Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Please don't eat me.. Just save my fucking life! //Wave//
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Please don't eat me.. Just save my fucking life! //Wave//
"Jamen jeg hjælper dig, du skal bare tage en beslutning. Om du vil tilbage til der hvor du bedst tilpas, eller hvad du vil." Sagde hun med en stemme som en gudinde, så rolig og blid var den. Hun kiggede på ham, en stille vind tog fast i hendes hår så de nærmest blafrede.
Han kom fra havet, hun kom fra land.. Hun kunne ikke li vand og han kunne ik li land. Det var jo et perfekt team men måske kunne de hjælpe hinanden. Hun havde læst om sirener, de skulle have vand på sig hver anden time.. Me Caroline havde ingen tidsfornemmelse, og kiggede rundt og trak ham op. Der var kortest ind til søen. Hun tog ham med derind imod og blev ved med at gå da hu ikke vidste om han ville tro hun havde narret ham. Hun kom frem til en lille lysning med en sø, hun satte sig ned med ham ved kanten og pustede ud.
Gæst- Gæst
han smilte stort og sprang i søen, lod vandet omklamre ham som han kunne lide det.. Han kom op til overfladen og smilte til hende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvorfor lagde hun i græsset? Var det ikke koldt?
Han fortsatte med at kigge forvirret.. Hmm, det bestemte hun vel selv, han ville ikke blande sig.. Han pustede ud og sprang bagud ned i søen igen, så der højst sandsynligt ville lande noget vand på Caroline fra den plaskende hale.
Han svømmede ned til bunden af søen. En enkelt fisk svømmede forskrækket væk da den så ham, den var vel ikke Van til at se en kæmpe havmand svømme rundt i dets sø. Han grinte bare af den og svømmede op til overfladen igen.
Gæst- Gæst
"Er det dejligt?" Spurgte hun nysgerrigt men kærligt ment. Hun kiggede på søens klare vand, og så op på ham igen.
Gæst- Gæst
Selvfølgelig var det dejligt! Landvæsnerne anede slet ikke hvad de gik glip af, selvfølgelig var der nogen som badet om sommeren, men de gik glip af en del at de ikke boede nede i vandet.. Der var så dejligt, fredeligt og man havde næsten ingen bekymringer, udover landvæsnerne selv selvfølgelig.
"Ja, det er meget dejligt," sagde han med et smil og svømmede hen mod hende. "Kom selv i og mærk,"
Gæst- Gæst
"Det var godt," Sagde hun og smilte tilbage til ham. Han svømmede nærmere hende.
Komme i.. Det løb hende koldt ned af ryggen af den tanke, og kort tænkte hun tilbage den gang hun var 17 hvor hun var ved at drukne i en sø.. Hu rystede det af sig igen, alt skulle være fortid nu.. Alt med den mand.. Men hun havde aldrig lært at svømme, og det plagede hende.
"Jeg kan ikke.." Svarede hun og bed sig lidt i underlæben.
Gæst- Gæst
Det forstod han ikke, var det ikke bare at hoppe også var det overstået? Det var jo ikke andet end vand, det var jo ikke fordi det ville æde en eller dræbe en.. Selvfølgelig var der dem som druknede men det var deres egen skyld.
Han løftede bare på skuldrene og svømmede længere ud igen.
"Jamen okay," sagde han kort og svømmede rundt.
Gæst- Gæst
"Jeg ved hvad du tænker.." Svarede hun ud i luften og kiggede op på himlen kort og så ud på ham som svømmede længere ud..
"Hvorfor ikke bare springe i, hvorfor ikke bare gør det.." Sagde hun lavt og kiggede ned i vandet.. Det løb hende koldt ned af ryggen ved tanken.
Gæst- Gæst
Han dykkede bare kort ned.. Måske for at nyde vandet om hans ansigt.. Det var så dejligt og behageligt.. Han savnede sit hjem..
Han svømmede op til overfladen igen.
"måske," sagde han og kørte hænderne igennem håret.
Gæst- Gæst
"Jeg prøver, men jeg er ikke så elegant som dig i vandet." Svarede hun og hoppede i, og kom op med hovedet og kiggede på ham. Caroline var ikke god til at holde sig oppe men hun prøvede med benene, som sagt mindre elegant.
Gæst- Gæst
Egentlig ville han ikke gøre hende noget.. Han var bare nysgerrig for at finde ud af hvorfor hun egentlig var så bange.. Det var vel bare vand..
Gæst- Gæst
"Se langt fra elegant i vandet."
Gæst- Gæst
Han lod hende svømme ind i ham og han lagde armene om hende, for at holde hende oppe siden hun var bange for at få hovedet under vand..
"Siger du ikke," sagde han drilsk.
Gæst- Gæst
"Haha!" Sagde hun bare og kiggede ham i øjne.
Hun prøvede at se om hun kunne få vandet til at virke mindre truende for hende, hun var ikke bange for ham.. Han havde jo ikke vist tegn på at han ville æde hende så.. Problemet var at vandet kunne hun ikke tvinge til noget som helst.
"Man kan vel også sige at jeg aldrig har lært at svømme, ligesom du aldrig har lært at gå." Hun samlignede for ikke kun at vise sig svag, men at de begge faktisk havde et problem.
Gæst- Gæst
hun kunne ikke svømme og han kunne ikke gå, respekt for det.. Sådan da..
"Jamen, det er også sværer at gå end at svømme?" sagde han og lagde selvsikkert hovedet på skrå. "Eller jeg ved ikke hvor svært det er for jer at svømme uden hale," han løftede på skuldrene og bed sig tænksomt i underlæben.
Gæst- Gæst
"Jeg har aldrig svømmet med en hale så jeg ved det ikke, men jeg ved det svært at svømme efter man engang har været ved at drukne." Sagde hun kort, så så blev den servert så vidste han hendes grund.
Gæst- Gæst
"Nårh," sagde han forstående og kiggede hende i øjnene. "Det gør mig ondt at høre,"
Gæst- Gæst
"Det skal du ikke, jeg er jo i live. Og desuden har mit liv været et stort kaos og drama, som jeg tror jeg omsider har afsluttet." Svarede hun blot med et smil til ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Please don't eat me ! //Wave//
» You are the only one who can save me...//Sajro//
» Save me.. ~ Samuel
» Save me ~ Mizu
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata