Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba15 
Jake
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba15 
Sasha
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba15 
Renata
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba15 
Genevira
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba15 
Celenia
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba15 
Emery
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba15 
Taliia
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Afraid for the shawows.. (Åben)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 13:33

Yoanna vidste ikke helt hvad hun skulle sige eller gøre, det hele gik hurtigt, og hendes blik hvilede bare på kvinden der lige havde præsenteret sig som Caroline's hals. Hun slikkede sig langsomt om læberne, selvom hun foretrak mandligt blod, kunne hende Carolines også lige gå an, hun var jo sulten. Men alligevel tog hun sig sammen, og lod være med at gøre noget, hun kiggede sig derefter omkring, og lo kort af ham manden der havde stjålet noget fra dem. Hun kunne ikke lade være, det var simpelthen for ynkeligt. "Hyggeligt at møde dig Caroline." sagde hun som svar på at hun sagde hendes navn. Hun smilede så derefter og lagde hovedet lidt på skrå for at få bedre udsyn til de blodåre hvor det saftige blod kørte rundt i, Caroline duftede vidunderligt, altså hendes blod gjorde, - men hun kontrollerede sin tørst, indtil videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 14:00

Caroline smilede til kvinden.
"I lige måde," sagde hun med en sød stemme. Hun pressede sine hænder ind imod muren, men en sten skar sig igennem hendes hud og sætte sig fast. Hun reagerede og kiggede på hendes hånd. Hun tog den blod klædte sten op, og blodet pressede sig ud af hendes håndflade. Hun bed sig i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 15:56

Nille snusede til luften. Der var en lugt af... Blod og død.
Nille vendte sig om med et sæt og kiggede på de to nyankommende.
For at være sikker skiftede hun form og snuste. Hendes blik vendte om mod Caroline og opdagede at blodet kom fra hende. Men hvor kom død lugten fra? Nilles blik vendte sig mod drengen og pigen.
Nille begyndte at knurre. Vampyrer. Nille ville altid kunne genkende deres lugt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:00

han rullede med øjnene og kvinden der knurrede "slap af jeg bider ikke" han holdte hænderne op som et tegn på overgivelse. mede nysgerrig skridt gik han hen mod dem og knælede ned foran pigen, "uhh det ser smertefuldt ud" han skar en grimasse og tog et plaster op, af en eller anden grund havde han altid plaster på sig..hvorfor vidste han ikke, hans øjne landede på den knurrende kvinde "vil du give hende den på eller skal jeg" han hævede spørgende det ene øjenbryn og rakte kvinden det store plaster

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:22

Arason så chancen og begyndte og bakke
bageud af de var åbenbart ikke så glad for
hinaden de fire der var der men han så chancen og begyndte med og gå med tyvekosterne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:54

Yoanna kiggede sig omkring, alle disse folk var specielle, dog undtagen Caroline, og hendes blod fik Yoannas tænder til at løbe i vand, hun betragtede den ny ankommende dreng, og vrissede lidt af ham, han var nemlig også vampyr, og det var ham der stjal fra de to andre piger også. Hun brød sig ikke om andre vampyrer. Hun gik nærmest helt amok da menneskepigen blødte fra sin hånd. Hun tog en hånd over munden, og lukkede øjnene, men hendes indre vampyr kunne næsten ikke holde op med at tænke på blodet fra Carolines hånd. Hun nærmede sig langsomt hende, og holdte øje med alle de andre. Det kunne godt være ham den anden vampyr var på vej væk, men det eneste hun fokuserede på var blodet. Dog var denne shapeskifter en forhindring, og hvordan smagte sådan en shapeskifter, det kunne hun godt tænke sig at finde ud af. Dog prøvede hun at virke så normal som mulig, undtagen at hendes hugtænder nærmest skreg efter at bide, og smage blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:24

En mand knælede ved hendes ben, som kun en havde gjort før. Det samme med den unikke stemme, Christian? Var det virkelig ham? Selvfølgelig var det det, men hvad lavede han her.
"Nej jeg har altså ikke brug for plaster, det bare en rift." Sagde hun og forsvarede sig selv, hun kiggede ned på ham og fik øjenkontakt de brune øjne var ikke til at tage fejl af. Hun kiggede på pigen som var blevet til panter, der knurrede vildt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:28

Nilles panter næse snusede igen og lagde mærke til at ARason var på vej væk. Hun løb hen imod ham og landte på hans ryg. Hun knurrede af ham og åbnede sin mund lidt så man kunne se hendes skarpe tænder. Nille skiftede form til menneske og rejste sig. "Giv de ting du har stjålet tilbage Arason!" Sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:31

//undskyld trode lide det var min tur//


Sidst rettet af Arason Søn 25 Nov 2012 - 18:40, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:33

han lagde en hånd på hendes kind "er du sikker på at du er okay miss Caroline, vi skulle nødigt have du kommer galt afsted, ligesom dengang med foden" han smilede drillende og kyssede hendes pande, hans øjne faldt kort på kvinden og den anden vampyr, men ingen af dem interesserede hende, på trods af den kvindelige vampyr, han hvæsede advarende og vidste tænder "gå med dig barn, gå ud og find noget andet at sætte tænderne i. hun er min" hvislede han og kneb øjne sammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:44

nej det gør jeg ikke" svarde han vredt i det han kiget
på hende med et vredt blik på hende som
om han ville gi hende det tilbage andre havde mest ude af det
de fatige havde mer brug for det syndes han han hvæste af kvinden "du sætte ikke tænde i hende det er der ingen her der gøre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 19:18

Yoanna betragtede de øvrige personer, og viste sine tænder til Christian, hun brød sig ikke om den mand, indtil videre. Hun kiggede på Carolines hånd, og kneb sine øjne sammen, hun kunne lugte blodet rigtig meget, og hendes mund løb i vand. Pludselig ødelagde ham Christian hendes drøm ved at sige noget. "Så hun er din, tror du ikke at hun har en anden mening omkring det! Jeg tror ikke ligefrem hun vil ejes af dig. Snuske, bare en lille tør, intet andet!" sagde hun drillende, men på samme tid prøvede hun at være provokerende. Hun brød sig ikke rigtigt om at han kaldte hende barn. For selvom hun var barn havde hun været igennem meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 19:45

Caroline hævede et helt-ærligt-bryn af ham, men med et smil. Da både ham og tyven, forsvarede hende. Men vampyrkvinden mindede henne om en af dem som havde været efter hende i mange år. Caroline tog ikke øjne fra kvinden, Caoline holdte vejret i lidt tid før hun prøvede at ånde upåvirket ud igen. Hun tog fat i hans arm, for at vise at hun stadig var der. Hun gemte den anden hånd ombag sin ryg, og knyttede den ikke med vilje.. Dog pressede blodet mere ud, og landede som tårer i slowmotion på den hårde jord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 19:47

Nille gav op. Hun gad ikke og få Arason til at give tingene tilbage.
"Fint Arason. Gør dit arbejde." Nille gik hen til Caroline og de to andre. Hun kunne mærke at drengen der sad ved Caroline ikke ville noget ondt men den anden... Nille kiggede på hende og blottede sine tænder. Nille skiftede form til panter og gik imellem Caroline og Vampyren. Nille blottede sine tænder mod kvinde vampyren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 19:50

han så ned på Caroline og trykkede hende ind mod sit bryst "hvis det er sagen at hun ikke ønsker det, så ville jeg med glæde høre hende sige det miss Nightgale, men har du hørt hende modsige mig" han lyttede kort og rystede derefter på hoved "nej det tror jeg ikke, så hvorfor tager du bare ikke og få dig og din fine lille røv til at smutter her fra, som du kan se er du ikke særlig meget ønsket, så gå barn" hvæsede han og strøg blidt Caroline ned langs ryggen, han tog hendes hånd og gav såret et blidt kys, hvorefter han gav hende et plaster på "min kære, pas nu på, det gør så ondt at se dig komme til skade" hviskede han og kyssede hendes pande

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 19:55

han gik over til caroline og gav hende hendes ting
imens han selv begynde med og løbe væk fra stedet//jeg er out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 20:04

Yoanna kiggede ondskabsfuldt på Christian, hvad bildte han sig ind, han skulle ikke tale sådan til hende. "Ikke tal sådan til mig, dit fjols!" snerrede hun, men hun vidste at han var meget stærkere end hende, han havde trods alt levet i lidt flere år. Dog havde hun lyst til at gøre skade imod ham, vievand, måske havde hun faktisk noget af det på sig. Det havde hun næsten hele tiden, da hun havde nogen uheldige oplevelser med andre vampyre. Hun tog det langsomt op ad lommen, men turde ikke rigtig helde det ud over Christian, det ville bare gøre det hele værre. Hun vendte så blikket imod shapeskifteren, og snerrede lidt af den, måske kunne hun tillade sig at drikke noget af dens blod? Mums.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 20:41

Caroline kiggede skarpt på vampyren, og bed sig nervøst i underløben. Hun ville ikke have der skulle ske pigen eller Christian noget, og de ønskede ikke hende komme tilskade.. Det kunne hun på en måde se og mærke.. Caroline holdte sine øjne på vampyr kvinden.. Hun holdte sine øjne på hendes bevægelser imod sin lomme, Caroline åndede ud.. Meget forsigtigt.
"Men det var blot en lille rift.." Svarede hun Christian, og fjernede stadig ikke blikket fra Yoanna.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 20:43

Nilles panter øjne kiggede på Caroline og hun traskede hen til hende. Som før lagde Nille sig ved siden af hende men hun blev med at knurre af vampyr kvinden. Nille var dog en smule lettet over at det ikke var Nilles blod kvinden ville have men hun ville også beskytte Caroline.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 20:47

han så på den knurrende kvinde, og fra det sekund hun satte sig ned fløj han op, han så på Yoanna flaske med vievand og en meget lig dyre snerre forlod hans strube "gør det og du vil fortryde det mere end noget andet, jeg vil knække hver en knogle i din krop og når du så har healet vil jeg begynde forfra, jeg vil knuse dig indvendigt barn" han trådte frem mod hende, indtog næsten en beskyttende form foran de to kvinde, ikke fordi han direkte troede de ikke kunne tage vare på dig selv, men han var godt træt af hende "du er mit barn, jeg skabte dig, så du har fucking bare at gøre som jeg siger" hvæsede han og vidste sine hugtænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:00

Yoanna krympede sig lidt sammen, og satte sig ned i hug. Hun tog derefter hænderne foran øjnene. Ganske uventet, men sulten havde taget over hende lige nu, og hun kunne ikke klare det. "Jeg er bare så sulten." sagde hun, og kiggede med glansfulde øjne på Christian, hvordan kunne han holde det ud? Hun spillede lidt skuespil, fordi hun ville se hvor menneskelige de var, om en af dem ville ofre noget blod, dog forventede hun det ikke. Hun sukkede, og rejste sig lidt op, og kiggede på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:07

Caroline fik lidt ondt af kvinden, hun var bare så sulten.. Men noget skreg i Caroline, og bad hende om at lade vær med at hjælpe.. Der var noget over denne kvinde, noget som skreg hun skulle komme væk fra kvinden, ligenu! Caroline trippede og havde lyst til at løbe. Men undlod det og holdte sig lidt bag Christian.. og pigen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:09

Nille skiftede form og rynkede på brynene. Skulle sige at kvinden kunne drikke noget af Nilles blod?? Så længe hun ikke svækkede Nille eller dræbte hende?
"Jeg..." Hun om bestemte sig i sidste øjeblik og skiftede så form igen og rykkede tættere på Caroline.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:12

han så på kvinden og rystede på hoved "jeg ved hvad du tænker, men nej, lad hver hun er for ung og vil dræne dig fuldstændig" hans øjne var alvorlig og det samme var alt omkring ham. idet han vente sig mod hende, så hende krympe sig sammen over hans ord, det fik ham til at fnyse, men han lod sin hånd glide ind under jakken og han trak en blod pose frem, hvorefter han smed den ned til hende "har du aldrig hørt om at tage fra donere, fra hospitalerne, på den måde skader du ikke nogen barn" han kneb øjne sammen og så advarende på hende, hvis hun så meget som lavede den forkerte bevægelse var det færdig med hende, hun ville være færdig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:17

Yoanna kiggede på de to piger, men ingen havde vist nogen barmhjertelighed overfor hende, og hun var langsomt ved at give op. Hun var trods alt slet ikke voksen, hun blev forvandlet som sytten årig, og havde nu været vampyr i et stykke tid. Hun sukkede, og tog håret væk fra ansigtet, og betragtede Christian der var nærmest anderledes overfor hende nu. Hun gik langsomt over imod ham, da han holdte blodposen frem, og kastede den over imod hende, og hun tog den straks, og var ligesom en lille bi der havde fået sin honningen, hun begyndte langsomt at drikke af den, men tømte den hurtigt. "Tak, og undskyld min opførelse før. Jeg var sulten." sagde hun oprigtigt, og smilede kort, men tænkte stadig på Carolines blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 2 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum