Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Fun? Maybe//Alexis Maria// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Fun? Maybe//Alexis Maria// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fun? Maybe//Alexis Maria// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Fun? Maybe//Alexis Maria// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Fun? Maybe//Alexis Maria// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Fun? Maybe//Alexis Maria// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Fun? Maybe//Alexis Maria// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Fun? Maybe//Alexis Maria// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Fun? Maybe//Alexis Maria// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba15 
Jake
Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba15 
Sasha
Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba15 
Renata
Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba15 
Celenia
Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba15 
Lenore
Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba15 
Genevira
Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba15 
Edgar
Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba15 
Marcus
Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba15 
Elizabeth
Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Fun? Maybe//Alexis Maria//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 13:59

Sted-Firestep Diskotek
Tid-22,00
Omgivelser-folk der fester og har det sjovt
Påklædning- mørke blå hætte trøje og hvide par bukser og sko
Vejre-let vind og lidt koldt i det udenfor

Zankuji var næste lige komme til stedet og kunne ikke sådan rigtig finde rundt i alle de steder som der var i byen, men et sted havde han da fundet meget nemt til, det linede en form for diskotek hvis det da ikke var sådan et. Så han gik roligt der ind og kiggede sig omkring, godt nok havde han ikke et fast hjem men han så da pæn ud og det hele i forhold til mange andre, men det kom nok at han ville finde sig et sted og slå sig ned.
Men den tid kom nok men denne her aften havde han nu tænkt sig at have det lidt sjovt og se hvad aften ville bringe på, så det første han gjorde var og finde en bar som var på diskoteket og få sig en drink af en slags, han fik sig bestilt en rom og cola noget af det han bedst kunne lige og han fik betalt for den og gik hen og fandt sig et sted og sidde ned, for at kunne nyde sin drink og det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 14:10

påklædning[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] plus nogle sorte høje hæle

en lille skikkelse stod i døren til et såkaldt diskotek, men det eneste hun kunne høre var larm og så var der lugten af sved, at se folk i en respektiv alder, opføre sig som en flok teenagere, det var forkasteligt og frastødende, eller også var det bare hende der var ved at blive for gammel. hun trak vejret dybt og lod sig glide ind i folkemængden, skubbede til et mænd, da de prøvede at tage på hende, en ting var at prøve et diskotek af, men så at blive raget på af et par fulde mænd. hun satte sig ned i bar stolen og kørte en hånd igennem håret, hvorefter hun fik øjenkontakt med bartenderen "en whisky" hun hævede det ene øjenbryn og lagde hoved på skrå, de unaturlige øjne, med alle de smukke samlede farver, var følelses løse og kolde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 14:21

Han stoppede op med at finde sig et sted og sidde da han så en smuk person som gik op til baren og roligt bevægede han sig roligt op til baren igen og satte sig lidt fra personen som var en kvinde "Hej"sagde han roligt til kvinde og kiggede på hende før han roligt tog en tår af sin drink og slappede bare af, han viste ikke hvad han sådan skulle sige lige nu og her men man kunne vel altid sige sit navn til hende kunne man ikke, han så roligt på hende "mit navn er Zankuji"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil.
Han så på hende med et smil og ventede bare på at hun ville svare på det han sagde til hende og alt det.

//sorry men skal lukke nu kommer på senere Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 14:26

hun tog imod drinken og nikkede some et tak, dog kom der aldrig så meget som et sekund et smil på en nu mørke læber, nu tidens sminke var nu et mysterie, men det samme var de unge nu også. igennem hendes tid, havde de velopdragene unge forvandlet sig til..til..ja hvad de nu engang er idag, hvilket hun ikke ligefrem kunne sætte ord på, eller jo det kunne hun, da var bare ikke alle lige positive. i det fjerne blev hun opmærksom på at en ung mand..levende ung mand gik mod hende. med en yndefuld bevægelse drejede hun hoved og fik øjenkontakt med hende "godaften" hun tog en slurk af sin drink og betragtede ham nøje, han var nu køn...af et menneske "Zankuji siger du, jeg hedder Alexis" hun vendte sig mod ham og lagde hoved på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 22:05

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "hyggeligt at møde dig Alexis hvad bringer dig til denne her klub"sagde han roligt og så på hende *gud hvor er hun endeligt smuk*tænkte han roligt for sig selv og kiggede lidt rundt før han så på hende igen og smilte roligt til hende.
Han viste ikke hvad hun lavede her med hun var smuk og alt det, men han ville nu hellere lige lære hende og kende før han gjorde noget som helst og alt det halløj der, han så på hende med et smil og ventede bare på at se hvad hun ville sige eller gøre for han var bare venlig i forhold til andre folk på en klub som denne her.
Han så på hende "hvis jeg må sige det så er du en af de kønneste kvinder som er her på klubben"sagde han roligt til hende, og var bare sådan ligeud for sådan var han jo bare og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 22:18

hun nikkede svagt og tog en tår af sin drink "jamen mange tak og i lige måde, det er altid dejligt at lære nye mennesker at kende, hver giver jo deres eget sanse indtryk" hun trak på skulderne og trak elastikken ud af sit hår, således at det var smukt slået ud, hang bølget ned over hendes skuldre. med en hurtigt bevægelse, kørte hun en hånd igennem håret og et suk forlod hendes læber, hendes øjne landede igen på denne mand, denne måde han så på hende, det gjorde hende ligefrem nysgerrig.
hun hævede overrasket øjenbrynet, så ligefrem, det havde hun ikke regnet med "mange tak, tror jeg nok" hun rynkede brynet og tog igen en tår af sin drink "nåh hvad bringer dig hid til dette sted" hun slog kort ud med hænderne og ser rundt, som for at indikere at der var stedet hun snakkede om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 22:52

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af "det var da så lidt Alexis"sagde han roligt og så på hende og viste ikke hvad han sådan skulle sige mere lige nu og her.
Han så på hende og slappede bare roligt af "hvad der bringer mig hid hmm ikke meget syns ikke der er sådan nogen udover dig der være at snakke med og sådan så det er nok det"sagde han roligt og så på hende med et smil, han så på hende og slappede bare af og så hende i øjne "du ser godt ud lige meget om du har dit hår til at sidde sådan eller den anden måde"sagde han med et smil på sine læber.
Han så lidt rundt også kiggede han igen på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af og havde det godt i hendes selvskab sådan lige nu, men hvordan ville det gå dem efter noget tid og sådan noget halløj der det var jo noget man måtte finde ud af og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 22:57

hun lagde hoved på skrå, da hun hørte hans lille forklaring "åhh jeg mente nu hvorfor du lige præcis valgte at komme til dette sted, men tak tror jeg nok" hun kløede sig i nakken og rynkede brynet, dette var uvant, underligt, normalt ville han nok havde siddet alene lige nu, hun havde været gået før han så meget som havde sagt et ord til hende, da hun allerede havde alt for meget hængene over hoved til at bekymre sig om en eller anden tilfældig varmblodet mand.
da han kommenterede hendes hår, grinede hun svagt, hun var lidt små overrasket over hvorfor hun lige havde valgt at grine og hvordan hendes latter lød, hun havde ikke hørt sig selv grine i så lang tid, så at høre den bløde og melodiekse latter kom bag på hende "åh jeg har haft det siddende oppe hele dagen, det gør sådan lidt ondt i hoved bunden efter hånden, men mange tak" hun rettede hoved op og vendte sig nu med fronten mod ham. måske var denne mand mere interessant, end man først lige skulle tro

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 9:23

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare roligt af mens han så på hende for han kunne endeligt ikke andet lige nu og her, han så på hende "du har nu en sød latter man skulle næste tro du prøvede på at gemme den væk eller er det bare mig"sagde han roligt til hende og slappede bare roligt af og sådan noget der.
Han så på hende og syns hun så dejlig ud som hun sad der eller hvad hun nu gjorde men det var jo bare hans mening og håbede på at hun måske fik det at vide lige pludselig og sådan, han så på hende "har du lyst til at lave noget her på klubben i stedet for bare og sidde her og snakke med mig"sagde han roligt til hende og mente jo hun skulle lave noget sammen med ham og alt det.

//sorry hvis det ikke blev så langt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 15:03

hun rystede på hoved og man kunne svagt se hvad der var antræk til et smil, dog forsvandt det før man overhoved så smilet "jeg har ikke grinet i mange år, jeg tror aldrig rigtig jeg har fundet en god grund til at gøre det" hun trak på skulderne og stirrede ned i sin drink. hendes liv havde skam været hårdt, men det var ikke ligefrem noget hun snakkede om og da slet ikke med et menneske, der var nu ikke noget sådan i vejen med ham, men hvordan forklare man lige at man har mistet stort set alle dem man har elsket, uden at fortælle hvor gammel man englelig var.
hun hævede øjenbryn og betragtede ham stille "sig mig, hvad er det du har i baghoved kære Zankuji, om jeg må spørge, for det siger mig lidt at du måske har lyst til at gøre andet end at sidde her" hun tømte sit glas og stillede den ned på bordet, men hendes øjne lå fint på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 2:24

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "om jeg har noget i baghovedet kære Alexis det ikke godt og vide men kan sige det noget du må finde ud af"sagde han roligt smil på sine læber.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber "har man lyst til at danse med mig"spurgte han roligt og slappede bare af og ventede bare på at se hvad hun ville sige til det og sådan, han var bare venlig og ja lidt charmerede i den måde han sagde det og sådan noget halløj der.
Han så på hende og rejste sig lige så stille og kiggede bare på hende og havde ikke noget imod for hvis hun sagde nej men han håbede på da mest på en ja fra hende og sådan noget, men alt hun ikke ville det ville han ikke tvinge hende til og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 10:03

hun grinede og rejste sig yndefuld op sammen med ham "det vil jeg meget gerne, men jeg må advare dig, jeg kan simpelthen ikke danse..det de nu end danser der ude" hun hævede det ene øjenbryn og så på de andre dansere med vagtsomlighed.
efter lidt tid landede hendes øjne på hans og hun trådte hen til ham "og hvad er dette for noget musik, kan man rent faktisk danse til det" spurte hun og lagde hoved på skrå, dog kunne man svagt antyde et smil på hendes læber og denne gang blev det en smule større til det til sidst var et elegant mildt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:12

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "altså det vil jeg mene man kan men du kan jo prøve og lære at danse til det her musik"sagde han roligt og tog roligt hendes hånd og trak hende roligt med ud på dansegulvet og gav sig roligt til at danse, og så på hende hvordan hun ville komme i gang med det og sådan noget.
Han kiggede på hende og dansede stille og roligt vider og slappede bare af mens han gjorde det og ville håbe på at hun ville kunne lide denne måde og danse på for den var nok lidt anderledes end det hun var van til, kunne han forstå på hende og sådan noget halløj der.
Han så på hende og smilte roligt "det bare med at slå sig løs"sagde han roligt og slappede bare roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:18

hun grinede og så rundt, hurtigt tog hun fat i toppen af sin kjole og rev til, for inden under havde hun en slags under kjole på, en som hang smukt og løs på hende, fik hende til at ligne en gudinde. med løst hår og den løse kjole vendte hun ryggen til ham, lagde sin ryg ind mod hans brystkasse hvorefter hun begyndte at vrikke hofterne i otte taler "sådan her" spurte hun og lagde armene om hans hals, mens hun dansede videre, med lukkede øjnene fuldte hun bare musikken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:26

Han kiggede på hende da han mærkede hende mod sig og hendes arme om sin nakke "ja sådan"sagde han roligt og lagde sine hænder på hendes hofte og smilte roligt mens de dansede og havde det sjovt og sådan noget der.
Han så på hende og kørte den ene hånd ned af hendes lår og op igen på hendes hofte "du lære nemt"sagde han roligt og dansede vider og nød bare at de kunne ha det sjovt og det hele, han så på hende og lavede nogen små forførende bevægelser med sine hænder på hendes krop og slappede bare af mens han gjorde det "du god til at danse søde"sagde han roligt og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:33

hun grinede og vendte sit ansigt mod ham "jeg kendte engang en kvinde som dansede sådan" hendes øjne glimtede og hun smilede faktisk, dog forførende "hun var ligeså smuk som dagen var lang, men ligeså farlig som alting andet" hun bevægede hofterne i bevægelser der næsten var sensuelle og forførende "selvfølgelig, jeg har haft års øvelse inden for at blive en fast lærer" hviskede hun og hans øre og lod sine læber berøre hans kind "dette sted er sjovere end jeg troede" hun grinede og nussede ham i nakke, alt ved hende skindede af forførelse, fristelse og en smule mystisk, men sådan var hun jo bare, hun forførte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:42

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare af "okay søde"sagde han roligt og kunne godt mærke på hende at hun var forførende, men han var ikke den mest lette og forføre.
Han så på hende med et smil og fik hende roligt med sig over i et hjørne hvor de næsten var alene og det hele "tingene kan skam blive meget sjovere søde"sagde han roligt og lagde en hånd ned på hendes røv og nussede den roligt "hvis du frisk så jeg også"sagde han roligt og håbede på at hun viste hvad han mente og roligt kørte han en hånd over hendes ene bryst og satte sig mere og mere på hug og sad så helt på hug foran hende, og roligt kravlede han ind under hendes kjole og lod sin tunge roligt berøre hendes underliv uden på hendes trusser og håbede på at hun stoppede ham hvis hun ikke ville og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:49

hun rynkede brynet og så på ham som han førte hende hen i hjørnet, og da han rørte hende, der var kun en som havde fået tilladelse til at røre hende sådan og han var ikke en af dem, hun fjernede sig fra ham da han forsvandt ind under hendes kjole "er det sådan du ser kvinder, som nogle der bare skal bruges til at tilfredstille dig" spurte hun og mærkede hvordan det sitrede i hendes gummer, men hun lod ikke tænderne glide frem "spørg før du rør, det kan ende galt" hun kørte en hånd igennem håret og overvågede hver af hans bevægelse, et forkert udfald og han ville få store smerter, hun var simpelthen for gammel til dette, det der så ud til at blive en god aften, blev pludselig ødelagt på grund af en varmblodet hormoner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:44

Han kiggede på hende "nej altså sådan var det ikke ment"sagde han roligt og så på hende, man kunne godt se på ham at han ikke var den der var alt for glad for det han havde gjort nu her.
Han kiggede på hende "men så er dansen sikkert også slut nu"sagde han roligt og gav sig stille og roligt til at gå op til baren igen og satte sig ned og kiggede ned i bordet og tog sig til nakken *hvorfor gjorde jeg nu også det*tænkte han roligt for sig selv og slappede af og viste ikke hvad han skulle gøre, men en ting var da sikkert han havde det ikke godt med det og sådan.
Han så på det glas som var hans og slappede af før han rejste sig op og var roligt på vej mod udgangen men han kunne ikke rigtigt komme hen til den for alle de mennesker der var der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:52

hun lagde armene over kors og rynkede brynet "aha, så kvinder fra denne tid er sådan at hvis man danser sammen betyder det en enkel billet til hvad hendes tusser" spurte hun og rystede på hoved. da han gik gispede hun og lod sine tænder slippe fri og gud hun var sulten og nu ville hun havde ham, hurtigt greb hun fat om hans mund og trak ham ind i et rum, lukkede døren og skubbede ham ind "åhh du har virkelig gjort mig sulten" hun lagde hoved på skrå, men havde taget hendes tænder ind da hun havde taget fat i ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 23:05

Han kiggede på hende og "sulten jeg er ikke et måltid Alexis og når du mener sulten så det sikkert blod du mener du ikke den første af jer vampyre jeg har mødt"sagde han roligt og så på hende da hun lagde sit hovede på skrå *hun tror bare hun kan tage mit blod*tænkte han roligt og så på hende.
Han kiggede på hende og ville se hvad hun ville gøre og sige til det her, nok ville hun ha blod og sådan men han var ikke bange som denne verden var havde lært ham at ens liv på en måde kunne ende på mange måder, "har du virkelig tænkt dig og gøre det mod mig eller skal vi stå her i lang tid"sagde han roligt og var måske en af de mest rolige mennesker hun sikkert havde haft fat i og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 23:08

hun grinede og låste døren "åhh hvem sagde noget som helst om blod kære" spurte hun og gik hen mod ham, hun skubbede ham ned i en sofa er stod bag ham, hvorefter hun satte sig på hans skød "ja jeg indrømme at drikke fra dig lyder fristende, men var det ikke noget andet du selv søgte" spurte hun og bøjede sig ned mod ham, hun smilede drillende og kyssede ham kort "var det ikke, eller ønsker du jeg skal drikke fra dig, valget er dit" hviskede hun og lod fingrene glide op i hans hår, hun smilede og nulrede med hans nakke hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 23:18

Han kiggede på hende og undrede sig over hvad hun sagde til ham "okay nu du forvirrende Alexis"sagde han roligt mærkede at hun kyssede ham sådan kort og sådan noget "altså jeg har lyst til dig men lige før der afviste du jo mig gjorde du ikke"sagde han roligt, og lagde roligt sin arm over hendes ben og slappede bare af og viste ikke hvad hun ville sige til ham.
Han kiggede på hende og nussede hende på benet og plantede roligt en stille kys på hendes kind og slappede af "men er du overhovedet sikker på at du vil med mig"sagde han roligt til hende, og man kunne høre på ham at han ville høre hvad hun vil og sådan noget der og om hun var sikker på at hun vil med ham og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 23:25

hun trak på skulderne "der var ingen der sagde jeg var nem at forstår vel" hun grinede og strøg ham ned langs halsen "åhh tag dig ikke af det, jeg blev overrasket, altså helt ærligt jeg er så gammel at jeg er ældre end selv dine forfædre, og jeg forventede ikke lige det ville ske" hun lagde hoved på skrå og trak hans hætte trøje af, hvorefter hun smed den hen på gulvet "om jeg vil, lad mig se jeg har ikke været med nogen i hvor lang tid, ja måske fem hundrede år, vent der var jo.." hun rystede på hoved og greb fat i hans hår, hvorefter hun tvang hans hoved tilbage og kyssede ham igen, denne gang var det mere ømt end før, hun tog hans hånd og lagde den på sin lynlås "hvis du tør" drillede hun og rettede hoved op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 23:35

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af "jeg tør hvis du tør"sagde han roligt og mærkede hendes kys og kyssede hende igen og tog roligt fat i lynlåsen og lynede ned og trak kjolen af hende og sådan. Han kiggede på hende "men tror ikke du har prøvet en der cirka er 25 centimeter stor"sagde han roligt, og roligt lagde han en hånd på hendes bh og åbnede op for den og roligt tog han den af hende og lagde den ved hendes kjole.
Han så på hende og lagde hende ned i sofaen og kyssede hende på munden og roligt gled han ned af hendes krop mens han kyssede være en centimeter ned af hendes krop til at han kom ned til hendes trusser, "skal jeg fjerne dem eller vil du selv det"spurgte han roligt og slappede bare af og håbede på at hun ville nyde det her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum