Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba15 
Lori
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba15 
Jake
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba15 
Valentine
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba15 
Abigail
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba15 
Edgar
En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

En fest på kroen //Nille//

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 21:20

Nille blev skrækslagen da manden gav sig til at kramme hende og da han lagde an til at kysse hende... Blev hun godt gal! Hun skubbede ham væk og gav ham en lussing. "Forbandet køter! Skal jeg virkelig bruge evnen Skam på dig igen?!" Råbte hun ham i ansigtet. Manden blev sig selv igen pludselig. "Undskyld... Jeg ... Ved ikke hvorfor jeg gjorde det!" Manden kiggede skrækslagen på hende." Nej! Jeg beder dig! Vis nåde!" Manden løb forskrækket væk. Nille vendte sig om mod genesis. "Hvad fanden gik der af ham?" Hun kiggede spørgende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 21:31

Genesis var ved at dø af grin indvendigt. Han trak på skuldrende, og man kunne ikk se det mindste tegn på at han løj. Han gad ikk at sige noget, for han havde ikk fået helt kontrol over sin blodtørst endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 21:33

Nille kiggede hadefuldt på ham. Hadet var dog ikke rettet mod ham.
"Irriterende mænd." Hun kiggede hurtigt på Genesis. "Ikke for noget."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 21:44

Genesis havde fået sin blodtørst så meget under kontrol at hans hugtænder fosvandt. "Du har fuldstendig ret. Nogle mænd er ret så irriterende. Vidste godt at du ikk mente mig" Han smilede selvsikkert til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 21:46

Nille rullede med øjnene. "Jeg fatter virkelig ikke hvad der gik af ham... Det ene øjeblik er han bange for mig og i det andet vil han ved gud kysse mig!" Nille var frustreret. Hun gad virkelig ikke sådanne mænd. Hun var... på en måde og på en måde ikke vild med en. Hun var usikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 21:51

Han så på hende. " Jeg fatter det heller ikk." Han smilede. "Jeg har foresten tænkt en smule over vilken race du var. Du er ikk et menneske kan jeg lukte. Eller du lugter både som et menneske og et dyr?" Han så undrende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 21:54

Hun smilede. Så Genesis havde en forrygende lugtesans. "Hvis du vil vide det... Så er jeg Shapeshifter. Hvilken race hører du til? Din lugt er... Mærkelig" Hun smilede venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 21:57

*Når så hun var en Shapeshifter?* "Jeg er en Vampyr." sagde han, og smilede til hende med synlige hugtender.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 21:59

Nille rejste sig med et sæt. Hendes øjne gnistrede faretruende. "Pas hellere på Genesis, jeg er ikke bange for at bruge min evne på vampyrer." Nille lagde armene over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:06

Genesis så på hende med et roligt blik. Du skal føle dig rolig. Han så på hende "Rolig nu jeg vil ikk skade dig, men jeg må indrømme at du dufter virkelig godt, men tror du ikk at jeg havde spidst dig allerede hvis det var min plan?"


Sidst rettet af Genesis Lør 24 Nov 2012 - 22:07, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:07

Nille mærkede roen i hendes krop. "Joh... Det ville du nok..." Nilles hoved fyldtes med spørgsmål men noget skubbede dem væk. Hun satte sig ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:11

Genesis smilede til hende og stopede med at få hende til at være rolig. Han havde fået mere ondt i hovedt nu end han havde før. Han så granskende på hende for at se om hun vil gå i panik igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:12

Nilles rolighed forsvandt hurtigt som den var kommet. Hun spillede dog som om hun stadig var rolig. "Hey kommer du lige med ud?" Hun smilede venligt til ham og rejste sig op og gik hen imod døren. Hun kiggede sig over skulderen for at se om han var med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:16

Han så stadig granskende på hende da hun rejste sig op og begyndte at gå over mod dæren. Han rejste sig selv op for at følge med hende. Han havde en smulle på fornemmelsen at hun ikk var helt tryg ved ham, men hvis hun vil gøre noget ved ham kunne han bare løbe sin vej hvis det kom til stykket eller overfalde hende?. Han håbede ikk at det blev nødvendigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:19

Nille gik lidt væk fra menneskemængden og da hun stoppede op og vendte sig mod ham. Skinnede hendes øjne faretruende. "Jeg har opdaget dig... Skam dig over dig selv... Skam dig over hvordan du behandler folk" Nille svajede lidt eftersom evnen tog energi fra hende og hun havde allerede brugt den en gang før. Hun havde ikke opdaget hans evne helt men havde en ide om at han var skyld i at manden næsten kyssede hende og så videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:23

Genesis skamede sig. Havde hun virkelig opdaget hans evne? Han havde jo bare lavet en smulle sjov, men han skamede sig over det, og fortrød næsten at ha gjordt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:27

Nilles øjne flyttede sig ikke. "Har du forstået at du ikke skal lave numre med mig vampyr?" Nille var på randen til at besvime. Hvilket hun gjorde. Hun lukkede øjnene så de holdte op med at skinne og faldte om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:36

Lige så snart Nilles øjnede stopede med at skinde forsvandt hans skam igen. Nille besvimede, og lige inden hun remte gulvet nåde Genesis at gribe hende. Selvom hun lige havde fået ham til at skamme sig, vil han ikk gøre hende noget. Hun minede ham om en. Han tog hende op i sine arme, og gik hen til kromotteren. "Undskyld men er der nogle ledige værlser?" Kromotteren rystede på hovedt. "nej desvære ikk, gode hr." Genesis sukkede. Ved du så om Nelli har lejet et værelse?" Han så ned på Nelli som han havde i sine arme, og så så op igen for at vente på et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:43

Kromutteren kiggede bekymret på Nille. "Jah... Det tror jeg vist hun har... Hendes navn ved jeg i hvert fald hvad er. Hun er her tit. Hendes navn er Nille Panara. Vent her så tjekker jeg om hendes navn står i bogen et sted over folk der har lejede værelser.." Kromutteren kiggede i en tyk bog og bladrede lidt. "Jah! Her er hun... Værelse nummer... 31" Hun tog en nøgle og gav Genesis den.

Nilles øjne bevægede sig men hun var stadig bevidstløs. Hun farede rundt i sin lille verden. En smerte skød op af hende mens hun løb fra rum til rum. Nille skreg og faldt på knæ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:52

Genesis tog imod nøglen, og gik op på værelse nr. 31. Han låste døren op stadig med Nille i sine arme. Han åbnede døren og gik in i værlset. Her lage han forsigtig Nille i sengen, gik over og lukkede døren. Han satte sig i en stol et lille stykke fra hendes seng, og ventede bare på at hun skulle vågne. Han havde ikk den mindste smulle travlt. Han havde jo evigheden forand sig. Mens han sad der tænkte han på Dina. En tåre trilede stile ned af hans ene kind, men han var ligeglad, så længe der kun var tale om en tåre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:54

Da Nille vågnede op satte hun sig op med et sæt og kiggede rundt. Da hun fik øje på Genesis kravlede hun længere væk fra ham men stadig på sengen. Da hun så at han havde en tåre på kinden slappede hun mere af. Han havde følelser!
"Hva... Er der?" Spurgte hun prøvende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:57

Han så over på hende. "Du er vågen. Har du det godt?"Han tørede hurtigt tåren af kinden, og så undersøgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 22:58

Hun nikkede. "Jah... Jeg har det fint... Hvorfor græd du?" Hun slappede helt af da hun så at han ikke ville gøre hende noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 23:02

Han så på hende med et trist smil. "Har du nogle sinde prøvet at midste en som du holdt af?" Han vil ikk ønske det for hende, for det var en forfædelig følse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 23:03

Nille trak på skuldrene. "På en måde... Mine forældre døde for lang tid siden, jeg var ikke specielt glade for dem... Så jeg boede hos min mormor som også var Shapeshifter. Hun er forsvundet. Hun var den som opdrag mig mest og... Tog sig af mig. Jeg blev mobbet i skolen og mine forældre slog mig. Min mormor var den eneste der tog sig af mig. Har du da prøvet det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 2 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum