexis Maria//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum