Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba15 
Jake
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba15 
Sasha
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba15 
Renata
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba15 
Lenore
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba15 
Genevira
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba15 
Celenia
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba15 
Emery
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba15 
Taliia
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba13Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba14Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Afraid for the shawows.. (Åben)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:24

Caroline trak sig hurtigt i hans ord, og droppede helt sin ide. Caroline kiggede på kvinden som langsomt tog blodposen op og drak den hurtigerer end hun havde forstillet sig. Caroline rynkede lidt på næsen, hvorfor kunne vampyrer overhovedet lide sådan noget stads? Caroline ville ikke svare kvinden før hun sikrede sig at Christian havde godtaget hendes undskylning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:25

Nille kiggede fascinerende på kvinden der drak blodet. Hun forstod skam godt drengens ord og lod være og rykkede sig tættere på Caroline. Nille snusede til den hånd der var såret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:29

han nikkede og rullede med øjnene af hende "du kan undskylde så meget du ønsker, men jeg ved at du er for ung til at blive stolet på og alt for sulten" han tog to yderlige blodposer frem, hvorefter han igen smed dem ned til hende "drik, men mærk mig mine ord du rør ikke hende, hvis du så meget som krummer et hår på hendes hoved, hvis jeg så meget som lugter din fært på hende og jeg kan se hun er kommet til skade, ja så vil der ikke være et eneste sted på denne jord du vil være sikker, for jeg vil jæger dig og når jeg finder dig vil jeg for dig til at ønske du aldrig var blevet født" hvæsede han og trådte tilbage. hans øjne landede kort på kvinden der før havde knurret "er du kommet til skade" spurte han og hævede øjenbrynet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 20:59

Yoanna kiggede misfornøjet på Christian imens han sagde de værste ord, nogen nogensinde havde sagt til hende. "Pff, hvordan ved du det! Du kender mig ikke engang, blodsuger." sagde hun stadig misfornøjet, men denne gang med et strejf af venlighed, og respekt. Yoanna kiggede på Caroline, og nikkede dog bare til Christians ord, dog kunne hun slet ikke love at hun aldrig ville drikke noget af Carolines blod, da hun synes at det duftede alt for godt, og hun havde jo været efter Caroline et stykke tid nu, så hvorfor stoppe nu? Hun smilede lidt til Caroline, men kiggede derefter på Christian igen. "Det lover du mig at du gør ikke?" sagde hun drillende, med en charmerende undertone. Hun kunne simpelthen ikke lade være med at drille ham lidt. "Så vil jeg vente på dig skatter." sagde hun og blinkede charmerende til ham. Hun kiggede så over på den anden kvinde, Nille, og sendte hende et smil.
Hun vendte sig derefter om, men ikke for at gå væk, men for at med nogle hurtige bevægelser var hun ovre bag ved Nille. "Hvad så med hende her, har du noget imod at jeg rører hende?" sagde hun, og smilede kækt til ham. Hun holdte godt fast i Nille, men ikke sådan at det gjorde ondt på hende, men bare for at kunne holde hende fast.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 23:15

//Tror der er sket for meget til at forsætte, så Out Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 7:54

//du har ret Smile out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid for the shawows.. (Åben) - Page 3 Empty Sv: Afraid for the shawows.. (Åben)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum